Feltöltöttem a weboldalamra a Herceghalom-Bicske közötti régi nyomvonalbejárás kapcsán készült képeimet, amiben 6 már elveszett műtárgy került lencsevégre.
Nyári terveim szerint a a Zagyva és a Tarna folyók hiányzó vasúti hídjait fogom lefotózni, valamint a Langer tartós szerkezetek kerülnek a középpontba, zárásképp még itthon a Siójuti, Sió-híd kerül saját fotóilag pótlásra.
Fel sem tűnt, hogy ilyen vegyesek a számok, ezek szerint métert és centit vegyesen használtak, és a pirossal jelölt részen még deciméter is becsúszott...
Az üzemi átjáró faszerkezete itthonról származik, és nyunyukával közösen szögeltük fel a hídfákra:-)
A Kismaros felöli végen utólag lett kihasítva egy darab, mivel a hídfőn állva egy "szerelő akna" képződik, amit Mk48 javítására már lett használva egy fordulás közben.
Terveim anno sok volt ezzel a híddal, pld.: a hiányzó deszkákat tervbe vettem, hogy jó lenne pótolni, valamint egy mázolás is jól mutatott volna.
Amúgy ez a kisvasút legnagyobb hídja, és az egyetlen kétnyílású is. A felsőpályás gerendahíd mérete 8,00+7,25 m.