Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mezga geza Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1369
Nincs gondom a valtoval csak lehetne jobb is, pl rovidebb uton kapcsolhato es pontosabban. Szerintem a Stilo-e ilyen, de ez csak az en velemenyem, nincs is ertelme tovabb viatkozni rajta :-)
Amugy egyre jobban szeretem a 307-esem :-) Kanyarokban nagyon stabil szinte nem is dol, a fek brutal, a motor is cool :-)))
Előzmény: Az Utolsó Európai (1368)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1368
Nyilván bennem van a hiba, hogy nem érzékelem hibaként az itt felsorolt gyengeségeket a saját autómban.
Nem tudom, Te hogy vezetsz, vagy miért van gondod a váltóddal - esetleg meg kéne nézetni? -, mert hogy a Stilo-é jobb lenne, az erős túlzás, Hondát még nem próbáltam, de készséggel elhiszem, hogy jó.
A 307 váltójával SEMMI GOND NINCS. Akinek mégis volna, az esetleg tegyen ellene, mert akkor nála (vagy az autójával) nem stimmel valami. Ez a véleményem.
Előzmény: mezga geza (1361)
zsuri Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1367
Off topic

Nem tudtok vkit, akit érdekelne egy 3 ajtós metálfekete Opel Astra Sport 1.6 16V. Gyári sportfelszereltség, ABS, klíma, 16-os könnyüfémfelni, téli kerekek - nagyon szép autó. + még van sok egyéb extra, de azt most nem részletezem. Sérülésmentes. Ára: 2.65M

On topic :-)

mezga geza Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1366
En is ugy ertem. Csak a filing.
Előzmény: zsuri (1363)
semmiho Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1365
knbm: igen, bizony nem volt nagy gyakorlatom autóvásárlás terén és ismerősöktől hallottam, hogy ez régi szalon, 1994-től működik, szóval rosszat igazából nem hallottam róluk. Az csak a véletlen műve mondjuk, hogy itt rendeltem meg a kocsit, a soproni és a győri kereskedések nekem jobban tetszettek, csak éppen 206 XS tesztautót egyedül itt tudtak mutatni és tudtam megpróbálni és kiderült, hogy régi ismerős az egyik értékesítő is (kb. két hétre rá átment a Fiathoz, ez egy kicsit kezdett gyanús lenni, de...). Szóval amikor először bejelentették, hogy késik az autóm, adtak átmenetileg egy 307-est és ezzel gyk. jól befogták a számat és én is megnyugodtam, hogy ejnye, milyen rendesek, stb. Aztán miután állandóan telefonálgattam és csak hitettek, 1 hónap után pedig elvitték a 307-est valami leltározási ürüggyel és azt is mondták, hogy a 206-osomat - aminek vételárát addigra már több mint másfél hónapja kiegyenlítettem - is felviszik Bp.-re leltározni, akkor betelt a pohár, ott már nagyon átlátszó volt a helyzet, levelet írtam a Peugeot Hungáriának és érdeklődtem más Peugeot-kereskedésekben, ahonnan sikerült megtudni, hogy bizony egy csomó autó árát nem utalták tovább a Peugeot-központnak, valami gáz van a kereskedés körül... Valószínűleg a Peugeot Hungária közbenjárására és az ügyben az ügyvéd titulusának mint lehetséges közbenjáró személynek a meglebegtetése, felvetése oldotta meg a problémát, mert kb. két napon belül, miután elindítottam ezeket az utánjárási ügyeket, megkaptam az autómat. Szerencsére nálam jó vége lett a dolgoknak, de félek, volt olyan is, aki pórul járhatott...

Üdvözlettel, Semmiho

Előzmény: knbm (1352)
zsuri Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1364
Szerintem is nagyon jól néz ki 3 ajtósban. Mint minden autó :-) De nekem most "családi okok miatt" :-) 5 ajtós kell :-(
Az én ízlésemnek egyáltalán nem nevetséges a 17-es felnihez a féktárcsa mérete, viszont szerintem az összes P307-re ráférne egy kb. 3 centis ültetés. Nem azért, hogy sportkocsi legyen belöle, hiszen nem annak készült, csak az én ízlésemnek túl nagy a hely a kerékdobban a kerekek körül. Ha végül is meglesz és beválik a garancia lejárta után azt hiszem megcsináltatom majd ezt a kis "operációt".
Előzmény: mezga geza (1359)
zsuri Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1363
A 307 váltója még mindig sokkal finomabban jár, mint pl. az Astra-ban. Azon tényleg nincs mit vitatkozni, hogy a Honda váltói a legjobbak közé tartoznak.
Persze ez a váltó jóság nagyon viszonylagos: egyik sem esik szét, mindegyik ellátja a feladatát. Mi itt csak érzetröl és esetleg megvezetettségröl beszélünk.
Előzmény: mezga geza (1361)
zsuri Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1362
A Peugeot Centrálnál (Könyves Kálmán Krt.) van XSi feketében, a Peugeot Fábián-nál (Nagyszöllösi út) ezüstben.
Előzmény: parko (1355)
mezga geza Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1361
Az Utolsó Európai,
Szerintem az 'ez ilyen marha egyszerű', hogy a Stilonak es a Corollanak sokkal jobb a valtoja...szerintem ezen nincs mit vitatkozni. Azokkal orom valtani a 307-esel nem eppen. De ennel nagyobb baja ne legyen. Ja meg a pedalrend...nem lehet ugy fekezni, hogy a sarkad a apdlon van, nemtom mert nem tudtak egy sorba rakni a pedalokat.
Előzmény: Az Utolsó Európai (1345)
zsuri Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1360
Opel Astra 1.6 16V: 11.7s
Peugeot 307 1.6 16V: 11.5s
Volkswagen Bora 1.6 16V: 11.3s
Alfa Romeo 147 1.6: ~11s
Audi A3 1.6 16V: 10.9s
Seat Leon 1.6 16V: 10.9s
Honda Civic 1.6ES: 10.2s
Toyota Corolla 1.6VVTi: 10.2s

Ezeket az adatokat találtam meg. Az Alfa-nál nem emlékszem pontosan az adatra, de nem a Twin Spark motorról van szó. Ebböl az szürhetö le, hogy aki semmilyen speciális dolgot nem alkalmaz (VTec, VVTi, Twin Spark), annak általában >11s a gyorsulás 1.6-os motor esetén ebben a kategóriában. Tény, hogy a P307 11.5s-os gyorsulása nem a legjobb a sorban, de most komolyan: szerinted számít az vmit nálunk, akik nem tudunk úgy váltani és kupplungolni, mint egy autóversenyzö, hogy 10.9 vagy 11.5? Ez 0.6s.

A 10.2-höz képest már kicsit érzékelhetöbb a különbség, viszont kevés olyan embert ismerek, aki a 307 ellenében az új Honda Civic-et választaná a gyorsulása miatt. Viszont ha ez fontos neked akkor szerintem vedd meg a 307-et 2.0-ás motorral. Kb. egy árban van a Civic-kel, jobban felszerelt és jobban gyorsul, a fogyasztása kicsit több és gondolom a Casco is.

Előzmény: MiKe (1341)
mezga geza Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1359
parko,
En kacerkodtam a XSI-vel de vegul is premium lett. Jol nez ki a 17'-es felni de szerintem annal mar egy kicsit idetlenul nez ki mogotte a hozza viszonyitva kicsi fektarcsa. Foleg hatul. Nezz meg egy M3-as BMW-t, oda tenyleg 17-es koll :-)

Sajna megvan az elso karc a kocsin :-(((((
Az elso lokhariton ~2cm 2mm vastag es jol le a muanyagig. Nem tudom, hogy kerult oda...

Előzmény: parko (1355)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.13 0 0 1358
Szia Ernő,

A hőfokra abból lehet következtetni, hogy a mérő 70-nél indul és 90 a közepe, s van egy 80-as osztása is. Számra pontosan nem jelzi ki a hőfokot.

Előzmény: teknoc_erno (1357)
teknoc_erno Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1357
Tigrislábkarom!

Öszintén örülök, hogy VÉGRE meg van!
GRATULÁLOK!
Remélem gyorsan feledtetni fogja Veled az elmúlt hosszú időszak bosszúságait, mérgelődéseit és végtelen kitartásodat probléma mentességgel is meghálálja a 307-es "cicád".

Ernő a Stilo-s

P.S.: senki sem válaszolt, hogy a 307-es számokkal is kijelzi-e a hűtófolyadék hőmérsékletét? Ha nem, akkor korábban honnan voltak a pontosnak tűnő hőfokok itt, ezen a topic-ban?

parko Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1356
Hopp,valami lemaradt:Kicsit megkésve,de gratulálok Tigris a kocsihoz!!!
Na,csao!
Előzmény: parko (1355)
parko Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1355
Sziasztok!
Csak arra lennék kíváncsi,hogy közületek nincs-e valakinek 307XSI-je,mert egy olyat igazán megnéznék,ritka szép lehet 17-es felnikkel és háromajtósan.
És még valami,valaki rendezzen találkozót, elkocsikáznék arra megkukkantanálak Titeket.( Amúgy 1.6 profil,metálfekete,felnivel,ez az enyém).
knbm Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1354
A kijelző melletti baloldali gombot tartsd lenyomva 3mp-ig utána a jobb oldali gombbal választhatsz, angol, német, francia, olasz és spanyol nyelvek közül.
Előzmény: Tigrislábkarom (1327)
knbm Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1353
Csak a gyárit vezérli, mást nem tudsz hozzá kapcsolni. Más géppel nem csak a távvezérlés nem működik hanem nem is szól.
A gyári az öt lemezes, Blaupunkt gyártmányú és a rádió alatti fiók helyére kerül.
Előzmény: sth_pr (1351)
knbm Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1352
Egy dolog vigasztaljon! A Leonis Kft március 1-től már nem Peugeot kereskedő. Az hogy ilyen kutyaütők már egy éve tudott. A Peugeot Hungaria gyengesége, hogy eddig maradhattak. Egyébként ha ilyen történik az egyértelműen annak a jele, hogy a kereskedőnek anyagi gondjai vannak. Ekkor nem célszerű ott autót venni.
Előzmény: semmiho (1328)
sth_pr Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1351
Gyarit vagy mindegy milyet? Barmelyiket tudja vezerelni?
Előzmény: knbm (1350)
knbm Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1350
Bocsi, 80 ezret akartam írni!
Előzmény: sth_pr (1347)
knbm Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1349
Vegyél hozzá egy gyári Cd tárat 890 ezerért megvan.
Előzmény: sth_pr (1347)
szistipisti Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1348
Én meg a Tigrissel találkoztam ma a Kovácséknál. Mit mondjak? Nagyon nem semmi gépe van.
sth_pr Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1347
Udv mindenkinek! Nekem is 307-esem lesz, remelem mar jovo heten atvehetem. Fekete metal. Lenne egy kerdesem. Szeriaban benne van a radiosmagno. Ennek kellene pontosam a markaja, tipusa. Nem tudom vezerel-e cd-valtot. A gondom, hogy mindenkepp cd-t szeretnek, de igy utolag sok vele a gond. Ha veszek bele egyet, akkor azt nem lehet kormanyrol vezerelni, stb. Es a radiosmagnoval sem tudok mit kezdeni, mert allitolag kodos es csak ebben a kocsiban mukodik. Ha valakinek van otlete elore is kosz.

sth

Cloaca Maxima Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1346
A kulonbseg fo oka, hogy a 307-est 100 km/h elott negyesbe kell rakni, mig a konkurenseket nem. Valami ilyesmit olvastam egy autosujsagban, ugy bo egy honapja. Sajnos egyiket sem probaltam, igy a forras nem autentikus. Van tapasztalatotok mondjuk 60 km/h-ra? CM
Előzmény: mezga geza (1344)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1345
Szerintem meg teljesen jó ez a váltó.
Itt is azt kell nézni, hogy mire konstruálták? Közlekedésre. Én erre használom, aki veresenyzői vénát érez magában, szvsz autót tévesztett a307-ben... Közlekedés közben én még egyszer sem váltottam félre, egyszer sem kellett erőlködnöm, hogy bevegye az általam kívánt fokozatot. Jó arra, amire való, ez ilyen marha egyszerű.
Előzmény: mezga geza (1344)
mezga geza Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1344
A 307-es nem tul jo gyorsulasaba szerintem a nagyon hosszu uton kapcsolhato es kicsit pontatlan valto is belejatszik. Sajna eg es fold a 307-es es a Stilo vagy a Corolla valtoja :-(((

Na mindegy azert nagyon kiraly a gep!

Előzmény: Az Utolsó Európai (1343)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1343
Én úgy gondolom, hogy a gyorsulási adatok csak hozzávetőlegesen jelzik az autó dinamizmusát. Ki kell próbálni ahhoz, hogy tisztában légy azzal, mit kapsz a pénzedért. Lásd pl. a kézi váltós 11.6-os gyorsulását (harmadikban futja meg, tehát rövid az összáttétel, ami általános dinamikus viselkedésre enged következtetni) hasonlítva pl. a Stilo-hoz, ami 10.X gyorsul, de másodikban éri el a 100-at (ami általános dinamizmus terén némi gyanakvásra ad okot, hiszen aránylag hosszú áttételezést sejtet a kategórián belül), és kevésbé érződik dinamikusnak.
Előzmény: zsuri (1340)
MiKe Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1342
Kiki

Koszi a tippet, amikor meg en kerestem Januar vegen, akkor meg egy volt az orszagban, azota ugy latom hoztak egy parat.

Megyek megnezem, legalabb hasznalatiuk van , meg legalabb ki is lehet proszalni...

Mike

Előzmény: Tigrislábkarom (1338)
MiKe Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1341
Hello Zsuri

Egy csomo helyen fent van pl. www.peugetofabian.hu, vagy www.peugeot.at

Az hogy rosszab-e ?? Szerintem igen, nezd meg a Corollat, vagy akar a Golf-ot, a Stilo nem jo pelda hiszen az nincs 1.6-os motorral egyenkent nehezebb mint a 307, ugy hiszem egyedul a Skoda Octavia produkalt roszabb eredmenyt egyedul , de ott tenyleg nagy a tomeg..

Es ha megnezed Tiptronic-ot sehol nem hasznalnak ilyen kis motorral, azt hiszem egy csomo nyomatekot megeszik...

Mike

Előzmény: zsuri (1340)
zsuri Creative Commons License 2002.03.12 0 0 1340
Hello MiKe!

Nem tudom honnan veszed ezeket a gyorsulási adatokat. Én ilyeneket még sehol nem láttam. A tiptronic váltó ennyit ront a gyorsuláson a manuálishoz képest? Nem éppen javítana rajta?

Ugyanis manuális váltóval az 1.6-os gyorsulása 11.5, a 2.0-ásé azt hiszem 9.7. Egyik sem sportkocsi, de nem rosszabbak, mint bármely másik a neki megfelelö kategóriában.

Előzmény: MiKe (1335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!