Kabelkotegeket es gyari kapcsolot tudok adi hozza olcson (szinet tekintve a regebbi, vilagosszurke, bar van gyari karpitsfestekem, amivel at lehet festeni sotetszurkere)
Ez az olajfogyás nekem is van. Bár nem látom, hogy kék lenne az a füst, de indulásnál van rendesen. És amíg benem melegszik a motor addig gázadáskor olyan mintha darálna.(csakis akkor, szóval hiába pörög 4000-en, ha a gázt nem nyomom). Olyan mint a szerencsekerég... Csak picit gyorsabb az a kattogó daráló hang.
Az enyémben 100.000 Km van, a gyűrűcsere szerelő szerint több mint 100.000 FT lenne! :( Másik szerelő szerint megoldja a szelepsztár szimmering csere, de árat nem mondott! :( Most öntöttem bele egy doboz hidrotőke-tisztítót, ez talán segít, ha a beragadt lehúzógyűrűk okozzák, és pótoltam egy liter olajat. Majd meglátjuk!
Köszi, hogy Te legalább bevallod hogy eszi az olajat, nem hagysz magamra a problémámmal. Zöldkártya ilyenkor szokott sikerülni?
Régi Ladások szerint lehet szelepszár tömítést cserélni a vezérmű szétszedése nélkül is, valamilyen rugókipeckelő-összeszorító-kitámasztó segítségével. Nos ennek a szervízleírásában még a hengerfejet is leveszik, és a dugattyú felől ütik ki a szimeringet. Hatalmas szívás volt még csak a vezérműszíj cseréje is, akkor mekkora lehet a hengerfejet leszedni, no meg mekkora lehet a költsége?
Szia! Az enyém 2002-es, 76 lovas, és eszi az olajat! :( Mindenki mást mond, de két irányú az elmélet: szelepszár-szimmering hiba, vagy bekokszosodott lehúzó-gyűrűk! Reggelente, hidegben úgy indul, mint a trabantok, szép, kék olajfelhő hátul. :(((
A honlapon (link) van (buherator / WR+ kezelési kézikönyv v2003. júli) dvju formában, de ott van az ingyenes olvasó is (egyéb hasznos), amit nem kell telepíteni.
A 165/65-ös gumi biztosan jó, az enyémen is az van. A gyári papírja is engedi ezt a méretet. A 165/60-as viszont jóval drágább, nyilván ebben érdekelt a gumis.
Más téma: olajfogyasztás. Egy veszprémi kolléga számolt be arról hogy a 2000-ben gyártott 1,3-asok között volt olyan sorozat, amelyikben a szelepszár szimering, vagy valamilyen műanyag alkatrész hibája miatt ette az olajat. Sokat, többet mint egy Opel (1 liter/1000km). Volt-e ilyen jelensége valakinek, mennyibe került a szervizelés.
A Wagonrfanclubbal van valami baj? Nem enged belépni, pedig semmi rosszat nem csináltam.
Használjuk a 165-ös méretet, mert az 1,3as Wagon gyári mérete: 165/60R14
Az általad említett webáruházban nyugodtan vásárolhatsz, én is tőlük vettem utoljára gumit. Amúgy igazából ha utánvéttel rendelsz, nagyon nem tudnak átverni sehol sem.
Voltam gumisnál érdeklődni. Valamiért mindenképpen matadort akart rámsózni 9.5K-ért meg Hankook-ot. Mikor rákérdeztem a Good Year-re 17-es árat mondott azt hittem elküldöm a fenébe. És ezt az olcsóbb 155/65-re. Mikor rákérdeztem a 165-s méretre, azt mondta, hogy az wagonra már nem jó, mert beleér, vagy mi. Pedig ahogy látom ti használjátok a 165-s méretet... Lehet másik gumishoz kéne menni. :P
Pl az autogumibolt honlapján a gumi amire 17K-t mondott (good year ug7) 11.5K-ba kerül. Akkro már olcsóbb megrendelni. Ha esetleg valakinek van tapasztalata az említett honlapról való rendelésnek, akkor leírhatná, hogy korrekt vagy nem...
Vagy ajánlhatnátok tatabányán/fehérváron egy jó és/vagy olcsó gumist.
szabad vagy sem, nekem az volt :D Tudom hogy nem váltóméret, de egyrészt olcsóbb, másrészt így mutatja a valóságot az óra, harmadrészt nem olyan kemény a rugózás.
Egyedül a hátsó sárfogókat kellett likvidálni, mert azok berugózáskor beleértek a gumiba.
Ha sokat jársz havas úton, ott valóban előny a keskenyebb. Aszfalton ellenben jobb a széles gumi, nagyobb felületen tapad.
Nekem a wagonon a nyári 165/65 volt, a téli viszont 165/70. Kicsit komfortosabb lett a rugózás, a km óra meg így pont a GPS által mértet mutatta.
Most a swiftemen a téli-nyári azonos méret, 185/60 R15. Mivel ez GLX a gyári 165-ös mérettel nyáron szárazon is eléggé sokat ment az ABS, télen meg pláne (azonos méretű téligumival). Így vettem rá nagyobbat (ez is gyári méret, csak a GS felszereltségen) és jelentősen javult a fékhatás és a kapaszkodási képesség.
Lehet, hogy tévedésben élek, de nekem egyszer egy gumis azt mondta, hogy télinek jobb a keskenyebb abroncs, mert az kisebb felületen érintkezik az úttal, így nagyobb a felületi nyomás, nagyobb a tapadás. Utánagondolva szerintem is van benne logika, elvégre latyakos, vizes úton nagyobb felületű abroncson nagyobb esélye van az aquaplaning (vizen futás) jelenség kialakulásának. Mert hogy ugye a keskenyebb/kisebb felületű abroncs szó szerint belevágja magát a latyakba és kevésbé fekszik fel rajta.
Szóval télire talán mégis jobb lenne a 155-ös abroncs. Egyéb vélemény?
Téli gumit kellene újítanom. Kérdésem, hogy mekkora mehet rá, mit ajánlotok? Mert a gyárii 155/65, de ha jól tudom a 165/65 is rámegy. De láttam 165/60-ast is ami jóval drágább mint az előző két kategória és kevesebb gyártó csinál ilyen méretben.
Mert ha rámehet a 165-s is akkor a szélesebb gumi biztonságosabb alapon inkább olyant vennék.
Ja és ha tud valaki ábrát ami azt mutatja, hogy a falra vetitett fénycsóva milyen magasan legyen, illetve az autó a faltól milyen távol legyen. Tudjátok az a klasszikus állj az autóval a fal elé. Nagyon el va állítva a fényszóróm. :(
légyszi mondjátok meg, hol kell a fényszóró magasságát állítani a lámpán a motortérben. 2db 6-os imbuszkulcs helyet találtam a fényszóró hátán, de nem tom megyik a magasság, illetve melyik a balra jobbra állitás. Nem láttam jelet rajtuk, csak egy Vaneo feliratot. Csavartam mindkettöt, de nem mozdultak semerre.
Elöre is köszi a választ és üdv mindenkinek, James