Keresés

Részletes keresés

AFC-658 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 29301

Azt.

Előzmény: lobbanórotor (29298)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 29300

Kösz!

Előzmény: AFC-658 (29297)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 29299
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.10 0 0 29298

Kecsapreklámot kapott? :)

Előzmény: AFC-658 (29297)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 29297

KGR-255.

Előzmény: bendeguz90 (29296)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 29296

Melyik busz lett piros? 

Előzmény: JLW-470 (29295)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 29295

Nem sokáig helyizett,mert pár napja Pécs-Komló a munkája. :)

Eddig a bajai vonal nekem kiemeltnek tűnt(vagyis szinte mindig normális busz járt rajta),de most pár napja oda van beosztva a JOM-861.Basszus tiszta retek az a kocsi(kívül meg belül is :(),meg a függönyök egy része is hiányzik belőle.Nem igaz,hogy minden távolsági kocsi rossz,hogy ilyen jár oda?

A Tükének meg van már piros busza is. :)

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29216)
BPV-093 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 29294

Én nagyon tisztelem a Tüke buszt. Annyira, hogy még magázom is. De ha kimarad vagy késik a járat, akkor egyből letegezem: TE-TÜ-KE!

hungeri Creative Commons License 2015.06.09 0 0 29292

Látom, nem sikerült megérteni, hogy ez a Tüke saját munkája. Nem duzzogásként mondom, de minket meg sem kérdeztek, ez pedig a garancia arra, hogy ezúttal a sajátjaidat szapulod éppen...

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29287)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.08 0 0 29291

Az PK Busrent volt, ez pedig Pannon-Busz-Rent Kft.

Nagyjából annyi köze van a kettőnek egymáshoz, mint az idd ki a bilit, meg a vidd ki a bilit-nek. :)

Előzmény: JLW-470 (29289)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 29290

Akkor kint fog melegedni egész nap a mikrobusz?Maradt ez az átülős dolog?

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29287)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 29289

Annak nem résztulajdonosa a Mecsekbusz?Vagy az egy másik Buszrent volt?

Azért Pécsen van még buszos cég,amelyik közel lehet a tűzhöz. :)

Előzmény: lobbanórotor (29282)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 29288

Egyrészt úgy rémlik nekem,hogy abban saját pénz nincs(mind állami támogatással készül).Másrészt mivel a földjeik itt vannak,így érdekes lenne máshol megcsinálni az erre épülő beruházásokat.Ráadásul ezek nem nagyon jelentenek új munkahelyeket,inkább csak átstruktúrálódást(és könnyen lehet,hogy pl egy ormánsági munkavállalónak nem is kell annyi bért fizetni,mint egy pécsinek vagy más fejlett régión belülinek)

Előzmény: lobbanórotor (29283)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.06.08 -1 0 29287

A sütőipar magasabb fokozatra kapcsolja a pénzégetést http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Valtozas_a_39-es_jarat_menetrendjeben

siófoki35 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 29286

"Nyegle ifjú felszól a buszsofőrnek:
- Mikor indul ez a szemétláda?
Mire a sofőr egykedvűen:
- Mikor megtelik szeméttel..."

 

Na ez itt valóság lehet :D

 

 

Előzmény: BPV-093 (29285)
BPV-093 Creative Commons License 2015.06.07 0 2 29285

Az jó, ha a BIOKOM veszi át a közlekedést, így nem kell új buszokat venni. Ha nincs elég busz, majd küldik a kukásautót... :)

bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 29284

Ez jól hangzik, kérdés csak az, hogy van-e megfelelő politikai kapcsolata a cégnek. 

Előzmény: lobbanórotor (29282)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.06 0 0 29283

OFF Miért? Az OTP-közeli Bonafarm-csoportnak pont Baranya megyében vannak igen komoly beruházásai... ON 

Előzmény: JLW-470 (29236)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.06 0 0 29282

ha magánvállalkozót vonunk be

 

Ebben az esetben Pécsről a BuszRent nevű cég lehetne esélyes. Ők nemrég nyerték el a VT-Arriva által eddig járt fordákat Dunaújváros és Sárbogárd körzetében, és meg kell hagyni, a saját buszaik mellé egész korrekt gépeket kukáztak a feladatra. Legalábbis most nem egy szedett-vedett szeméttelepnek tűnik arrafele az alvis buszpark. 

Állítom, hogy a helyijáratra is jobb buszokat találnának, mint a Tüke eddig fellelt, ex-holland szerzeményei. 

Előzmény: JLW-470 (29281)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.06 0 0 29281

Én se támogatnám a kiszervezést,de elképzelhetőnek tartom,hogy vannak,akik újból ezt szeretnék elérni.A buszpark karbantartása a minimálisnál is minimálisabb és könnyen lehet,hogy a Volvokból sem lesz semmi(a Tüke pedig a most zajló kiüresítésével hitelt sem fog kapni).És akkor előállnak majd a korszakalkotó ötlettel,hogy csak úgy lehetnek megfelelő buszaink,ha magánvállalkozót vonunk be.És akkor a csókos(vagy a strómanja) előáll majd a háttérből.

Előzmény: hungeri (29278)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.06 0 0 29280

Nincs olyan sok,ami el nem fogyna:tegnap pl a VDL-eknek kb a fele tudott csak dolgozni...

Meg valószínűleg lassan dolgoznak a műhelyben. :) Biztos olyan gondok vannak a gépekkel,amiket a pályaudvarokon már nem tudnak megszerelni.

Előzmény: ikarusman280 (29277)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.06 0 1 29279

Tudom, hogy arra megy ki a játék, hogy egyszer az életben én pereljelek téged, de én nem adnék felesleges melót az agyonterhelt bíróságnak.

 

----------

 

Hüümm.

 

A modik   "gyenge"   munkájának köszönhető csak, hogy az olvtársak a Dél-dunántúli közlekedés topikból bírósági folyosó/WC előtér pletyka fészket csinálnak?

 

Holnap már azt írjátok be, hogy X.Y. pécsi buszvezető beperelte a szomszédját mert annak kutyája hangosan ugat hajnali négykor ?

 

Ezek a témák idevalók?

 

szerintem nem.

 

Ez itt OFF.

 

Tessék megkeresni a bíróságokkal foglalkozó topikokat és ott anyázni egymást a továbbiakban.

 

ez a topik maradjon meg a Dél-dunántúli közlekedés-nek.

hungeri Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29278

Én személy szerint és laikus szemmel az _újbóli_ kiszervezést nem támogatom. De ahogy írtam, a mecsekbuszos téma más volt. Ha a BIOKOM az utasok érdekeit az Önkormányzat büdzséjével összhangban tudja képviselni, akkor azt gondolom, hogy semmi akadálya alvállalkozó bevonásának, ha plusz, a tükés keretekből nem kiadható és tartós teljesítmény kell. Ilyen lenne, ha mondjuk logikus módon Kozármisleny elővárosunkat is a városi megrendelő képviselné. Fontos még kiemelni, ha ilyen tenderre sor kerülne, a Tüke is indulhasson, ha úgy látja jónak, de egyenlő feltételekkel.

 

De a budapesti megoldást, ahol a BKV kárára történt a legtöbb kiszervezés, sem igazán támogatom, bár, ha a járművezető jogfolytonosan áthelyezhető bérsérelem nélkül, akkor adott esetben meggondolandó. A fővárosban nem így történt, szerintem a járművezetők csúnyán képviselet nélkül maradtak, amiben bizony nagy felelősségük van a szakszervezeteknek (a mai megegyezés sem mutatja ezt másképp...).

 

Ez személyes gondolatmenet, a PTKE hivatalos álláspontját nem tudom tolmácsolni.

Előzmény: JLW-470 (29275)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29277

Csak nem tudom mi történik minden évben ilyenkor, hogy alig tudják kihúzni a sulis időszakot. Tele vannak tartalékokkal meg osztott gépekkel a váltós fordák.

Előzmény: JLW-470 (29276)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29276

Sztem a Tükénél nagyon várhatják már a suli végét,mert még az utolsók utolsója,a BPV-080 is utcán van,valamint szólókból hosszú idő után 3 415 is be volt vetve. :) De ma legalább utasításba adták,hogy menjenek a klímák,már amelyik buszon működőképes állapotban van(és ugye,a Citadellek utasterét is le lehet hűteni,csak szándék kell hozzá). :)

JLW-470 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29275

Én még egyelőre nem következtettem,csak egy eldöntendő kérdést tettem fel a korábbi hsz-odhoz.Amire nem igazán válaszoltál,hanem-mint egy jó politikus-eladtad az utat. :) Tehát akkor még egyszer:Te/PTKE támogatod az újbóli pécsi kiszervezést?

Előzmény: hungeri (29271)
hungeri Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29274

Eleget gyalázol névvel is, csak nem érzed ennek súlyát. Én viszont nem gondolom, hogy ilyen alakokkal bíróságra kéne járni, legyen igazad és oszd az igazságot. Úgyis sokan meghallgatnak...

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29273)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.06.05 -1 0 29273

Pedig még az RTL híradóba is bekerülnétek. A ptke beperelte  Galuska Galagonyovich indexes hozzászólót. Érdekes per lenne. Ott az igazat is elkéne mondanotok. ;-)

hungeri Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29272

Tudom, hogy arra megy ki a játék, hogy egyszer az életben én pereljelek téged, de én nem adnék felesleges melót az agyonterhelt bíróságnak.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29270)
hungeri Creative Commons License 2015.06.05 0 0 29271

Ezt honnan következtetted ki? Én ebből a szempontból utas vagyok, nekem segg mindegy, ki a járművezető munkáltatója. Ebből a szempontból nem tudom támogatni sem a belső szolgáltatói, sem a kiszervezett modellt. Laikus szemmel értem mindkettő szerepét a budapesti közlekedésben. Értem, hogy a BKV nem volt hitelképes, hogy vegyen 159 új Citarot. Nem hiszem el, hogy ezen nem lehetett volna segíteni, de minden esetre a VT állami és önkormányzati kezességvállalás nélkül szerzett forrást a buszokra. Aminek ára a magasan rögzített km díj, amire viszont már van önkormányzati kezesség :)

Előzmény: JLW-470 (29269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!