Keresés

Részletes keresés

ivadek__ Creative Commons License 2014.09.28 0 0 23090

Sziasztok.

Ma is alkottam egy kicsit :)

A vaskereken lévő súlyokat levettem a próba szántás után, mert már túl sok volt a gépnek.

 

Megpróbálok egy videót is belinkelni: A videó alatt hallható csörgés a keréksúlyok miatt van, egy picit mozogtak.

 

A kuplung egész jól bírja.

Várom a véleményeket :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.28 0 0 23089

Sziasztok. 

A Rotalux gépek 5 év garanciával bevállalhatóak? 

B&S 675 EX motorral 113 ezer Forintért láttam ma. 

szakary Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23088

Köszönöm megoldódott. :)

 

Előzmény: studiod1 (23087)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23087

Kuplungfelsőt cseréltél?Ha nem a mintadarabbal mész a boltba kicsit nehézkes a választás, nemcsak az átmérő miatt. http://www.mforg.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=30&Itemid=7 

Előzmény: szakary (23085)
Furak Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23086

Várom a végkifejletet. Amúgy egyet értek veled!

Előzmény: arvaiz69 (23078)
szakary Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23085

Szia 

Igen az a támasztócsapágy,olyan van,annak kellene felülnie a motor aljára,pont akkora mint a motor főtengely szimering,és ott van kb 4 mm rés. A hézagoló honda motorhoz való így igaz. Az enyém briggs.

Előzmény: studiod1 (23084)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23084

Kúpgörgős nálam sincs ez  és ez  van honda mocinál, ha briggs az rövidebb tengely ott ha 50mm a tengely hossz valószínű nincs távtartó.

Előzmény: szakary (23083)
szakary Creative Commons License 2014.09.27 0 0 23083

Szasztok !

Köszönöm mindenkinek a tippeket. :)

kb.4 mm hézag van a rögzítő csavar megvan húzva rendesen,kúp görgös csapágy nekem nincs ott,meg hézagolóm sincs.

studiod1 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23082

Egy minimális rés az lehet,mivel a főtengelynek is van hosszirányú(függőlegesen) holtjátéka,nekem 3db gcv 160 van és mindegyiknél volt van,a briggs-nek is.

Előzmény: szakary (23076)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23081

Nem vitatom az álláspontodat de nekem nem volt gondom velük,én is rendeltem tőlük a kérdéses csapokat rajz szám gyártási év illetve gép gyártási szám alapján, kellett még kerék retesz s  egy öntvénytárcsa(ahova a racsni csapok beugranak) Az enyém is a régi fajta volt mivel az agyban nincs horony(még fel is hívták a figyelmem) a zsír elosztáshoz.

Előzmény: arvaiz69 (23078)
Kis Kolléga Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23080

mélyen együtt érzek veled egy kuplung felső beállítása egy kész rémálom azt helyesen pontosan kihézagolni vagy 20 szor le és fel szereltem mire jó lett

nagyon pontosan kell belőni a hézagolást mert az sem jó ha szoros az se ha lötyög kiemelésnél ami a távtartót illeti nem tudom milyet sikerült szereni az biztos a régifajtát már nem gyártják azt csak esztergáltatni lehet ahogy én is tettem mert most 2 honda motoros gépem van

Előzmény: szakary (23076)
Mutual Friend Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23079

A tékozló homárt kihagytad ... :)

Előzmény: arvaiz69 (23078)
arvaiz69 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23078

Sziasztok!

Szeretnék veletek megosztani egy levelezést, ami köztem és a ROBIX között történt! Pár mondatban azért röviden ismertetném miről is van szó!  Van egy Szentkirályi Dragoin 65 kistraktorom, amit Robi Rekord 250 T kerékkel használok. Legalább két hónapja a ROBIX-nál rendelnek kellett a kerékhez alkatrészt, amit meg is kaptam, de az alkatrész nem volt jó! Az én kerekem legalább 20 éves, és ezt a fajta kerék már fejlesztésen ment át, így azt az alkatrészt is átalakították, ami nekem tönkrement. Ezért nem jó a kapott alkatrész! Hetek óta telefonon beszélgetek a Robixal, hogy megoldást találjak a pénzem visszakapására.

Sajnos nem találtunk megoldást, mire azt mondták írásban adjam be kérésem! Megtettem! Levelemre olyan választ kaptam a Robix-tól, amitől felment a vérnyomásom!

 

Első levelem:

 

 

Tisztelt Robix!

Azért írok önöknek, mert nemrégiben vásároltam önöktől Robi Rekord 250 T kerekének racsnis részéhez 2 db. csapot, 2 db. rugót és 2 db. karikát = 6.290 Ft-ért. A terméket meg is kaptam, de mikor a kerekeimet szétszedtem azt tapasztaltam, hogy a kapott alkatrész nem egyezik meg az én kerekemben lévő alkatrészekkel. Felvettem a kapcsolatot az önök munkatársnőjével, majd információ egyeztetés után megtudtam, hogy a nálam lévő kerék ( kb. 30 éves) és ez már változtatáson esett át, és az új kerékhez való alkatrészeket küldték nekem. Elmondta továbbá, hogy csere nem lehetséges mert nincs raktáron már ilyen alkatrész. Munkatársaik egyébként végtelenül segítőkészek voltak, a meghibásodott alkatrészeim javítására információval láttak el. 

Az önöktől vásárolt alkatrészeket azonban nem tudom használni! Munkatársa ajánlotta, hogy levásárolhatom a 6.290 Ft-ot, de nem tudok semmit venni, mert minden jóval drágább mint az általam vásárolt árú értéke, és nekem nem is olyan típusú traktorom van.

 

Mivel nem tudom használni az önöktől vásárolt terméket,ezért azt kérem, hogy adják vissza az árát 6.290 Ft-ot, én pedig visszaküldöm a terméket. A vásárolt terméket nem használtam, hibátlanul adom vissza, egyébként nem is jó az én kerekemhez, így azt beszerelni lehetetlen!

 

Megértésüket és válaszukat előre is köszönöm!

 

Üdv.: Árvai Zoltán

 

Válaszlevél, ami kiverte a biztosítékot!   

 

 

Tisztelt Árvai Úr!

Németh László ügyvezetőnkkel megbeszéltek szerint tájékoztatom Önt, hogy a kérésének
abban az esetben eleget tudunk tenni, ha márkaboltunkban, Veszprémben készpénzben tudja
Ön vagy megbízottja átvenni az alkatrészek ellenértékét.

Üdvözlettel: Gyulainé ker.üi.

 

Második levél:

 

Tisztelt Robix!

 

Levelüket olvasva nem tudtam sírjak vagy nevessek! Az önök ügyvezetőjükkel Németh László Úrral tudatom, hogy Marfűi lakóhelyem Veszprémtől 243 km-re van. Oda vissza ez 486 km. , az üzemanyag költségem pedig 13.500 Ft lenne! Normális ember az, aki ilyen feltételhez köti a jogos igényem kifizetését, amely mindössze csak 6.290 Ft? Mert szerintem nem!

Tényleg azt gondolta Németh László Úr, hogy ezt a süketelést amit kitalált és leírt, attól majd nekem elmegy a kedvem, hogy követeljem a 6.290 Ft-ot? Nagyot tévedett! 

Felelősségteljes, józan gondolkodású vezető beosztású embernek nem volna szabad, hogy ilyen egyáltalán felvetődjön benne! Mélységesen megdöbbentett, hogy a Robix-nál, ilyen rosszindulatú, földhözragadt buta, a vásárlók jogos panaszát semmibevevő ügyvezető irányít. 

Azt pedig végképp nem gondoltam, hogy egy ilyen nagy cég mit a Robix, ennyire kicsinyes és eljátsza a becsületét a 6.290 Ft-ért! Ilyen feltételekhez nem lehet kötni a kifizetést! Gondolom az kitűnt levelemből, hogy nem vagyok hajlandó Veszprémbe utazni a pénzt átvenni! 

Szeretnék minél hamarabb pontot tenni az ügy végére!

 

Én arra kérem ismételten a Robixot, hogy gondolja át követelésem tisztességes elbírálását.. Természetesen én előbb, saját költségemen visszaküldöm az önöktől kapott alkatrészeket, önök pedig átutalják, vagy postára adják a  6.290 Ft-ot! 

Még válaszlevelüket megvárom, és ha Németh László Ügyvezető Úr továbbra sem áll el ettől a bődületes marhaságtól amit kitalált,  akkor megteszem a szükséges lépéseket!

Először is felveszem a kapcsolatot a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséggel és megteszem náluk bejelentésem az ügy kivizsgálásának érdekében. Utána pedig felhívok pár újságírót, és a médiát is tájékoztatom, hogy a Robix ügyvezetője, Németh László Úr  milyen elfogadhatatlan feltételhez köti a vásárló jogos igényének kifizetését!

Természetesen a Robixtól kapott levelet  átadom majd a médiának, biztosan örülne Németh

László ügyvezető Úr, ha az esti híradóban is téma lenne az önök elintézési módja!

 

Várom mielőbbi válaszukat

Tiszetelettel: Árvai Zoltán   

kicsikocs Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23077

Hello ! "Akkor az van", hogy valamennyi nyomást kap a főtengő, ez a felső siklócsapágynak egy kissé kellemetlen! 

Ha megfigyelted, a kuplungfelső felett van egy kúpgörgős csapágy ("lefelé" van a szűkülete) az azon lévő alátét pedig az alsó dekninek simul, igy csökkenti a  függőleges tengelynyomást.(Persze "nem bántja" a szimmeringet, mert az szűkebb, mint a csapágy, meg az alátát.)

 Hány mm- es a főtengelyed "kilógó " hossza. Nem az van, hogy nem húztad rá a rögzitőcsavart? Ha az éked egy kicsit bővebb, előfordulhat, hogy nem tudod a kuplungfelsőt "nyakig" feltolni.(Neki szoritani úgy sem tudod, mert a kuplungfelsőd felfogatócsavarjánál van egy "váll" annál tovább úgysem tolhatod, mert az már nem fér rá a tengelyre, tehát behatárol.

Előzmény: szakary (23076)
szakary Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23076

Sziasztok Urak!

Meg tudná valaki mondani nekem hogy mi van akkor ha a kf04 felső kuplung tetején lévő támcsapágy nem érintkezik a motor aljával (rés van,nem fekszik fel)?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

Nick306 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23075

Egyet odadtam az nem elég? Még többet is kapott mint leírás... Köszi a "velős" hozzáfűznivalót!

Előzmény: biji (23071)
studiod1 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 23074

Lenne egy kérdésem a régi gépeket ismerőkhöz, kínáltak 2db elméletileg rex maxi gépet én gyors szemrevételezés után úgy nézem a régi ontvényházas kf hajtóművel egyezik(az áttétel nem érdekes) . Egyezik? Köszönöm.

Előzmény: 19zsolt77 (23073)
19zsolt77 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 23073
Hello nincs valakinek rotához saraboloja adnék érte egy jobbra forgatós Szentkirályi ekét
kf04 Creative Commons License 2014.09.24 0 0 23072

Bocsánat, hogy ilyen szakaszosan válaszolok, de van dolog rendesen, illetve sajnos beteg is vagyok... :/ Persze tisztában vagyok a 2T és 4T motorok működési elvével is.  Az a legszebb az egészben, hogy valószínűleg nem az előző tulaj tehet róla! Odaadta egy szerelőnek ,hogy rakja rendbe elvileg. Mondjuk nem értem ,hogy bármilyen szerelő hogy adhatott ki ilyen "munkát" a kezei közül.... a hengeren a lerakódásból is látni kell, hogy melyik a szívó és melyik a kipufogó.... Ráadásul logikus, hogy a szívó van közelebb a forgattyúsházhoz! Ma voltam az agroforgban, hogy veszek két szimeringet a hajtásba, meg a fűnyírómra egy karburátor membránt. Egyik sem volt. A szimeringet azt mondta a másik üzletükbe találok, de mivel nem kocsival voltam ,ezért nem volt kedvem buszozni , vagy gyalogolni, ráadásul betegen.... a membránra meg azt mondta, hogy nem fogok kapni... Úgyhogy valahonnan rendelnem kell... Mondjuk egy komplett felújító szett kellene, mert a szűrők is elhasználódtak. Írtam amúgy E-mailt!

Előzmény: zsolt4593 (23070)
biji Creative Commons License 2014.09.24 0 0 23071

Szia!  "F400 gyári könyv"- a géppel együtt oda kellett volna adnod!

Előzmény: Nick306 (23062)
zsolt4593 Creative Commons License 2014.09.24 0 0 23070

Ha jól értettem akkor a kipufogót és a karbit felcserélték az úgy nem indult volna be így nem tud egy 2t motor ellentétesen beindulni...-_-    De gondolom a 2T motor működésével te is képben vagy,viszont a kipufogóról röviden a videó jól szemlélteti ha tudod a 2t motor működési elvét miért is van akkora szerepe jól látni a videón a gázlengést
kipufogó
A motor működéséről meg enyit:
2T motor

Nem tudom az előző tulaj mit hit, 2T motornál a dugattyú vezérel a hengeren különböző magasságokban vannak az ablakok, és látni a dugó mely része mit nyit és zár...Maximum a forgásirány hibás gyújtás beálítással érhető el hogy ellentétesen induljon be a motor és abnormálisan de működik.

Előzmény: kf04 (23068)
zsolt4593 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23069

Az emailcímem adatlapomon elérhető írj rám emailen

Előzmény: kf04 (23068)
kf04 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23068
Igen, valóban! Láttam én is már egy- két cifra dolgot, dehogy egy komplett motor fordítva legyen összerakva.. Mondjuk a 2T motorok Elvileg fordítva is működtethetőek, de nem hinném, hogy hátrafelé akartak kapálni vele... :) Valóban, tudatosan egyre silányabb gépeket adnak ki és próbálnak rámenni arra, hogy egy gép csak egy célra legyen használható. Próbálják eltüntetni ezeket a"kistraktorokat". Pedig a technika adott. Vannak jó gépek ma is, de aranyárban. Az obi előtt mindig van kirakva gép, de a Tescoban is amikor Elmegyek mellettük mindig sógajtok egyet... Ipari hulladékok. Sorjázatlan élek, kézzel hajtogatható kormányszarvak... A hajtóművek már a boltban eresztenek.. Lassan eljutunk a műanyag kapákig és duvattyúkig... A Briggs, Honda és más nagy márkák sem hozzák már a régi tartósságot. Van egy 1972-es Briggs fűnyíróm aluvázzal, de még egyben van és teszi a dolgát! Holnap teszek fel róla képeket!
Előzmény: zsolt4593 (23065)
autoitalia Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23067

Szép estét!

 

Régóta olvasok itt, meg néha hozzá is szóltam, de azért elég kezdő vagyok az egész témában.

Az alábbi gépem van:

SZEVAFÉM RK-02, 4 LE Briggs Quantum motorral.

A feleségem nagymamájától örököltük, az elmúlt 12 évből az utolsó kettőben használtam, de csak tavasszal, a felszántott föld előkészítésére kapával.

Most előkerült hozzá 2 plusz kapatag (betoldható), illetve a járókerekek, amik 8"-os tömörgumik, és elvileg kiakasztható szabadonfutója van, bár egyelőre teljesen fix, de majd szétszedem, és ránézek, gondolom a tizen év állásban összegyógyult.

A kérdés a következő: a kapán kívül mennyire használható ez az összeállítás sorközművelőhöz, töltögetőhöz, krumplikiszedőhöz, illetve vontatáshoz, mert épp beszerzés alatt van egy pótkocsi is.

Szántani nem szeretnék egyelőre, van aki megoldja ezt nekem, kb 1500m2 a kert, egyszerűbb azt a kis Fendt-re bízni, 2-es ekével pikk-pakk megvan.

    

zsolt4593 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23066

Szerintem sokan találkoztunk már ezzel ez a legjobb példa arra hogy az olcsó gépek azt tudjuk már hogy hamar tönkre mennek,és csak a pénzt eszik,mert ugyan olyan minősíthetetlen pót alkatrészt kapni hozzájuk de mire megcsinál az ember valamit rajta tönkre megy más rajtuk  mert a gép részei olcsóságra épültek, pontatlan,nem felületkezelt,selejt gyenge alkatrészekből van de a példa arra is jó hogy a biztonságilag menyit érnek.Az életet meg nem lehet megfizetni.
https://www.youtube.com/watch?v=wFZcLouaRwI
Tudom hogy nem rotációs kapa de azokra is 1-2 dolog más szempontból ráillik

zsolt4593 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23065

 

Ezek a képek alapján eltudod képzelni remélem a hozzám került gépek milyen állapotúak,és legtöbbször azt mondják csak meg kell kicsit tisztítani leveszem a berántófedelet és ilyen fogad,széthúzom a blokkot és olajsár fogad.
A gépek legtöbbje vastagon rászáradt sár,szivárgó olajsár, föld, por,retek,terménymaradék,egérürülék stb fogad.
Ha ezeket a vastag rétegeket leszedi az ember előjönnek a hibák,minél tisztább a gép annál több rejtett hiba eljőn.
Szeretem mikor mosóbenzin,brigéciol,igaz alura nem szabadna de well done tól kezdve,forró víz,forró vizes ultra stb elegyek kellenek a makacs dolgok leszedéséhez...Fogkefe,ecset nállam fogyócikk...:)

A vasöntvény hajtásnak én is örülök főleg úgy hogy jelenleg egy olyan csk03-asom van amiben a csapágyak nem forognak meg a bronz csiga páros ÚJ csak az idő kicsit kikezte a bronzkerék tengelyét majd ha elkezdi egyszer szivárogtatni az olajat széthúzom újra és leszedetem esztergán másik méretre(simmeringnél) sajnos örök életű lenne ha a tengely része edzett lenne de be edzetetni kevés helyen csinálják illetve drága dolog.
Ilyen az én esetem is a bronz teljesen új rajta 0 kopásnyom,de a tengelyt a rozsda már kicsit "megrágta" a simmeringnél

Nekem is van rengeteg pót alkatrészem és megértem a nézőpontod mert 2T a megfelelő gép ha nem sík terepen dolgozol,vagy ha nem olajnyomásos 4T vel dolgozol.Olajzás szempontjából/időállóságból sajnos az öreg gépek húzzák még mindig az igát.

Szomszéd bácsi rotakapáját szeretem,mikor megvette 1x használta akkor még jó volt azóta évek óta kínlódik vele,ilyen olcsó nagyáruházas gép...nyikorog,leáll,zörög csörög :)

Én nem is kínlódok vele,sok kínai vacak is volt a kezem alatt de tudom mit kell nézni a gépen ha eldobható borotva a felhasználási jellege,vagy pár évre tervezték...mert már a minőségi gépek se teljesen minőségi gépek...
Az a baj tudnának minőségi gépet gyártani de akkor nem lenne ennek piaca ha mindenkit a gép 20-30-40 évig kiszolgálna...Csak az a szomorú hogy minőségileg már már vannak olyan gépek is ami nemcsak tönkre megy de balesetveszélyes is mert a védelmi célt szolgáló részei is hulladékok

kf04 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23064

Igen,szerintem is megérte! Lentebb részletezem,hogy miket tudok megtartani magamnak. A hajtómű egyezik a 151-esével, így sikerül megvalósítanom azt a tervet, hogy az egyik hajtáson kerék, a másikon kapák lesznek! Megtartom a közdarabot is, hátha később akarok valamit ügyködni egy másik motorral, vagy esetleg egy 4T-t rárakni. Kiindulópontnak jó. Át lehet alakítani és legalább nem a 0-ról kell indulni.  Egyébként sikerült beindítani reggel a motort! Járattam 5 percig, tovább nem akartam a gumi tömítés miatt. Szépen járt, nem észleltem semmi problémát. Nyilván lenne mit finomítani rajta, de nekem ez elég volt ahhoz, hogy tudjam, hogy menthető. Ez csak a továbbadási árat befolyásolja,hiszen úgy tűnik mindene jó. Újak a sziemringek is benne. Főtengely sem kotyog. Jobban nem bontottam meg, lehet ha lesz időm(nem valószínű),akkor még széthúzom a blokkot. Van egy plusz teszteletlen(elvileg jó), világítótekercs nélküli gyújtás is mellé, de ami benne van az pöpec. Az alábbi linken találtok pár fotót a gépezetről. Az elsőt még az előző tulaj készítette, csupán azért töltöttem fel, hogy látszódjon a "fellelt" állapota is.

http://indafoto.hu/razide/robi_52

Az alábbi listában összegyűjtöttem azokat az alkatrészeket, melyek megegyeznek, vagy teljesen kompatibilisek a Robi 151-el. Mellettük a körülbelüli áruk, melyekért be tudnám szerezni. Persze, ha jobban keresgélek biztosan lehet olcsóbbat találni, illetve ki lehet fogni ilyeneket, mint amit nekem tegnap sikerült. Mondjuk a listát nézve az összárból kijönne egy komplett 151-es... :)
Árlista:
-Robi hajtómű sárvédővel, 4 kapával+tárcsával,mankókerékkel 15-20.000 Ft
-Kuplungagy két új kuplung pofával, kompletten rögzítőcsavarral 10.000 Ft
-Kormányszarv panellel, csavarokkal, leállítógombbal és gázkarral 4-5000 Ft(nem találtam ilyet kompletten a neten, de kb. ennyiért váltana gazdát)
-BING karburátor 6.500-7000 Ft
-Levegőszűrő konzollal 3000 Ft(ilyet sem találtam a neten)
-Kipufogó 3.500 Ft
-Gyertya(új) 1000 Ft

Ezen felül nem sokára felrakom a motort is az olx-re, hátha valakinek pont ez hiányzik. Új gyűrűk, szimeringek,berántótengely. Elsősorban egyben adnám el(Úgy,ahogyan a képen is látszik) hiszen működik, de lehet később megbontom.

Neki állok majd a megtartott alkatrészek takarításának, majd amit úgy érzek felrakok a gépezetre,majd a többit alaposan becsomagolom és elrakom. Tervben van az egész gép és mindkét hajtómű festése is a közel jövőben. Ezért cserélem mindkét hajtóműben a szimeringeket. Holnap, ha időm engedi beugrok a boltba és hozok is. Színkombináción még gondolkozom, úgyhogy festéket még nem hozok.Mondjuk lehet marad a piros-ezüst és csak felfrissítem, illetve az újakat lefestem. A következő célpont, ha eladom az 52-es blokkot egy függőleges tengelyű motorhoz való hajtómű lesz! Ha nem is lesz rajta motor, az sem baj, mert nem nehéz szerezni egyet. aztán, ha úgy döntök, hogy meghagyom, lehet veszek rá egy új, nagyobb briggs motort(csak a futár le ne ejtse! :D)... Ha meg nem, akkor egy bármilyen 2T jó, mert azokat egyszerűbb átalakítani álló(stabil)motorrá.

Előzmény: zsolt4593 (23061)
kf04 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23063

Az én kezem alatt is már megfordult egy-két gép. Az általad használt régi vasöntvény KF után még mindig fáj a szívem, nekem is volt egy. Egy életen át kitart. Volt egy alumínium KF is, igaz még az is a régi típusú volt. Az is nagyon tartós. Az újról viszont eddig nem sok jót hallottam, bár használnak itt is a fórumon jó páran olyan hajtást. Személyes tapasztalataim viszont nagyon rosszak.  Én is találkoztam a blogodban említett gyárilag vetemedettel, vagy olyannal, mely csak úgy megrepedt, de volt olyan is ami elkopott. Én azért választottam 2T-s gépet, mert domboldali kertünk van és ott szerintem jobb a 2T. Ráadásul ezek a régi Robik nagyon jók. Egy fogóval, egy 19-es, egy 13-mas, egy 10-es kulccsal és egy lapos fejű csavarhúzóval kis túlzással bármi javítható rajtuk! :) Ezeknél a gépeknél is a vas,vasöntvény volt az alapanyag, nem pedig a műanyag, vagy a vele szinte azonos erősségű alumínium öntvény. Szépen dolgozik, nincs vele semmi gond. Azért szeretek "bespájzolni" az alkatrészekből, hogy ha valami mégis meghibásodna, akkor ne kelljen sokáig hidegen hagyni a motort. Sajnos igazad van, kevesen bízzák hozzáértő emberre a gépüket. ezért általában úgy néz ki a gépek élete, hogy emberünk megveszi, beüzemeli, örül, majd csak az üzemanyagot és jó esetben az olajat tölti után, míg meg nem döglik a gép. Ha már néha olajat cserél,akkor az már óriási piros pont! Utána persze mehet a szintén hozzá nem értő szerelőkhöz(tisztelet a kivételnek), aki megint, akár többször is leakaszt egy vagyont emberünkről és e mellé követi a gyárak hagyományát: Egyre szarabb alkatrészeket rak be a gépezetbe. Már annak is örül, ha addig kibírja a cucc,míg a gazdájának megmutatja, hogy milyen frankón üzemel. Utána persze, ha egy óra munka után széthullik az egész, akkor az már a tulaj hibája. Rosszul üzemeltette. Persze a szerelés során egy-két csavar, alátét innen-onnan eltűnik.... Lehetne erről rengeteget beszélni. No, meg a mai termékek minőségéről is. Egyszóval jó az öreg a háznál! :)

Előzmény: zsolt4593 (23060)
Nick306 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23062

Nos kedves társak a gépem eladása megtörtént, maradt pár alkatrészem hozzá.

 

Honda F400 berántórugó ÚJ állapotban, F400 gyári könyv, 6 szögletú rotakapa tag toldó ÚJ 2db.

 

Valamint egy kuriózum, az utánfutó/szerszámok befogadására alkalmas rész átalakító.

 

Ákos:20/3633412

zsolt4593 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 23061

A vétel amúgy jónak számít ennyiért ha van pár menthető alkatrészed megérte.A kipufogóról annyit felfogatása,nyílása ha ugyan az és kb méretileg is akkora akkor gond nélkül felrakható eleve a 2T motorok lelke részben a kipufogó lenne gázáramlásilag fontos szerepe lenne a gázlengések ezeknél a kis 2t motoroknál sajnos nem éppen ideális.
Méretileg nem lenne egyszerű megoldani azt hogy egy komplett leömlő,rezonátor,dob párost csináljanak rá így lényegében marad ez a butított kipufogódob.Ez saját vélemény.De egy bármilyen 2t motoron nem véletlen nemcsak egy "doboz" van :)
Ezek a gyári kis dobok arra jók hogy hangtompítók és némi "folytást" adnak jó értelemben a gépnek...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!