Van valakinek tapasztalata arról, hogy 88 as kiadású skodriba bele lehet-e dobi egy 5ös váltót?! Örülnék, ha 80-90 utazóban kevesebbet forogna. Kellemesebb lenne a fülemnek, meg gondolom valamivel kevesebbet is enne...
Ha 84 utáni a blokk, akkor a lemezkarter már nem megy rá, a favijé viszont igen, az ráadásul már alapban "lépcsős" is. Egy próbát szerintem mindenképp megér.
szia kanizsán van . a motor jóállapotú volt azért is vettem meg. a blok már használhatatlan meret át lett alakitva az oktávia váltohoz . mond majd hogy mi kell aztán olcson odaadom .
Nohh, reggel azt írta ki, h nincs jogosultságom feltölteni...
Az olajbarna járgány 84 év végi, 130e km, teljesen gyári állapot. Sem motorbontás, sem újrafényezés.
A fehér 88as, 55e km, szintén teljesen gyári. Illetve az első üléseket cseréltem fejtámlásra, valamint a hátsó lámpákat (sajna utángyártottra, hogy a barna makulátlan eredeti lámpákat kaphasson, ugyanis kissé mattak lettek és zavart.
Remélem az olajbarna hamarosan OT rendszámot visel majd, még 4 év van hátra. 2 éve a budapesti május 1 talira is feljárok vele, a fehér pedig szaladgálós...
Hogyan tudnék képet feltölteni úgy, hogy látszódjon a fórumon?! Az előző lapokon lévő hozzászólások között láttam 1 gyönyörű olajbarna 120ast. Nekem is van 1, és gondoltam megosztom veletek:) Igen ritka ez a szín, főleg ilyen állapotban...
Köszi! Erre gondoltam én is. Ma megnéztem a töltést és nem világított a műszerfalon a töltésjelző, szóval elvileg most tölti... Előfordulhat, hogy a nagy esőben beázott a cucc és ezért világított és szívta le az akkut?
gelse: Mi féle jószág az ott a háttérben??
Más: Valaki látott már ilyen kormányt? Mostanában bugáztam, de gőzöm sincs milyen kocsiban volt. Jelzés meg ilyesmik nincsenek benne.