Sziasztok. 2003. 2.0 hdi 79kw rhs. Nem indul, csak teker. Akksi jó új. Izzitógyertyák és a főtengely jeladó most cserélve. Ahogy a szerelőtől hazahoztuk leállítottuk. 10 perc múlva ötödik indításra indult csak be. Azóta próbáltuk indítani kb. Nyolcszor vagy tízszer beindult.Békéscsaba környékén esetleg tudtok ajánlani szerelőt. Köszönöm szépen.
Ez nem akkumulátor szerintem. A 2002 környéki verdák átka volt, gyakran csinálta, vagy inkább úgy írom, hogy jellemző hiba volt. A titokra ha jól emlékszem, senki nem jött rá.
(mivel az ajtó elég rendeset kapott, a csukott ajtó tetején meg befért az öklöm és pont esős-taknyos idő volt, szóval simán lehet, hogy némi oxidáció is lehet a kapcsolóknál a közel két hónapos szabad ég alatti állás során - le volt fóliázva az ajtó, de azért az nem az igazi)
Holnap (izé ma...) este meló után szétkapom, aztán majd beszámolok.
esemény: novemberben a parkoló autónk bal első ajtajába beleszállt egy jóember, aki nem adta meg a jobbkéz szabályt -> bal első ajtó, küszöb, A-oszlop, sárvédő cserés lett. Most jött vissza az autó a karosszériástól. (igen, ennyi időbe telt a procedúra, mert 30 napja volt a rendőröknek a határozatra, vétkes fél biztosítója szórakozott, így karácsony előtt tudtam csak elvitetni a karosszériáshoz, akkor meg már senki nem dolgozott)
Kérdés:
a klíma körüli gomboknak kell világítani sötétben, vagy nincs háttérvilágításuk? (ne nézzetek hülyének, de a feleségem használta az autót, én csak karban tartottam....csak fura volt, hogy sötétben semmit nem láttam a gombokból)
Probléma:
Bal első ajtó cserés volt, bontott ajtóra. Az elektromos ablakok furán működnek. Bal első most nem automata. Illetve lefele az, de a gombot bármely irányba húzva-nyomva szinte mindig lefelé megy. Akkor is próbál, amikor már lent van. Aztán egyszer csak hajlandó szót fogadni és a gomb húzására nem automatikusan, de hajlandó felhúzni az ablakot. De az esetek 90%-ban ha le, ha fel nyomom a gombot lehúzza az ablakot.
A bal hátsó ablakot le tudom húzni, fel nem. Ellenben a bal hátsó ajtó ablakemelő gombjával hibátlanul megy.
Mi a búbánat lehet ez? Kábel elkötés? Netán kábel korbács rossz? Kiszedve a bal első ajtóból az ablakemelő+tükörállító konzolt az első aljztaba egy 6 eres, a hátsóba 3 eres csatlakozók mennek.
Esetleg valaki tudna mutatni egy kapcsolási rajzot? Hol keressem a hibát?
Sziasztok, az alany egy 2002 év végi 307sw 1.6 16v. Menet közben 2-3 másodpercig megszűnik az elektronika,mutatók keresnek, teljes sötétség. Aztán mintha mi sem történt,minden visszatér,mondjuk van amikor az üzemanyag mutató lent marad,de a következő leállás után az is visszatér. Generátor,feszszabályzó jó,hibakódot nem ír.
Mi lehet még? Vezetékek rendben. Köszönöm a segítséget.
Van egy PUG307 1.416 V 2004-es autóm, 2007óta használom komolyabb probléma nélkül. Egy féléve elkezdett hidegen rángatni, lefulladni (előtte volt szelepfedél tömítés és vezérlés csere). A probléma megtalálása érdekében cseréltek már elég sok mindent (lambdaszonda, gyűjtótrafó, gyertyák,motorhőfok jeladó,stb...) A hiba okát nem találja a szerelőm. Nincs valami ötletetek? Valakinek nem volt esetleg hasonló? Előre is Köszi Viktor
A kis O gyűrű kopott el? Vagy körülötte a lerakódások? Egyszer már volt hogy takarították kb 2éve, de akkor tünetek nem voltak, csak hibakód. Még sajnos nem volt lehetőségem megnézni, de azt már eszre vettem ha nem nyomok 50-60 %nal nagyobb gázt akkor nincs baja :) remélem lesz par fok meleg es meg tudom nézni.
Nem tudom mit akartál ezzel mondani pontosan. De amikor nekem a cicus erőtlen volt. A turbó cső volt alul kirepedve és a legtomegmero adott rossz értéket. Volt olyan, hogy utóbbi időben már le is fullad gázadasra.
Üzemi hőfok rendben? Bizti? Kapcsoló müany.dobozban a relék és bizti? Ez a gép jobb oldalán elől a lökös mögött a hűtő jobb oldalán van. Van aki leveszi a lököst én fölülről közelítem...
Mint pl.a nyomásérzékelő szenzoré. Ha összeomlik a CR magasnyomású rendszerben a nyomás, hibás érték miatt a közös csőben,akkor pl kamion előzéskor mi is van ha szemből közelednek és a cicust még vagy ketten követik? Hát senkinek nem kívánom...már bocsánat.
Ez igaz, de ritkán előfordul olyan hibája a gyertyának, hogy nem a hegye, hanem a töve izzik. Ez esetben az ellenállásérték megvan, azonban mégsem működik a gyertya rendesen. Ez csak kiszerelve látható. Mondjuk egy HDi motornál nem annyira számít az izzítás, -10 fokban is beindul izzítás nélkül, csak többet kell "tekerni", de egy előkamrás motornál egy ilyen izzítógyertya már probléma.
Izzító gyertya ohmosan biztosan kimerheto mint egy fűtőszál. Akár egymáshoz képest is. Ha mind egyforma kb. Akkor nem valószínű hogy hibás. Ha eltérés van akkor lehet gondolkodni melyik a jó érték.
Első fényszórókat cseréltem....volna. Persze sikerült pont olyat vennem ami nem stimmel. Kétféle van, amelyikben a fényszóróházon belül van a magasságállító, hozzáférhetetlen helyen, illetve amelyiknek ott van a kupak alatt, hozzáférhető helyen. Nekem ez első kellett volna. Most van egy motor nélküli fényszóróm. Ha veszek hozzá egy állítómotort, amit a képen látni, akkor működni fog? A lámpában megvan a csatlakozója is. BSI tudja majd kezelni?
Peugeot Planet nem telepíthető Win7 32 bitesre? Azt írja, mikor virtuális CD-ről elindítom a telepítőt, hogy nem megfelelő windows verzió. A Diagbox felment és működik.