Múltkor meséltél nekem egy helyet, ahol "elővizsgálták" az autód, mielőtt kpm-re vitted...ez mennyibe kerülne? Mert most h meg volt törve, félek, hogy nem engedik át, a másik ha az A oszlopig, alapozó szürke az autó, am minden stimmel attól még átmegy a műszakin?:P
Ez a lengőtokos féltengelyház rögzítője a váltóhoz (én sem tudom szakszerűbben megfogalmazni).
Elvileg van egy pár ilyenem, de bármelyik bontott skodán találsz. Fontos, hogy csak a lengőtok elvágása után tudod kinyerni, mert másképp nem lehet róla leszedni.
Budapesten a Favorit motort gond nélkül be lehet íratni a forgalmiba. Kell egy átalakítási engedély a Mozaik utcában (ez legutóbb tavaly nyáron 11 ezer HUF volt). Az átalakítási engedélyhez kell az autó forgalmija, a motorról egy számla vagy adásvételi és ha nem Te vagy a tulaj akkor meghatalmazás. Utána 1 hét mire kijön a nyomtatóból a papír. Visszamész érte, nem tudom postázzák-e de így gyorsabb. Majd akár már másnap viheted KPM vizsgára valamelyik regionális NKH telepre. A KPM semmiben sem különbözik a normál műszakitól, csak olcsóbb :)
Emlékeim szerint van olyan aki beleművelte a Felícia mocit a farosba és bepapírozta de annak a menetét nem tudom.
HELO! Valaki megtudná mondani hogy nem típus azonos motor cseréje esetén milyen papírok kellenek és ez kb mennyibe kerül az okmányirodában? Előre is kösz aki válaszol
Picit gondolkoztam ma az alkatrészpakolás közben és eszembe jutott egy-két dolog. Érdemes-e beszerezni tartalékba egy dugú+hüvely+gyűrű készletet Favi motorhoz és eltenni a garázsba vagy csak felesleges kacat? Mert az oké, hogy van egy olajos 5ös váltóm és egy pár féltengely+dobok de az ugye merőben más cucca az autónak :)
Ez a (fölső) GLS biztosan '80-as vagy azutáni. A kis (13-as) kerék és a motortérszpojler egyérteműen azt jelzi, hogy ez legkorábban '80 végén készülhetett. Érdekes, hogy fekete fém lökös van rajta, ez elvileg csak a 105-ösökön lehetett, de ezek szerrint mégsem... A nagylámpás hátfal elvileg '81 végétől jött be, de '82-től már műanyag lökösökkel szerelték a GLS-t. Ha létezett ez a kialakítás, szerintem akkor csakis nagyon rövid ideig, '81 végén lehetett forgalomban...
Köszönöm szépen. Elöl azért van Felicia lökhárító, mert hozzá tartozik az autó eredetéhez. Másrészt a króm első lökős rozsdás, így nem tehettem fel. Biztos vannak még elfekvőben alkatrészek, de ahol én élek, már semmi nincs. Állítólag 5-6 évvel ezelőtt nagyban dobáltak ki (!) mindent, ami farosokhoz való volt. Króm dísztárcsák éppúgy mentek, mint műanyag alkatrészek. Most én is hátsó díszlécekre vadászok, mert még az hiányzik a hátuljáról. reménytelen vállalkozás...
Jól néz ki a krómlökős Rapid 130-ad.Az se rossz.Jól megcsináltad!Elől hogy hogy nincs krómlökős?Szlovákiában nem tudsz egy jó bontót vagy Skoda boltot ahol lehet szerválni régi 105-120 ritkaságokat?
Pl:77-79-es GLS króm maszk vagy vagy 77-79-es GLS hátfal embléma vagy Skoda 105 GL légterelő vas embléma.