Keresés

Részletes keresés

franky71 Creative Commons License 2008.06.01 0 0 150
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.21 0 0 149

de.... "karcos" lett az oldala... az nem várt dolog volt. :-))))) Igazán csak a váz mizéria amikor volt, és akkor mentem ellenőriztetni, és kicserélték. Aztán kiderült, hogy TÖK FELESLEGESEN!!! :-(((((

 

ezen kívül semmi gondom vele! kop-kop-kop

Előzmény: franky71 (148)
franky71 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 148

Hát nem tudom...  A hűtővíz csere nem lehet túl vészes tétel , ( a munkadíjról most nem beszélek )   viszont az biztos , hogy a gumicsövek állapotát szemrevételezéssel elég jól fel lehet mérni , és a három éves szerintem újszerű állapotúnak mondható , lagalább is ha az autókéból indulok ki.  Természetesen ,ha mechanikai sérülés nem érte őket. 

O-gyűrű ügyben nem tudom mire gondol, talán a vízpumpánál van ilyen szimmering... ha az , akkor azt lehet , hogy érdemes cserélni , de ( még ) nem ismerem a konstrukcióját , hogy mit okozhat az esetleges meghibásodása...

 

Ennyi km alatt Nálad semmi nem várt meghibásodás , szervízlátogatás , stb. nem fordult elő?

 

Üdv! Franky

Előzmény: MatulA+ (147)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.20 0 0 147

Nem tudom, hogy nálam hogyan lesz a dolog. Még van rá pár hónapom eldönteni. Most azon szívom a fogam, hogy vajon a 36000-es szervíz mennyibe fog fájni!?

Hűtővízcsere, gumicsövek, O-gyűrűk cseréje...

Persze az olajon kívül.

Előzmény: franky71 (146)
franky71 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 146

A szervízkönyvnek egy esetleges eladáskor komoly szerepe lehet ,  attól hiszik jó karban levőnek a gépet , illetve valósnak a km-t.

 

Autónál úgy csinálom , hogy szintén csak a garancia idejére megy márkaszervízbe ,  de a szervízkönyvet a " házi versenyszerelőmmel "  továbbra is pecsételtetem , illetve mellé van csatolva a megvásárolt olaj+szűrők+szíjak, stb számlája is.

 

Ha újba számolnák a régi autót , ezt persze nem fogadják el , de ha normális magánszemély veszi meg , aki ráadásul ismeri mi is megy egy " komoly " márkaszervízbe ,  símán elfogadja...  Aki meg nem , az vegyen másikat :)

Előzmény: MatulA+ (145)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.20 0 0 145
Az a durva! :-)))) Elvileg neekm csak novemberig kellene vinnem szervízbe a vasat. Nem tudom, hogy utána is vigyem-e vagy sem!? Ezt még eldöntöm... :-))))
Előzmény: franky71 (144)
franky71 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 144

Nekem eddig csak használt mocijaim voltak , azokkal meg eszembe sem volt szervízbe menni.

Most is csak amíg a garancia működik , addig szándékozom...

 

Azért egy sztorim van:

Egy Yamaha Drag Star viszont még használtan is garis volt , és elvittem a Yamaháékhoz , a kötelező szervízre. ( ráadásul oda , ahol vettem...)

 

Kezdődött azzal ,hogy  már eleve nem nagyon tetszett , hogy nem az orrom előtt megy a dolog , hanem egy " váróban " újságokkal kell múlatni az időt , amig valahol valaki a mocit szerelgeti...

Aztán kicsit sokalltam a számla végösszegét , de nem akartam ott vergődni , mert tök ciki ,ha mégis nekik van igazuk...

Azután a parkolóban cuccolván nézegetem hátul a kardánházat a mocin... Van akkora ,mint egy nagyobb bögre ( mondjuk ) .  Kezemben a számla azt írja többek közt , hogy  " olajcsere- kardán : 2,5 liter "   ( valami csillagászati árú olaj persze...)  

 

Oké , legfeljebb hülyének néznek , ha ennyire rosszul saccolom a térfogatot , de visszamentem a főnökhöz , hogy szerinte mennyi olajat szokás oda beönteni ? 

Mondja , hogy 0,7 liter körül , de megnézi rögtön pontosan a könyvben...

Oké , akkor már bátrabban dugom a számlát az orra alá , hogy akkor ezt hogy is van ilyenkor ?

Jött az elnézés , meg hogy új a szerelő , és elírták a mennyiséget , meg a pénztáros hölgy fancsali képe , amikor utasították , hogy újra kell írni az egészet , meg még nekem vissza kellene adni 5 ezer valahány száz forintot is...  lassan én éreztem magam " proletárnak "  hogy egyáltalán foglalkoztat ilyesmi... 

 

A Versysnél szerencsére teljesen természetes volt , hogy ott álltam mellette , meg segítettem is neki ebben-abban , és közben dumáltunk a mociról is...

 

 

Előzmény: MatulA+ (142)
Kuldonc Creative Commons License 2008.05.19 0 0 143
versysrules!

En Ausztriaban vettem a bukocsovet (Hepco&Decker). 100 Euro-ba kerult, valami akcio kereteben. A magyar forgalmazonal 43e Ft korul volt.
En olvasgattam forumokat, de nem nagyon tudtak eldonteni, hogy melyik ved jobban, ugyhogy en azt vettem, amelyik jobban tetszik.

Kuldonc
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.18 0 0 142
Nekem 2006-ban volt 11500.- DE azóta mentek fel az árak gondolom. Azért kérdezem, mert puhatolózom, hogy hol van normális szervíz. Eddig csak Pécsben a Steelhorse-ban, és a Naked Motors-ban nem csalódtam. Mondjuk ezen kívül még egy másikban voltam itt Pesten, amit már nagy ívben elkerülök!
Előzmény: franky71 (141)
franky71 Creative Commons License 2008.05.18 0 0 141

Persze... Kecskemét  " Papp Motors "

A Papp Laciról biztosan hallottál már (  főleg gyorsulás terén ismert ) ,  Pesten és Kecskeméten van egy-egy Kawa kereskedése.

 

De miért kérded , sokallod , vagy kevesled ???

Előzmény: MatulA+ (140)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.17 0 0 140
Hol volt a szervíz, ha szabad tudni?
Előzmény: franky71 (139)
franky71 Creative Commons License 2008.05.17 0 0 139

Megvolt a szervíz...  13 ezer pénz ,  olaj + olajszűrő+munkadíj ( gondolom :-) 

 

Beszélgettünk a sráccal közben , kérdezte mik a benyomások , van-e valami gondom vele.   Megnézte még a gáz- , kuplung holtjátékot , láncfeszességet ( be is fújta ) , guminyomást...  azt hiszem ennyi.  

 

Jut eszembe , a bukógomba még nem érkezett meg , pedig először arról volt szó , hogy a mocival átvehető , utána , hogy majd az ezres szervízen feltesszük ,  most meg , hogy majd szólnak , és beszaladok érte...   

Nem is erőltettem , de kíváncsi lennék , hogy ez két hónapig nem jön meg valahonnan , vagy csak egyszerűen már nem olyan fontos az egész...

 

A lényeg , hogy a moci nagyon bejön...  Széles utat!

 

Franky

MatulA+ Creative Commons License 2008.05.16 0 0 138
Egy sima elcsúszás több mint 300-ban volt... :-(((
Előzmény: franky71 (136)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.16 0 0 137

hm... irigylésre méltó fogyasztás. Anno én etettem már meg ERnővel 7,2-t is... :-( Ekkor Fehérvártól az Osztyapenkóig nyélgáz volt, és visszafelé is.

Kicsit töbett mutatott nekem az óra amikor kicsavartam a gázkart, de tuti nagyon sokat csal annál a tempónál már.

 

Szé van, mint az állat, de 130-ig szerintem teljesen elviselhető a dolog. Felette már azért tényleg gáz. (183 cm)

Előzmény: Törölt nick (132)
franky71 Creative Commons License 2008.05.15 0 0 136

Az biztos , hogy ilyen mociknál már egy szimpla eldőlés is súlyos 10 ezrekbe kerül , és akkor még egy valamire való esésről nem is beszéltünk...  senkinek nem kívánom...

 

950 km-nél járunk , holnapra be is jelentkeztem az ezres szervízre ,  talán a bukógombám is megérkezett... 

Semmi gondom a masinával , és csak napról napra látom , hogy jó választás volt :-)

 

Üdv ! Franky

Előzmény: Törölt nick (135)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.14 0 0 135

Üdv,

 

Amikor már csak egy pöcök van, akkkor lehet még 6-7 liter. Amikor elfogy 3 l-ig, akkor elkezd villogni és a km helyére kiírja, hogy 'FUEL'. Én 185 magas vagyok és mit mondjak....már 140-nél kezd a szél cibálni. Az óra szerinti 204 szerintem is közelebb van a valós 190-hez, de ez már nagyon sok ennek a vasnak.

 

Én a sw-motech bukócsövet vettem, mert már kétszer feküdt szegény a bal oldalán. Elsőnél a bal lábtartó tört le, ami 28 pénz volt. Másodszor csak szépen ledőlt az oldalára egy útszegélynél. Itt szerencsére megúsztam, a kormányvégen megtámaszkodott.

 

sipkap

Előzmény: franky71 (134)
franky71 Creative Commons License 2008.05.13 0 0 134

Üdv !

 

Ez mindenképpen kedvező fogyasztás , még csak azt nem figyeltem ki , hogy amikor egy " pöcköt " mutat , akkor már villog is az az egy , vagy pedig az csak később következik , amikor tovább fogy a benya...

 

Amit én mentem óra szerint , az 105 volt... :-) 

Egyébként ott 4 ezer körül nagyon szépen jár , csak hát az 90 , és egy kicsivel azért jobban is haladna az ember... persze ahogy halljuk az új büntetési tarifákat , lehet , hogy érdemes lesz kicsit jobban odafigyelni a táblákra is...

 

Jut eszembe , nagyobb tempónál már a szél is beindul rendesen , próbálgattam a szélvédő hatását kitapasztalni , de nem nagyon véd , bekuporodni mögé meg képtelenség , meg vicc is lehet a kinézet ilyenkor... ( középállásban van , én pedig 174 cm körül járok...)

 

A 204 óra szerint gondolom lehet egy 190-195 valós érték , és azért az sem rossz egy sor kettes , 650-es masinától , ami nem is túl erős ráadásul...

Előzmény: Törölt nick (132)
versysrules Creative Commons License 2008.05.13 0 0 133

>En vettem ra bukocsovet (Hepco&Decker) a Louis-nal

Franky, itthon vetted vagy ausztriaban? Link?

Miert pont ezt es nem SW-Motech-et?

pl. http://www.bikeparts.hu/

Most akarok venni es vacilalok, melyik legyen...

 

Tavaly nyaron a kitamaszto alatt megolvadt az aszfalt es eldolt a bringa, tobb 60rugo kar lett benne... Rogton meg is szelesitettem a kitamszto aljat egy nagyobb lemezzel, gyarilag eleg fos...

Előzmény: Kuldonc (126)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.13 0 0 132

Üdv,

 

Most voltunk kétnapos túrán Somogyban. A fogyasztás  -- két személlyel (84+53kg), oldaldobozokkal (Givi E41, két dozob 8kg+ kb. 10 kg csomag) és gyári topcase (4 kg ), 100-110-es közötti utazótempóval --  4.11 l/100 km lett. Amikor egyedül, csak topcase-zel mentem, akkor 3.84 l/100 km volt. Az üzemanyag szintjelző, már akkor 1 pöcköt mutat, amikor még kb. 7 liter van a tankban. 

 

Valóban 3000-től kezd igazán menni. Én városban 4000 és 5000 között váltok és igyekszem a fordulatot 3000 környékén tartani. Városon kívül 6000-ig huzatom.

 

Eddig a legnagyobb amit mentem az 5-ösön Bp. és Gyál között az óra szerint (ami mindig több mint a valóság) 204 volt. Meglepően nyugodtan viselkedett.

 

sipkap

Előzmény: franky71 (130)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.12 0 0 131

Kb. igen. Valahol ott. Sokszor van amikor úgy megyek a motorral, mintha autó lenne, és kb. addig is forgatom csak. :-))) nem szoktam gyilkolni. Mondjuk van amikor kap az arcára, de annyi azért kell is, mert küldönben nagyon ellustulna. :-))))

 

Majd tovább fog lendülni! Hidd el nagyon érdemes betartani a bejáratási intervallumot. :-))) Sokkal szebb hangja lesz, és később nagyon meghálálja a vas! :-)))

Előzmény: franky71 (130)
franky71 Creative Commons License 2008.05.11 0 0 130

Üdv !

 

Igen , fordított a teleszkóp , igazából ez inkább csak egy műszaki " csemege " ,  meg hamarabb koszos lesz a krómozott csúszófelület , mintha fentebb lenne...

Lehet állítani a nyomó és húzófokozatot elöl-hátul ,  de mivel 70 kg körüli emberre vannak a gyári beállítások , nem igazán akarom bolygatni egyenlőre...

3-4ezer között tartva a fordulatszámot tényleg normálisan és egészen dinamikusan lehet motorozni vele , csak könnyen lendülne tovább is  az a fordulatszám mérő. :)

 

Ha 6 ezerig nem igazán forgatod , akkor  egy átlagos motorozásnál 4-5 ezernél elváltod mindig ?

Franky

 

 

Előzmény: MatulA+ (128)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.11 0 0 129
Ebből is látszik, hogy ua. a blokk, mint ERnőé. :-))))
6-ik fokozatok:
4000-90
6000-130
7000-150
10000-itt már sok. :-)))) De innen jobban nem nagyon gyorsul. 6-ikban nem sikerült még a leszabályzást elérnem. Mondjuk nem is nagyon akarom. :-)))
Előzmény: Kuldonc (126)
MatulA+ Creative Commons License 2008.05.11 0 0 128
Most nézem ebben fordított teló van!? Wazze ERnőbe miért nem ilyet raknak!? :-))))
Gratula a vashoz, és nagyon vigyázzatok egymásra! Csak óvatosan azzal a gáz rángatással! :-)))) ERnő is 6000-től kezd állat lenni, de azt a tartományt használom a legkevésbé. Ritákán forgatom annyira a vasat. :-)))) Vagyis a főtengelyt. :-))))
Előzmény: franky71 (127)
franky71 Creative Commons License 2008.05.09 0 0 127

Üdv !

 

650 a megtett km ,  tehát még néhány napig óvtoskodom...  Gondolom ,hogy 6000 környékén élénkebb lehet , hiszen 6800-nál írja a max. nyomatékot is.

A bukócső nálam tárgytalan , mert a vételárba a gravírozott kormányrögzítő és fékolaj tartály " kupak " mellé a gyári bukógombát is belealkudtam.

Az előző kettő megérkezett , de a gomba még folyamatban van , de remélem nálam  is csak a " felesleges  kiegészítők " sorát fogja gyarapítani... 

Hogy mennyire is védene egy esetleges bukás esetén , eléggé fenntartásaim vannak , mert van ott még elég sok kiálló műanyag és fém alkatrész , ami  érintkezne az aszfalttal...  ebből a szempontból a cső biztosan jobb választás volt...

 

Franky

 

 

Előzmény: Kuldonc (126)
Kuldonc Creative Commons License 2008.05.08 0 0 126
franky71!

Meg van mar a 800 km? 6000-ig porgetve mar sokkal jobban megy. Az mar 130km/h.
En vettem ra bukocsovet (Hepco&Decker) a Louis-nal. Meg nem sikerult kiprobalni, hogy mennyire vedi a motort:)
Előzmény: franky71 (125)
franky71 Creative Commons License 2008.04.25 0 0 125

Üdv... végre egy élő ember itt... ez a Versyses népség nem túl aktív a forumozásban.

 

Az együtt töltött 130 km tapasztalata teljesen pozitív , sokkal nyomatékosabb lent , mint vártam , a fentebbi tartomány meg persze tabu egyenlőre...:)

Minden a helyén van , és tényleg jól vezethető , masszív kis gép.

Ha ilyen jó idő marad , szaporítom villámgyorsan a km-t , hiszen azért csak jó lenne néha 90-nél is gyorsabban haladni tán...

 

Franky

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (124)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 124
Ez kifejezetten egykerekezésre termett. :)
Előzmény: franky71 (123)
franky71 Creative Commons License 2008.04.14 0 0 123
Fóti Gyula Creative Commons License 2008.03.31 0 0 122

Meghívó



A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre. 

A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka 

A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.

A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van  30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.

Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)

Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés

franky71 Creative Commons License 2008.03.26 0 0 121
Ma délután MEGRENDELTEM !!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!