nekem 5 ajtós van, de pusztán nyálcsorgatás okán elég sokat szemeztem az XSi-vel. Lényeges különbség nincs, majdnem ugyanolyan, mint az 5 ajtós, 2 változás van kívülröl:
- ugye az elsö ajtó nagyobb, mint minden 3 ajós autónál,
- a hátsó ablak vége (C-oszlop) kicsit más vonalban megy le, jobban követi a kocsi hátulját.
Belülröl annyi más, hogy az elsö ülések elöre tudnak csúszni, a hátsó beszállást megkönnyítendö.
Az XSi-ben még hozzájön, hogy 17-es kereket adnak hozzá.
A lábam súlya :-), hmmm nem hiszem, hogy nagyon nehéz lenne. Szeretek dinamikusan menni, de nem tartozom azok közé, akik csak a full gázt és full féket ismerik :-) Idönként meg egyáltalán nincs kedvem nyomni, akkor csak öregurasan "krúzolok". Egy párszor tényleg gyorsítgattam vele + egyszer próbáltam végsebességet, de ebben az idöszakban alapjában véve inkább nyugodtan vezettem vele, mivel érdekelt, mennyi a fogyasztás. Nem alszom rosszul a 11l miatt :-), és továbbra is nagyon tetszik az egész autó, de azért öszintén szólva egy picit kevesebbre, olyan 9-10l-re számítottam ilyen használat mellett. De majd a folyamatos használat megmutatja, hogy mi az általános fogyasztás.
Egy barátomnak 3l-es Alfa 166 van, ö nem tud semmilyen körülmények között 11l alá menni, ha picit nyomja neki akkor 15-16l.
Tigrislábkarom,
1. Hat nemjo hir, hogy megint elojott a zarlat :-(((
2. Nekem is pont annyi full varosban legkondival. En mar kezdek megbekelni vele. A gyari adat 9L varosban, gondolom az plusz 1-2L a legkondi es a neha dinamikusabb gyarsitas teszi.
Varshi,
Koszi a biztatast karc ugyben :-)
A 3 es az 5 ajtos kozott tudtommal csak az ajtok szamaban ter el, amugy minden ugyanaz, kivetel a 2.0 XSI amiben egy kicsit mas a belso es alapban 17-es felnik vannak hozza, de felfuggesztes, attet ugyan az. Meg perforalt pedalokat sem tudtak bele rakni nem ugy mint a CC-be :-(
Természetesen várok minden kérdést és megjegyzést, akár műszaki vonalon is. Amiben tudok, segítek, de természetesen mellettem fog ülni az egyik szervizes kollégám is. Azt hiszem, hogy ő talán olyan kérdésekre is fog tudni válaszolni, amire nem sokan. Tehát várjuk a kérdéseket. És persze minden jelentkezőt a Peugeot Szépségversenyre!
Üdv
Egy gyors kérdés: lett itt valakinek 3ajtós 307-ese? Csak azért kérdem, mert nekem anno azért esett ki a 307, mert csak 5ajtósban volt. Tudtok a 3ajtósról valami _konkrétumot_? Effektíve olyan, mint az 5ajtós (csak -2 ajtó), vagy van más változtatás is?
Ja, és mennyi amúgy a Casco a 307-esre? Mondjuk egy 1.6 Premiumra. (Pesten, 10% önrésznél.)
zsuri:
> 2.0-ás van (...) Megvan az elsö fogyasztási adat:
> város/országút kb. 80%/20% használattal 11l/100km.
Ööö, nem nehéz a Te lábad egy kicsit? :o) Vagy sokat jársz dugókban?
(Nekem egy 1.8-as Stilom van, szinte ugyan olyan paraméterekkel, mint a 2.0-as Pug, de mégis kijövök 8-9 literből ugyan ilyen feltételek mellett...)
mezga geza:
> Tegnap egy 'nemzetisegi' ladas jol rab@szta az ajtot a 307-emre...eleg ideg voltam >:O
Figyelj... ennél lesz rajta még több sajnálni való is. :( Nekem anno, mikor az első vadonat új kocsim megérkezett, majd szívbajt kaptam a legkisebb karcoktól is.
De aztán észrevettem valamit, amikor egyszer elhatároztam, hogy *hamarosan* valamelyik részt a kocsin tutira rendbe hozatom (lefújatom): onnantól nyugodt voltam, hisz tudtam, hogy "lehetne, mert úgyis megcsináltatom *hamarosan*...", viszont karc sem lett oda több." :)
// Alkalmazott pszichológia, Autósok lelkivilága, Nulladik előadás...:)
Megint volt egy 1 mp-s zárlat, most már nem volt olyan vicces:((
Az én fogyasztásom full város: 10-11liter!!! És ez csak egy 1.6-os motor:(( Ez most hiba, vagy nem tudok vezetni? A digitklima megy rendesen, de sokszor csak econ van. Vigyem szervízbe?:((((((
zsuri!
1. guminyomást _hidegen_ kell ellenőrizni (és ahogy az nappali átlaghőmérséklet változik, követni kell - pl. az én 2.5-öm 12 fokon ősszel télen -2 fokon már csak 2.2 bar ... ugyanakkor télen belőtt 2.6 most tavasszal olyan 3 bar...)
2. _hidegen_ 2.4 (gurul az autó - kerekek surlódnak, gumi melegszik, benne lévő levegő melegszik, levegőhöz képest a gumi elhanyagolhatóan tágul - keréknyomás megnő...
Leggyengébb láncszem,
Igen, de szerintem muanyagbol van. Ha raklikkelsz a kis kepre nagyban is megcsodalhatod :-)
Azert is nem nagyon hapoktam mert nem rozsdasodik, csak nem szep. Gondolom csak a csikot fujjak ujra de nem tervezem majd ha el akarom adni, akkor majd az elso lokharitoval egyutt. De ha igy haladok, hogy minden heten 1 karc (es idaig egyiket sem en csinaltam), stb 5 ev mulva zebra lesz a kocsi :-(((
Újabb hiba: tegnap este az ajtók zárása után vettem észre, hogy a központi kijelző világít, betűk/számok nem voltak rajta csak a háttérvilágítás.
Tapasztalta ezt más is?
Kérdés a keréknyomással kapcsolatban: nektek mennyi az elöírás (gondolom más a különbözö súlyú motorok esetén)? Nekem 2.4/2.4 kicsi és közepes terhelésre.
Na tegnap megnéztem, 2.7/2.7-re volt beállítva. Leeresztettem öket 2.4-re, de akkor meg olyan volt, mintha lapos lenne, úgyhogy visszafújtam öket 2.7-re. Nem tudom, hogy a mérö nem volt jól bekalibrálva és a 2.7 igazából 2.4 vagy én voltam túl óvatos, és a 2.4-el egyáltalán lett volna lapos. Minden esetre a 2.7-el sem érzem, hogy dobálna a túl nagy nyomás miatt.
Ti milyen nyomással jártok?
Kérdezted, kinek milyen autója van: nekem ezüst színü benzines 2.0-ás van Premium felszereltséggel, szürke belsövel (azt hiszem gyémántnak nevezik?). Még a tetöablak említésre méltó + a múlt hét óta alubetétek vannak a fabetétek helyén.
Megvan az elsö fogyasztási adat: város/országút kb. 80%/20% használattal 11l/100km. Nem kevés, de szerintem nem is tragikus, nem hiszem hogy bármelyik 2l-es motor sokkal kevesebbet fogyasztana városban.
A hétvégén csináltunk egy nyugodt kis kirándulást, 360km országúton, mivel a párom + a kisfiam is ott volt nem igazából nyomattam neki -> nem sokára lesz egy országúti fogyasztási adatom is.
Hehe, a mi autónkban is ugyanez a motor "ketyeg", és qrva jól megy... Emelkedőn felfelé például állva hagyjuk az átlag benzinessel furikázó szemmélyautókat, hatalmasakat tudunk előzni, stb. De majd Te is meglátod...
Köszi!
90-es HDI-vel vesszük ( presence ).
Örülök, hogy erre jutottál a motorokkal kapcsolatban.De szerintem nagyon egyszinten van a két motor.Ford erősebb ->hangos alapjáraton, berezonál
PUG gyengébb ->halkabb, finomabb a járása.
Szia MJL!
Azt hiszem, hogy a motorjáról mondtam valamit( HDI ).A Forddal közösen tervezték és azt mondtam, hogy a ford TDCI-je jobb lesz a HDI-nél.
Azért látsz ebben a topicban, mert egy pár hónap múlva 307-es lesz a garázsban.
Zoli, tudom, hogy gyökér vagyok, de nem lehetne info helyett inkább válaszokat adni az alant felmerült sok műszaki kérdésre, problémára?
Egyik szervízes kollégádat ültesd le a gép elé és marketing helyett nyomjatok egy kis ,,after sales/service"-t
Vagy legalább a PH-nak mondd el, hogy lessen bele néha a hasonló (csak Peugeot!) topicokba. Többet meg fog tudni a vásárlói szokásokból és az adott problémákról, mint a legmélyebb piackutatásból!
Mondjuk a szépségverseny is fontos. Valakinek biztos.Üdv Mopis
Szervezünk egy Peugeot Szépségversenyt és szeretettel (meg persze ajándékkal!) várunk minden versenyzőt. A lényeg, hogy hozd el az autódat (csak Peugeot!), nevezz a versenyre és nyerd meg a Peugeot Sárkány 100.000 Ft-os vásárlási utalványát!!! Egyébként a verseny 2002. május 11-12-én lesz a Sárkány Autócenterben (X. ker. Szállás u. 4.). Bővebb infot e-mailen vagy a 06302313579-es mobilon tudok adni.
Semmivel! (;-)) Csak
1. már 1980 óta Peugeot-szerelő
2. minden évben magántovábbképzésen vesz részt Fro-ban, a Peugeot-központban (legújabb fejlesztések...)
3. Megbízható, érti a dolgát, szereti az autókat (pl. Centrál is hozzá küldi a problémásabb eseteket)
4. Nem csili-vili márkakereskedő, csak szolíd, olajszagú márkaszervíz
5. Már a 80-as évek vége óta hozzá hordjuk a Peugeot-kat (egyszer egy Croma-t is elvállalt, de az Opel Corsa-ban is cserélt fékpofát, amit a Schilleresek nem tudtak megtenni ;-(), nem ver át, korrekt, de nem megy el laza csavar mellett, mondván hogy neki csak az akkuszintet van hivatva ellenőrizni...
Még sorolhatnám a jó tulajdonságokat, íme néhány rossz:
1. ő is pénzért dolgozik,
2. kicsit régies a nyitvatartás (autót elhozni olyan fél 5-ig lehet)
3. nem varázsló, van hiba amit csak másodjára talál meg,
4. általában ott éjszakázik az autó (csak 1-et), ha bármit cserélni kell.
Olyannyira nem kötelező ugyanoda visszavinni, hogy engem pl. most február végén keresett meg a Fábián valami visszahívás-akcióval, amit a Peugeot-szerelőm (reklám: Peugeot Klinik Grósz) már ősszel megcsinált...
Nem kötelező oda "visszavinni", ahol vetted. Nekem ezt tegnap két szerviz is mondta, viszont az értesítőt mindenképpen az fogja postázni, akinél vetted.