Így van! Nekem is égett a chek lámpa, de az első kergetésnél (110-130) meg szűnt a hibajelzés. A városi forgalom nem tesz jót a pörgős autóknak. Kergesd meg 25-30 km-t, és láss csodát.:) Vagy nem látsz csodát, de akkor szerelő.:(
Szia. Valszeg az első hangszórókról van szó :). Tehát, kiveszed a rácsot, kis csavarhúzóval aláfeszítve, aztán rövid nyelű csavarhúzóval, vagy bármely más,erre a célra alkalmas (bitfej+rövid nyél) kicsavarod a hangszóró csavarjait, majd kiveszed a hangszórót, bekotorsz az üregbe és megtalálod a vezetékét. Célszerű a másik oldalon is megnézni a csatlakozást. De ha már egyszer becsúszott, akkor idáig biztos eljutottál. A vezetéken kell lenni gyárilag egy ragasztó szalagnak, ez megakadályozza, hogy nagyon visszacsússzon. Zseblámpa, pipere tükör, 30 ízből álló kar, ET ujjak használata célszerű :) :) A szélvédőt nem érdemes kivenni, pedig úgy lehetne igazán hozzáférni.
lenne egy nagyon kezdő kérdésem mivel még hangszóró cserével soha sem foglalkoztam.
szerettem volna a wagon r-be hangszórót tenni a bal oldalt sajnos becsúszott a kábel azt hogyan tudom újra kiszedni?
másik kérdésem hogy mi történhetett a másik hangszóróval? mert miután becsúszott a kábel fölnyitottam a motorháztetőt megnézni hátha hozzáférek.biztosítékdobozánál egy két kábelt meghúztam és utána element a másik hangszóróban a hang. ha útközben sebességet váltok akkor visszajön a hang. érintkezési hibája lehet?
Ahenger falába épül be. simább lesz. könnyebb hidegindítás, talán kis plusz lóerő. növeli a motor élettartalmát. ezt már nemtudom bizonyítani, mivel már eladtam a trabantot.
15w-40? Az már nagyon tömény. Hidegen szinte egyátalán nem fog kenni...
Idézet: "De ne gondoljuk, hogy azzal teszünk jót a motornak, ha olyan vastag olajat töltünk bele, amit már nem fogyaszt. Ezzel az erővel zsírt is tölthetnénk bele, azt sem fogja elfogyasztani, csak utána kidobhatjuk."
Képzeljétek el,elmúlt a hibajelzés! De én még gyanakszom a légszűrőre,amit nem mostanában cseréltem. A hibákat innen az internetről olvastam,nekem nem eszi az olajat pedig castrol 15w40es olajat használok. Valamint nem a jó kis auchannál fogok tankolni,hanem egyszer valami más kútnál.
Szia! Ez a tiszt-e a benzin vagy nem ez tényleg kamu szöveg, a legvalószínűbb ok, a lambda szonda hibája, elkoszolódása stb. lehet, pláne ha a kocsinál "olajevésről" beszélsz. Az elégett olajgőz lerakódik a lambda szonda érzékelőjére és hamis adatokat jelez. Függ az olajtól is milyen van benne, mikor volt olajcsere stb. Nem lett egyenetlenebb a motorjárása mostanában? Alapjárat ingadozik? Elvileg egy hosszabb autópályás út alkalmával kitisztulhat. Ettől függetlenül sok más ok is lehet, nem árt pl. a hőmérséklet jelzőt, olajnyomás mérőt sűrűbben figyelni.
Szia! Mindenek előtt menj be egy szervízbe, hogy olvassák ki a hibát!!!! Lehet h te nem veszed észre, de valami nyűg mégis van. Aztán majd meglátod h kell-e tenni valamit. Persze az is lehet h csak berakott valami hibát ami már megszűnt..... üdv
Gyakorlott suzukis vagyok, eddig swiftjeim voltak ,most egy 2003as WagonRem van. Agyon dicsérem mindenkinek ép a múlt héten,erre tessék ,tegnap kigyulladt a motor jelző lámpa! Mi lehet a baja,én nem hiszek ilyenben,hogy tankoljak tiszta benzint ,mert csak eldugult és jelzi a katalizátor? Tudtommal minden benzinkút Százhalombattáról kapja az üzemanyagot!Az más tészta,hogy a kutasok mit pancsolnak bele! Van valami jobb ötletetek, Vagy ez is betegsége a WagonRnek,mint az olajevés,az első futómű rázása,a zörgés a műszerfal mögött! Az autó ugyan úgy megy pörög,csak ég az a fránya lámpa,ami piszkosul zavar!
Sziasztok! Van egy eladó téligumi garnitúrám WagonR-re. Tavaly előtt februárban lett feltéve és pár ezer km-t mentünk vele. A felni nem a legújabb de azért még elmegy. Annyi hátránya van, hogy 13"-os ezért (úgy tudom) nem mindegyik WagorR+ ra jó. A mienk ezres ABS nélküli volt, azon a nyári is 165/70R13-as volt. 6800 Ft gumi+felni db ár. http://www.autosszaki.hu/gumifelni/117803/gumi-felni-suzuki-wagon-r-dunlop-teli-gyari-acelfelni-13-4db
Egy 11 es egy 15 eves F astran gyujtott tapasztalat alapjan biztos (sehol egy rozsda, pedig a hatso iveken mar joval fiatalabb korukban is hangosan csamcsog)
nekem sajna nincs garazsom, de a defa nagyon bevalt reggelre (kar, hogy delutanra nem tudom megoldani)
Volt nem egy ismerősöm, aki minden nap használta az autót, este a hóleves-nedves autóval beállt a garázsba, volt akinek fűtött volt, úri dolog, mert leolvad a nappal ráesett és megmaradt hó, ónos eső. És másnap meleg autóba ül. Na ez rohadt a leggyorsabban. Hiába, a hőmérséklet emelkedése felgyorsítja a kémiai folyamatokat... Nagyon sok autót megtekintve a tisztasága tovább megmarad, de a mindennap használt autónak mindegy a garázs. Persze a hétvégi autózás esetén más. Na meg kérdés, a jégeső (amiből sajna nem volt hiány) elől sikerül-e időben bedugni a garázsba...
Na végre sikerült elkapni az itteni szerelőt. Beült a kocsiba. Azt mondta hidrotőke a kopogó hang oka. Nem telik meg teljesen vagy mi...
Meg hangoztatta, hogy az 5w-40-es olaj túl vékony a suzukiba azért eszi. Namost én eddig akárhol olvastam, mindenhol azt írták(pl: olajinfo.hu), hogy az 5w jobb, mert hidegen előbb kezdi meg a kenést.
Szóval én ezt vonakodva akarom elhinni, hogy olaj a hibás. Bár azt tényleg nem láttam, hogy a szervízben mikor cserélték márciusban milyen olajat raktak bele. Csak a számlát látom, amin 3.3 liter 10w-40 áll. Márka nuku. Ezután 1x Castrol magnatec 5w-40 majd még 1x Shell Helux 10w-40-et töltöttem bele. Meg ma fél liter Castrol 5w40. Olajcsere márciusban esedékes, addig még 1 liter amit max utána kéne tölteni(remélem!)
Na most utánaöntöttem fél liter olajat, és mivel kicsit hidegebb van sokkal jobban látni a kipufogó füstjét. Az hófehér volt. Semmi kékes elszíneződés. :P
De nagyon nem akarom szétszedetni. :( Főleg nem ünnepek előtt.
Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek! Főleg Pabibá kérésére. Rákospalotán találtam öcsém segedelmével SZERELŐT(!), nem javítót. nem cserélőt(azt én is tudok, ha aknához férek). Kuplungszet 35000 ft volt budaőrsön. Tudom, ennél van olcsóbb is, drágább is, de ilyesmit nem veszünk túl sűrűn(legalább is remélem). A felvázolt zörejt nem a nyelestengely csapágya adta, hanem egy kúpgörgő, és egy apró golyóscsapágy, mely a főtengely és a nyelestengely között található. Utóbbi kézzel már el sem volt forgatható, előbbin komoly bemaródásokat láttam. Ettől még mehettem volna a kicsikével, de a kuplung úgy fest, ahogy elképzeltem, nulla tapadás, végelgyengült szerkezet, büntető kinyomócsapágy. Márkaszervíz árajánlata: 120000,+csillagos ég, itt fizettem 62000-t, és maximálisan meg vagyok elégedve. Akit érdekel a cím, és telefon, priviben érdeklődhet nálam. WagonR+ forever!