Üzemanyag ára szorozva 3-mal ,és ebből egy rész a benzin vagy gázolaj ,egyrészt el kell tenni alkatrészre, egyrész meg a haszon ,ha nem igy csinálod előbb utóbb csak a ráfizetés lesz ,tapasztalatból tudom.
Sziasztok! Kertitox 101-re keresek ventillátort, burkolattal együtt (akár még a motorháztető is érdekel). Ha van valakinek egy elfekvőben, akkor írjon, és megbeszéljük az árát!
Kis kerti gépeknél faluban én fogyott benzin x3, kerekítés meg munka illetve rendelő szerin,t a másik díjazás nálam 1500-2000ft/o .Az én kisgépeim 1l/o körül fogyasztanak.
Jelentem meghozták a csomagomat Royal futár kft az új szállítójuk ezt maga a futár mondta személyesen. Dpd meg harapjon fűbe.
Tisztelettel kérdezek olyan kertes kollégát aki csinál bérmunkát a traktorjával mennyit lehet kérni szántásra kiskertben. Ezt területre lehetetlen kiszámolni mennyi pénz ez nem hektárba mérjük mint nagy traktor esetében. Kérem valaki segítsen köszönettel.
Nekem még 4999 volt darabja azóta drágább lett akkor. Közben megtaláltam a weblapjukat: http://www.royal.hu/ ilyen logo olt a kocsi oldalán valami opel corsa volt dobozosra alakítva tán.
Csabronc én is rendeltem tőlük nem az M-forg kft a hibás hogy nem küldik a csomagokat hanem a DPD futár szolgálat. Ma hívtam fel az mforgsokat egy hölgy mondta el hogy a futárszolgálat nem kézbesití a küldeményeket lehetséges hogy szerződést bontanak az mforgosok a DPD-vel és más futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagokat.
Nekem hétfőre igérték a csomagot hogy arra itt lesz feltéve hogy dpd-vel nem bontanak szerződést. Akkor még tovább fog huzódni kézbesítés.
Ami nálam megfordult eddig "kismotor" briggs tecumse honda kinaiak mindbe 0,55-0,6l olaj kellett, a következő lépcső a 300cm3 körüliek azokba emlékeim szerint kb 1,1l olaj kell.
A piros nyíl felett van az a rés ahol folyhatott.A másik képen az olajbeöntője van,a kérdés ,hogy meddig kell ebbe tölteni az olajat?Csak dugasz nívópálca nincsen.
Bocs a rossz képekért,de padláson van már a gép régóta.
Igaz a kipufogó "doboz" mögött van egy lemez amin rés van gondolom az a szellőző,lehet onnan folyhatott,de a kipufogón is jött mert még mindig olajos az is.
Végül ismerős megoldotta, de elvileg be volt állva. :)
Viszont van egy 156-os robink is. (Briggs Quantum 50. 12F800) Ideje nem használtuk, indult normálisan ,viszont okádta a benzint a légszürőből. Gondoltam felakadt az uszóka. Szétkaptam a karbit, kitakarítottam, nos azóta pumpa után indulás van; de a gép kis idővel le is áll.
Ha folyamatosan pumpálom az üzemanyagot, akár nagyon minimálist is, a motor pörög. Ha abba hagyom a pumpálást leáll. Ugyanakkor a pillangószelep oda-vissza ugrál. Ha a szelepet kézzel lefogom a motor működik rendesen, nem kell pumpálni se. A rugó elvileg a helyén, bár minimál gáz állásban kézzel nagyon könnyen jár a szelep oda-vissza, nem fesziti semmi. Melegités után max gázon a rugó feszit; de úgyis leáll kis idővel. A karbit azóta 3x kitakarítottam, benzint leengedtem, gyertyát cseréltem.
Külföldi fórumon is volt ilyesmivel másnak gondja, google forditóval próbálkoztam, de sokat nem mondott. :D
Valaki meg tudja mondani,hogy egy techumseh motornál működés közben folyik az olaj a kipufogónál,az feltétlenül henger-dugattyú kopás lehet?Vagy érdemes-e nekiállni javítgatni?
Járassad váltakozó fordulaton meg magas fordulaton előbb utóbb csak kitakarodik. Ha nem akkor szét kell szedni és kipucolni. Nekem Briggs motoron egyszer bejött ez a járatós módszer vagy is egyszer a Hondás is.
Nekem a gépek egész évben csillag garázs, csak télire vannak letakarva mégis pöc-röf, persze minden mocinál leááláskor karbi kijáratás.A hondánál azért így is előfordul dugulás(nálam csak főfúvóka) 5perc és kitisztítva.
a kapálógépem egy ideje nem használtam, sőt egy ideig kint állt az esőben. Utolsó használat alkalmával tök jól dolgozott (kb június közepe). Most bekapcsolva "pöfög-röfög" :)
Gondolom valami az állás során elkoszolódott. Olyan hangja van, mint mikor valamiből nem kap eleget (levegő/benzin)
A kérdésem: Ha így használom, az okozhat-e valami súlyosabb hibát a gépben?
Gondolom az lenne a megoldás, ha szétszedném és kitisztítanám, de erre most nincs időkapacitásom.
Van-e olyan lehetőség, hogy szétszedés nélkül (valamilyen tisztító hatású vegyületet beleöntve?) kimenjen a gépből a lerakódás?
Mondjuk talán a név ( info@tecumseh.hu ) azt sugallta, hogy nem egy szélhámos gagyi internetes diler az illető. A csomagjuk is tele Tecumseh ragasztószalaggal.
De úgy látom ez a fogyasztói társadalom!! Minden kakit, amit potom pénzért beimportálnak azt jól hangzó névvel el lehet sózni a magyarnak.
Leginkább azt hiányolom, hogy az eladó -valszeg halvány f.... sincs a megelőző változatokról- egy szóval/betüvel nem jelzi, hogy XXX változattal nem csereszabatos!!!
No mindegy, ezt a csalit bekaptam !!
Még igencsak fejlődnie kéne a magyar (bolti és netes) kereskedelemnek, hogy Európába érjünk Balkán, vagy Gabon, Szudán. stb helyett. !!!! Vahy elégedjünk meg a Tescos, Auchanos, stb gagyi cucokkal és évente cseréljük !!
Sajnos a netes vásárlásoknál sok hasonló gond van pl a gcv160 is többféle tengelykialakítással van ezért én inkább kicsivel fizetek többet de mérek tapizok,vagy egy valoban megbízható cégtől rendelek előzetes egyeztetés után.
Azt nem irtad, hogy "a nehezen forog" (mármint a kiálló tengely) egyik irányban, beszerelt állapotában, vagy csak önmagában a motornál. Én hasonlóképpen jártam gyártóazonos, de más szériás motorral, azontúl, hogy más problémáim is akadtak.
Ha kézi kuplungos a géped, meg kell nézni, hogy a kuplungrésznél a felső kúpcsapágy nem ér- e a deknihez.(Nekem pl nem szabadott teljesen becsavarni a kuplungfelsőt tartó csavart, mert annyira nekifeszült kissé más kialakitású deknihez, hogy a még nem beszerelt motort nem tudtam átforditani . Már affelől is kétségeim vannak, hogy egy- egy gyártó ezen olcsó (már akinek olcsó) motoroknál a fejlesztéseinél tartja-e a méreteket !!! és egyáltalán csereszabatosak- e ezek a motorok !!!
A probléma az,hogy a berántó nem húzódik vissza. Maga a berántó szerkezet szabadon müködik rendesen, a motorból kiálló tengely óramutatóval ellentétes irányban szorul, nehezen lehet tekerni. Ötlet?
Az iránt érdeklődöm a tisztelt fórumozóktól,hogy van-e valaki Székesfehérvár környékéről, aki rendelkezik nagy(obb)teljesítményű rotakapával és vállalna egy kis maszekot?
Egy kissé elhanyagolt terület talajelőkészítésére kérnék segítséget-kb. 4000nm. Nem szántás,elég volna átforgatni a felső réteget.