Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.09 0 0 25263

És mennyi a fogyasztás? Ferde vagy kombi?

Előzmény: Törölt nick (25259)
Laikus Testvér Creative Commons License 2016.06.09 0 0 25262

Mi is voltunk már az M3 melletti (vagy inkább az Auchan/OBI melletti, ahol az AAA Auto is van) szalonban, ott a falon voltak kb. tenyérnyi méretű lapokon kitéve a szinek. Jobb mint a prodpektus, de nem az igazi.

 

Engem nem zavart, hogy nem szóltak hozzám, nyugodtan tudtam nézegetni a kocsikat, meg beléjük ülni, a végén odamenetem egy értékesítőhöz és megkérdeztem amit akartam.

 

Egyébként nagyon fáj a szívet egy ProCee'd-ért, abban üldögéltem a legtöbbet, mert állati jó ülései vannak :-)

 

Venni persze egy normál 1.4-es Cee'd-et fogok...

Előzmény: Tojglius (25260)
dokeee Creative Commons License 2016.06.09 0 0 25261

Én úgy gondolom, hogy 300e ft-ot bőven megér 35 plusz lóerő,

Tojglius Creative Commons License 2016.06.09 0 0 25260

én is az 1.4re szavaznék... annyival talán nem tud többet - az igényeitekhez nézve - mint amivel drágább... :)

 

bonuskérdés:

jól olvastam az alább hivatkozott ceedes cikkben, hogy a színeket nem csak a kiskönyvben, hanem nagyobb méretű, színre fújt lapokon is meg lehet nézni? (mert élőben szalonban eddig csak fehéret láttam, utcán meg egy ezüstöt és egy barnát... mármint carensből és engem a barna mellett a kék és a titánszürke érdekelne) ergo jó lenne megnézni a többi alternatívát is... ha életnagyságban nem is, akkor legalább egy ilyen nagyobb "lapon" a katalógus helyett...

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25259

Valóban 1.4 elég szerintem is. Nekem is elég lenne de azért pályán 1.6. Tud hasítani. Városban tényleg "túl sok" a 135 LE. Ellenben ha kell egy kis tartalék itt már van. Azért nem bánom, hogy 1.6-os na. :-) 

Előzmény: aamen3 (25255)
ilias Creative Commons License 2016.06.08 0 1 25258

1.4 elég. Az 1.6 ki van herélve a hosszú váltójával. Az inkább pályára való.

Előzmény: antonio86 (25254)
ilias Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25257

Hidd el, az a tuti, ami le van írva, a könyvben.

Előzmény: antonio86 (25256)
antonio86 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25256

A gyártó elvileg erre is 7 év garanciát vállal és nem tartozik a kopó alkatrészek közé.

Amikor nézegettem a ceed 1.4 uefa kiadását, rákérdeztem és nekem ezt válaszolták a kérdésre.

Előzmény: GAgyiXyXy (25250)
aamen3 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25255

erre én az 1.4-et venném

Előzmény: antonio86 (25254)
antonio86 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25254

Sziasztok!

 

Bár még nem vagyok egy Cee'd tulajdonosa, de kíváncsi lennék a tapasztalatitokra!

Gondolkodom egy kombi vásárlásában UEFA kivitelben.

Évi 10ezer km teszünk meg, amiből kb. 8ezer város, évi egy nyaralás szoktunk megtenni.

Mennyire életszerű ezen paraméterek birtokában egy 1.4es motor, vagy indokolt esetleg az 1.6os?

Jelenleg ez a sorsdöntő nálunk, mert hosszútávra gondolkodom az autóban.

2 gyerek is van mellette, akiket napi szinten kell szállítani a városban. Asszonyka használná inkább.

Vetélytársa ugye a Carens lenne, de az már 1.6os motorral van szerelve.

 

Mire érdemes odafigyelni. Ez lenne az első ÚJ autónk.

Most is egy Carenst használunk, de eljött az idő a cserére.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

Laikus Testvér Creative Commons License 2016.06.08 0 0 25253

Jó cikk.

 

Itt azt írják, hogy 170 eFt-ért van 4 db téligumi felnivel, nyomásmérő szenzorral együtt (bár gondolom, hogy csak új autóval együtt adják...)

08-73 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 25252

Nem kell egyszerre kicserélni az összeset, ha valamelyik megpusztul. Ahhoz, hogy egyszerre legyen, annak elég kicsi az esélye :)

Előzmény: GAgyiXyXy (25250)
Balázs Tamás Creative Commons License 2016.06.07 0 0 25251

Viszont a vizsgán nézik:(

Előzmény: GAgyiXyXy (25250)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.07 0 0 25250

Közben olvasgattam, 5-10 évet írnak. Lehet azt cserélni, csak hát babrás, olcsóbb a szerelőnek újat betenni.
Azért 5-10 évente 100 ezret kidobni ilyen cuccért nagyon feleslegesnek tűnik.
Biztosan ki lehet kapcsolni valahogy, hogy ne jelezzen egyáltalán ha már nem működik....keresem is :)

Előzmény: pixel7000 (25248)
ilias Creative Commons License 2016.06.07 0 0 25249

Ez izgalmasan hangzik. :D

Előzmény: pixel7000 (25248)
pixel7000 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 25248

Ha jól emlékszem, akkor azt az infót kaptam, hogy nem lehet a gyári tpms-ben elemet cserélni.

3-4 év az élettartama, aztán lemerül a beépített elem, és jöhet a csere...

Előzmény: GAgyiXyXy (25246)
Sarkany Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25247

A beépítésen mi kerül 1500-ba?

 

A téligumi garnitúrámba 80.000,- HUF-ért építette volna be a márkaszervíz. Mondtam, ennyiért, inkább égjen a sárga... :P

Előzmény: GAgyiXyXy (25246)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25246

Elvileg összepárosításhoz elég az ID, na meg kell hozzá műszer, ami miatt a "programozás" 900 Ft. A beépítésen mi kerül 1500-ba? Mint egy szelepcsere :)

Nem tudom elemet mennyiért cserélnek benne, egyáltalán vállalják-e? Kutyaközönséges CR2032. Meddig bírja?

Előzmény: Balázs Tamás (25245)
Balázs Tamás Creative Commons License 2016.06.06 0 1 25245

Sajnos nem olcsó+ nem minden felnibe építhető be:-(

TPMS díjtáblázat:

  • TPMS programozás 890Ft/kerék
  • TPMS ellenőrzés, javítás, beépítés 1490 Ft/kerék
  • TPMS szenzor csere 1590 Ft/kerék
  • Javítókészlet ára: 1500-3000 Ft/kerék
  • Szelep ára: 1700 Ft/kerék
  • Univerzális szenzor: 14990/db Ft-tól
  • Gyári szenzor: egyedi ajánlat szerint
Előzmény: pixel7000 (25243)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25244

Íbéjen van annyiért, persze nem tudni mit kérnek a párosításért (autó-sensor). A kereskedők lehúznak, mint a "gyári" olajjal.

Előzmény: pixel7000 (25243)
pixel7000 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25243

20 ezer körül készlet? Attól tartok, hogy inkább egy darabb. 

Hidegzuhanyként ért, amikor beáraztattam a kereskedésben.

 

Előzmény: GAgyiXyXy (25229)
aamen3 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25242

"Ezt a tempomatot elfelejteni nem igazán értem"

 

a tempomat egyenletesen tartja a motorfordulatszámot
bejáratás idején a változatos fordulatszám a szerencsés

Előzmény: GAgyiXyXy (25240)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25241

Ez jóó. És akkor mennyi a fogyasztás a computer szerint?

Előzmény: dokeee (25239)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25240

Köszi mindenkinek.
Ezt a tempomatot elfelejteni nem igazán értem. Sokat pályázok, alig várom, hogy legyen, a fordomból ez az 1 hiányzott, persze ez is csak utólag derült ki, hogy kellett volna. De akkor még nem gondoltam, hogy sokat pályázok.. Na majd csak bírom valahogy az elején, eddig sem száradt le a lábam tőből :)

dokeee Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25239

Ez mondjuk nem egy nagy dolog, 150-nél forog 2500-at :)

Előzmény: GAgyiXyXy (25237)
aamen3 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25238

"1,6 crdi bejáratásánál mire kell figyelni"

 

hidegen különösen kimélni, 3000 fölé nem pörgetni, a tempomatra nem is gondolni (pályán is változó sebességet tartani)asszem

Előzmény: GAgyiXyXy (25237)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2016.06.06 0 0 25237

Kérdés: 1,6 crdi bejáratásánál mire kell figyelni? A fordnál 2000 km-ig nem szabadott 3000-es fordulat fölé menni. Szóval vannak előírások?

ilias Creative Commons License 2016.06.05 0 0 25236

Oarschlaecher... :D

Előzmény: cápaFeri (25233)
cápaFeri Creative Commons License 2016.06.05 0 0 25235

De ha a felni meg is ússza valahogy, a gumi acélsodronya a peremen ennyi szereléstől tuti sérül, nyúlik.

cápaFeri Creative Commons License 2016.06.05 0 0 25234

A sok szerelés azért árt a felninek, mert megsérül az élén a lakkréteg. Télen aztán befolyik a sós lé a lakk alá és egy idő után már szép virágos lesz a felni.. Minden évben téli le, nyári fel kétszer...nincs az a gumis aki hosszú évekig sérülésmentesen eljátszaná ezt sokszor.

Előzmény: GAgyiXyXy (25232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!