A bármikor bárhol számomra az egész szolgáltatás jellemzését jelenti, és mivel ezt a gondolatmenetet viszi tovább, így valószínűsítrhető hogy a Zala Volán általános tevékenységéről beszélt az egész bekezdésben. Másik: Mondjuk dohányzik a Zala Volánnál 700 buszsofőrből 400. Ebből a 400-ból 50 pofátlanul, bunkón. Mind az 50-et felsorolnád?
Szombat a hét utolsó munkanapja lesz. Erre a napra van meghirdetve a Lenti járat. Akkor miért ne közlekedne? Ha szigorúan ragaszkodunk a szanályokhoz, akkor nem tehetik meg, hogy ne indítsák el.
"Nem péntek. Miért ne lenne tanítási nap szombaton?"
De. Mert kiadtak egy közleményt, hogy a hetek utolsó tanítási napjára meghirdetett járatok pénteken közlekednek. Még arra is emlékszem, hogy ezt Te is kitörő örömmel fogadtad :)
" a hetek utolsó iskolai napjára van hirdetve, ami péntek, ezért mennie kell pénteken is "
Nem péntek. Miért ne lenne tanítási nap szombaton?
Más kérdés, hogy kiadtak egy közleményt a távoslági rásegítők nagy részéhez, ami felülírja a közlekedési napokat. A Volánbusszal meg egyeztettek, hogy mikor mi fog menni, így került át péntekre a 14:00 és a 15:00 másodrésze.
Valószínű, hogy biztos ami biztos alapon szombat estére is fel fognak küldeni egy lenti kocsit (a szombat esték alapból is erősek, akkor is ha nem hét utolsó munkanapja van). Ha esetleg mégsem, akkor viszont munkanapi lévén csak Egerszegig fog közlekedni a járat - ezt zmagix unokaöccse miatt mondom. :)
Sziasztok. Van már Zala volánnál 2011-es jövevény? Másik kérdésem az lenne, hogy dísztárcsa mindegyik buszhoz van elvileg, nem? Vagy csak nem teszik fel őket?
meg szerintem szombat este nem sokan fognak haza jönni azza az esti járattal,azért hogy másnap vissza menjenek :)szerintem mindenki haza jött most hosszú hétvégére,és most hétvégén meg ott marad majd Pesten.
A hetek utolsó munkanapjára van meghirdetve az a járat, tehát elvileg csak szombaton kellene mennie.Demivelpéntekenlesztartvaahétutolsótanításinapja,ezértmennifogaznapis:)
Ez pontosan így van, mivel a napokban egy Pest környéki túrához az Újpest Városkaputól kellett indulnom. A hivatalos idő előtt egy perccel megérkezik a busz és kb. ötven ember előttem. Bár ki van írva, hogy előre váltott jeggyel szabad ott felszállni (van sok automata és pénztár is nyitva volt), az emberek hányada mégsem tartotta be. Pedig nagy része a sorban állt, vagyis előbb ott volt mint én az indulás előtt. Azért az elővételesek segítettek a késés faragásában, de a söfőr berágott a sok kézpénzesre.
Így amikor a végére keveredett egy elővételes vagy regisztrációt kérő, a válasz ez volt: "Egyszerre, csak egy dologgal tudok foglalkozni", "Meg talán köszönne először"...
"még annyi ,hogy egerszegen előfordul elég sokszor,hogy nem áll be időben a busz,sőt soxor akkort,mikor már indulnia kéne és a sofőr kapkod,idegbeteg és az utasokkal bunkozik!pedig beállhatna 10perccel előbb!"
van bent valami, amit írsz (nincs erre valami belső szabály?), de még mindig ezerszer jobb a helyzet mint pl egyes Volánbuszos pest-i elővárosi járatok esetén
főleg télen szokott a mínusz fokokban nagyon idegesítő lenni a dolog...
A késéseknek több oka is lehet, ahogy azt előző hozzászólásomban leírtam.
"...arról nem is beszélve, hogy Veszprémben illetve Füreden is vár 10-10 percet,csak nem tudom, hogy minek!? Időhúzás feleslegesen!"
Nem időhúzás céljából van ott az a pár perc várakozás.
Egyrészt a vezetési-pihenőidő szabályokat be kell tartani egy menetrend összeállításakor, másrészt nagyobb városokban illetve turistacélpontokban több felszálló lehet, így kell az idő a beszállításra.
"még annyi, hogy Egerszegen előfordul elég sokszor, hogy nem áll be időben a busz, pedig beállhatna 10 perccel előbb! Erről ennyit."
Annyival előbb áll be, amennyit jónak lát. Sofőrfüggő, hogy mikor áll be. Sok esetben van olyan, hogy ugyanabból a megállóból 5-10 perccel egymás után a járatok, és ha megcsúszik az első megy a többi is vele..(erre konkrét példa: Zeg 5-ös beálló, 13:15 Zeg-Kanizsa, 13:20 Zeg-Pacsa-Keszthely).
Nos, ma újraszámoltam az üléseket a LOY-291-ben, és 13/5+5 a helyes válasz. (Ez így jobban összhangban is van azzal a ténnyel, hogy jobb hátul szeretek utazni rajta. ;-)
Más. Ma láttam a 13:30-as Zeg-Pécset Böhönyén, állóhelyszinten is tele volt, szóval a felszállni szándékozó 6-8 embernek igencsak harcolnia kellett, hogy felférjen...
Nincs vele baj, azon kívül, hogy sokat, de mégis semmit sem mond. Plusz egy értelmetlen hozzászólás.
Te ebből tudod, hogy melyik az járat, ami rendszeresen késik? Mert nekem nem sikerül kitalálnom.
Melyik járaton dohányoznak rendszeresen a sofőrök? Mit nem tudnak az alkalmazottak a menetrenderől?
Egyébként megvan a fórum a Zala Volán honlapján, ahova pont ezeket az észrevételeket kell beírni. Honnan, melyik járat, forgalmi rendszám, személyleírás, stb. Csakhát ha oda is ilyen katyvaszt ír be, azzal nem tudnak mit kezdeni.
A késői indulásnak lehet több oka is. Nem ér be az előző fordájáról vagy tankolásról a busz, vagy nem tölti le a kötelező pihenőidejét. Lehet, hogy a rossz menetred miatt 3-4 perc késéssel kell elindulni ahhoz, hogy további megállóhelyeket ne hagyjon el túl korán a járat. Sok oda lehet. Be kell írni a megfelelő helyre, és majd kivizsgálják. Nem kell egyszerre vagdalkozni, és főleg hülyeségeket írni.
A székesfehérvár-zalaegerszeg járaton (5:20-9:30)öt sofőr szokott lenni!abból két sofőr a 9:30 helyett már 9:25-re beér egerszegre,a másik három ,színte mindig 9:40-re,ami már 10 perc késés!Ők nem tudják a menetrendet???mert szinte végig 45-50km/órával döcögnek,pedig ok sincs a csiga tempora!Egy távolsági járatnak nem épp evvel a tempoval kéne közlekednie!arról nem is beszélve hogy veszprémben illetve fűreden is vár 10-10percet,csak nemtudom hogy minek!?időhúzás feleslegesen!
még annyi ,hogy egerszegen előfordul elég sokszor,hogy nem áll be időben a busz,sőt soxor akkort,mikor már indulnia kéne és a sofőr kapkod,idegbeteg és az utasokkal bunkozik!pedig beállhatna 10perccel előbb!erről ennyit
Miért ne írhatná le a véleményét?! Nehogymár ezért le legyen bacva! Csupán a cég mindennapos problémáit írta le. Pl nálunk már alig-alig dohányoznak a sofőrök, főleg nem menet közben. A téli hónapokban van néha-néha olyan eset hogy a buszban a vezetőfülkében gyújt rá a sofőr. És a késések sem annyira jellemzőek ám mindegyik volánra.