Keresés

Részletes keresés

Baron011 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 22499

Jó kérdés. Ameddig el nem veszítette kapcsolatát a fővágánnyal addig volt rajta forgalom. Nagyon régen még púpost is láttam rajta.Sajnos nagyon valószínű hogy a gyáron belül is felszedtek mindent, a tűzoltóság mögötti kihúzóvágánynak is csak hűlt helye van. A legtöbb aljat elvitték,csak a korhadt faaljak vannak félredobálva. Ami furcsa hogy teljesen tiszta a nyomvonal, egy gazt sem látni. Sajnálom mert mind közül a kedvencem volt a hangulatos vonalvezetésével. Esetleg szívesen látnék képet amin vonat is van.

Más: 

A reptér iparvágánya miért van teljes hosszában felszedve??

Előzmény: Törölt nick (22496)
gmarc Creative Commons License 2017.05.09 0 0 22498

Sőt, a ferihegyi reptéri ipv.-t is felszedték. Remélem csak felújítás miatt, de egyelőre inkább nem úgy tűnik...

Előzmény: Törölt nick (22496)
division by zero Creative Commons License 2017.05.06 0 0 22497
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.03 0 0 22496

a csepeli papírgyári iparvágányt miért szedték fel?

r_tamas Creative Commons License 2017.05.02 0 0 22495

Youtube-on találtam :

Verőce-Kismaros

https://www.youtube.com/watch?v=OBZUC1ASxpo

Zolcsi67 Creative Commons License 2017.05.02 0 3 22494

A 3-as (30-as) út régi nyomvonala Domonyvölgynél, még húsvét táján.

 

gyoparOHs Creative Commons License 2017.04.29 0 0 22493

Egy majdnem elveszett  vágány feltámadása..

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143711509&t=9166155

JasonX2 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 22492
V43 1060 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 22491

Keeperv85!

Közzé tudnád tenni újból ezeket a képeket? Sajnos nem élnek már a linkek, és szívesen megnézném, milyen volt a pécsi bányavasút, amikor még működött.

Előzmény: Keeperv85 (21200)
foxtrotyankee Creative Commons License 2017.04.13 0 0 22490

A sorrend valóban elég rosszul sikerült,mert csak úgy feltöltöttem, és sorba rendezés elmaradt elnézést. 

De megcsináltam rendesen,külön albumba töltöttem fel a képeket, hogy egyértelmű legyen mi hol van.

Itt vannak a linkek:http://indafoto.hu/aviator/image/24953515-d962deb9/753506

                               http://indafoto.hu/aviator/image/25014187-a01335de/753502

                               http://indafoto.hu/aviator/image/25014275-589af8d8/753504

 

Előzmény: Sinbiciklis1 (22489)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 22489

Mondjuk én már végigjártam a vonalat Bicskétől Vértesacsáig, de a képeid összevisszaságán én is elbizonytalanodtam.

Előzmény: foxtrotyankee (22488)
foxtrotyankee Creative Commons License 2017.04.12 0 0 22488

Szia! Itt vannak a képek amiket ígértem:http://indafoto.hu/aviator/image/25014273-3bfa1b8b/user (vértesacsa ,vértesboglár) Én is vereb-re terveztem menni március 15-én, de sajnos fel kellett utaznunk Budapestre, ezért ez sajnos meghiúsult, majd legközelebb ha megyek esetleg összebeszélünk és bejárjuk együtt ha van kedved hozzá. Idén még tervezem bejárni a mór-pusztavám vonalat.

Előzmény: tamasi 48.-49. (22464)
TEE Creative Commons License 2017.04.05 0 1 22487

Sziasztok!

A 6-os vonal friss képeit megmutattam Gróf Gyuri barátomnak. Fellelkesült a látottakon és mivel ő nem fórumozik, megkért, tolmácsoljam nektek, hogy amennyiben akadna néhány segítő kéz egy napnyi szabadidővel, akkor rendbetenné segítségetekkel az űrszelvényt Vértesacsa előtt, így a munka és a segítők jutalmaként újra járhatna azon a 2 km-es szakaszon a PVG! :-) Mindezt addig lenne érdemes megtenni, amíg nem indul be nagyon a természet.

Üdv. TEE

krikori Creative Commons License 2017.04.05 0 0 22486

Ide is belinkelem, lévén jó pár fotó van a Veszprém-Alsóörs vonal építéséről:

https://maps.hungaricana.hu/hu/BFLTervtar/29076/

jakyg Creative Commons License 2017.04.04 0 0 22485

Lehetséges. Megkérdezem a szaktopicban is. :)

Előzmény: Sinbiciklis1 (22484)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 22484

Sacc per kábé, a pontonhíd, partszéli le-felhajtó eleme

Előzmény: jakyg (22483)
jakyg Creative Commons License 2017.04.03 0 0 22483

A 0082-es képen miféle úszómű lehet?

Előzmény: Sinbiciklis1 (22379)
K.O. Lompos Creative Commons License 2017.04.03 0 1 22482

Ha jól emléxem, a egyszerre csak 20 -, de akár Rmms / vagy mi / is befért a rakodóra. Amikor az első 20-at berakták, kivettük a rakodóról, a maradékot betettük rakásra, s mentünk " föl " Szalkra a rakottal.

 

Nem tudom hol volt az 50-es szelvény. A gát után volt -, oda úton -, egy enyhe bal kanyar..., s utána -, kb. 200 m -, volt a megkerülő első váltója. / jelzem, több mint 30 éve volt :-) /, ezért toltunk vissza a Bivallyal..., s jött az " ami a csövön kifér " :-) ..., nem volt játék, mert ha elqrtad, + 2 mázsa szén, amit a füttőnek be kellett dobni !!

 

A fülöpi deltát használtuk valamikor '83 környékén, amikor a Kkfháza - Kkhalas vonal átépítése volt, kerülős, Záhony  --  Kelebia vonatokkal.

/ s még ott is a Bivaly volt a főszereplő :-) /. ..., s abban az időben még hoztunk 30 db sárgacsíkos hűtőskocsikban bort Kiskőrösröl a ruszkiknak..., szerény véleményem szerint az éví országos szőlőtermés többszörösét :-)

 

A dunaföldvári hídon sokszor mentem át gőzössel / A kecskeméti közutépitő vállalatnak Adonyból hordtuk a sódert, felújított Ca / ruszki / kocsikkal. Csörgővel párszor..., M 31-gyel egyszer..., egy Paksi atomba menő rakmintással. A híd a vasút részére 20-as volt..., de ne Tudd meg :-) :-)

 

Előzmény: f_k (22480)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22481

Balatonfűzfőre van teherforgalom.

 

Előzmény: General Specific (22477)
f_k Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22480

Köszi az élménybeszámolót!

 

A rakodó mekkora hosszúságú volt?

 

Az a rész ahol kétvágányú részt fotóztam kb.  az 50-ik szelvénynél?

 

Más:

 

Fülöpszállási deltán vittél vonatot?

 

Esetleg Solt -Dunaföldvár között is?

 

Előzmény: K.O. Lompos (22478)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22479

Nem láttam, sőt még a fénysorompók is működnek. A Csajág-Hajmáskér szakaszon sincs teherforgalom sem?

Előzmény: General Specific (22477)
K.O. Lompos Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22478

Valamikor '81..., '82 környékén volt a vágány használva majdnem a végéig.

Levittük a rakodóra a 40 üres kocsit, s amig az első 20-at megrakták, lementünk a Bivallyal a kisgát előtt kb. 100 m-ig :-)

Amúgy -, lendület vétel céljából, a nagygáton való átjutáshoz -, többször eltoltuk arra a rakott sódert, s azután " ami a csövön kifért ".

Előzmény: f_k (22471)
General Specific Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22477

Pár cserés faaljat leszámítva ez egy teljesen korrekt állapotú vonal(szakasz).

A rögzítések a helyükön, részben betonaljas, és még egy strail is van...

(Főkajár épületét most hagyjuk...)

 

Tudtommal a felső szakasz nem használt része sem sokkal rosszabb, miért is nem jár erre semmi, még annyira sem, hogy ki van zárva a forgalomból?

Láttál bármilyen műszaki akadályt, ami miatt egy szerelvény ne tudna biztonsággal végiggurulni rajta?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (22473)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.04.01 0 0 22476

Szia!

 

Nem rossz taktika...! :)

 

Előzmény: Törölt nick (22472)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.04.01 0 0 22475

Szia!

 

Amit te említesz az egy kutyamenhely!

Meg leplek vagy sem akkor sem találkoztam kóbor kutyákkal! De a menhely tulajdonosa észrevette hogy a pályán bóklászok és szóba elegyedtünk még a rengeteg kutyát is megnézhettem a kenelekben. Egyébként nem félek a kutyáktól.

Előzmény: GregSanchez (22470)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 22474

Na, most akkor lehet tippelni, hogy ez hol volt eredetileg? Mert, hogy nem a Duna parti kerékpárút mellett, az hét(ésfél)szentség.

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.29 -1 0 22473
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22472

Kutyák ellen én egy esernyőt viszek, azt a gombnyomásra kinyíló fajtát, ha azt magad elé tartod kinyitva tudsz hátrálni anélkül hogy támadni tudna. Persze ha több van és a hátulról is jönnek akkor nem sokat ér.

Előzmény: GregSanchez (22470)
f_k Creative Commons License 2017.03.29 0 1 22471

2012/8

 

Elolvastam. Köszönöm a segítséget!

 

Ma bejártam közvetlenül a Dunánál levő betonozott pillért, ill. végpontot, ami a cikk alapján a Petőfi TSz végponttól mintegy 1500 méterre található, Szalkszentmárton felvételi épülettől számolva az iparvágány 6,5 kilométeres hosszúságú.

http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101102177

Túlpart: http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101102255

 

.

Kérdés: 1977 után (2 hadgyakorlatot követően) a sóderszállításon túl volt e még használva az iparvágány, illetve az utolsó 1,5 kilométeres szakasz?

 

 

Előzmény: krikori (22449)
GregSanchez Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22470

Csodálkozom, hogy nem találkoztál kóbor vagy nem kóbor, de szabadon hagyott kutyákkal, mert pl. Vereb után 100-200 méterre Vértesacsa felé a tanyán 1 éve kb. 8-10 kutya jött csaholva védeni a területet, és hiába mentünk a vetésen egyre beljebb, azok csak jöttek és iszonyatosan ugattak. Az volt a legrosszabb élményem eddigi vonalbejárós túráim során. Ott (Vereb után) speciel nagyon figyeljetek.

Előzmény: tamasi 48.-49. (22463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!