Háát egy ZAP akku lenne Méret: hossz/szélesség/magasság: 276*175*190mm a banner mérete (62 Ah) amit beletettél annak a a mérteti . hossz 241 szélesség 175 magassága175 mm ,csak azért kérdezemhogy egyáltalán megpróbáljam ? köszi.
62 Ah-s bannert tettem bele ( 600-as benzines ), és belefér, szélesség maradt is 10 cm, felfelé kissé magasabb, picit meg kellett hajlítanom a lefogó vasat
Akkus boltos szerint nagyobbat nyugodtan bele lehet tennim tévhit az hogy azt nem tölti fel a generátor...
ott latszanak a hibakodok minden. kasztni motor legyen rendben, futomu kopogas nem erdekes szinte mind kopog. filleres tetel. latni kell mi van a computerben elo adatokat. hengerek hogy jarnak ilyenek.
Megadnád a telefonszámod vagy elküldenéd a publikus e-mail címemre légyszíves? Úgy néz ki, hogy találtam tegnap egy autót ami komolyan érdekel, de szeretném megnézetni mindenképpen egy olyannal, aki ilyenekkel foglalkozik, természetesen nem ingyen. Köszi.
Elkérhetem a számodat, vagy megtennéd légyszíves hogy elküldöd a publikus e-mail címemre? Holnap szeretnélek keresni, úgy néz ki találtam egy autót tegnap ami rendben van, csak egy olyannal szeretném átnézetni aki ért hozzá. Köszi.
Szia!Ékszijt cseréltettem,de még mindig sikit a hajtás, a szerelő azt mondja feszítő görgőt kellene cserélni és utána látjuk tovább.Azt gondoltam leveszem a feszitöt, vele együtt a szijat, beinditom ha szól, generátor vagy vizpumpa,ha nem sikít,feszitő vagy légkondi!Ha feszitő,természetesen csere,de az unixnál láttam a görgő külső átmérője sima,ami meg most benne van hosszbordás!Valaki?
beépítéshez a kompresszor miatt le kell ereszteni a motort, a csövezé miatt az alsóborítást, kábelek miatt kiszedni az üléseket, szőnyeget, műszerfalat, fűtésboxot, a hűtők miatt a komplett elejét...
Klímát para/szívás utólag berakni? Mennyi lehet a költsége? Láttam egyet ami állapotra is jó, csak nem klímás... Mai történetemet már nem részletezem, a gyönyörű hibátlannak mondott autó rozsdás, egy eleme se gyári, kályhaezüsttel belefestve. Borzasztó..
Képet + pár infot tudsz róla még mondani? Milyen színű? Alufelnis?
A Mercis fórumon is szoktál lenni, ugye? Én csak olvasom inkább, a youngtimersen voltam inkább rajta. Találkozókra is szoktam kijárni, egy 124 kupém van, lehet találkoztunk már.
Nevetni fogtok (vagy már unjátok) ma is megnéztem egyet, cabriot, felejtős. Lehet az egész cabrio project felejtős, mentem haverom üvegtetős-kormányváltós cdi-jével és nagyon tetszett. Amit megnéztem annak a lámpakapcsolóján a hátsó világítást nem kapcsolta fel, figuránk nem kispályázott rákötötte egy külön kapcsolóra.
rosszul fogalmaztam, ha teljesen gyári lenne nem kéne bele a béllyegző, vagyis mindig a felújító cég béllyegzője van beleütve és garanciát adnak rá, nem mint amit csak úgy hirdetnek hogy felújitott és talán cseréltek benne 1 szelepet, nem mind a hármat pedig akkor várható a többi elégése mert a becsiszolástól márt vékonyodik és könnyebben elég. persze erről oldalakat lehetne írni, de én sem tudok mindent.
Kedvenc tanárom mondta vala, "aki kérdez hülyének nézik, aki nem kérdez az az is marad."
Helló,én két éve csináltattam meg a tetőmet ,két bowden ,két fogaskerék ,és 3 db csúszka kelett hozzá ,69 e ft volt az csak anyag , nem olcsó de gyári új volt minden ,de nekem működött csak kicsit keresztbe járt meg kattogott ,esetleg ha motor is kell az drága újonnan ,de azt találsz bontottat is , ha esetleg valakinek kellene van két gyári új bowdenem eladó,helló.
Azt mondta az eladó, hogy ő már az új motorral vette, elméletileg külföldön cserélték ki, újra, nem felújítottra. Maga az autó tetszett, eddig amiket kipróbáltam közülük ez volt a legjobb, dinamikára/menetkomfortra, váltója ennek váltott a legszebben. Ami nem szimpatikus, hogy meg se említette, hogy rossz a tető, most valami bilinccsel van odafogva. Szerinte nem ázik be, szerintem igen. Maga a rongytető állapota jó volt, a motor a rossz benne, a sín meg a bovden. Ezek megcsináltatása kb. mennyit tesz ki? Vagy egy keménytető lehet, akkor már jobb, az kb. mennyi?
Valóban én se olvastam el lent, a neu megtévesztett, de a többi akkor is igaz, vegyünk egy tuning lámpát ami az ebayről ideér
postával 26-ért, de itthon 38, vagy mondhatnék egy rakás cuccot amit a bolt is honkongból rendel meg, csak tedd le a pénzt, aztán 2x annyiért megkaphatod
És a fizetések terén se hiszem hogy sokat tévednék, itthon átlag a 200e, kint a 2000 eur... ennyi
Azzal meg csak azok jönnek hogy kint jóval drágább az élet ez azért van, akik még sose voltak kint.
Hogy mást ne mondjak, kapszulás kv, itthon 1700 és van belőle 6 féle, kint 3 eur, és van belőle 20 féle
De mondhatnék extrémebbet is, pick téliszalámi fél kilós, tavalyi ára berlinben 3,5 eur, miközben itthon a magyar "parasztok" 2000-ért ehetik.
És innen mennyire van szeged, és berlinből mennyire van?
ez gyári felújitott motor aminek a hengerfejébe benne van a felújitó cég béllyegzője, Quattro pedig új motorról beszélt. a kettő nem ugyan az persze ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz de nem egyenértékü.
az nem zsír új hanem felújított és még kb 700 ejrót le kell tenni kaucióként a cseredarab miatt. ebből aztán egy csomót levonnak az esetlegesen felújíthatatlan alkatrészek miatt.
Ok, rendben Gábor! Holnap (hétfő) feladom postán egy bélelt borítékban, de kell egy pár nap mire hazatalál. Reméljük megkapod egyben és egészben. Használd egészséggel! :-)
Szia!Akkor megadnám a posta cimem:Vélics Gábor Szeged,Budapesti Krt 3.3em 9 aj.És nagyon megköszönném,nem igazán bízok más cuccokban,csak eredetiben.Kérlek jelezd ,ha megkaptad a címet!Előre is köszönöm,Gábor
Megyek megnézni egy autót délután, 147.000 km van benne, 10.000 km óta volt benne motorcsere, illetve cserélték az üléseket megegyezőre, mert ki volt ülve. Ez ettől még lehet jó, vagy fenntartásokkal kezeljem? Olvastam, hogy 100.000 km után a motorfejújítás előjön mindegyiknél, ez igaz? Ne haragudjatok a sok kérdésért, de laikus vagyok még.
Szétnéztem a garázsban és a szekrényben megtaláltam ezt a csövet. Jó féléve vehettem, mert nekem is az a cső repedt ki, amiről Quattroman beszél (mellesleg megjegyzem, hogy első nekiszaladásra, látatlanból és 2500km távolságról megmondta mi a probléma és hogy mit cseréljek ki! Nagy ász ez a "morcos" ember! :-D). Szóval, csak az a 10 cm hosszú cső hiányzik róla, amit feltettem az enyémre.
Ha megadod a postacímed, akkor szivesen elküldöm Neked márkatársi alapon egy köszönöm szépenért.
A képeken jól látszik, hogy eredeti Mercedes cucc, a gyártás dátuma és a szelepen a nyilak mutatják a beszerelés irányát.
Reggel első inditásnál sikitós,fütyüiős hang hallatszik a szij felől.Klima kompresszor csapágy,generátor csapágy vagy feszitő görgö.Bemelegedés után halkabb de ingadozva halható.Mi okozhatja a hangot.
Köszönom ,még irtam mikor már külted a választ.Autós boltban nem kaptam ugyan olyat,de fémböl lévő visszacsapo szelepet igen,remélem jó lessz,és nem lett baja az autónak,nem tudom meddig jártam repedt csővel.
Sziasztok.Lefenykepeztem,jobb oldali kepen a ket csö köze megy a bal oldali kepen levö visszacsapo szelep,ha az visszacsapo szelep.Kerdes,mire szolgal,es zarnia kell vissza, mert ez most nem zar es nem tudom mi az.
hupsz, én a kék elosztóra írtam hogy nem gyári cucc
az a cső a forgattyúsházat szellőzteti szívőcső depresszió alatt, van rajta egy visszacsapó szelep, és általában ki van repedve mert elöregszik az olajpárától. ilyenkor ott szökik a turbónyomás....
Igen tudnák róla mesélni, sehol nem találtam elfogadható áron tetőjavítót. Ezért csinálva lett rá keménytető és 140 -nél sem fütyül a szél. Ha pedig cabriózni szeretnék tető le és fejünk felett fütyül a szél.
Ma délutáni, egy szupermarket parkolójában .... rengeteg lehetőség volt a parkolásra, de a két piros között is volt egy hely. Na ná, hogy csak azért is oda tettem be a roadstert. :-D
Tárgyalásra az irodába jönnek az ügyfelek, ha mi megyünk ki akkor a cégvezető s500-ával megyünk :-) Én még csak diák vagyok, ezért a havi 2 tankolás a Mercibe nekem még sok. Smartból ez kijönne egy tankolás árából. Gondolkoztam a Lupo/Golf 3 tdi vonalon, de egy Smart praktikusabb lenne.
Szerintem találsz itt a fórumon olyat akinek többe került egy tető javítás mint maga a kocsi... tudnának egy páran mesélni Neked
Egyébként én sose vennék cabriót csak úgy, mint a robogó, hogy ha jó az idő, tető nélkül kiszaladok vele a közértig
Beázik, télen süvít be a szél stb...nagyon sokat kell arra költeni, és rendszeresen, hogy ez ne következzen be. De cabriósok tudnak Neked erről mesélni sztem
Igen, ez nem volt szimpatikus benne, hogy ennyiből meg annyiból meg lehet csinálni, majd mikor mondom, hogy rendben, akkor legyen annyival több a vételár, de megcsinálva kérem, abba nem ment bele, mert hogy az ő idejét ki fizeti ki...
Klímát azért szeretnék, mert sokszor kell tárgyalásokra járnom, nagy melegben öltönyben dugóban megpukkadnék nélküle. Tavasszal, ősszel pedig leereszteném a tetejét, vagy ha nincsen éppen kánikula :-)
Délután megnéztem egyet, rohad a szélvédő körül, azt gondolom, hogy a szélvédő cserés volt és rosszul rakhatták be. A tető állítólag a napokban romlott el, kattogott behúzáskor majd kézzel rásegítettek és akkor reccs. Tetőmozgató motort mutatta az eladó illetve valami sín és bovden rossz benne, azt mondta hogy 40-ből megcsinálják. Igaz ez? Új, vagyis bontott tetőt pedig 100-ért mondott hozzá.
Kis fogyasztásnál 5-6 literre gondoltam, a jelenlegi kupé mercim 12-t eszik rendszerint, ahhoz képest mérlegeltem. A parkolhatóság szintén fontos lenne számomra, az is előnye.
Megnéztem egy napfénytetőset is, az is teljesen jó lenne, a kabrióban csak az tetszene hogy hátra is tudnám tolni :-)
Szerintem ezt felejtsd el, annyit eszik benzinben mint az egyterűm gázolajban ami 5-6L... talán a diesel, ( 3-4L ) de az meg megbosszulja magát a fenntartással
Egyedül a parkolás ami szempont, hogy tényleg extra helyekre beférsz vele, egyedül ami gáz az a fordulási sugár, mert az meg rohadt nagy a méretei ellenére.
Szerintem ezt felejtd el, annyit eszik benzinben mint az egyterűm gázolajban ami 5-6L...( talán a diesel, de annál is mese szerintem a 3L, de ha igaz is, a fenntartásnál vissza jön minuszban )
Szempont inkább a parkolás, ha nem zavar az izmozás meg az hogy rohadt nagy a fordulási sugár, de az biztos hogy mindenhol elfér, extrém helyeken is parkolhatsz vele.
Gondolkozom egy Smart Fortwo cabrio vagy övegtetős vásárlásán, hogy a városban tudjak kavarni egy kisfogyasztású autóval. Az extrák közül klímát tartom lényegesnek még.
Mit érdemes megnézni, megvizsgálni, ha elmegyek egy autót megnézni?
Ha rossz a ponyvatető, mennyibe kerül kicserélni/javítani?
Sziasztok! Nemrég vettünk egy Forfour-t, de sajnos mind a két középső szellőzőrácsban ki van törve a mozgatható gömb rész. Bontóban 14 000 Ft-ért találtam darabját. Reális ez? Köszi!
A jobb első lámpám eddig nem mindig kapcsolt fel, most hallom, hogy zümmög benne a motor, de amikor a helyzetjelző után ráadom a tompított fényt, akkor mintha nagyon haloványan izzana az izzó. Ez valami földelési hiba? Vagy biztosíték? Nem akarok addig izzót cserélni, amíg a végére nem járok :) Hátha tudtok valami ötletet.
2001-es benyás city-coupe.
ui: ha valaki volna olyan kedves és kicserélné nekem a gyertyákat jópénzért Dabas környékén, az írjon nekem egy számot. Néha járok Pesten is, de ott előre időt kell egyeztessünk.
Igen a unixnál láttam csak gondoltam hátha valakinek van alighasznált középső tartóbakja és kipufogó dobja kicsipénzért. A féklámpánál igen a 21/5 re voltam kiváncsi hogy egy izzó a fék és a helyzetjelző.
csak forumosnak csak egyben csak most 65 ezer ft az egesz:
30 877 61 41 princeygor@yahoo.com ha kulon kell vmi egyeztetunk:
NAGYON NAGY AKCIO:
smart fortwo 2005:
2003tol 2006ig kozepso also kipuffogo takaro makulatlan. 2000 huf
Smart fortwo folytószelepház hibátlan 5 ezer ft
Smart fortwo 600as 700 gyújtótrafó sor 3 db 6000 ft garancia van
smart fortwo 450 pollendoboz 5000 Ft
smart-hatso-alu-keresztmerevito 5000 ft
smart fortwo 2005 intercooler hibatlan 10000 huf
smart fortwo biztonsági öv 2 db hibátlan pirotechnikai ovfeszitos 10 000 Ft
gyári brabus tuningos computer 700asba 15 ezer ft (mb starral ellenorizheto,hogy gyari tuning vezerlo sw-vel ellatva. sam modul 700as 15 ezer ft
csonkálvány bal első 4000 ft
intercooler ventilátor 4000 Ft
2db hátsó dobbetét 3000 Ft
muanyag csomag tartalma. kozepso futesbox amiben a radiobox is van. jobb hatso halos muanyag takaro csomagterbe,kuszobok stb csetreszek amiket fellek meg. 3000 huf.
Másik hogy Diesel 2001-es 450-es City coupe-hoz keresek középső motortartó bakot, kipufogó dobot és kézifék bowdent, és azt a műnyag burkolatot ami az autó alján van kis pénzért.
Láttam képen hogy a hármas leömlő egybe a turbinaházzal,de gondolom az vasból van öntve.De a másik turbinaház ami sűríti a levegőt az meg alubol van,nem?és ez a két ház szétszedhető nem?
amiről beszélek az csak arra jó hogy a helyigényét felmérd. igazából arra sem mert nem választható külön a kipufogó csonk a turbinaháztól. így ha a kiömlők helyzete/mérete nem azonos nem tudod felhasználni ehhez a tervedhez
A projekt egy motorkerékpár turbósítása lenne de tudni szeretném hogy működőképes-e a dolog.Azért nem szeretnék sok pénzt kiadni egy alkatrészre mert ugye kétes a végeredmény.
Egyszer már írtam az Audi fórumban is más téma kapcsán.Mailben jobb lenne tárgyalni szerintem.A te mailcímed nem látom,az enyém : newtreader74 kukac gmail.com
2003tol 2006ig kozeps also takaro makulatlan. 2000 huf
Smart fortwo folytószelepház hibátlan 5 ezer ft
Smart fortwo 600as 700 gyújtótrafó sor 3 db 6000 ft garancia van
smart fortwo 450 pollendoboz 5000 Ft
smart-hatso-alu-keresztmerevito 5000 ft
smart fortwo 2005 intercooler hibatlan 10000 huf
smart fortwo 450 hamutál 3000 Ft
smart fortwo biztonsági öv 2 db hibátlan pirotechnikai ovfeszitos 10 000 Ft
gyári brabus tuningos computer 700asba 15 ezer ft (mb starral ellenorizheto,hogy gyari tuning vezerlo sw-vel ellatva. sam modul 700as 15 ezer ft
Tik cso 75 lovas (cikkszam alapjan a brabus fortwo 75le es a roadster 82 lovase) 6000 ft
csonkálvány bal első 4000 ft
intercooler ventilátor 4000 Ft
2db hátsó dobbetét 3000 Ft
muanyag csomag tartalma. kozepso futesbox amiben a radiobox is van. jobb hatso halos muanyag takaro csomagterbe,kuszobok stb csetreszek amiket fellek meg. 4000 huf.
A legnagyobb veszteségek az autóiparban (milliárd forintban): 1. Smart Fortwo (1997-2006): 1006 2. Fiat Stilo (2001-2009): 631 3. Volkswagen Phaeton (2001-): 599 4. Peugeot 1007 (2004-2009): 567 5. Mercedes A osztály (1997-2004): 514 6. Bugatti Veyron (2005-2013): 510 7. Jaguar X-Type (2001-2009): 510 8. Renault Laguna (2006-2012): 464 9. Audi A2 (2000-2005): 428 10. Renault Vel Satis (2001-2009): 357
A legnagyobb veszteség legyártott autónként: 1. Bugatti Veyron (2005-2013): 1,4 milliárd forint 2. Volkswagen Phaeton (2001-): 8,4 millió forint 3. Renault Vel Satis (2001-2009): 5,6 millió forint 4. Peugeot 1007 (2004-2009): 4,6 millió forint 5. Audi A2 (2000-2005): 2,2 millió forint 6. Jaguar X-Type (2001-2009): 1,4 millió forint 7. Smart Fortwo (1997-2006): 1,3 millió forint 8. Renault Laguna (2006-2012): 1,1 millió forint 9. Fiat Stilo (2001-2009): 820 ezer forint 10. Mercedes A osztály (1997-2004): 433 ezer forintTetszik ˇ ˇ Megosztom
Smart fortwo 600as 700 gyújtótrafó sor 3 db 6000 ft garancia van
smart fortwo 450 pollendoboz 6000 Ft
smart-hatso-alu-keresztmerevito 5000 ft
smart fortwo 2005 intercooler hibatlan 10000 huf
smart fortwo 450 hamutál 3000 Ft
smart fortwo biztonsági öv 2 db hibátlan pirotechnikai ovfeszitos 10 000 Ft
gyári brabus tuningos computer 700asba 15 ezer ft (mb starral ellenorizheto,hogy gyari tuning vezerlo sw-vel ellatva. sam modul 700as 20 ezer ft
Tik cso 75 lovas (cikkszam alapjan a brabus fortwo 75le es a roadster 82 lovase) 6000 ft
csonkálvány bal első 4000 ft
intercooler ventilátor 4000 Ft
2db hátsó dobbetét 3000 Ft
muanyag csomag tartalma. kozepso futesbox amiben a radiobox is van. jobb hatso halos muanyag takaro csomagterbe,kuszobok stb csetreszek amiket fellek meg. 4000 huf.
Szeretném, ha ajánlanátok fanatikus smart szerelőt!
Nem akarom akármilyen himi-humi szerelőre bízni a kicsikémet! (2004 Smart Roadster Coupe) Egy hónapja vettem és szeretném teljesen átnézetni, hogy minden rendben van e!
Érdemes a racing bazáron körül nézned azoknál akik smartot bontanak, de ha dobsz egy mailt, akkor adok egy bontós számot, szerintem megkapod 10e alatt itthon
Én spec. igaz nem 2 nap alatt de komplettet vettem 4 ezer forintért kis utána járással
Quatttro 7kor bekapcsolom a telefont. ha kell a xenon es a burkolat ma eltudom vinni. ha lehet erdekes van meg komplett megvan a szelepfedel injektorsorral mindennel.
Esetleg valakinek van egy alsó nagy műanyag védőlemeze benzines 600-as cabrio 2001 évjárathoz? Szerintem a két keresztmerevítő miatt más kell mint a simához...
2003tol 2006ig elso also takaro makulatlan. 2000 huf
SiemensHID Xenon H7 szett 6000k SiemensHID Xenon H7 szett 6000k komplett hibatlan szett. 2 izzo 2 trafo. kb. fel evet ment auto eladás óta polcon áll. NEM A VAKITOS GAGYI FÉL ÉV ALATT KIÉGŐS FAJTA! 5000 ft kompletten. termeszetesen kiprobalhato... roadsterbe faceliftes lampaju smartba jo.
Smart fortwo folytószelepház hibátlan 5 ezer ft
Smart fortwo 600as 700 gyújtótrafó sor 3 db 6000 ft garancia van
smart fortwo 450 pollendoboz 6000 Ft
smart-hatso-alu-keresztmerevito 5000 ft
smart fortwo 2005 intercooler hibatlan 10000 huf
smart fortwo 450 hamutál 3000 Ft
smart fortwo biztonsági öv 2 db hibátlan pirotechnikai ovfeszitos 10 000 Ft
gyári brabus tuningos computer 700asba 15 ezer ft (mb starral ellenorizheto,hogy gyari tuning vezerlo sw-vel ellatva. sam modul 700as 20 ezer ft
Tik cso 101 lovas (2 cikkszama van ez van a 101 le brabus roadsterben es a 101 le fortwoban is )8000 ft
Tik cso 75 lovas (cikkszam alapjan a brabus fortwo 75le es a roadster 82 lovase) 6000 ft
csonkálvány bal első 4000 ft
intercooler ventilátor 4000 Ft
2db hátsó dobbetét 3000 Ft
muanyag csomag tartalma. kozepso futesbox amiben a radiobox is van. jobb hatso halos muanyag takaro csomagterbe,kuszobok stb csetreszek amiket fellek meg. 4000 huf.
A 15 év még nem kizáró ok, ettől még lehet egyben és motorikusan is penge gép. Úgy gondolom ennél a tipusnál is azokat a dolgokat kell megnézni, amit más egyéb autó esetén is megnézne az ember. Nem kíván specifikus odafigyelést. Külső-belső esztétika, motor és természetesen egy próba út, ahol megfigyelheted a kormány, felfüggesztés, futómű okozta zajok-zörejeket, turbo hogyan dolgozik stb.... Motor tér legyen száraz, olajfolt ne legyen alatta... legjobb, ha látod az eladó garázsát is. Nézz fel a polcokra....a polcok tartarmáról sok minden kiderülhet. :D
Csak sejtem, hogy ez nem Mo.-i eladás lenne és azt is csak sejtem, hogy nem nagy pénzt kérnek érte, tehát egy vétel utáni olaj/szűrők/ és kisebb javítások még beleférnek majd a keretbe.
Sok sikert és ha van időd, kérlek számolj majd be pár sorban tapasztalataidról. Érdekelne, milyen műszaki állapotú ma egy 15 éves smart. Köszönöm.
Egy olyan kérdésem van; szerintetek érdemes 16 éves smartot venni? Mennyire viseli meg ezeket az idő? Minden véleményt szívesen foganék, szeretnék tájékozódni a dologgal kapcsolatban!
megpróbálom érthetően leirni... bár feleslegesnek érzem...
attól,hogy más a cikkszáma attól még a 101 lovas TIK csöve... joval kisebb a 75 lovas (ami egyébként a 82 lovas roadsteren is van) átmérője mint amit vittem...
ami átmérőt te kisebbnek láttál az a turbo felöli vége... az eleve nem lehet nagyobb mert logna a turbon... nem igazán érdekel a téma, mert belerakom az én vmelyik 0automba...
Hát épp ez az, hogy Brabus-nak árulod a simát! Igy kezdtem az elején a felháborodásom! Ha azt irtad volna hogy Roadsterben széria. Nem pedig ,idézem: "101lovas Brabus" Én se mondanám h ez szándékos megtévesztés
Értelmetlen ez a vita mert nem mondtad azt hogy beprób
áltam és nem jött össze, ne haragudj.
Nem GianniVersace66-t védem de rakattam be vele én is egy bőrkormányt, és abszolute nem volt a munkája lehúzás szagú,
korrekten segített, eltökölt a kocsimmal vagy másfél ótát, a végén nagyon baráti árat kérve, közben abszolute olyan hangulatban mint ha barátomhoz mentem volna javíttatni.
Nem nagyon tudom elképzelni róla hogy lehúzásra ment volna ez a dolog, főleg ezzel az összeggel...na mind1
Olvass vissza 101lovasnak hirdeti.
Csak az zavar hogy át akart dobni a palánkon (nem csak engem, hanem itt mindenkit) és még mindig nem korrekt. Az hogy elautóztam miatta 50km-t nem zavar, mert örülök hogy nem utánvét intéztük. Akkor futhatnék a pénzem után.
101 lovasé hiába vitatkozunk nézd meg evilutionon is,hogy 2 féle cikkszámú 101 lovas tik cső van.
nézz utána én már megtettem.
igen többféle cikkszám van, mert pl a fortwo brabus 75le gyári tik csöve az pl a roadster 82le-nél ugyanaz. de a 101 lovas tik csőből is 2 cikkszám van.
idézek annyit mondtam,hogy nem tudom mert az árendásnál tették be ha nem 101 lovasé (pedig az most már kiderült) akkor átvertek,de mondjuk nehezen hihető,hogy egy 650 ezer ft-os javitásnál 11 ezer ft-os tételen sporoljanak és roadster alkatrészt tegyenek a fortwoba... de megnéztem a számlát- mert anno ez egy motor felujitásnál csinálták rá meg a brabus programozást-. és azon is az a cikkszám van ami a tik-en.
nem fogom elmagyarázni de a 450-451-452nél rengeteg azonos alkatrész van többféle cikkszámon és áron.
kár ezen rugozni,mert nincs igazad egyébiránt meg 8 ezer ft-ot pont leszarok egyszerűen nem vagyok hálisten rászorulva... ha a 2 rugonyi benzin pénz fáj küldj egy bankszámlaszámot és átutalom...
vicc kategoria ez már komolyan mondom.
(egyébként meg pont elfér valamelyik automban majd ez tik cső)
Helló,ne vitatkozzatok már,ez nem ide való,egyébként 3 féle tik cső van ,és igen ami a fortwo-n a brabus (75 LE) tik cső ,az lehet a rodstern a 82 LE-sön , sőt minek gyártanának 5-6-7 félét , képek mekkékelve .
45kw (bottom) Fitted to most standard smarts with 600cc and 700cc engines. 60kw (middle) Fitted to roadsters and certain brabus fortwo smart 74kw (top) Fitted to 101bhp smart
Érdekes mégis azt irtad hogy 101lovasé! Biztos véletlen... Nem gondolná senki hogy szándékosan akarsz becsapni...
Az elöbb még bizonygatod hogy nap mint nap ezzel foglalkozol, most meg hogy nem tudod mi a külömbség. Amikor talalkoztunk és mondtam hogy ez nem az, akkor azt felelted hogy biztos átvertek téged...
nezd szamla es cikkszam alapjan ez brabus tik cso. igy lett megveve a gyari brabus tuning.
te is lattad en is hogy nem gyari fortwo tik. az hogy a te 82 lovasodon ez van az egy dolog.
mondjuk legyen igazad tenyleg van egy 3. fele tik cso is aminek Q0019609V001000000 a cikkszama es ez is a 101 lovas brabus roadstere. gondolom erre gondoltal. de hogy mi a kulonbseg nem tudom.
Hasonlót vettem, mint amire készülsz. Azthiszem 112000 km volt benne, nem füstölt, szép motorhang, hibátlan a próbaúton. Aláfeküdtem, korróziómentesen állt a kereskedőnél. Korábbi törés nyomait fedeztem fel az a oszlopnál belül (kihúzott rogyás), illetve az elején a szürke színű műanyag elemek belül narancssárgák. Egyébként igen szép és jó nemcsak kinézetre, hanem műszakilag is.
Azóta a 2. olajcserén vagyunk túl, hibalista:
- 2 "bubinál" jobban nem melegedett, termosztát csere
- első féktárcsák és betétek
- kanyarban néha megszorult a kormány (alsó csukló csere)
- 1 db klímacső + 2X töltés (az első a megfestésre kellett)
- motortartó makok
- jobb oldali központi zár csere
- EGR szelep levakolás
Fogyasztása 3-4 liter között van, 3,5 átlag számítható a szabályok betartásával, és nem sportos stílusban.
Ebből azthiszem, ami csak a dízelre jellemző egyedül az EGR szelep hibája.
nezzel mar meg egy mb start ez a gyari brabus tuninghoz valo tik cső... kár erről vitatkozni... direkt utána néztem. de ha nekem nem hiszel kérdezd meg pl a simon tibit a vilkoban.utána néztem délután. Q0009609V001 a cikkszám a csövön. akkor szerinted mihez való? lehet a 82le roadsterben is ez van nem tudom. ez fortworol van. de ha nem hiszed el itt van a számla nálam a mercedestől hogy meglett véve tőlük a gyári brabus tuning... de ha akarod feldugom egy autora és megtudom mutatni hogy gyári tuning sw-vel ellátva. ha felrakod a starral a gyári brabus sw-t a fortwora és nincs rajta a hozzávaló tik cső és nincs scn codeolva akkor safe modeba teszi az autót...
Napi szinten foglalkozol vele és mégis odairod h jó hozzá?! Söt elötte a telefonon is egyeztettünk! Söt amikor talalkoztunk is erösködtél h jo az nekem és amikor nem vettem be azt mondtad nem tudod mi van biztos átvertek téged is....
Ezek után ki hisz neked?!
nezz utana a gyari fortwo-ra valo gyari brabus tuningnak. leirom mi kell hozza. ez volt a kocsiban ezt is valtoztattak rajta.
egyszer ugye felteszik a firmwaret az autora (ha felteszed a gyari mb star computerre kifogja irni hogy tuningolt softwarrel van ellátva). ehez kell a firmaware update tan code-al az scn codeolas es a gyari brabus tik cso. az, hogy a roadsteren gyárilag ez van az egy dolog. ez fortwo volt gyári brabus tuningal.mercedes csinálta. valoszinuleg nem hülyék. nézz utána az angol forumokon,hogy mit ir mit kell cserélni ahoz hogy mukodjon a gyár által engedélyezett tuningolás...
az hogy a roadsteren a 82 lovason ez a tik van gyarilag egy dolog a fortwon nem... mondom ugy hogy amikor bementem kértem ezt a tuningot láttam mit irt ki a computer és mi kell hozzá... ezek meglettek véve. megnéztem egyébként cikk szám alapján ez a tik cső ami nálam van a 75le brabus fortwon is van gyárilag..
lehet vitatkozni napi szinten dolgozom az mb starral látom mi van benne...
Bocs, most látom írtad hogy újszerű... az oldal légzsák glondolom az én bolhám esetén kilőve, az ülés fűtés gondolom talán megoldható...
Amúgy elég igényes vagyok a használt cuccra, pont a múltkor futottam bele egy újszerű fényképezőgépbe amin még pörkölt maradványok is voltak, jaaaaaaaj
Persze ha TE aztmondod újszerű, abban nem kételkednék :)
Egyébként próbáltam a neten is rákeresni milyen lehet a fazonja egyáltalán de nem találtam képet Ha netán van képed vagy linked akkor ne tartsd magadba :)
Nem volt szép GianniVersace66 hogy rám akartad sózni azt a Brabus tik csövet! Te is pontosan tudtad hogy nem Brabus hanem sima gyári!!! Ráadásul átrángattál a város másik felére hiába...
Hát nem is tudom mi lenne ha valaki vidékre postán küldve kapna valami mást. Hogy bizzon benned igy bárki...!
smart 450 műanyag csomag: váltokulissza takaro hibátlan, rádió alatti fiók hibátlan, csomagtér hálos műanyag, alsó hosszú kis polcos műanyag (műszerfal alatti). 10 ezer ft az egész. ami még jön hozzá megy az is.
defektjavito kompresszor gyári utolsó darab. 10 ezer ft. folyadék nincs.
gyári brabus tuningos computer 700asba 20 ezer ft sam modul 700as 20 ezer ft 700as intercooler hibátlan 10000 Ft pollendoboz 12000ft 450 hamutál 3000 Ft hátsó keresztmerevitő 5000 Ft biztonsági övek utasoldali légzsákkal légzsák inditóval 25000 Ft intercooler ventilátor 5000 Ft 2db hátsó dobbetét 3000Ft/db külső jobb kilincs 5000 ft/db pollendoboz 10000 ft/db csonkálvány bal első 4000 ft
1 db 90%os gumival rendelkezo bridgestone be340 175/55 15 hátsó kerék. 6 ezer ft
gyári brabus tuningos computer 700asba 20 ezer ft sam modul 700as 20 ezer ft 700as intercooler hibátlan 10000 Ft pollendoboz 12000ft 450 hamutál 3000 Ft hátsó keresztmerevitő 5000 Ft biztonsági övek utasoldali légzsákkal légzsák inditóval 25000 Ft intercooler ventilátor 5000 Ft 2db hátsó dobbetét 3000Ft/db külső jobb kilincs 5000 ft/db pollendoboz 10000 ft/db csonkálvány bal első 4000 ft
ezen kivul belso muanyagok, muszerfal parna,kormany oszlop, aprosagok stb...
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2000es Mcc Smartom és olyan problémám van, hogy amikor elfordítom a kulcsot, fura recsegős hangot ad ki a kocsi. Mi lehet vele a probléma? Nekem holnap 150 km-ert kellene mennem vele és szerintetek érdemes még vele elindulni vagy mindenképpen nézessem meg előtte?
En az olajfogyasztassal szivtam meg, nezd meg,h mennyi olaj van az autoban es nagyobb gazadasnal fustol-e? Ha igen eszi az olajat ezt, kb 500 euro megcsinalni.
Családon belül szeretnénk venni egy Smart 0,8CDi kisautót. Érdeklődnék, hogy vásárláskor mire kellene odafigyelnem, vannak-e olyan dolgok, amiket laikusként kiszúrhatok.
Nem vagyok meggyozodve, hogy az onindito a baj, ezert potyara nem is akarom kicserelni. Elvittem egy villanyszerelohoz es aztmondta,h a szenkefek es az egesz onindito jo allapotban van.
Hogyan lehet betolni a smartot? Az asszony rajtafelejtette az autóján a belső világítást és be kéne bikáznom, de persze fordítva áll, és nagyon sokat kéne ahhoz tolnom, hogy mellé tudjak állni, meg persze a kábel is a telken van...
Amiota emlekszem azota igy mukodott, meleg motornal kinlodott, de beindult, es soha nem ertettem,h miert van ez, mi koze a meleg/hideg motornak az oninditohoz, sot az en logikam szerint a meleg motort konnyebb is kellene legyen atforditani mint a hideg motrot. Amiota nem akar begyulni azota nem csak kinlodik meleg motornal(ha raszanja magat,h megis beindul) hanem a kormany alatt valami kattog osszevissza es a hifinek es a bornak megy el es jon vissza a vilagitasa inditozas kozben, mintha valami nem erintkezne rendesen, aztan ha beindul minden ujra normalis.
Es meg egy info, nemtudom, hogy kapcsolodik-e ehhez a problemahoz, de az auto meleg motorral mindeg sokkal nehezebben(hallatszik,h az onindito kinlodik) indul(t) be mint hideg motorral. Ez nalatok is igy van?
A gyujtaskapcsolo alatt azt erted ahova beszurom a kulcsot? Azthiszem,h azt is kizarnam mert amikor raadom a kontaktot nincs benzinpompa hang, amikor raadom a gyujtast akkor meg van, tehat szerintem onnan kimegy a jel,h be akarom inditani az autot, de az oninditoba mar nem erkezik meg, valahol a ketto kozott lehet a baj?!
Eddig legalabb neha neha, beindult - altalaban akkor ha hagytam allni 7-8 orat, de a tegnap megalltam a varosba, es mar tobbet nem indult el. Ma utannamentem,h hatha osszeszedte magat de semmi, megloktuk, beindult, tehat gondolom a kulcsal es az imobilizerrel nincsen baj. A bordon nem halvanyodnak el a fenyek, uj az akksi, lehet,h azert nem, de kattanast sem igen hallok hatulrol, csak a benzinpompat. Ha minden igaz szombaton megnezik az itteni szervizben, ha nem sikerul irany Nyiregyhaza (250km), addigis megprobalok lejtos helyen parkolni... Ha kitalaltam mi a baja megirom, hatha masnak is segitek vele, addigis ha valakinek eszebejut valami szivesen varom.
Nem én vagyok a Te embered, de remélhetőleg Ő is olvasni fogja soraidat és tud okosságot mondani erre a fura hibára.
Ha próbálsz indítózni és nem indul.... akkor legalább kattan az önindítónál a behúzótekercs? Mert ha igen (és közben a műszerfalon elhalványodnak a fények) akkor önindító körül kell keresgélni, amennyiben nincs semmiféle kattanás az indítókulcs elfordítására, akkor viszont áramot sem kap az önindító.
Ne haragudj a zavarasert, sikerult megoldani a problemat amikor a Smart -al amikor veletlenszeruen nem akart beindulni? Azthiszem nalam is ez van, es nem tudok rajonni, hogy mi a baja.
Egy 2003-as 700cc -s Smart Fortwom -m van. Eddig minden problemajat megoldottak a szervizben, de ezzel most elakadtak. Az auto veletlenszeruen nem indul be, altalaban az elso inditasra (reggel es delutan haza a munkabol) mindeg begyul, de ha utanna leallitom valoszinuleg nem fog megegyszer beindulni csak ha varok 1-2 orat. Az akkumulatort kicsereltem, aztmondtak, hogy az onindito motorral sincs baj, es ugyanez a figura a potkulcsal is elojon, tehat azthiszem, hogy a kulcsot is kizarhatjuk. Meg annyit kell tudni, hogy ahogy raadom a gyujtast hallatszik valami csendes zugas (gondolom a benzinpumpa) de az oninditomotor meg sem probalja megforgatni a motort. A feklampa kigyul, es a sebessegvalto is mukodik, tehat hallatszik es latszik a bordon, hogy uresbol atrakja sebessegbe. Tudnanak segiteni par tippel, hogy meg mit nezzek meg? Esetleg hol tudnek tovabb erdeklodni? Hallottak mar ilyen problemarol?
igazabol ha gyari a kulcsod es 2 van akkor celszeru gyujtaskapcsolot cserelni. ha csak 1 kulcsos akkor megfogod a kulcsod szarat es egy hatarozott mozdulattal kirantod ezt meg betolod.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy nemrégiben vásárolt smart fortwo-m dízel 2000évjáratú.
Teljes kapcsolási rajz kellene hozzá ha lenne estleg valakinek?
Autómata tiptronikos, néha nem veszi be a sebességet rángatózik aztán letilt az elektronika, várok egy picit aztán meg jó, nem tudja valaki mi lehet ez?
És kellene még nekem egy biztosíték tábla az elektronikájával mert azzal is bajok vannak!
amit pedig belinkeltél onnan sérült hogy se kívülről, se belülről nem tudja nyitni. ahhoz a csavarhoz ami az első képen van csak nyitott ajtónál férsz hozzá....
A nyomáspróba negatív lett (már amennyire precízen megtudtam csinálni). Összeraktam, működik normálisan. Voltam vele egy próba úton, de holnap megyek hosszabb útra.... puding próbálja az evés! :)
Köszönöm a segítséget és az alkatrész felajánlást is.
Rendben ... megpróbálom kivitelezni, de nem sok esélyt látok, hogy sikerül egy ilyen nyomáspróba. Néztem a neten új coolert ... 170 font... megkérik az árát! Valószínűleg marad a régi.
Köszönöm a linket (nagy franc vagy....direkt az angol szöveget tetted be! :D) és a jótanácsot. :D A képeket megtaláltam én is, de a szöveget már nem adta be az internyet.
Lehetőségeim igen korlátozottak nyomáspróba tekintetében. Azt tudtam csinálni, hogy az egyik csonkot tenyérrel befoktam, míg a másikon nemkicsi számmal nagylevegővétel után befújtam. Nem szelelt vagy legalábbis én nem hallodtam, hogy kifúj valahol is. No, még ez is egy nagyfeladat....itt a világ végén egy erdőben mipolán csövet vagy valami hasonlót találni... nem lesz egyszerű.
Kap egy kis brigéciolos takarítást és megy vissza a helyére.
Kerestem Totalcar cikkét a "nem vagyok egy kedves ember...tudom" bácsiról, mert emlékeim szerint abban szó van az intercooler gyári hiányosságáról.... sajnos, már nem jeleníthető meg a cikk.
jó kép holnap remélem okosabb leszek.most csinálok ilyet elöször.az idegesit,hugy lassan megszorul,azer gondoltam ,hogy kiveszem mert kint talán jobb szerelni.kösz aválaszokat.
most kimegyek megnézem,.........szépenhajt a lánc de lassan megszorul,egy osztrák nőé volt.a nínó nem érte el az olajat.kiszeretné venni a motort most aféltengelynél járok,hol bontsam?hol oldjam még klimacsövet és a vizcsöveket?kösz a sok segítséget.én tatai vagyok ha erre jársz nézz be.van trelerem hátha én is tudok neked segiteni.
Tehát elsőbb a két oldalán keressem meg a reteszeket. Megcsinálom a lemezeket (80 hosszúból 20-at derékszögben behajtok) becsúsztatom, hogy a farkasfogak benyomódjanak ... és leveszem a throttle body (erre gondolok: http://www.evilution.co.uk/547) mert gondolom az útban lesz.
Majd holnap... ma már nem.
Nagy vagy Quattro ... már régen megszolgáltál egy üveg jófajta skót whiskyre! :D
nem, be kell nyomni mindegyik közepén a "farkasfogat" igazi az lenne ha csinálsz 4db 25mm széles lemezkét. 80mm hosszút és 20mm behajtasz derékszögben mind a négy fülnél betolod a reteszelés mellé úgy hogy a hajtás a lamellákra fekszik és leemeled a coolert az állványról.
mindkét oldalán két-két körmös műanyag fülre van rátolva, de ahhoz hogy levedd nem csak a csöveket hanem a fojtóreteszt is le kell szerelned a szívótorokról
Egy roadsterből mennyire munkás kiszedni a turbo intercoolert?
Levettem a két gumicsövet és eléggé mozog az egész ... engem nem zavarna, de 3 ezres fordulat környékén berezonál és ilyesztő morgó hangot ad. Nem látom, hol és mi fogja?
sziasztok!tudnátok segiteni? smart for-two benzinesből motorkiszerelésnél a hátsó hiddal együtt jőn ki a motor,vagy mi a menete.mos t veszem ki elöször kösz
Helló ,minek kellene történnie ? jó akkor nekem kellene 1 darab ,a kis karika is rajta van ugye ? 1500 ft + posta akkor max 2000 ft-ból kijön ajánlottan ? elutalom előre ha jó neked ,köszönöm,helló.
Van egy eladó smart fortwo 450 azt hiszem bal első lámpám, ami fülsérült, viszont a búrának, semmi baja, 5e ft-ra gondoltam, ha valakinek kellene, keressen mailben, vagy telefonon..
+ van még 1 smartfortwo 450 első rugóm, új, dobozban, szintén 5e ft...
Tudom, hogy totál idióta kérdés így fórumon, de hátha:
Tegnap óta indítás után egy kis ideig (talán amíg bemelegszik) sokkal hangosabb, kopogó hangja van a motornak, főleg kis fordulaton zavaró. Alapjáraton nem hallani. Mi lehet? Olajfogyasztásom 0, erő van, füst nincs.
aki keresett gyari antenna talpat es antennat irjon ram mert van. antennaval egyutt nincs berohadva. 6500 ft
masik van egy 2003 utan gyartott 700as smartba valo (sima 700as nem brabus) brabus tuningos computer szettem. a hozza valo tik csovel. sam modul,kulcs,km ora ora motorvezerlo,kulcs modul. kb. 71 le-t tud gyari motornal. nem bontom meg a szettet. 100 ezer ft.
(felesleges kerdeseket mellozve,nem nem jo 600asba se dieselbe)
Pontosan ugyanez a problémám volt. Levették a hátsó lökhárítót a sárvédőkkel a hozzáférés végett, majd a kipufogó visszavezető cső és az EGR között lévő alátét ki lett véve és egy furat nélküli lett betéve a helyére. Nincs füst, soha nem húzott ennyire, és keveset fogyaszt.
Helló , pontosan nem tudom milyen való rá , de nekem elől 175-ös hátul meg régebben 195 de most 185 -ös van ,a két felni első,és hátsó (szélesebb) nem egyforma és a képen látható felnim van ,helló
Nagy gratuláció!!! Szép munka, jó gép és ügyes pilóta. :-)
Sokkal combosabb gépeket utasítottál magad mögé. Bár .... ismerve Téged annyira, biztosan nem egy utcai smart-al áltál oda a rajtvonalra. Kicsit meg volt az bügykölve...:-)
Cdi, bocs :-) sok a betű, belebonyolódtam :-) 2010 novemberi, nekem egyszer valaki valami szívócsappantyúról beszélt.van ilyen? Olyan mintha valami nagyon fütyülne benne, amit eddig nem hallottam. Pl turbó?
Tdci smartom van, menet közben elveszti az erejét meg kell àllnom ujra indítani utànna megy de hamarosan ujra jelentkezik a probléma.miért van ez? Segi légyszi!:-(
Van egy 2002-es CDI smartom, Egy pár hete indítás után világít az izzító lámpa a műszerfalon kb 15-20másodpercig! Valaki találkozott már ilyen problémával?
És mégy egy kérdés! Van egy garnitúra Brabus felnim, most újítottam fel! Az lenne a kérdésem, hogy milyen gumi lenne jó az első felnire ami elfér(5,5colos R15ös)?
Egyszer en is jartam hasonlokeppen, akkor tultoltes volt es azert kapcsolt le mindent az elektronika. Aztan a fent nevezett mester tett bele egy masik generatort es jo lett.