Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 2021.07.19 -1 0 14407

A nyitástól 1953-ig az UFRR saját mozdonyokkal rendelkezett. 1953-tól az 1970-es bezárásig az UFRR mozdonyokat bérelt a New Haven Railroad -tól 

 

Ezenkívül az ALCO boxcab # 8835 prototípust 1924 novemberében tesztelték, de az UFRR úgy döntött, hogy nem vásárolja meg a típust.

 

Előzmény: manhattani (14405)
róbertke Creative Commons License 2021.07.19 0 0 14406

Ez a kép nekem a régi gépemről (2002 - 2016) lemezre mentett képek között volt: 

Előzmény: manhattani (14405)
manhattani Creative Commons License 2021.07.19 0 0 14405
Dash 9 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 14404

Igen, köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (14403)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.15 0 0 14403

https://www.micromark.com/HO-Truck-Tuner_2

 

Talan ez az? Truck Tuner.

Előzmény: Dash 9 (14402)
Dash 9 Creative Commons License 2021.07.14 0 0 14402

Üdv!

 

Segítséget kérek abban, hogy anno valamelyik Modell Railroad újságban láttam egy hirdetést egy tengelyfészek tágító szerkezetről, ami úgy működik mint egy fúró. Be kell helyezni a tengely helyére, párszor megforgatni, és ami addig szorult kerékpár, az utána sokkal szabadabban forog. Ezt keresem, csak sajnos nekem az újságaim költözés miatt el vannak pakolva, nem tudok hozzájuk férni.

Tud valaki ezzel kapcsolatos honlapot, ahonnan rendelni lehetne?

 

Köszönöm!

róbertke Creative Commons License 2021.07.12 -1 0 14401
Előzmény: obb 1014 fans (14400)
obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.12 0 0 14400

SD90MAC-ból vásárolt használtan az Ausztrál FMG is. Azt nem tudom,hogy náluk mik a tapasztalatok,mennyire váltak be és,hogy mennyire használják őket.  

Előzmény: manhattani (14388)
paca664 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 14399

Köszönöm!

Előzmény: RhB (14395)
manhattani Creative Commons License 2021.07.12 -1 0 14398

Világvasutai 2021. első félévének hírei: vasutak beszállnak önvezető autók fejlesztésébe, hidrogénhajtású tehervonati mozdony és motorvonat, busz és villamos kombinált jármű, és a hóeltakarítás képei.

róbertke Creative Commons License 2021.07.11 0 0 14397

Kadee 33' Smooth Back Metallradsätze für Güterwagen und IHC HW Personenwagen

 

https://www.rd-hobby.de/en/Catalog/Detail/1893 

Előzmény: H0ri60 (14396)
H0ri60 Creative Commons License 2021.07.11 0 0 14396

Érdeklődöm,hogy MEHANO vagonokhoz fém kerekeket hol tudok vásárolni?

Előzmény: RhB (14395)
RhB Creative Commons License 2021.07.11 0 2 14395

Itt pedig az Amdinette (23 coach + 32 table seats) és az Amclub 33 (15 coach + 18 club seats).

 

 

 

Előzmény: RhB (14394)
RhB Creative Commons License 2021.07.11 0 0 14394

Az Amfleet I food service car-nak több változata van, Amclub, Amdinette és Amcafe két elrendezéssel. Mindegyik közepén az ablak nélküli részen van a kiszolgáló pult, a két végén pedig vagy a coach-nak megfelelő ülések, vagy valamilyen asztalos elrendezés.

 

A két, szintén összetartozó rajzon az előzőhöz hasonlóan az oldal és alváz nézet, valamint a belsőknél az Amclub 41 (23 coach + 18 club seats) ill. Amcafe 55 (23 + 32 coach seats).

 

 

Előzmény: RhB (14393)
RhB Creative Commons License 2021.07.11 0 0 14393

Na, Amfleet folytatás...

 

Mindkét Amfleet típusnál van coach és food service car. Az Amfleet I-nek (1976-77, 492 db) mindkét végén van ajtaja, alapvetően rövidebb távú utazásokra tervezték, és valamennyi kocsi rendelkezik átmenő vezérlési kábellel.

 

Az Amfleet II-nél (1981 150 db: 125 db coach és 25 db food service car) csak az egyik végén van ajtó és a hosszú távú utazásokra szolgál - a coach-nál 59 vagy 55 ülés van.

 

Az Amfleet I coach 84 üléssel rendelkezik (#21000-21270), de épült  90 db kocsi kevesebb (60), de nagyobb lábközzel rendelkező üléssel a hosszabb távú utakra (#21800-21889). A két összetartozó rajz közül az elsőn az oldalnézet és a 84 üléses változat belső elrendezése látható, a második rajzon az alváz elrendezés és a 60 üléses verzió.

 

 

Előzmény: paca664 (14350)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.09 -1 0 14392
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.08 -1 0 14391

Ebbol is lehetett tanulni valamit: letezik 60 labas kontener!

Előzmény: róbertke (14390)
róbertke Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14390

Revelstoke, British Columbia, Canada | Virtual Railfan LIVE

 

https://www.youtube.com/watch?v=FEfNcfkfobA

 

Előzmény: Törölt nick (14389)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.08 -1 0 14389

A CP az SD70ACU-kat nyugat Kanadaban hasznalja a Sziklas Hegyseg maszasahoz. Keleten az ES44 (EVO) a kiraly. Azt beosztjak ugy hogy kettot elore, egyet kozepre-ketharmadra, ha nagyon hoszu egyet hatra. Igy leveszik a huzoterhet a kapcsolokrol es a megbizhatosag is jobb.

Előzmény: obb 1014 fans (14386)
manhattani Creative Commons License 2021.07.08 -1 0 14388

Az SD90MAC-ból már volt, amit szétvágtak, mozdonyszekrényestül, főkeretestül. Azok "trouble makerek" voltak, gyakran maradtak fekve, egy combos teherre is két SD90MAC elég volt, de ha az egyik megállt, a másik már nem húzta be a tehervonatot épeszű sebességgel. De ha három SD47xx-ből egy fekszik meg, a kettő még jól teljesít.

 

Amelyik mozdonyokban az amik még látnak fantáziát, azokat viszont gondosan tárolják: Világvasutai: mozdonyok naftalinba.

Előzmény: róbertke (14387)
róbertke Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14387

NS maga építi át.   CP külsös céggel. 

Már ez is Achilles sarok - ha érted.

Az sem mindegy, hogy az évekig leállított SD90MAC gépeket, hol és milyen körülmények között tárolják. 

Aztán fokozhatjuk, hogy a gépezetből mit hagynak meg, mit cserélnek ki. 

 

Végeredmény: Kettő SD70ACU géptípust kapunk

Előzmény: obb 1014 fans (14386)
obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14386

Viszont a CP további 40 darab SD9043MAC-ot vesz meg az UP-tól,hogy ezeket is átépítsék SD70ACU-vá. Érdekes,hogy a CP-nél problémamentesen üzemel ez a típus lehet,hogy a végén hozzájuk kerül az ex NS állomány is. 

obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14385

Elvileg nem mindegyik kapta meg a Tier 1+ motorfrissítést, amelyik nem kapott azokon csak a szükséges elkopott alkatrészeket cserélték. Kabin átalakítást mindegyiken elvégezték és kicserélték a teljes Siemens elektronikát Mitsubishi gyártmányúra.Érdemes megnézni ezt a fórumot itt felsorolnak néhány gépet,hogy milyen hibával álltak meg. 

 

7231 - crankcase overpressure, would not run. Water coming from #5 pa. #5 pa replaced,  still get crankcase overpressure and will not run - placed into storage

7233 - crankcase overpressure tripped. Piston found on engine compartment floor. Oil on walkways.  Placed into storage

7286 - fire in electrical cabinet in back wall of cab. Electric fire in nose. Fire require fire department. Placed into storage

7316 - alternator fire required fire department.  Towed to Chattanooga and stored. 

7323 - long list of electrical and wiring issues.  Ground relay lockout, unit will not load. Placed into b/o storage Jan 2019 account poor performance 

7293 - drops load. Computer issues. Placed into long term cold storage Nov 2019 account poor performance. 

7264 - alternator. Wiring problems. Repeated cab signal problem.  Placed into storage Nov 2019 account poor performance. 

7238 - low coolant pressure. External water leaks. 1-8 rob bearing deeply pitted, copper debris in mich filters. Needs complete overhaul. 

Thats 8 random units of of the 46. The only 8 I pulled reports on. Something tells me the other 38 are not cherries either.

 

 https://www.trainorders.com/discussion/read.php?2,5126284 

Előzmény: róbertke (14369)
obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14384

Szerintem igen. 

Előzmény: manhattani (14367)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14383

17,5% kapacítás csökkenés az már tényleg gondolkodóba ejtő, hogy ragaszkodjon-e az UP az adott géphez, vagy csináljon valamit vele? 

Előzmény: róbertke (14382)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14382

Egy előző típusnak megfelelően volt megtervezve az alváz és a tartály felfüggesztése, nem a megnövelt tartályéra. 

1000 gallon (5200 liter) kevesebb üzemanyag/mozdony induláskor azért q..va nagy érvágás. 

Előzmény: Törölt nick (14381)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14381

As originally built by EMD, the SD90MAC had a fuel tank capacity of 5,700 gallons. While owned by Union Pacific,
the units started developing cracks in the frames around the fuel tank mounts.  UP worked with EMD to solve the
frame cracking problem by adding additional mounting brackets between the frame and fuel tank. In addition, the fuel
filler pipes were modified to only allow a maximum of 4,700 gallons of fuel to be added. All of the former UP units had
this modification when they were delivered to NS. NS did this modification to the former CIT units during rebuilding.

 


Ez a teny is tisztara a kapzsisagra vall hogy a mozdony vaza nem birja az teli uzemanyagtartaly sulyat!

Előzmény: róbertke (14371)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14380

Ha pedig csak ugy bedobtad, akkor en is bedobom ezt:

 

https://www.trains.com/trn/train-basics/free-downloads/podcasts/conversations-with-brian-solomon/

 

Melo kozben is lehet hallgatni :-)

Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14379

Mondjuk innen nem derul ki, de te tudod hogy Brian magyar szarmazasu? A neve nem kifejezetten az (kozel-keleti - zsido, gorog nev)

Előzmény: róbertke (14378)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14378

1996 óta több mint 60 könyvet és tucatnyi folyóiratcikket írt és illusztrált. 

 https://reedsy.com/brian-solomon 

Előzmény: manhattani (14377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!