most itt tartok a paypal ennyit tudok ... paypal requests more information from the seller to resolve the issue. If the seller dosent't respond whithin 10 days, we close the case and restore funds to the rightful owner. most néztem meg rendesen a feedbackjét 2013 ban egy negatívja volt febr 20 és marc 12 reggelig + 44 db senki nem kapta meg szinte a csomagot... :-(
Nagyon Köszönöm, az a furcsa hogy a kínai újévig egy vagy két negatívja volt csak 2013 08 hóból azóta nem tudom mi történt nem válaszolt egy levelemre se :-( de írtam az ebaynak is ... meg a paypalnak is mást nem tudok tenni ... ilyennel nem találkoztam idáig....
(ilyenkor azért jó lenne látni azt is, ténylegesen miért kapta - de ahhoz túl rövid az értékelés szövegmezője... kellene opcionálisan kitölthető részletes panaszleírás mező. Így az sem kizárt, h a vevő volt kukacoskodó)
Bocs, hulye vagyok, a lenyeget most olvastam csak el, hogy csalonak tunik. Akkor mondjuk eleve case nyitasa, es amint lehet escalate.
Legkozelebb meg picit jobban nezd meg az eladot, pl. ne gyongyok eladasabol szerzett feedback-ek alapjan bizz abban, hogy egy nagyobb erteku cuccot is valoban elkuld (legalabbis ez szokott lenni a modszer, abszolut nullastol remelem alapbol nem vettel volna).
Kinabol free shippingnel elofordul, hogy ennyi vagy meg tobb a szallitasi ido. De en ilyenkor azt szoktam csinalni, hogy irok az eladonak, hogy vagy refund-oljon es akkor ha megjon, akkor en kifizetem ujra, vagy varjunk, de hogy le ne jarjon a buyer protection, nyitok egy case-t erre, es ott tudok me'g varni 2 hetet. [Valtozo, hogy melyiket valasztjak, az egyik hogy o vagy te vagy penzednel a varakozas kozben, a masik hogy nekik a tul sok nyitott case-bol van valami hatranyuk.] Es van hogy a termek tenyleg meg is jon 1-2 heten belul... Ha nem reagal, akkor 44. napon nyitom a case-t, de abba mindig beleirom, hogy varok me'g es meg szoktam adni egy vegdatumot (altalaban egy keddi napot, hogy a hetvegi is ideerjen, bar altalaban hetfon jon inkabb ilyen felhalmozodo). Ha addig se jon meg, akkor ujra uzenek case-en belul, hogy nem jott meg, es ha erre nem refundol, akkor escalate.
Elvben nem bukhatod a penzedet, persze azert tul nagy hulyeseget nem szabad csinalni, meg ne'ha varatlanul is dontenek, de jellemzoen mukodik ez jol.
Es nem tudom mennyi a cipo erteke, de 1-2 dolcsiert szokott lenni nyomkovetes keresre lehetoseg (elore uzenni kell az eladonak, vagy van ahol valaszthato szallitasi opcio), erdemes a nem ngyon apro dolgokat ugy kerni.
Kezdő ebayos vagyok és bajba nagyon úgy tűnik ... :-( kínából rendeltem 2 cipőt / febr 1 én, 3 án elvileg feladta de egyik sem érkezett meg, az eladó nem reagál a leveleimre, egyre több negatívat kap, hogy fel sem adta másnak sem a termékeket, csomagszám sajnos nincs mert free shippinges volt . A kérdésem hogy tudok legalább a pénzemhez jutni ? Hálásan köszönöm előre is
A magyar billentyuzet nem gond. Egy par ezer forintos beruhazas es kesz. A garancia nyugosebb, mert legtobbszor a modellszam utal az ertekesitesi piacra. BAr a garancia egy dolog. Egy evet kibirnak ezek a dolgok. Inkabb a visszahivasokkal van a gond.
Pl. ha neadjisten garanciát kell érvényesíteni, mert elromlik a cucc, akkor máris nagy pácban leszel. Mindenképpen bizonyosodj meg arról, hogy van itthon szerviz vagy képviselet, aki elfogadja a kinti garanciát. Persze vissza lehet küldeni, de az sem olcsó.
Ha esetleg magyar billentyűzet kell. az is gond lehet.
Általában meg olyan, hogy az évszázad üzlete lenne valamit valahonnan venni, olyan nagyon ritkán van. Mindig vannak buktatók.
A DX sok ezer kis kereskedő közös portálja. Sokszor lassúak, mert kevés dolgot raktároznak. A "célországba elküldve" után 2-3 hét mire hazaér. Utána pár nap mikorra a vámról döntenek. Ha beleesel, akkor tértis levélben értesítenek, hogy küldjed el mailben a vásárlási és a fizetési bizonylatokat. Bekopizod a DX vásárlást visszaigazoló levelét és egy PayPal oldalt a fizetésről. Ha beküldted, onnan bő 1 hét mikorra kihozza a postás.
Magánszemélytől vásárolva 45 EUR alatt (szintén szállítással együtt!) nem kell áfát fizetned - ez pedig jócskán meghaladná...
Az "ajándék" ráírása semmit nem ér, legföljebb nagyobb eséllyel vizsgálják meg alaposabban (de ezt nagyon nem kell: az átvilágításon rögtön látják, h laptop, tehát értékhatár fölötti), és természetesen valódi ajándékra is fizetni kell áfát, hiszen különben ékszerektől kezdve autókig minden "ajándék"-ként érkezne az országba...
Köszönöm a gyors választ mindkettőtöknek. Ha magányszemélytől vásárolok? Persze ebayen..
Régebben olvastam, hogy lehet trükközni olyannal, hogy ajándékként adja fel, és így meg lehet úszni a vámot. Elég sok "sikertörténetet" olvastam, hogy sikerült Amerikából vásárolni..nagyon olcsón, stb.. ezért is gondolkoztam el ezen a lehetőségen.
Nem sok mindenre ha nagy cegnel vasarolsz, aminek van rendes boltja is. A csak neten arusito helyek lehetnek trukkosegk. Arra keszulj fel, hogy az AFA-t ki fogod fizetni. A szallitas is sok lehet, mert a legtobb ceg nem a postaval, hanem FexEx-szel vagy UPS-szel kot szerzodest.
a tápegységgel valszeg nincsen gond, univerzálisak (110-240V), vagy konnektor-adapter, vagy másik kábel kell hozzá, viszont ne felejtsd a szállítással növelt végösszeget 1.27-el szorozni az áfa miatt, amit ilyen cuccnál 99%, h fizedned kell majd
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy az USA-ból mennyire éri meg laptopot rendelni? Laptop vásárlás előtt vagyok, szétnéztem itthon is, de elkeserítő amit láttam. 100-120 ezerért közepes teljesítményű laptopot kapok, ezzel szemben az USA-ban ilyen árban már elég jók vannak. Mik az esetleges buktatók? Mire kell odafigyelnem ha esetleg vásárlásra kerülne a sor?
ehhez képest 200 körüli DX-es rendeléssel sosem volt velük gondom...
lassúak, az tény, ezzel számolni kell, mert nem mindent tartanak raktáron és valszeg a postákkal kötött szerződésük is alacsony prioritást tartalmaz, de ha minőségi kifogás volt, mindig akadékoskodás nélkül küldtek másikat, olyan pedig sosem történt, h ne érkezett volna meg vmi tőlük ($15 fölötti rendelésnél eleve regisztráltan küldenek)