Nincs gondom a valtoval csak lehetne jobb is, pl rovidebb uton kapcsolhato es pontosabban. Szerintem a Stilo-e ilyen, de ez csak az en velemenyem, nincs is ertelme tovabb viatkozni rajta :-)
Amugy egyre jobban szeretem a 307-esem :-) Kanyarokban nagyon stabil szinte nem is dol, a fek brutal, a motor is cool :-)))
Nyilván bennem van a hiba, hogy nem érzékelem hibaként az itt felsorolt gyengeségeket a saját autómban.
Nem tudom, Te hogy vezetsz, vagy miért van gondod a váltóddal - esetleg meg kéne nézetni? -, mert hogy a Stilo-é jobb lenne, az erős túlzás, Hondát még nem próbáltam, de készséggel elhiszem, hogy jó.
A 307 váltójával SEMMI GOND NINCS. Akinek mégis volna, az esetleg tegyen ellene, mert akkor nála (vagy az autójával) nem stimmel valami. Ez a véleményem.
Nem tudtok vkit, akit érdekelne egy 3 ajtós metálfekete Opel Astra Sport 1.6 16V. Gyári sportfelszereltség, ABS, klíma, 16-os könnyüfémfelni, téli kerekek - nagyon szép autó. + még van sok egyéb extra, de azt most nem részletezem. Sérülésmentes. Ára: 2.65M
knbm: igen, bizony nem volt nagy gyakorlatom autóvásárlás terén és ismerősöktől hallottam, hogy ez régi szalon, 1994-től működik, szóval rosszat igazából nem hallottam róluk. Az csak a véletlen műve mondjuk, hogy itt rendeltem meg a kocsit, a soproni és a győri kereskedések nekem jobban tetszettek, csak éppen 206 XS tesztautót egyedül itt tudtak mutatni és tudtam megpróbálni és kiderült, hogy régi ismerős az egyik értékesítő is (kb. két hétre rá átment a Fiathoz, ez egy kicsit kezdett gyanús lenni, de...). Szóval amikor először bejelentették, hogy késik az autóm, adtak átmenetileg egy 307-est és ezzel gyk. jól befogták a számat és én is megnyugodtam, hogy ejnye, milyen rendesek, stb. Aztán miután állandóan telefonálgattam és csak hitettek, 1 hónap után pedig elvitték a 307-est valami leltározási ürüggyel és azt is mondták, hogy a 206-osomat - aminek vételárát addigra már több mint másfél hónapja kiegyenlítettem - is felviszik Bp.-re leltározni, akkor betelt a pohár, ott már nagyon átlátszó volt a helyzet, levelet írtam a Peugeot Hungáriának és érdeklődtem más Peugeot-kereskedésekben, ahonnan sikerült megtudni, hogy bizony egy csomó autó árát nem utalták tovább a Peugeot-központnak, valami gáz van a kereskedés körül... Valószínűleg a Peugeot Hungária közbenjárására és az ügyben az ügyvéd titulusának mint lehetséges közbenjáró személynek a meglebegtetése, felvetése oldotta meg a problémát, mert kb. két napon belül, miután elindítottam ezeket az utánjárási ügyeket, megkaptam az autómat. Szerencsére nálam jó vége lett a dolgoknak, de félek, volt olyan is, aki pórul járhatott...
Szerintem is nagyon jól néz ki 3 ajtósban. Mint minden autó :-) De nekem most "családi okok miatt" :-) 5 ajtós kell :-(
Az én ízlésemnek egyáltalán nem nevetséges a 17-es felnihez a féktárcsa mérete, viszont szerintem az összes P307-re ráférne egy kb. 3 centis ültetés. Nem azért, hogy sportkocsi legyen belöle, hiszen nem annak készült, csak az én ízlésemnek túl nagy a hely a kerékdobban a kerekek körül. Ha végül is meglesz és beválik a garancia lejárta után azt hiszem megcsináltatom majd ezt a kis "operációt".
A 307 váltója még mindig sokkal finomabban jár, mint pl. az Astra-ban. Azon tényleg nincs mit vitatkozni, hogy a Honda váltói a legjobbak közé tartoznak.
Persze ez a váltó jóság nagyon viszonylagos: egyik sem esik szét, mindegyik ellátja a feladatát. Mi itt csak érzetröl és esetleg megvezetettségröl beszélünk.
Az Utolsó Európai,
Szerintem az 'ez ilyen marha egyszerű', hogy a Stilonak es a Corollanak sokkal jobb a valtoja...szerintem ezen nincs mit vitatkozni. Azokkal orom valtani a 307-esel nem eppen. De ennel nagyobb baja ne legyen. Ja meg a pedalrend...nem lehet ugy fekezni, hogy a sarkad a apdlon van, nemtom mert nem tudtak egy sorba rakni a pedalokat.
Opel Astra 1.6 16V: 11.7s
Peugeot 307 1.6 16V: 11.5s
Volkswagen Bora 1.6 16V: 11.3s
Alfa Romeo 147 1.6: ~11s
Audi A3 1.6 16V: 10.9s
Seat Leon 1.6 16V: 10.9s
Honda Civic 1.6ES: 10.2s
Toyota Corolla 1.6VVTi: 10.2s
Ezeket az adatokat találtam meg. Az Alfa-nál nem emlékszem pontosan az adatra, de nem a Twin Spark motorról van szó. Ebböl az szürhetö le, hogy aki semmilyen speciális dolgot nem alkalmaz (VTec, VVTi, Twin Spark), annak általában >11s a gyorsulás 1.6-os motor esetén ebben a kategóriában. Tény, hogy a P307 11.5s-os gyorsulása nem a legjobb a sorban, de most komolyan: szerinted számít az vmit nálunk, akik nem tudunk úgy váltani és kupplungolni, mint egy autóversenyzö, hogy 10.9 vagy 11.5? Ez 0.6s.
A 10.2-höz képest már kicsit érzékelhetöbb a különbség, viszont kevés olyan embert ismerek, aki a 307 ellenében az új Honda Civic-et választaná a gyorsulása miatt. Viszont ha ez fontos neked akkor szerintem vedd meg a 307-et 2.0-ás motorral. Kb. egy árban van a Civic-kel, jobban felszerelt és jobban gyorsul, a fogyasztása kicsit több és gondolom a Casco is.
parko,
En kacerkodtam a XSI-vel de vegul is premium lett. Jol nez ki a 17'-es felni de szerintem annal mar egy kicsit idetlenul nez ki mogotte a hozza viszonyitva kicsi fektarcsa. Foleg hatul. Nezz meg egy M3-as BMW-t, oda tenyleg 17-es koll :-)
Sajna megvan az elso karc a kocsin :-(((((
Az elso lokhariton ~2cm 2mm vastag es jol le a muanyagig. Nem tudom, hogy kerult oda...
Öszintén örülök, hogy VÉGRE meg van!
GRATULÁLOK!
Remélem gyorsan feledtetni fogja Veled az elmúlt hosszú időszak bosszúságait, mérgelődéseit és végtelen kitartásodat probléma mentességgel is meghálálja a 307-es "cicád".
Ernő a Stilo-s
P.S.: senki sem válaszolt, hogy a 307-es számokkal is kijelzi-e a hűtófolyadék hőmérsékletét? Ha nem, akkor korábban honnan voltak a pontosnak tűnő hőfokok itt, ezen a topic-ban?
Sziasztok!
Csak arra lennék kíváncsi,hogy közületek nincs-e valakinek 307XSI-je,mert egy olyat igazán megnéznék,ritka szép lehet 17-es felnikkel és háromajtósan.
És még valami,valaki rendezzen találkozót, elkocsikáznék arra megkukkantanálak Titeket.( Amúgy 1.6 profil,metálfekete,felnivel,ez az enyém).
A kijelző melletti baloldali gombot tartsd lenyomva 3mp-ig utána a jobb oldali gombbal választhatsz, angol, német, francia, olasz és spanyol nyelvek közül.
Csak a gyárit vezérli, mást nem tudsz hozzá kapcsolni. Más géppel nem csak a távvezérlés nem működik hanem nem is szól.
A gyári az öt lemezes, Blaupunkt gyártmányú és a rádió alatti fiók helyére kerül.
Egy dolog vigasztaljon! A Leonis Kft március 1-től már nem Peugeot kereskedő. Az hogy ilyen kutyaütők már egy éve tudott. A Peugeot Hungaria gyengesége, hogy eddig maradhattak. Egyébként ha ilyen történik az egyértelműen annak a jele, hogy a kereskedőnek anyagi gondjai vannak. Ekkor nem célszerű ott autót venni.
Udv mindenkinek! Nekem is 307-esem lesz, remelem mar jovo heten atvehetem. Fekete metal. Lenne egy kerdesem. Szeriaban benne van a radiosmagno. Ennek kellene pontosam a markaja, tipusa. Nem tudom vezerel-e cd-valtot. A gondom, hogy mindenkepp cd-t szeretnek, de igy utolag sok vele a gond. Ha veszek bele egyet, akkor azt nem lehet kormanyrol vezerelni, stb. Es a radiosmagnoval sem tudok mit kezdeni, mert allitolag kodos es csak ebben a kocsiban mukodik. Ha valakinek van otlete elore is kosz.
A kulonbseg fo oka, hogy a 307-est 100 km/h elott negyesbe kell rakni, mig a konkurenseket nem. Valami ilyesmit olvastam egy autosujsagban, ugy bo egy honapja. Sajnos egyiket sem probaltam, igy a forras nem autentikus. Van tapasztalatotok mondjuk 60 km/h-ra? CM
Szerintem meg teljesen jó ez a váltó.
Itt is azt kell nézni, hogy mire konstruálták? Közlekedésre. Én erre használom, aki veresenyzői vénát érez magában, szvsz autót tévesztett a307-ben... Közlekedés közben én még egyszer sem váltottam félre, egyszer sem kellett erőlködnöm, hogy bevegye az általam kívánt fokozatot. Jó arra, amire való, ez ilyen marha egyszerű.
A 307-es nem tul jo gyorsulasaba szerintem a nagyon hosszu uton kapcsolhato es kicsit pontatlan valto is belejatszik. Sajna eg es fold a 307-es es a Stilo vagy a Corolla valtoja :-(((
Én úgy gondolom, hogy a gyorsulási adatok csak hozzávetőlegesen jelzik az autó dinamizmusát. Ki kell próbálni ahhoz, hogy tisztában légy azzal, mit kapsz a pénzedért. Lásd pl. a kézi váltós 11.6-os gyorsulását (harmadikban futja meg, tehát rövid az összáttétel, ami általános dinamikus viselkedésre enged következtetni) hasonlítva pl. a Stilo-hoz, ami 10.X gyorsul, de másodikban éri el a 100-at (ami általános dinamizmus terén némi gyanakvásra ad okot, hiszen aránylag hosszú áttételezést sejtet a kategórián belül), és kevésbé érződik dinamikusnak.
Egy csomo helyen fent van pl. www.peugetofabian.hu, vagy www.peugeot.at
Az hogy rosszab-e ?? Szerintem igen, nezd meg a Corollat, vagy akar a Golf-ot, a Stilo nem jo pelda hiszen az nincs 1.6-os motorral egyenkent nehezebb mint a 307, ugy hiszem egyedul a Skoda Octavia produkalt roszabb eredmenyt egyedul , de ott tenyleg nagy a tomeg..
Es ha megnezed Tiptronic-ot sehol nem hasznalnak ilyen kis motorral, azt hiszem egy csomo nyomatekot megeszik...
Nem tudom honnan veszed ezeket a gyorsulási adatokat. Én ilyeneket még sehol nem láttam. A tiptronic váltó ennyit ront a gyorsuláson a manuálishoz képest? Nem éppen javítana rajta?
Ugyanis manuális váltóval az 1.6-os gyorsulása 11.5, a 2.0-ásé azt hiszem 9.7. Egyik sem sportkocsi, de nem rosszabbak, mint bármely másik a neki megfelelö kategóriában.