e kettő ellenőrizve, a többinek a héten utána járunk. még érdekes jelenség hogy hideg időben ez a hiba szinte alig jön elő. nagyon bízom benne hogy meg tudjuk oldani mert ha nem akkor kénytelen leszek venni egy másik olasz városi cirkálót. (hónapok óta keressük a megoldást, kezdek belefáradni)
azóta ki lette cserélve a légtömegmérő és a lambda szondák is. (147 2.0 TS Selespeed) egy idő után ugyanúgy elkezd ugrálni az alapjárat, minél többet van az autó dugóban annál rosszabbb lesz. A szerelő még a gyertyákat is ellenőrizte, nem tudom mit lehetne még kicserélni ami hatással van az alapjáratra. hibakód természetesen nincsen.
Ki volt ütve a j.e bak, elszakadva a szíj. Röfögve,de beindult. Volt még baja pár, de szinte rozsdamentes volt. Nagyon szép sport belső. Minden kinti papírja meg volt.
Ha akkor ezt is tudom, s elraktározhattam volna... :/
Marklar, van neked olyan félig szétbontott géped aminél fényképeket lehet készíteni a bal hátuljáról a lökhárító alatt is a sárvédő alatt i részről? Azt meg sem kérdezem, hogy van-e olyan amelynek az a része rozsdamentes vagy csak vakrozsdás és ki is vághatom onnan. :P
"Van valaki ebben az országban aki konkrétan azt mondja itt a hiba ezt kell javítani létezik ilyen szintű műszer egyáltalán,ha igen hol?"
Úgy "ahogy te szeretnéd" nincs. Leírtam az előbb, hogy miért. Részemről elengedtem az ügyet, ha nem érdekel mit válaszolnak neked akkor fölösleges a billentyűzetet koptatnom.
"Nem félre értetted nem szeretnék mindenáron cserélni.de akkor mondjatok valakit aki,ha oda megyek konkrétan meg mondja mi a probléma. Természetesen nincs kidobni való pénzem csak nem tudok olyan embert aki konkrétan azt mondja ez a hiba."
Mert nincs olyan ember (na jó, talán Gyurcsók). Szerinted röntgenszeme van a szerelőnek, vagy bármi egyéb csodálatos képessége, és csak ránéz valamire és megmondja hogy az a rossz? Nem. Alig néhány lehetősége van.
1.) Kicseréli a trafókat, majd a gyertyákat, majd az injektorokat, majd a jeladókat, szenzorokat, addig amíg meg nem javul vagy egy új motorod nem lesz. Ez a legdrágább módszer.
2.) Kiszereli az injektort, a gyertyát, elviszi sok pénzért megméretni, és ha csak egy kicsit is eltér akkor kicseréli - mindaddig amíg valamelyiktől megjavul. Ez a közepesen drága módszer.
3.) Kicserél egymással két alkatrészt és nézi, hogy mi történik (ahogy alább írtam) Amikor a változás megjön az a darab a hibás. Ez a legolcsóbb módszer.
Mindhárom módszer kísérletezgetés a maga módján. És mindhármat te fizeted. Szerintem inkább örülj, hogy nem az elsőt akarják veled végigcsináltatni, hanem a harmadik módszerrel kideríteni szeretnék a hiba okát.
Ja, bocs, van egy biztos módszer is. Veszel egy gyári új fűzött motort a sallangokkal. .
Igen erre voltam kíváncsi igazából mert nem tudtam eldönteni. Így már viszont igazad van rendesen húzós a 4 db cseréje. Viszont minden kép 4 db kellene. Van valaki ebben az országban aki konkrétan azt mondja itt a hiba ezt kell javítani létezik ilyen szintű műszer egyáltalán,ha igen hol?
Arra azért kíváncsi voltam, hogy honnan vesz nyolcezerért injektort, és kíváncsiságból rákerestem. Nos a bosch injektor 52170 ezer ft a Meat&Doria meg 63710 az autodocon - ebből a Bosch a javasolt.
Nem félre értetted nem szeretnék mindenáron cserélni.de akkor mondjatok valakit aki,ha oda megyek konkrétan meg mondja mi a probléma. Természetesen nincs kidobni való pénzem csak nem tudok olyan embert aki konkrétan azt mondja ez a hiba. Mint írtam beszéltem két olyan műhellyel is akik a javasolt kategóriában vannak és ők mondták,hogy csak ők is kísérletezgetni fognak,ha oda viszem az autót. Ez a rész mi a befecskendezőben ?
Az a 8 liter a kijelzőn van, vagy a kúton számolod? Amikor JTS-em volt, egy laza másfél-két liter különbség volt a kettő között. Most facelift előtti van, abban nincs kijelző. Tiszta zen. :)
Igen ezt mondták,hogy ők is csak kísérletezgetni tudnak. Ezért is gondoltam,hogy mind a négyet cserére bocsátom.Azt is mondták,hogy a JTS es nél 100000 Km nél általában csere mert be égnek. Ja azt nem mondtam,hogy a fogyasztása meg országúton meg 100 as tempónál 8 liter ez a service manuál szerinti.