"1208" áruszállító uszály, 1000 tonna árubefogadó képességgel, a Duna nemzetközileg megállapított legújabb szabvány uszálytípusa, mely a leendő Duna-Rajna csatornán való hajózásra terveztetett.
Hát, szegény slepp, kíváncsi lennék, hány esztendővel a csatorna megnyitása előtt selejtezték le!!!
Hát a sok dologból három passzol... A DDSG, a német lobogó, és az SL bárkák mind-mind a DDSG-re utalnak... A PanCar tényleg nem passzol a képbe, de az lehet, hogy régebbi cucc maradványa. PanCar SL bárkát nem hiszem, hogy vinne. Főleg most, hogy a DDSG bevásárolt hajót dögivel.
biztos nem találtak pozsonyi panorámaképet, aztán gondolták, hátha nem veszik észre:))
mint az Alsace Croisieres katalógusaiban...2 hajó van lefotózva, név kitörölve, és tükrözgetik jobbra-balra...és berakják azt a 2-t mind a 18 név alá;))
Én a Lehárt láttam, tegnap hozta fenntről a Mürz, rakok ide egy képet róla.
Ma reggel pedig egy szokatlanul nagy vülgymeneti tolatmány érkezett. Az Aggstein önjáró saját magán kívül öt bárkát hozott, 2 sorba rendezve, alig bírta völgymenetben meghajózni a Margit-hidat. Amit furcsának találtam, hogy PanCar felirat volt a farán, DDSG a kéményszalagján, német lobogó alatt hajózott és SL bárkákkal jött. Szóval hogy is van ez? Fényképet a köd miatt nem tudtam készíteni. Üdv: rs.
Szép ez a Sopron is, kecses hajó. De nekem a kedvenceim akkor is az ukrán toló-vontatók. Ritka marha nagy hodály hosszú dögök, de akkor is jól néznek ki. :)
Tisztelem a véleményed, de itt mindjárt egekig fog csapni a hörgés ettől.
Ha nem is túl sűrűn, de azért elő-elő szoktak fordulni nálunk pancar hajók.
Főleg a... mindig az Altmühl-lel keverem, hasonló németes nevű önjáró az is... ööö... sszameg... eeergh...
Szép ez a Sopron is, kecses hajó. De nekem a kedvenceim akkor is az ukrán toló-vontatók. Ritka marha nagy hodály hosszú dögök, de akkor is jól néznek ki. :)
Nekem egy problémám van a Dunán kavaró ladikokkal kapcsolatban.
Mivel én a munkám során főleg önjárókkal és bárkákkal találkozom (a tolóikkal ritkábban, és az számomra effektív lényegtelen is, hogy egy bárkához melyik tolót adja az ügynök kezelni), a bárkákkal vagyunk állandóan bajban, hogy a sok mindenféle jelzésű ladik kihez tartozik.
A nagyját persze tudom, a tapasztalat összehozza, de azért néha-néha még vakargatjuk a fejünket, mert azért van dögivel. EuroTaf, TE (TransEuropa), JRB, TSH, NR, Ex-NR, UDP, Danu, BRP, SL, DM, PC, Avanti, DE, MN, RTS... hirtelen ezek a számozott bárkák jutnak eszembe, és némelyiknél állandóan gondban vagyuk, hogy ki a fene lehet az ügynöke, hogy melyik hajóstársasághoz tartozik... :)