Nem, itt vagyok, csak úgy ahogy nem jött válasz a kérdés napján, nekem sem volt alkalmam az utána következő napokban megnézni.
A korábbi kérdésed jó, nem tudom.
Bő egy hónapja van nálam az autó, és egy hátsó kerékcsapágy csere során derült ki, hogy hézagoló lemezekkel állította vissza valaki a kerékdőlést és az összetartást.
A jelek szerint jól odaverték valahova, jobbra ment el, de mindkét oldalon.
Futómű mérés során derült ki, hogy a másik oldalon is hézagolták.
A szervizben annyit írtak és mondtak, hogy "hátsó híd csere szükséges".
Az eladó nem tud semmit, egy évet se volt nála, amúgy is bukott rajta majd félmilliót, blabla.
Igy van. Lehet lessz néhány "próba per".. Bepróbállkozik 1-2 (reménykedő) motorgenerál előtti faszulák a "tönkre ment" motorjával kárigényért. Ha lessz ideje kivárni az eljárás végét,még nem biztos,hogy meg is nyeri a bulit.. Ha annyira problémás lenne a jelzett E10 kémiai hatása a motorokra-üzemanyag rendszerére,biztos nem forgalmaznák a várható jelentős kárigény miatt. De a tutit csak múltidőben lehet biztosra mondani:-)
Anno amikor bejött az etanol rengeteg elektronikát beszereltünk sokféle autóba. Töményen használva, tudtommal egy autónak sem okozott szervi problémát.Beszerelés után kb 1000 km után egy üzemyanyagszűrő csere és működött amíg az adóval el nem lehetetlenítették. Szerintem ez a plusz 5 % nem fog érdemi problémát okozni,kivétel azoknál az autóknál amik amúgy is problémásak lettek volna plusz etanol nélkül is. Az más dolog,hogy az eltarthatóság ideje romlik,arra figyelni kell.
Több helyen olvasva lehet Smartba az E10. Ez is olyan klima hiszti szerű dolog.Több óvó véleményt olvastam,viszon teljesen konkrét rongálásárol semmi kézzelfogható bizonyiték nem volt.
Sziasztok, 2003-as fortwom van, Csongrád megyében esetleg tudtok-e olyan szerelőt akihez jó szívvel elvihető a kicsike? Villamosságban jártas is érdekelne. Köszönöm.
Gyerekek valakinek közelemben(Pécel) nincs 1 alig használt lambdaszondája nagy hirtelen? Kicseréltem a kipufogót,de szerintem meggyilkolhattam a szondát,mert check engine van.. Semmi ohmikus ellenállás a szálak között..( ki sem tudom ütni a P1310 et) Vagy valami ilyesmi volt ha jól emlékszem.
Ha valaki szeretne esetleg túladni egy olyan példányon,amiröl még nem égett le a kályha ezüst:-)) és a műszakin sem lessz rosszul a szagátol a vizsgabiztos,(nincs kiherélve mint a városi kandúr) , nick vevem alatt megtalálja a telószámomat,és e-mail cimemet.