Keresés

Részletes keresés

écsapa Creative Commons License 2007.07.14 0 0 798

Ő az egyik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(remélem még nem volt!)

Előzmény: radio100jozsi (782)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.07.09 0 0 797

hmsoft tett fel képeket a Szlovák Vasutak topikba a 193-as Kelet-Szlovák vasútvonalon található 3 viaduktról ( 9-5-4 nyílásúak)

Ide tervezek egy túrát én is.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=69088791&t=9118746

erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 796
Alakul, Mórahalom előtt cirka egy km. Ügyes.
Előzmény: uhi (794)
erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 795
Gratulálok! Persze nem az, de majdnem, pár km.
Előzmény: uhi (793)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 794
Vagy inkább Moórahalom mellett, Biteszék?
Előzmény: uhi (793)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 793
A Maty-ér?
Előzmény: erdőszéli (790)
László67 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 792

Hol járunk?

 

 

 

erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 791
Még egy kép ugyanonnan. Háttérben a világ legmagányosabb lámpája.
Előzmény: erdőszéli (790)
erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 790

Megadom a lehetőséget a szépítésre :-)

 

Keskeny nyomköz, asszem jártál annó errefelé...

Előzmény: uhi (789)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 789
Biztos voltam benne. Ezért nem téged kérdezlek, te két lábon járó vasúttörténeti lexikon!
Előzmény: erdőszéli (788)
erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 788
Én már akkor tudtam, amikor Te még csak nem is gondoltad, hogy sejteni fogod :-)
Előzmény: uhi (787)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 787
Jóvanna, én tudom, hogy tudod, de te is tudod, hogy tudom, hiszen elmondtam neked. Hagyjunk másokat is szóhoz jutni.
Előzmény: erdőszéli (786)
erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 786

Ej, régebbi történetre gondoltam, valami királyféle, de csak egyszer.

Előzmény: uhi (785)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 785
Ej, de tájékozott a mókuskergető kolléga! De igen, a múlt héten is. Kb. kéthetente, sajnos.
Előzmény: erdőszéli (784)
erdőszéli Creative Commons License 2007.07.04 0 0 784
Az alatta lévő patakba nem fulladt bele egyszer valaki?
Előzmény: uhi (783)
uhi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 783
Egy használaton kívüli vasúti híd. Ki tudja, hol van, és mikor használták utoljára?
radio100jozsi Creative Commons License 2007.07.04 0 0 782

Feltöltöttem a weboldalamra a Herceghalom-Bicske közötti régi nyomvonalbejárás kapcsán készült képeimet, amiben 6 már elveszett műtárgy került lencsevégre.

 

www.vonat.vasutihid.hu  oldalon: Herceghalom-Bicske között a régi nyomvonalon, 2007.04.08.  album.

 

Még korábban felkerült a www.vasutihid.hu oldalra a További Nyugat-Mo.-i hidak galériába a Magyarbóly állomásnál található Karasica feletti rácsos híd fotói.

 

Nyári terveim szerint a a Zagyva és a Tarna folyók hiányzó vasúti hídjait fogom lefotózni, valamint a Langer tartós szerkezetek kerülnek a középpontba, zárásképp még itthon a Siójuti, Sió-híd kerül saját fotóilag pótlásra.

 

Jó nézelődést!

sincsavar 1.1 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 781

Fel sem tűnt, hogy ilyen vegyesek a számok, ezek szerint métert és centit vegyesen használtak, és a pirossal jelölt részen még deciméter is becsúszott...

Legalábbis a fotók és a rajz arányai alapján.

Előzmény: vasutTOM (773)
Nohabf Creative Commons License 2007.06.29 0 0 780

Én sem hagytam volna ki!:-)

 

 

Előzmény: V43 1346 (779)
V43 1346 Creative Commons License 2007.06.29 0 0 779
Én szívesen ott lettem volna :-)
Előzmény: Nohabf (778)
Nohabf Creative Commons License 2007.06.29 0 0 778
A nénémasszonyt sem iriglyem ott a buszmegállóban:-))
Előzmény: radio100jozsi (777)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.06.28 0 0 777

Ja, a 2. kép nagyon jól megkomponált, jók a fények is!

 

Az első képet ne, hogy meglássák a ződek:-)

Előzmény: écsapa (774)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.06.28 0 0 776

Jó képek!

 

Sajnos nem tudtam kimennei, most valahogy lemaradok a hidas dolgokról, olyan hülyén alakulnak a dolgaim:-(

Előzmény: écsapa (774)
écsapa Creative Commons License 2007.06.28 0 0 775

 

Műszerek, jeladók, érzékelők a mederpilléren.

 

... és az acél szerkezeten!

Előzmény: écsapa (774)
écsapa Creative Commons License 2007.06.28 0 0 774

Ma volt a Gubacsi Duna híd próbaterhelése:

 

 A 230-as és a 228-as (hidegen) Szergej jött. Kicsit nehéz volt az emelkedőn megindulni :-) (én inkább gyalog mentem volna, mint buszra várni... :)))))

 

 Bár már évek óta nincs közúti forgalom a híd baloldalán, a káros hatás egyértelműen látszik! Éles a különbség! :-(((

 

 Műszerek, jeladók, érzékelők a mederpilléren.
vasutTOM Creative Commons License 2007.06.28 0 0 773

Remélem ez hasznáható lesz. Csak nem egy terepasztalra épül? 

 

Köszi a rajzot! Valóban terepasztalra gondoltam.

De nem egyértelmű néhány adat! A méretek mm-ben, vagy méterben vannak megadva? Vagy mindkettő? A bekarikázott részeken nem hagytak le egy nullát?

 

 

Előzmény: sincsavar 1.1 (768)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.06.27 0 0 772

A 4 napos szlovák túránknál sikerült alapjaiban felfedezni azokat a műtárgyakat, amiket érdemes lesz egy helyszíni bejárással fotózni.

 

Az utolsó nap fénypontja egyértelműen a 193-as Homonna-Eperjes vonalon a 3 nagy viadukt Tapolyhanusfalva-Kapipálvágása között.

A viaduktoktról infókat innen tudni meg: http://rail.sk/skhist/mosty/kapusany.htm

Szlovák nyelvű, de azért adatok kihámozhatóak.

Tehát ide tervezünk egy fotós túrát.

Valamint a 180-as Kassa-Zsolna fővonalon a Ruzsinnál lévő Hernád viadukt is ki van nézve, és ezeken kívűl még ott vann Telgárt most szombaton.

 

Szép viaduktok még a 170-es fővonalon is vannak Besztercebánya-Stubnyafürdő között, na meg ott van még egy impozáns a privigyei vonalon is.

Tehát hidak terén Szlovákia is kifogyhatatlan.

 

 

 

 

M62 127 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 771
_nyunyuka Creative Commons License 2007.06.26 0 0 770

Jó látni, hogy még megvan, rég jártam ott, meg ideje gyomirtani egyet.

 

Én is fotóztam, nem egyszer:

Előzmény: écsapa (766)
radio100jozsi Creative Commons License 2007.06.26 0 0 769

Az üzemi átjáró faszerkezete itthonról származik, és nyunyukával közösen szögeltük fel a hídfákra:-)

A Kismaros felöli végen utólag lett kihasítva egy darab, mivel a hídfőn állva egy "szerelő akna" képződik, amit Mk48 javítására már lett használva egy fordulás közben.

 

Terveim anno sok volt ezzel a híddal, pld.: a hiányzó deszkákat tervbe vettem, hogy jó lenne pótolni, valamint egy mázolás is jól mutatott volna.

Amúgy ez a kisvasút legnagyobb hídja, és az egyetlen kétnyílású is. A felsőpályás gerendahíd mérete 8,00+7,25 m.

Előzmény: écsapa (766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!