Keresés

Részletes keresés

Lbx Creative Commons License 2021.02.17 0 0 77007

A KTM 1290 SAS sokáig okozott álmatlan éjszakákat. Sajnos én csak 0,5-1 órákat tudtam menni vele. Könnyed, faja gép, de minduntalan volt egy kis bizonytalanság érzésem vele kanyarban; egy ponton mintha megbillent volna. Érdekes módon váltott kanyarokban nem tapasztatam.

A végső lökést a döntésben az a látvány adta meg, amit a tesztmotoron tapasztaltam a fekete fém alkatrészeken; valamiféle elszíneződés volt (van) rajtuk, mintha a nap megszívta volna, az eső megmarta volna a színét - a csomagtartó alaplapon, a villaszárakon, a felső villabefogón...

tibizizi Creative Commons License 2021.02.17 0 0 77006

Biza! Én is amondó vagyok. Bár, ha a teljesítmény nem annyira mérvadó, akkor egy szép 1200-as is jó választás is lehet.

Előzmény: stenmark (77004)
laferi Creative Commons License 2021.02.17 0 1 77005

Inkább az ADV, de még a mostani RT előtt teszteltük az 1200 GS ADV.-t. Valahogy nem győzött meg. Mindenki másképp gondolja ami neki jó, így én is. Majd meglátjuk, még odébb van ez a döntés. 

Előzmény: stenmark (77004)
stenmark Creative Commons License 2021.02.17 0 1 77004

Már ne is haragudj Feri, Te egy 1250 Gs LC-t keresel, csak még nem tudod :) Na az hozza az Rt kényelmét, és a könnyű kezelhetőséget is. Aszfaltra szerintem nincs jobb!

Előzmény: laferi (77002)
tibizizi Creative Commons License 2021.02.17 0 0 77003

A KTM-ről 2 dolog hiányzott nekem. Az első, a hatékony szélvédelem. Bárhova állítottam, mindenhol rossz volt. Másodiknak egy frankó kormánycsillapítót raknék rá. Egy ilyen bulis motorra szerintem nem árt. Néha becsapkodta az elejét, amikor elgurult a pirula.

Előzmény: laferi (77002)
laferi Creative Commons License 2021.02.17 0 0 77002

Teljesen egyetértek veled, majd a tesztek után tudom a saját és a nejem véleményét leírni. Előre szólok a nejemnek csak az RT a jó és semmi más az biztos :-) Érdekes ez a KTM dolog, úgy látszik az accconyoknak valamiért nem jön be, pedig iszonyat jó volt. Sajnos egyik tesztnél sem volt hátsó doboz rajta és ez a fajta biztonságérzet hiányzott neki. Az egyik teszten nagyon sokat mehettünk vele és minden kíséret nélkül odaadták, tehát úgy próbáltam ahogy én szerettem volna.

 

Én még az 1100-es AT-t nem tudtam tesztelni, de az 1000-es teszt az többször megvolt. Ami nagyon megfogott az AT-ban az a könnyű kezelhetősége, olyan mint egy bicikli, egyszerűen nem érzed a tömegét, pillanat alatt villámgyorsan oda rakod ahová akarod. Ugyanúgy a KTM-en  is hasonló volt az érzés. Az AT teszteken azokon az utakon nem tudtam annyira mélyre borogatni, ahogy azt az RT-vel szoktam, így azt tényleg nem tudom mennyivel másabb.

Előzmény: tibizizi (76999)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 77001

Ez az akart lenni, mennyire lehet fából vaskarikát csinálni.

Előzmény: zöld_I (76998)
tibizizi Creative Commons License 2021.02.16 0 0 77000

Bocsánat! laferinek akartam, de így sem rossz. Biztos megtalálja.

Előzmény: zöld_I (76998)
tibizizi Creative Commons License 2021.02.16 0 1 76999

Bocsánat, hogy beledumálok, de nekem jelenleg AT-m van. Ugyan nem 1100-as, de a lényeget tekintve szerintem mindegy. Nagyon jó motor, de!!! Amennyivel életrevalóbb terepen a GS-hez hasonlítva, annyival szerényebb az aszfalton. Egy GS-nek tökéletes alternatívája lehet egy 1100-as AT, de szerintem csak abban az esetben, ha tényleg egyedül motorozol és terepen is gyakran használod. Én egy hétvégén nyaggattam egy 1100 ADV Sportot, nagyon tetszett, de a 21-es kerék, az 21-es maradt. Terepen kiváló, rossz aszfalton szintén kényelmes vele a haladás, de erőteljes fékezéskor/Showa futóművel is!/ és a kanyarokban is vannak hátrányai. A párom szerint is nagyon jó bringa, de időnként ő is megjegyzi, hogy a GS azért kényelmesebb volt. Főleg egy erőteljesebb fékezés után. Az egyenesfutása példás, szotyizni lehet menet közben rajta. A kanyarokat viszont egy GS-el sokkal könnyebben fűzöd össze. RT-m ugyan nem volt, de gondolom azzal is.  DCT-váltóval, ami baromi gyorsan dolgozik, nem is hinnéd, hogy mire képes az a nem túl erős motor. A hátsó rugót szerintem csakúgy, mint a korábbiakon, kicsit alulméretezhették, mert én nem találtam meg rajta a megfelelő beállítást. Utassal nekem kicsit szottyos volt, hiába pötyögtettem a műszerfalat /Showa villanyos/. NEM! Nem vagyunk túlsúlyosak! RT-ről átülve biztosan elkápráztat majd a kényelmével, főleg a szar utakon, de azért rágd meg jól a dolgot. Vannak ennek a felépítésnek hátrányai is. Amúgy csak szeretni lehet az Africat, mert nagyon jó gép. KTM 1290 Super Adv. S? Na, az odab...sz! Bár, az megint egy más világ. Az én asszonykám is lebeszélt róla azonnal. Úgy látszik, az egy agglegény motor.

Előzmény: zöld_I (76998)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76998

Néztem a tesztet annak idején, kicsit szkeptikus vagyok, mennyire eerbából vaskarikat csinálni, majd írd meg, kíváncsi vagyok.

Előzmény: laferi (76997)
laferi Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76997

Nagyon sokat módosítottak rajta, így a kényelmen és sokkal túrásabbra csinálták. Szétválasztották a terepre való géptől. Az Adventure Sports kivitel az inkább aszfaltra és túrázásra való gép, mondjuk már olyan mint mondjuk a GS. Azok közül se sokat visznek terepre. Annak idején teszteltük az 1000 AT-t, Nekem nagyon bejött csak az accccconynak nem. Majd leírom OFF a véleményem ha sikerült tesztelnem.

Előzmény: zöld_I (76996)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76996

Az 1100 AT egy rendes dualsport enduro, mit akarsz vele?  Ha nem viszed földre, és nem mész soha egyedül, akkor tök feleslegesen vállalsz vele kompromisszumot.

Előzmény: laferi (76995)
laferi Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76995

OFF !!

 

Egyébként tényleg a KTM az nagyon ott van. Iszonyat ahogyan meg tudja ragadni az embert. Nekem tényleg minden ott volt ahol kell, minden úgy működött ahogy nekem jó, na és az a motor és a váltó..... hmmmmmmm egy csoda. Mi az 1290 S-t próbálgattuk és tényleg bőven mindent tud, amit egy igazi sportos túragépnek tudnia kell, sőt még annál sokkal sokkal többet. Engem nagyon megfogott az biztos. Csak hát ugye az acccconynak inkább ismét RT kellett.  :-)  

Most egyébként az új 1100-es  AT Adveture Sports az ami mozgatja nagyon a fantáziám és tavasszal el is megyünk tesztelésre és talán ki tudok majd sírni egy kicsit hosszabb tesztelési lehetőséget. :-)  

 

Bocs.

 

ON !! 

Előzmény: hamvasat (76979)
Kevin Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76994

Pl. Ronsonnal nagyjából egymagasak vagyunk. Az a plexi ami neki tökéletes, számomra nem volt jó.

 

Elég, ha más testtartásban motorozunk és máris kényelmetlen az egyiknek az, ami a másiknak tökéletes.

Előzmény: hamvasat (76992)
Kevin Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76993

Én azt tapasztaltam, hogy ha hagyom, hogy sok levegő jusson direktben a sisakomra, akkor az egész csendes.

 

Ezért használom legalacsonyabb állásban a plexiket.

Előzmény: hamvasat (76992)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.16 0 1 76992

Kevin!

 

Hát igen...erről beszéltünk a múltkor is. Nekem csak a Wunderlch-el volt elfogadható az RT, de amikor eladtam, az új tulaj visszarakatta velem a gyárit, mert neki nem volt jó a Wunderlich. Barátom K1600-án nekem kibírhatatlan zajos volt a gyári plexi, 30 km alatt totál megőrültem tőle, egész délután zúgott, fájt a fülem utána. Neki tökéletes a 176 centijéhez. Én legmagasabb állásban is átlátok a Wunderlich plexi fölött, ő legalacsonyabbnál sem .-)

 

Pont ezek miatt nagyon "veszélyes" plexit ajánlani, max a saját tapasztalatainkat szabad leírni.

Előzmény: Kevin (76990)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76991

Kedves Fórumtársak!

 

Elnézést, ha tukmálásnak tűnik, felrakom még egyszer az R1200GS LC-m hirdetését ide.

 

Nem vagyok Facebook-on, sem más BMW fórumon, ezért ha Ti esetleg megfordultok ilyen helyeken, vagy ismerősi körben keres ilyet valaki, bátran ajánlhatjátok. Tényleg teljesen karcmentes, abszolút újszerű állapotban, meg volt a 30ekm-es szervize Wallisnál, nyár közepéig van rajta meghosszabbított garancia. Aki ilyenre vágyik, ezzel nem nyúlhat mellé. Az árát ezek miatt lőttem kicsit az átlag fölé, de van benne alku.

 

Ha igény van rá a vevő részéről, egy állapotfelmérésre akár el is viszem pl. EKO-hoz, már ha vállalja.

 

Köszi, üdv: hamvasat

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_gs/bmw_r_1200_gs_lc_garancialis-16703956

 

 

Kevin Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76990

"Az már többször bebizonyosodott, hogy a "tuti plexi", mint olyan, az egy nagyon szubjektív dolog. Függ a magasságodtól, szélességedtől, üléspozíciódtól, érzékenységedtől, stb, stb."

Nekem pl. még mindig a gyári plexik jelentették a legkisebb kompromisszumot.

Előzmény: hamvasat (76989)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76989

Tux!

 

Az már többször bebizonyosodott, hogy a "tuti plexi", mint olyan, az egy nagyon szubjektív dolog. Függ a magasságodtól, szélességedtől, üléspozíciódtól, érzékenységedtől, stb, stb. 

 

Nekem ugyan az LC-n, de a VStream nem jött be, mert volt mögötte turbulencia. Ellenben sok más ember, köztük Zöldi nagyon jónak értékelte.

 

Nekem a Wunderlich Marathon jött be, mint a GS-en, mind az RT-n.

 

Sajnos próba nélkül nem fogod tudni megmondani, hogy neked mi a jó, de szerintem a Vstream és Wunderlich körül jó helyen jársz. Még talán PUIG-al voltak itt elégedett kartársak.

Előzmény: tux (76985)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76988

Ez mekkora :-)

Előzmény: zöld_I (76982)
tux Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76987

Jó hogy mondod, az NC-n nagyon bejött a V-Stream. És úgy emlékszem annál rosszabb volt a korábbi GS-em Adventure plexije. Azért persze nem kapkodok el semmit. :)

Előzmény: zöld_I (76986)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76986

vagy a vstream

Előzmény: tux (76985)
tux Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76985

Ez lesz a tuti plexi, ha gyári nem jönne be?

zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76984

:)))

Előzmény: Molnar_Nobby (76983)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76983

Meddig masszíroztad a talpát?

:)

 

Előzmény: zöld_I (76982)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76982

Ezt is küldd el, nekem is így lett pályamotorom :)

 

Előzmény: tux (76981)
tux Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76981

Ezt a képet máris küldöm az asszonynak. :)

Előzmény: zöld_I (76980)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 1 76980

Megértem őket, a tökön paszulyon ártérben repkedést csak évi 1-2 alkalommal van módom csinálni, de tudnám napi szinten is, időjárástól függetlenül. Próbald csak ki. Mert mi van, ha veszel még egy motort?

Gyűlik a tapasztalat, meg az endorfin. Pörög tőle a gazdaság, része leszel a növekedésnek :) 

Végül, álljon itt egy útmutató:

Előzmény: hamvasat (76979)
hamvasat Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76979

Öcsém és az unokahúgom férje is vettek KTM endurot. Tán EXC 450? Van ilyen?

 

Heti 1-2-szer járják vele a határt, repdesnek a boldogságtól szó szerint, annyira élvezik.

 

Öcsém el akar vinni szombaton, hogy próbáljam ki...nem merem...mert félek, hogy veszek én is :-)

 

Amúgy vennék én is mégegyszer KTM-et. Ha a CBR nem válik be pályára, akkor veszek egy 790-es Duke-ot és belerakom a WP versenyfutóművet egyből.

Előzmény: zöld_I (76972)
zöld_I Creative Commons License 2021.02.16 0 0 76978

Melyik modell:) 

Előzmény: Molnar_Nobby (76977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!