háát nemtom, tavasz messze van még. de olvass vissza picit. 2 biztos eladó, 1 eladósorba kerülhet az én olvasatomban. ezek meg túl vannak ugye a "gyerekbetegségeken", relatíve "jó" kezekből. :-)
Lényeget leírta, digit klímát, első futóművet '09 ben módosították, a többi maradt a régi. Futóműve azért nem Grande, de elfogadható.
Dízlit itt se vegyél, mert használtnál soha nem tudhatod a tutit. Én ebbe (is) ha már turbós(benzines), akkor a 120 lovast tartom legmegbízhatóbbnak. A szívó meg örök!
... bár ezeknél a 16 szelepeseknél ügyesen kell olajat választani és akkor nem zabálja. (ez a grandéra is igaz) Igazából ez azért főbb elemeibe maradt a Stilo 1,4.:)
Kerülendő évjárat: 2009 júniusig a fenti problémák gyakoriak voltak.
Ezt megerősíti egy családon belüli 2008 tavaszi Bravo is.:(
Inkább csak a digitklíma miatt, asszem 2009-től váltották le a régi, műanyag szopatószelepet vmi jobbra.
Ha gariban cserélték, vagy elég férfi vagy a szétbontott műszerfal látványához (ez amolyan bátorságpróba szerintem, mint a merev kötéllel bándzsidzsámping), akkor be lehet vállalni régebbit is.
van egy srac, nagy bmw fanatik, lehet ismeritek is, cicmanyek neven irogat (amugy hifi manias is, ha az ugy valakinek ismerosebb...). nah, o egeszen hasonlokat mondott.
szamomra teljesen erthetetlen mod rakivantam az 1 -esre par napja. talan kiheverem.
hosszu tavra biztosan nem, de rovidre lehet kene venni egyet. nyilvan nem az uj bamba arcut. es nyilvan nem dizelt. ellenben nyilvan automatat. Mewo jovoltabol egy talan 20iA -t vezettem, az velhetoen pont eleg lenne. csak nem tudom minek. es hova. es mi helyett. vagy mi melle.
Az én bravom is beázott, miután márkaszervízben szétszedték a hátsó ajtót. Még az üveget is kicsrélték. Akármit csináltam, a hézag az üveg és a gumi között megmaradt.
Én vettem új vízlehúzó gumi profilt id, de a helyzet nem változott, szóval kidobott pénz.