Jó kérdés. Ameddig el nem veszítette kapcsolatát a fővágánnyal addig volt rajta forgalom. Nagyon régen még púpost is láttam rajta.Sajnos nagyon valószínű hogy a gyáron belül is felszedtek mindent, a tűzoltóság mögötti kihúzóvágánynak is csak hűlt helye van. A legtöbb aljat elvitték,csak a korhadt faaljak vannak félredobálva. Ami furcsa hogy teljesen tiszta a nyomvonal, egy gazt sem látni. Sajnálom mert mind közül a kedvencem volt a hangulatos vonalvezetésével. Esetleg szívesen látnék képet amin vonat is van.
Más:
A reptér iparvágánya miért van teljes hosszában felszedve??
Szia! Itt vannak a képek amiket ígértem:http://indafoto.hu/aviator/image/25014273-3bfa1b8b/user (vértesacsa ,vértesboglár) Én is vereb-re terveztem menni március 15-én, de sajnos fel kellett utaznunk Budapestre, ezért ez sajnos meghiúsult, majd legközelebb ha megyek esetleg összebeszélünk és bejárjuk együtt ha van kedved hozzá. Idén még tervezem bejárni a mór-pusztavám vonalat.
A 6-os vonal friss képeit megmutattam Gróf Gyuri barátomnak. Fellelkesült a látottakon és mivel ő nem fórumozik, megkért, tolmácsoljam nektek, hogy amennyiben akadna néhány segítő kéz egy napnyi szabadidővel, akkor rendbetenné segítségetekkel az űrszelvényt Vértesacsa előtt, így a munka és a segítők jutalmaként újra járhatna azon a 2 km-es szakaszon a PVG! :-) Mindezt addig lenne érdemes megtenni, amíg nem indul be nagyon a természet.
Ha jól emléxem, a egyszerre csak 20 -, de akár Rmms / vagy mi / is befért a rakodóra. Amikor az első 20-at berakták, kivettük a rakodóról, a maradékot betettük rakásra, s mentünk " föl " Szalkra a rakottal.
Nem tudom hol volt az 50-es szelvény. A gát után volt -, oda úton -, egy enyhe bal kanyar..., s utána -, kb. 200 m -, volt a megkerülő első váltója. / jelzem, több mint 30 éve volt :-) /, ezért toltunk vissza a Bivallyal..., s jött az " ami a csövön kifér " :-) ..., nem volt játék, mert ha elqrtad, + 2 mázsa szén, amit a füttőnek be kellett dobni !!
A fülöpi deltát használtuk valamikor '83 környékén, amikor a Kkfháza - Kkhalas vonal átépítése volt, kerülős, Záhony -- Kelebia vonatokkal.
/ s még ott is a Bivaly volt a főszereplő :-) /. ..., s abban az időben még hoztunk 30 db sárgacsíkos hűtőskocsikban bort Kiskőrösröl a ruszkiknak..., szerény véleményem szerint az éví országos szőlőtermés többszörösét :-)
A dunaföldvári hídon sokszor mentem át gőzössel / A kecskeméti közutépitő vállalatnak Adonyból hordtuk a sódert, felújított Ca / ruszki / kocsikkal. Csörgővel párszor..., M 31-gyel egyszer..., egy Paksi atomba menő rakmintással. A híd a vasút részére 20-as volt..., de ne Tudd meg :-) :-)
Meg leplek vagy sem akkor sem találkoztam kóbor kutyákkal! De a menhely tulajdonosa észrevette hogy a pályán bóklászok és szóba elegyedtünk még a rengeteg kutyát is megnézhettem a kenelekben. Egyébként nem félek a kutyáktól.
Kutyák ellen én egy esernyőt viszek, azt a gombnyomásra kinyíló fajtát, ha azt magad elé tartod kinyitva tudsz hátrálni anélkül hogy támadni tudna. Persze ha több van és a hátulról is jönnek akkor nem sokat ér.
Ma bejártam közvetlenül a Dunánál levő betonozott pillért, ill. végpontot, ami a cikk alapján a Petőfi TSz végponttól mintegy 1500 méterre található, Szalkszentmárton felvételi épülettől számolva az iparvágány 6,5 kilométeres hosszúságú.
Csodálkozom, hogy nem találkoztál kóbor vagy nem kóbor, de szabadon hagyott kutyákkal, mert pl. Vereb után 100-200 méterre Vértesacsa felé a tanyán 1 éve kb. 8-10 kutya jött csaholva védeni a területet, és hiába mentünk a vetésen egyre beljebb, azok csak jöttek és iszonyatosan ugattak. Az volt a legrosszabb élményem eddigi vonalbejárós túráim során. Ott (Vereb után) speciel nagyon figyeljetek.