hát sajnos nem tudok segíteni, rosszul emlékeztem, nem a Jag könyvében láttam azt a beixelt ábrát, hanem valamelyik másik autóméban - mentségemre szolgáljon, hogy az enyém nem "könyvből" van karbantartva, javítva......szerintem bármelyik Jag szervízben lekérdezheted, hogy milyen km - állásnál, mit kell átnézni, cserélni.....
plexi, de könnyen, és gyorsan polírozható, az egyém 14 éves, nincs rozsda........ a " nagyszervízt" holnap megnézem a könyvében, azt hiszem 160 ezernél, kis tulzással még a hamutartót is cseréltetnék, de szerintem egy kicsit az már a ló tulsó oldala...
S type tulajdonosokhoz volna pár kérdésem , a 99 es évjáratu S type nak müanyag plexi első fényszorói vannak ? rohadás / rozsda előfordul ezeknél a tipusoknál ? A 3.0 V6 os motor nagyszervizhez miket szükséges cserélni ha ugyadódik ? Jah igen és a felni osztoköre érdekelne még .Köszönöm előre is
az enyém /az olasz/ '99-es, ha tudsz olaszul fénymásolásra odaadom, a másik kettő nem tudom milyen évjárat.....bár az enyém V6 3000-es, de a könyvben a V8 4000-es is benne van......
nekem az eredti olasz - az nekem meg "kínaiul" van, fénymásoltattam egy angol nyelvűt, aztán meg sikerült szereznem egy "fél" magyar nyelvűt, ezekből próbálok képben lenni........
ja hogy az a gázpedál akar lenni.... köszönöm! Csak gondoltam átnézem az összes biztosítékot, eddig (a csomagtartó és motortérbeli átnézéskor) csak 1 volt rossz. nekem nincs is ilyen könyvem, sajnos anélkül vettem....
itt a gázpedál mellett van, nekem csak a csomagtartóban lévővel volt dolgom, de kiváncsiságból holnap megnézem - lehet, hogy más évjáratún máshol van /?/ nekem az eredeti könyv olasz, de van ez az angol változat, ez lehet hogy más, ill. van egy "fél" magyar könyvem is, azt holnap megnézem/ha, nem felejtem el.../
a /szemből/ bal oldali sor gyerya-trafó cseréhez bontani kell, egy profinak kb. egy óra szét-vissza szerelés........ a jobb oldalon könnyen lehet cserélni, pl. egy trafócsere 1-2 perc......
Én most cseréltem ki a bovdeneket az ablakemelő szerkezetben, nem volt túl bonyolult: felújító készlet és pár óra. Viszont nem igazán értem hol van a harmadik biztosíték tábla (motor, csomagtartó megvan, utastérben nem találom...), hol kell keresni az anyosülésnél?? Gyertyák mennyire problémás helyen vannak, otthon ki lehet cserélni? Sorry a sok kérdésért, nagyon rá vagyok állva :D
'99-es s-type, 3000-es, öt éve van nálam, nem tudom milyen feszitő van rajta, nem volt gond még vele - de ez nekem szerencsés vétel volt, mert az előző tulaj mindent rendben tartott, ill. mielőtt megvettem akkor volt + sok minden cserélve, nem akarta eladni, saját magának csináltatta, de elvették tőle a gépkocsihasználati lehetőséget/pénzt/ és céges autót kapott - igy lett nekem szerencsém..........azóta se volt vele sok gondom, 2 trafó lett cserélve, meg szilentek, ablakemelő motor, de ez nem veszélyes, végül is ez egy 14 éves autó......ja, a váltóban szállt el egy szimering, de azt is olcsón megúsztam......
Én közbe találtam olyat, aki helyszinre megy, nem Jaguaros, de átnézte a kocsit. Szerinte nincs nagy baja, elméletileg a gyertyacsere mindent megold, de nem tudom, hogy ez így van-e és be merjem-e vállalni azt, hogy megint forgalomba helyezem, megcsináltatom amit első körben kell és használom... például olvastam azt, hogy a '99-es modelleknél még műanyag láncfeszítők vannak, amik nem túl jók... a fémek nem tudod mennyibe kerülhetnek? Neked egyébként milyen Jaguarod van?
sajnálom, pedig a honlapjukon igy hirdetik magukat : - járművek helyszíni javítása, igény szerint hozzuk-visszük autóját, akár munkaidőn kivül is..........
Nagyon kéne a segítség. Van egy 4.0 V8-as S-Type-om, már egy ideje ki van vonva a forgalomból ezért nem tudom sehova elvinni. Viszont szeretném tudni, mi baja van, érdemes-e megcsináltattni. Tud valaki olyan embert ajánlani, aki kimegy és (ha lehet) számitogéppel is átnézi a kocsit?