Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1535
Szvsz mindenképp több, mint 100 ezer km, mire bejön a dízel felár. De átlagos becslésem 150 ezer km-re szól, ha az opportunity cost-ot is beleszámítjuk.
Nem véletlen, hogy dízelrajongóként nem vettem HDi-t...
Előzmény: aamen (1533)
mackor Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1534
Ha az a kopogás induláskor, fékezéskor, és balos kanyarban van, akkor tudom miről beszéltek, nekem is volt már. A stabilizátoron húztak meg valamit, és azóta nincs.
aamen Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1533
hmm, tehat benzines 1.6-os varosban, dugoval, klimaval 11 liter.
tud valaki mondani tapasztalati adatot varosra, dugoval, klimaval, de HDI motorral?
csak ahhoz kellene, hogy be tudjam loni, hogy a dizel felara mennyi ido alatt jon be a benzineshez kepest. videkre 2 liter koruli difi tunik altalanosnak, varosban tobb, csak nem tom, mennyivel.

hali,

aamen

Előzmény: mezga geza (1530)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1532
Mezga_Geza,

Szvsz sok a 11 liter, nálam a leghidegebb decemberben volt 10 liter. Most legutóbb 9-et mértem, full városban.

Előzmény: mezga geza (1530)
CommandAir Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1531
A hűtőventi hangot kívül teszteltem, leállított motornál. Bent semmit nem hallani, kívül csak a extra halk 'búgás' van.
Előzmény: mezga geza (1530)
mezga geza Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1530
TgY,
Nekem 1 honapos es elektromos baja nem volt, masmilyen se.

CommandAir,
A heten en is tobszor(minden nap) mentem ful dugoban es ha megy a legkondi semmi mas hangot nem hallok amikor megy a hutoventillator. Talan amikor be/ki kapcsol 'ugrik' egyet a motor. Arra nem emlekszem, hogy 85-90 kozott ingadozna, majd ma megsasolom.

Mennyi szerintetek a normalis fogyasztasa 1.6-osnak varosban dugokkal tarkitva? A legkondi is megy mindig. A 11L nem sok egy kicsit? Vagy ez csak azert van mert meg bejartos? Kb 1000km van benne.

Előzmény: CommandAir (1529)
CommandAir Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1529
Termosztát kérdésem lenne: normális az, ha egy hadrcore dugóban ami mostanában tapasztalható Bp-en, a hűtővíz a megszokott 80-rol felugrik 90-re és ezután +/- 5-fok értéken üzemel? Folyamatosan ugrál 85-és 95(ritkán 100) között. A dugó megszűntével visszaáll a normális értékre. Előző autómnál nem tapasztaltam ilyet. Ott max 1 tűvel ment feljebb a mutató dugóban.

A benzines 307-nek is nagyon halk a hűtőventillátora? Olyan a hangja mint egy kisebb trafóállomás búgása, és nem lehet hallani a jellegzetes ventillátor hangot. Jó ez így?

CA

zsuri Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1528
Úgy tudom hogy lesz 4 ajtós 307-es. Én nem füzök hozzá sok reményt, mivel szerintem azok az autók, amelyeket alapvetöen 5 ajtósnak terveznek, aztán ráakasztanak egy puttonyt (pl. Fabia, Cordoba, Polo, Thalia) rettenetesen szoktak kinézni. Persze ha ilyen jó designerek vannak náluk, akik a 307-est is tervezték, talán át tudják úgy tervezni az autó hátulját, hogy elfogadható legyen.

Nekem egy hét után még nem volt elektronikai gondom, remélem nem is lesz, mert ez azok közé a problémák közé tartozik, aminek az okát a legnehezebb kideríteni.

Előzmény: TgY (1527)
TgY Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1527
zsuri,
Hát igen, ezek az okok, melyek elgondolkodtattak a 307 irányába. Bár alapvetően a légkondi hiánya az, ami generálja nálam a kocsicsere igényt, de ha már csere, akkor figyelembe veszem a többi paramétert is.
Csak ez az elektronikai bizonytalanság ne volna a 307 kapcsán. A visszajelzések alapján biztos dolgoznak már a kiküszöbölésén, de mikor lesz érezhető a hatása ? Na majd a topic hozzászólásokból s az új tulajok véleményéből kiderül. Egyébként a többi márka is a legtöbb új modell esetén már ezt a busz rendszerű elektromos szisztémát fogja alkalmazni, s valszeg mikor ők még az újdonság esetleges hibáival küzdenek majd, addigra a Pug már stabil rendzsereket tud szállítani, ez az úttörő szerep hátránya s egyben előnye is.
Még egy dologban érdekelne a véleményetek, bár elég szubjektív. Szerintetek várható a 307-esből 4 ajtós verzió ? Az egész kocsi, főként az eleje sugározza azt az egyterű jelleget, amit nagyon szépen meg lehetett valósítani az 5 ajtós és az SW esetén, de lehet ebből 4 ajtós sedan formát varázsolni ?

Előzmény: zsuri (1523)
HDIowner Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1526
DaddyPop!

A dudával nekem is van gondom, de még nem nézettem meg. Az a magyarázat, amit kaptál a szervízben, elég rémesen hangzik, remélem nem igaz!

Épp a múltkor az Ausztriában mentem egy több sávos úton egy kis teherautó holt terében. A pasi nem vett észre, sávot akart váltani és rám húzta a kormányt. Dudáltam volna mint a barom, csak hogy nem szólalt meg a duda! Ekkor jötem rá, hogy a dudát is komolyan kell venni! Ha megyek a szervízbe megnézetem.

Kopogásra még nálam sem találtak semmit!

Üdv,

HDIowner

Előzmény: Törölt nick (1525)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1525
sziasztok -
ma néhány dolog miatt szervizben (Gablini/M3) jártam, de nem minden kérdésemre kaptam megnyugtató választ, ezért megkérdezlek Benneteket is:

- 7 hónapos a kocsi, de eddig nem tapasztaltam, hogy az automata hangerőállítás működne, ezért ma ellenőriztettem. Kiderült, hogy ugyan aktiválva volt eddig is, de a számítógép 14 különböző beállítást kínál fel ehhez, csakhogy senki nem tudta megmondani, hogy melyik mit jelent. Ezért most az eddigi #4-ről találomra átállították #10-re, de így sem hallok (max. csak sejtek) különbséget. Ja igen: 150-nel is kipróbáltam... Van valakinek tippje, hogy a 14-ből melyik a nyerő beállítás?

- Egyre gyakrabban tapasztalom, hogy időnként nem szólal meg a kürt (na jó: a duda). Állítólag ez azért van, mert minden parancs egy központon fut keresztül a kocsi agyában, ami viszont priorizál, és a duda általában a sor végére kerül az ABS, a szervó, az index, stb stb után, ezért néha esélyem nincs rádudálni pl az előttem kéziféket tesztelő Moxvicsra... Mi ilyenkor a megoldás?

- szó volt itt korábban a kocsi bal elejéről időnként hallható misztikus koppanásokról - ezt ma nem tudtam demonstrálni és a szerelőknek sem volt ismerős a téma - esetleg okosabb lett már itt valaki ez ügyben?

- utólag beszerelt könyöklőm van, amit ma kb. nyolcadszor csavaroztak vissza, mert nem elég, hogy az előírt módon rögzítve is jobbra-balra mozog, rendszeresen ki is szakad. Röhejesen béna az egész - ehhez képest kb 30ezret fizettem érte... Tud valaki erre rögzítési megoldást, vagy netán egy szűkszavú köszönőlevél kíséretében küldjem vissza a gyár konstruktőreinek?...

előre is köszönöm a válaszokat.

teknoc_erno Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1524
Kedves CommandAir!

>>>
Polaroid napszemüveggel kompenzálható viszont akkor a központi kijelző nem látható.
<<<

Had' ne áruljam, hogy hány éve ragaszkodom a Polaroid nepszemüvegekhez ;-)
Gondolom Neked se kell ecseteljem az előnyeit, mint hogy kisebb sötétítés mellett töbszörösen szűri a csillogást és így még szinte szürkületkor is használható, stb.

Korábban nekem is átfutott az agyamon, hogy a Stilo-mban érdekes módon Polaroid szemüvegben is kiválóan látom mind a három LCD display-t (Computer, Audio, Digit klíma), de hamar túlmentem rajta, hiszen még annyi új volt a kocsiban.
Nos, hogy ma szépen sütött a nap - eszembe jutván a leveled - teszteltem a Polaroidomat a Stilo-mban:

Nos, én jól látom a kijelzőket, de ha 90 fokkal elfordítom a szemüveget, akkor keményen besötétít.

Két lehetőség adódik:
1.) A kijelzőink polarizációja tér el 90 fokkal
2.) A szemüvegeink polár szűrője tér el 90 fokkal

Ha van lehetőséged, akkor teszteld le a szemüvegedet valamelyik Stilo-s barátod kocsijában.

Mivel a kijelzők polár irányát igen nehézkes lenne változtatni, ezért azt javaslom, hogy:

1.) Probálj egy 90 fokkal eltérő beállítású szemüveget találni.
2.) Lehet, hogy mint a fényképező gépekhez létezik olyan polar szűrő, amelynek irányultsága állítható körbe forgatással, talán szemüvegben is van ilyen.
3.) Ha előzők nem jöttek be, akkor jöhet egy drágább megoldás: le kell gyártatni egy ilyet egy optikusnál.

Javaslom, hogy fentiekhez legyen mindig nálad a másik polaroid és a mindenhol megtalálható teszt lapon ellenőrizd, hogy azonos vagy eltérő-e a polár szűrő iránya.

Remélem egy kicsit tudtam az ötlettel segíteni és ezen problémád hamarosan megoldódik!

Ernő
a Stilo-s

Előzmény: CommandAir (1311)
zsuri Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1523
Diesel-motorok:
mondjuk az biztos, hogy az ugyanyolyan teljesítményü diesel-motorok drágábbak:
- nagyobb köbcenti
- nagyobb nyomást kell elviselni - erösebb konstrukció
- turbo
De mindez biztosan nem kerül 1M forint plusszba.

TgY:
hasonló a nickneved mint az én monogrammom, söt a beállítottságod is (amit az autókról írtál). Lehet, hogy több részre szakadt a személyiségem és Te tulajdonképpen én vagyok ? :-))))

Na jó, félre a tréfát. Ahogy írtam én is sokáig az Astra G-n gondolkodtam, mivel eddig is olyan volt és nagyon meg voltam vele elégedve. Szerintem nagyon szép a formája csak már egy kicsit sok van belöle, azért nem tünik fel. A 307-et elöször kicsit nagynak, aránytalanul magasnak éreztem.

Hogy miért döntöttem mégis a 307 mellett:
- közben megszoktam és nagyon megtetszett a 307 formája. Rájöttem, hogy egy teljesen arányos, szép autó, csak kicsit nagyobb, mint a többi ebben a kategóriában - ez ugye nem hátrány :-)NEKEM nem tetszik jobban, mint az Astra, viszont mindenképpen újabb, frissebb
- olcsóbb a 307-es
- az ár/érték arány egyértelmüen a 307 mellett szól
- olyan extrák vannak a 307-ben, amiröl az Astra-ban álmodni sem lehet
- a 307 minöségével, konstrukciójával kapcsolatban
nem volt kételyem
- miért ne próbálnék ki egy másik típust
- Astra-ból már nagyon sok van a piacon, nehezebb lesz eladni, föleg hogy 1.5 év múlva jön az új Astra

Most, hogy egy hete megvan egyre jobban tetszik és egyre jobban szeretem. Van egy kevés dolog, amit jobbnak találok az Astra-ban, de összességében nem bántam meg a döntésemet és örülök a szép autómnak. Remélem ez hosszabb távon is így marad. Mindezt csak azért írtam le, mert látom, hogy te is hasonló cipöben jársz, mint én.

Előzmény: TgY (1520)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1522
Jól érzed, a vw-csoport valóban hülyének néz, bár ezt a tényt jelentősen enyhíti, hogy ők az egész világot hülyének nézik, tehát ebből rád kevés jut...:-)
Egyszerű a dolog: továbbhárítják a fogyasztóra a saját magasabb költségeiket. Valószínűleg úgy gondolkodhatnak, hogy aki 1 millával többet költ, hogy dízellel járjon, nyilván nem retten vissza egy 10 ezerrel drágább napfénytetőtől, fizesse hát csak ki szépen.
A dízelek vevői szükségképpen kevésbé árérzékenyek, hiszen ha nem így lenne, eleve nem vennék meg a drága TD-t - hacsak persze nem mennek 70 ezer km-t egy évben. Ezt egy olyan árpolitikájú cég, mint a VW, bízvást meglovagolhatja, ha még azt is figyelembe vesszük, hogy a VW-hoz már eleve a kevéssé árérzékenyek mennek - ha azok lennének, messze elkerülnék a tájékukat is.
Előzmény: aamen (1521)
aamen Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1521
ezt az arpolitikat nem ertem.
ha arra akarnak osztonozni, hogy a magasabb arrestartalmu dizelautojukat vegyem inkabb, mint a benzinest, akkor miert adjak a dizelbe dragabban a radiot, mint a benzinesbe? vagy ha ugy fogalamazunk, miert adjak a benzineshez olcsobban a radiot?
privatilag az a velemenyem, hogy vw csoport engem hulyenek nez, ugyhogy inkabb mashova viszem a penzem.
Előzmény: Az Utolsó Európai (1519)
TgY Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1520
Tény, hogy a 307-el a Pug alaposan kesztyűt dobott a konkurencia arcába, s a potenciális német-autó vásárlójelölteket is alaposan megingatja.
A közeli jövőben tervezem régi Astrám lecserélését, s viszonylagos konzervatív beállítottságúként sokáig csak az Astra G árlistákat, opciókat nézegettem. Hiába írtak jókat a Focus-ról s még jópár konkurens modellről, az avantgárd, merész forma s megoldások engem inkább taszítottak mind vonzottak. A 307-el viszont a Pug olyat alkotott, ami új formája, megoldásai ellenére még az ilyeneket is mint én, egyből megfogja. A felszereltség/ár viszonya meg egyenesen az érdeklődés kozéppontjába állítja.
Nem tudom hogy a Pug-nak mekkora a nyeresége ilyen árak mellett, a közelmúlt cikkeiből kiderül, hogy a konkurencia a magas költségekkel küszködik, amit így-vagy úgy, de a vevőkre próbál hárítani, s ebben kiemelt célpontok a diesel autók hívei.
Persze a Pug még adós egy-két beigért ill. elvárt dologgal a 307 kapcsán (pl. 1,4 16V moci, az elektromos rendszer bizonytalanságának kiküszöbölése, stb.), amit lehet hogy nem tudok megvárni. Mindenesetre ha végül nem a Pug mellett döntök majd, a véleményem akkor is az marad, hogy a 307-el nagyott alkottak.
Előzmény: zsuri (1514)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1519
Lehet, hogy most csak ott figyelhető meg, de 1-2 éve általános jelenség volt. Akkoriban anyáztam is miatta.
Az pedig, hogy melyik konstruktőr nyeli le a magasabb extraköltségeket és melyik nem, szintén árpolitika kérdése. A vw-gruppe nyilván nem nyeli le.
Ki lepődött meg? :-))
Előzmény: aamen (1518)
aamen Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1518
adminisztrativ ok az magyarazna a dolgot, peldaul minden import auto eseten.
node, a jelenseg csak seat, vw, meg skoda markaknal fordul elo.
most nezem, ibiza man. klima benzinesbe 252, dizelbe 275.

a vw csoport monnyon le!

Előzmény: Az Utolsó Európai (1517)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1517
aamen,

A dízelmotor előállítása messze nem kerül annyival többe, mint amennyivel drágább. Sőt, egy Audi gyárban dolgozó ismerősöm - műszaki ember - szerint még olcsóbb is. Legalábbis Győrben.
Amit meg kell bennük fizetni, azok vélhetőleg a fejlesztés költségei, ám még ez sem indokolja a milliós felárakat. Egyszerű árpolitika: az emberek megveszik az erős, ám takarékos autókat drágábban is, miért adnák hát olcsón?

A dízelek drágább extráinak anno asszem az általában nagyobb lökettérfogatból adódó magasabb vámtételek voltak okai. Hogy most mi az oka, nem tudom. De csak valami adminisztrarív magyarázatra tudok gondolni.

Előzmény: aamen (1516)
aamen Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1516
en meg a dizel araikat nem ertem.
egyreszt, azonos tipuson es felszereltsegen belul ket kb azonos loerovel ellatott golf eseten tobb mint egymio forint van, polo eseten majdnem egymio. nem tudom elkepzelni, hogy ennyivel tobbe keruljon egy dizelmotor eloallitasa, valami marketinges diszonosagot gyanitok, de legyen. node, akkor, miert van az, hogy egy dizelgolfba vagy dizelfabiaba kb 10 %-al dragabb a radio, a klima, a kodlampa, vagy barmi?
Előzmény: zsuri (1514)
vinettu Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1515
zsuri

Szerény véleményem szerint ebben az importőrök vastagon benne vannak. Konkrétan a focus árváltozásával tudnám érzékeltetni, mivel folyamatosan figyeltem az általunk 1999-ben vásárolt -akkor legolcsóbb- DI kombi árfekvését. Az enyhe facelift puritánabb felszereltséggel és jóval magasabb árral párosult. Az addig 4049e Ft-ba kerülő kocsiból egy mozdulattal eltávolították az ablakemelőket, a rádiósmagnót, valamint a 185-ös kerekeket 175-ösre cserélték és az árát lazán felnyomták a jelenlegi 4450e Ft körüli értékre! Amit mi akkor kedvezményekkel+extrákkal 3730e Ft-ért vásároltunk, azt most alig 3 év után 4800e Ft-ért lehet megkapni! Döbbenetes, öngyilkos politika, bár nekünk ez jól jön újraeladáskor...

Előzmény: zsuri (1514)
zsuri Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1514
Mostanában eléggé áttekintettem az autós-kínálatot és azt kell mondjam, hogy nem értem a különféle (föleg német) cégek mo-i üzletpolitikáját.

A 307 tagadhatatlanul egy nagyon jó autó, motorilag, futómüvileg, formailag, jelenleg a legjobb, vagy második legjobb ár/érték viszonnyal, nagy belsö térrel, igényes kialakítással, szép új formával. Vannak még ugyan gyermekbetegségek, de ez minden új modellnél van (pl. A-Klasse annak idején megborult az egyszerü jávorszarvas-teszten). Hogy gondolják a különféle cégek, amik a P307-nek (vagy Stilo-nak) megfelelö, de régebbi modelleket gyártanak (Opel, VW, Seat, Ford, Nissan), hogy az autójuk versenyképes lesz hosszú távon, ha nem csökkentik az árakat. Hihetetlen, hogy pl. Opel Astra-ból egy hasonló felszereltségü autó, mint ami nekem van kb. 800e forinttal lenne több, mint a mostani autóm új ára. És ekkor még csak "hasonló" a felszereltség, mert csak a "nagyobb" dolgokat vettem figyelembe (motor, klíma, tetöablak, könnyüfémfelni), a sok kis extra, ami az Opelnél nem is elérhetö (esöérzékelös ablaktörlö, hüthetö kesztyütartó ...) még nincs is a képben.

Nekem eddig Opel Astra-m volt, nagyon szerettem, szerintem jó autó, sokáig gondolkodtam is rajta, hogy azt vegyek-e újra, de öszintén szólva azon kívül, hogy nagyon megszerettem észérv nem sok szólt mellette. És ez ugyanígy igaz a többi említett gyárra is.

Szóval nem értem, hogy ha csak 1.5-3 év múlva várható a modelleik lecserélése, akkor miért nem csökkentik le az áraikat. Persze a piac majd megmutatja, hogy igazuk volt-e. Az OK, hogy vkinek mondjuk jobban tetszik éppen a Golf, mint a 307 vagy hogy vki mindenképpen német autót akar, mert az olasz vagy francia nem jó, de az emberek többsége szerintem nem így gondolkodik. Azt is elfogadom, hogy vmi oknál fogva a német autók mindig kicsit drágábbak, na de 800e forint? Ez a számomra érthetetlen.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1513
Csak sorjában...:-)

Üdv HDIlower!

Érdekes a kérdésed, mert ezt nem tudom. A szervíz elég szűkszavú volt a dologban, viszont elképzelhető, hogy egy egészen hülye hiba okozta az indítómotor leégését. Jelesül a slusszkulcs, ami néha egyszerűen megszorult indításkor, úgy kellett visszarángatni alaphelyzetbe. Ez az indítómotor folyamatos pörgetésével járt természetesen. Nem volt a jelenség túl vészes, de azt mondták, utánanéznek.

Szia Kek!

Elég ritkán ülnek mögöttem. Ezek alkalmakkor többnyire a 190 centis sógorkám és a 175 centis sógornőcském (ikrek..:-))) tartózkodi ka hátsós sorban, eddig teljesen panaszmentesen. Én nem tolom teljesen hátra az ülést - semmi szükség rá -, és ez bőven elegendő ahhoz, hogy hátul bárki elférjen.
Gyerekülést nem próbáltam még, de mögöttem nem is lesz soha. Hacsak rá nem kényszerülünk, pl. ikerbabák, vagy ilyesmi...:-) Esély végülis van rá...:-))

Hali MJL!

Én annak idején hajtottam volna a TDCI-re, de hát szvsz sürgősen el kell felejteni, mert a legprosztóbb felszereltséggel, 3 ajtós kaszniban 5.5 millióba kerül. Egy 307 HDI 110-hez mérhető Focus jelenleg igencsak 6 millió Ft körül jár. Hát ha mindjárt aranyból volna is!...

Törölt nick Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1512
OK, Srácok, kösz a válaszokat. SZVSZ a 307 hosszú utazásra való, elég nagy a fejtér elől-hátul, az pedig ritkán fordul elő, hogy 2 197 centis emberke kerül egymás mögé.

Motorikusan is jobb, bár jön a TDCi a Fordtól, aminek ugyan nagyobb a teljesítménye, de többet fogyaszt, és nem olyan egyenletes a járása.

A futómű terén hazánkba szvsz a 307 a nyerő, az lehet, hogy nem nyújt olyan vezetési élményt, és nem olyan sportos, de jobban tűri az úthibákat, és stabilitási gondjai sincsenek.

A dizájn egyéni, de én ebben is a 307-re szavazok.

Az ár-érték arány asszem egyértelmű.

OFF

A múlt héten vehettük át a 90 lovas HDi motoros Pug Expertünket, eddig nagyon megvagyunk vele elégedve.

Kek Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1511
Szoktak mögötted ülni? Ha igen, milyen termetűek? Gyerekülésben ültek már mögötted?
Előzmény: Az Utolsó Európai (1508)
HDIowner Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1510
AUE!

Az indító motor vágta tönkre az elektronikát vagy teljesen véletlenül égtek le egyszerre??

HDIowner

zsuri Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1509
Én csak 178cm magas vagyok. Bár kissé fekvö ülöhelyzetben szeretek vezetni, valószínüleg még így is több hely marad mögöttem, mint neked, ezért nem tünt fel ez a dolog.
Előzmény: Kek (1507)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1508
Hát én 197 cm vagyok, de helyproblémám még nem volt a 307-esben.
Igaz, a Focusban sem.
Szerintem nagyjából egyenértékű a két autó ebből a szempontból.
Előzmény: Kek (1507)
Kek Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1507
"A 307 nagyobb belülröl" (mint a Focus)

Ezzel nem értek egyet. A 307-est kifejezetten szűkösnek éreztem hátul. Elől pedig ebben a kategóriában egyetlen autóban sincs gond, de még a Punto/Fabia/Polo is csak szélességben marad el.

Viszont a 192 cm-es magasságomhoz beállított vezetőülés mögé a 307-esben nem tudtam bepréselni magam. A Focus és a Stilo OK. A Corolla is OK, csak az meg elöl nem jó, mert a kormány nem állítható ki/be, így nincs értelme jól hátratolni az ülést, ezért marad hely hátul.

(Egyébként ez számomra azért fontos, mert a gyerek a gyerekülésben ugyanannyi, vagy több helyet igényel, mint én, mivel a lába nem derékszögben áll amiatt, hogy az autó ülőlapja hosszabb, mint a gyerekülésé).

Nagyon várom a 307 SW megjelenését. A hírek ellentmondásosak ugyan, de egyes újságok szerint a tengelytávja is nagyobb lesz, mint az 5 ajtósnak.

Előzmény: zsuri (1499)
zsuri Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1506
Nekem a váltóval semmi gondom, az Astra után sokkal finomabb. Azt kb. 8km/h fölött nem lehetett egyesbe tenni, vagy ha véletlenül igen akkor is csak kettös kupplungolással.

Nekem az tünt fel, hogy az enyém (2.0-as motor) alapjáraton kicsit rázza az autót. Nem zavaró, csak eddig más 307-esnél, amit próbáltam, nem tünt fel.

Előzmény: mezga geza (1504)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!