Használunk két 136 lóerős benzines autót, és a 136 lóerős Ceed-et, nagyjából a tömeg is azonos. Naponta akár többször is átülök egyikből a másikba, nincs észrevehető különbség a menetteljesítményben, A dízel autópályán jobb, a benzines városban.
Köszönöm válaszod, nekem jelenleg egy Chevrolet Lacetti van, az 2007-es, 110 ló, benzin, az is SW. Ezzel szerettem volna összehasonlítani, hogy legyen összképen arról, hogy érdemes-e cserélni. Az is megy, mint a disznó, csak hát a fogyasztás...
Van valaki akinek navis ceed-je van és telefonja samsung s5 mini? Nincs benne a kompatibilítási listában, csak az s5. Pedig úgy örültem, hogy végre gyári kihangosítóm lesz nem utólag beszerelt! Vagy ha nincs is benne a listában, attól még mű
ködik vele, csak az extrákat nem tudja ezzel a telefonnal?
2009 őszétől van benne DPF. Vannak, akik tartanak tőle.
Megy mint a disznó. Országúton simán 5 körüli úgy a fogyi, hogy előzöl is vele, nem pedig szélárnyékban haladsz egy teherautó mögött, illetve ül még más is benne. Csomagtartója nagy, bár ha van tetőboxod, akkor nem szerencsés a benyúló csomagtérajtó, ami egyébként praktikus.
A faceliftesnek nekem jobban tetszik a műszerfala, viszont az orra nem. Nekem most faceliftes van, az pedig már 6 sebességes (rájöttek, hogy bírja a moci) és 128 lovas (de csak az EURO V-ös). Ugyanúgy jól megy mint a korábbi 2008-asunk.
Diesel mivoltához kapcsolódó javításom nem volt még. Van pár srác (4 vagy 5), akinek volt turbó cseréje (facelift előtti), de magasnyomású szivattyú cseréről még nem hallottam.
"Cápa" és "XY" fórumtárs (bocsi a rövidítésért) már megtalálta a ceedclub.hu tematizált fórumát, ajánlom neked, illetve a többieknek is.
Miért van sd kártya foglalat a navigációhoz? Arra tárolja a térképeket mint az önálló navigációk? Hogyan tudok arra frissítést tenni? Az usb meghajtóba dugott pendrive-ról fel lehet tenni a frissítést, hogy ne kelljen kivenni az sd kártyát?
Nem jelent feltétlenül rosszat. Szerintem ez a kocsi külföldön pályán futott sokat. Ez esetben valóban nem sok az a 150000 km. Négy év alatt beletekerték, azhtán lecserélik. Lehet hazaköltözött a tulaj, vagy otthon vett másik autót. Ha minden rendben a kocsival (tiszta) akkor ez csak annyit jelent, hogy kivonatta a forgalomból külföldön, leadta arendszámot és kész. Ez otthon csak plusz költséget jelent normál esetben, de azzal viszont kalkulálni kell, hogy nem két forint.
Csakhogy legyen egy ellenpélda is, hogy nem egyformák a kereskedők... múlt hétvégén voltam tesztvezetni. Kikísért a kocsihoz a kereskedő, megmutatta hol a világításkapcsoló, meg van-e kérdésem, aztán jó utat kívánt. Én először nem értettem, szerintem látta is rajtam, mert asszonyt szorgalmasan beültettem hátra és vártam, hogy beül jobb 1-be. De nem. Így hát asszonyt előre hívtam és mentünk. Legalább az autóra figyelhettem és nem kellett vele beszélgetni, feszengni.:-)
Erre én is kíváncsi lennék, merthogy éppen ilyen van érkezőben. De én nem voltam rest és pár órát kutakodtam a neten ezen témákban. Sok teszt, hasznos infó van fent róla. :-) Ha az én véleményem segít a döntésben (még nem vagyok ceed tulaj, tehát nem érhet sokat a véleményem) akkor nem csinálsz/csinálunk rossz vételt vele. Nincs sok panasz ezekre a motorokra. Ár érték arányban jó választás mind a motor, mind maga az autó. (Spec én többre értékelek egy ilyen márkát, de új garanciális autót, mint egy használt óudit vagy bömbit. Mondom ezt úgy, hogy a lecxserélendő lacettit is újonnan vettem és 10 év alatt nagyon meg voltam vele elégedve, egyszer sem hagyott cserben és hűségesen szolgált minden körülmények között. Sajnálom is kicsit, de megbabonázott ez a Ceed. Na meg kell a nagyobb kocsi:-)
Pedig egyszer lesz egy Cee'dem...anno mikor megjelent ,nyertem egy tesztvezetést és a kereskedő nem engedte hogy menjek vele,mert hogy túl erős lesz nekem így csak 1.5 crdi Rio-val mehettem....azóta be is zárták ők a boltot.
Félreértesz. Gyanúsan túl olcsó. 2.6-2.8-ért sem lenne drága.
150e km manapság nem sok.
Az enyém is szép lett, miután 600e-t fizettek a roncsért, majd megcsinálták és 2.2-ért eladták. 6.5 éves 1.6 crdi SW ECS+ volt 68.000 km-el. 2 nap alatt adták el. Nem akartam megtartani a kocsit, mert tudom milyen volt, de hamar elment, mert olcsó volt.
Az ár nem rossz,sőt! Viszont a kombináció nem hétköznapi. Lehet éppen ezért olcsóbb mint a társai,vagy esetleg kicsit több km van benne mint a szép kerek 150E,bár az autón nem látszik,hogy sok lenne benne. Igenszép autó!
Nincs egy hete, hogy nálunk van a szépség. Legfőképp párom használja, én cégessel járok. Hétvégén tölthettem el benne hosszasabb időt, a sok funkciókat átnézni, programozni stb..... Eddig csak pozitívat tudok mondani, de hát egy új autóról mi negatívat is lehetne.
Ha lentebb olvasod a kommenteket, akkor több infóhoz is hozzájutsz.
Hálás vagyok ezért a blogoldalért, mert sok jótanáccsal láttak el a fiúk és nem bántam meg az autót. Előtte Carensünk volt, dízel, de mivel sokat megyünk városban és a régi is elérte azt a kort, így még jó áron sikerült kiszállnunk belőle. Én azt javaslom, hogy menj vele próbakört és a belső hang úgyis eldönti majd helyetted :):):):)