Mégnéztem az útvonalkeresőben, hááát nem itt van az a Llorett de Mar, Barcelona felett egy kicsivel, és 1868 km-nek írja Bp-ről Szlovénián keresztül. Ha nem gond, hogy megkérdezem, akkor ez milyen cég volt és menetrendszerinti járat volt vagy különjárat.
-----------------
Rábafüzes-Graz-Klagenfurt-Villlachon keresztül jártunk, kicsivel több volt oda mint 2000 km.
Volt oda VolánBusz menetrendszerinti járat is.
Talán heti 1x ?
De.
Kb. 8-10 magánbusztársaság 30-50 !!! autóbusszal pörgött kb. 1994-től kb. 2004-ig oda-visza.
Ezt úgy kell elképzelned, hogy az ottani szálloda turnusváltások miatt :
Indultunk innnen Budapestről (Déli pu) péntek reggel 6.00-kor pontosan
L'lorett de Marba érkeztünk szombaton kb. 9,00 és 10.00 között.
Onnan indultunk szombaton kb. 15.00-kor.
Budapestre érkeztünk vasárnap este 20.00-21.00 között.
Indultunk Hétfőn oda 6.00-kor.
Érkeztünk L'lorett de Márba kedden kb. 9.00 és 10.00 között,
Visszaindultunk Kedden kb. 15.00-kor
Budapestre érkeztünk Szerdán este 20.00 és 21.00 között
Csütörtök a heti kocsikarbantartó nap volt.
Péntek reggel újból indulás.
Egy hét alatt 8 ezer km.
A kocsik Május 15 körül indultak és kb. szeptember 10 körül álltak le.
Május 15-től szeptember 10-ig szabadság, vagy szabadnap nem volt.
Elméletileg a csütörtök a két beosztott pilotának szabad lett volna de melyik beosztott pilota hagyja, hogy a vezérgépkocsivezető egyedül hordja szerelőhöz, takarítóhoz, szervízbe a buszt ?
A kocsi vezéreknek a csütörtök se volt szabad.
Egy cég 2-6 kocsit pörgetett állandóra.
NEM menetrendszeri járat volt jogilag, gyxakorlatilag igen.
L'lorett de Marba minden héten kedden és szombaton (külön-külön) kb. 150-200 busz érkezett dugig utasokkal, amiből kb. 30-50 volt magyar.
A többi belga, holland, német, francia, dán, cseh, stb.
Kb. 4000 Ft.- volt egy Budapest - Lorett jegy de lehetett sumákolni is..........:-))