Keresés

Részletes keresés

csangár Creative Commons License 2008.08.24 0 0 240

Az. Miért kérded?

Én mondjuk nem találom teljesen megnyugtatónak, párszor már berázta a seggét visszaváltáskor, meg nedves úton kigyorsításkor (megijedni sem volt időm). De mivel nincs összehasonlítási alapom nem tudom mennyit lehet elvárni.

 

Itt találtam egy gumi tesztett, ez alapján van jobb:

 

Versys gumiteszt

 

Ha sok pénzem lesz, beruházok egy új garnitúrába.

Üdv

Előzmény: MatulA+ (239)
MatulA+ Creative Commons License 2008.08.24 0 0 239
Nektek is D221-es gumi a gyári? :-)
Előzmény: franky71 (238)
franky71 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 238

Üdv!

 

Én is Zsámbék felől támadtam , mert nem akartam kompolni , és az 5-ös úton jöttem , azután végig a körgyűrűn , 1-esen kifelé...

 

Zsámbékhoz már nagyon közel a Tigris , mert Tinnye és Piliscsaba között tanyázik.

Ha Tinnye felől jössz , akkor jobbról és talán erről könnyebb észrevenni , mert egy nagy bal kanyarban jobbról ott a Tigris meg a tó , és persze az egész hely rögtön ismerős , ha valaki látta a filmet...

 

Csináltam egy képet olyan szögből is , amit sokszor mutattak ( mindenki arról érkezik és  a régen várt  Impala is itt semmisül meg... )

 

 

 

 

Előzmény: csangár (236)
csangár Creative Commons License 2008.08.22 0 0 237
Háttérben a zsámbéki templom ...
csangár Creative Commons License 2008.08.22 0 0 236

Én is voltam a Pilisben, csak én Zsámbékon keresztül, bár ez a képen nem látszik ... El is ment egy tank benzin.

Amúgy merre van az üvegtigris pontosan? Valamerre felénk egy fapuma leledzik, de nem lennék meglepődve ha több is lenne az országban.

Előzmény: franky71 (235)
franky71 Creative Commons License 2008.08.21 0 0 235
franky71 Creative Commons License 2008.08.21 0 0 234

Ennek örömére ma dobtam egy kb 300 km-es túrát Dobogókőre...

Odafelé szinte semmi probléma nem volt , de azért visszafelé az utolsó 100 km-en már minden porcikámat éreztem.

A gép nagyon rendben van ,  a 100-110 nekem a kényelmes utazótempó.

Már régen el akartam zarándokolni a " TIGRISHEZ " , most azt is útbaejtettem... :-)

 

 

Előzmény: csangár (233)
csangár Creative Commons License 2008.08.21 0 0 233

Hát basszus az elején én is azt hittem.

Mint említettem korábban, nekem ez az első gépem, korábban nem próbáltam mást, az adatok alapján nagyobb flesst vártam a Suzitól.

Az hiszem, egy motornál a használhatósághoz meg az élvezetességhez a LE-nek vajmi kevés köze van, sőt ahogy elnézem a max nyomatékra 5-10 %-os szórással a 600-as motorok ugyanazt tudják. A lényeg inkább ott van, hogy mikor jelenik meg számottevő húzó erő. Ebben azt látom a kéthenger jobb a sornégyesnél.

Leírva persze az ember már ezt ezerszer látta, de megtapasztalni más.

Meg persze katalógusban jól mutat a nagy szám, de hogy ennyire köszönőviszonyban sincs a tapasztalattal az nekem nagyon meglepő volt.

Pedig a GSR tényleg műszer finomságú a Kawa után. Bár a nyersességnek is van valami diszkrét bája.

Ha majd egyszer sok pénzem lesz, veszek második motornak egy sornégyest, de addig is két henger az isten..

Előzmény: franky71 (232)
franky71 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 232

üdv!

 

Huhhh...  már kezdtem azt hinni itt az elején , hogy a Versys teljesen alul marad Nálad a  Suzukival szemben , de azután helyre billentek a dolgok , és hasonló lett a végeredmény , mint amikor én próbálgatok négy hengeres mocikat a " sorkettő " után... :-)

 

 

Előzmény: csangár (231)
csangár Creative Commons License 2008.08.19 0 0 231

Sziasztok,

 

Két hétvégi élményemet osztanám meg veletek, elvégre ez amolyan élménymegosztós fórum lenne, vagy mi..

Szóval volt szerencsém kipróbálni egy Suzuki GSR600-at, ha valaki nem ismerné, ez olyan mint a Honda Hornet, sportgépből dizájnol naked. Sor négyes, 90+ Le stb. Azt kell mondjam annyira finom szerkezet, hogy mellete a Versys egy traktor benyomását kelti. Műszerfalon minden amit kivánni lehet, vízhőfok, meg fokozat kijelző, szóval nagyon baba. Maga a gép könnyű, érzése könnyebb mint a Kawa, súlypont alacsonyan, elindulásnál, kiállásnál nem kell annyira egyensúlyozni.

Na elindulok vele, nagyon finom, fék nagyságrenddel jobb mint az enyémen, váltó szintúgy, jön a körforgalom, mélyebbre merem dönteni, nézem az órát, tényleg gyorsabban megyek, hú nagyon fasza, megyek még egy kört.. Körforgalomból ki, négy sáv, lakott terület vége, húzom neki és várom hogy a +30 ló elő jöjjön, motor üvölt, váltok ... de csalódás, nem érzem a majd 1/3-dal több erőt. Hova a tökömbe rejtették, nem tudom, talán 12 és 15 ezer közé? Ott nem próbáltam, a vinnyogva haladás nem esetem. Na mindegy tempó 120, szél le akar szedni, tükörben nem látok semmit..., ideje visszamenni. Útkereszteződés, le, kis íven megfordul, tényleg jó fék, váltó, futómű, de az erő megint csalódás. 80-90-ről próbálok ellépni mint az enyémmel, de itt semmi, 6 ezernél még halott, 11-nél meg már elváltok.

Tanulság, a több lóerő valós használatban nem jelent semmit, a Versys sokkal élvezetesebb. Gondolom szétforgatva, orrba-szájba gangolva odaveri a kawát, de ez maradjon a fiatalok sportja..

 

A másik élményem első hosszabb túra, Székesfehérvár-Gyöngyös-Mátra-Bükk-Miskolc.

M7: fordulat 7000, sebesség 150, menetszél némi megszokás után elviselhető, viszont tükörből nem igazán látom a belső sávban a mögöttem érkezőket.

Bp: rakpart beállt mint a klinikai halál, furakodni nincs kedvem, van autós aki engedne van aki nem, ott döglök meg a hőségben. Andrássy út már fasza mint kés a vajban, lehet haladni.

M3: Ismert, 7000, 150, ha torlódás van lehet a két sor között is haladni.

Gyöngyös: tankolás, ne a hegyekben fogyjon el a nafta, meg már egy kicsit sok volt az autópálya. Azért oda nagyobb gép kellene az biztos. Nem a Versys műfaja, megoldja, de nem az igazi.

Mátra: kibaszott jó!!! Motoros paradicsom, látszik, minden pihenőben motorosok hada. Mire felérek Kékestetőre a majrécsík majdnem elfogyott... Még pár túra és úgy érzem megtanultam motorozni (na jó némi fenntartással).

Másnap vissza, csak Hatvanig a hegyekben, onnan autópálya. Éredes mód kevésbé fáradtam el, biztos ezt is szokni kell.

 

Még valami, túra előtt előfeszítés állítás, elől 2 fordulattal ki, csillapítás 1/4 fordulattal ki. Hátul 8-as ból vissza hetesbe (ezt korábban állítottam fel). Eredmény: sokkal jobban nyeli az úthibát, és nagy sebességnél sem érzem bizonytalannak. Szóval marad ez.

 

Üdv

franky71 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 230

Jó... jó , persze nem akkora táv 120 km , csak mégis másképpen áll hozzá az ember ( elkéredzkedik a munkahelyről , lesi az időjárást ,  különféle ruházatban gondolkodik , stb.) mint aki délután gondol egyet , és ha éppen van kedve , kiugrik a Ringre kerülni egyet...

Ráadásul bandában jobb lenne az odajutás is , de persze reménytelen , hogy innen a környékbeli ismerősök közül mást is pont ekkor , és pont ez érdekeljen...

Azért nincs ez még elvetve , elsődlegesen az időjárás dominál...

Előzmény: MatulA+ (229)
MatulA+ Creative Commons License 2008.08.16 0 0 229
Mi van!? 120 kili!? hm... még akkor szoknod kell a motorozást! :-)))) ERnővel vagyunk páran akik egy seggel kétszáz kili simán. Aztán kétszáz haza. Sőt volt olyan is, hogy 150, onnan túra, majd haza megint 150... :-DDD Fel a fejjel, a Versys még kényelmesebb (úgy tudom), mint ERnő, szóval ne legyen akadály a 120 kili!!!

Mondjuk én nem leszek ott... :-))))
Előzmény: franky71 (225)
MatulA+ Creative Commons License 2008.08.16 0 0 228
Sziaszok!

Eladom a Bódis dobomat. Valakit érdekel!?
Itt egy link hozzá Versysre pont tökéletes, mert magasan van a kipufogóvég, és a sárban, vízben jobban ki tudd szellőzni a rendszer... :-DDDD
MatulA+ Creative Commons License 2008.08.16 0 0 227
Már szétszedik a csoportokat. két csoport van, és attól függ ki mire nevez be!? Abban indul.
Előzmény: Törölt nick (226)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.16 0 0 226
A tavalyin voltam...Pályamotorozás tiszta életveszély, mert nem szedik szét a csapatot gyors-lassú csoportokra és Versys ugyebár nem a speedgépek közé tartozik. Viszont jó volt az 1400GTR bemutatója, motoros rendőrök nyomatták a gyakorlatokat.
Előzmény: franky71 (225)
franky71 Creative Commons License 2008.08.15 0 0 225

És akkor még ott jön a " Lime Party "  aug. 22-én délután a Hungaroringen.

18-20 óráig pályamotorozás... csajok... kaja... stb.

 

Még nem voltam egyik ilyen összejövetelen sem , de ez most a záróbuli lesz , lehet , hogy érdemes lenne...  csak az a 120 km előtte és utána , kicsit óvatossá tesz... :-)

BesenyoPista Creative Commons License 2008.08.15 0 0 224

én is benne volnék a gördülésben...

Besenyő   

Előzmény: yokey (222)
csangár Creative Commons License 2008.08.05 0 0 223

Nekem lenne kedvem kanyarogni egy jót.

Előzmény: yokey (222)
yokey Creative Commons License 2008.08.04 0 0 222

Szelkrisz

 

"Egyszer egy hétvégére összeröffenhetnénk egy közös versys túrára amig még nyár van. Már ha van kedvetek. :)"

Szerintem is jó az ötlet, egy jó ki versys-es gurulás!!!

Jelezhetné esetleg akinek még lenne kedve hozzá??

....valamelyik hétvégére leszervezhetnénk!

 

Előzmény: szelkrisz (219)
yokey Creative Commons License 2008.08.04 0 0 221

Szia Sipka.p

Megrendeltem a dobozokat, konzolokat, de az oldaldoboztartó csak két hét múlva jön meg,visz. mi a jővőhéten mennénk 1 hétre Horvátországba...:(

Irtam magánba egy mailt,hátha tudnál rajtam segíteni???

Nézd meg légyszi...köszi

Előzmény: Törölt nick (218)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.28 0 0 220
Az angol doksi az egy Service Manual és benne van minden. PDF formátum, 14 MByte.
Előzmény: szelkrisz (219)
szelkrisz Creative Commons License 2008.07.27 0 0 219
Hello.
Végignéztem én is a dobozokat és a konzolokat.. A gyári nagyon húzós sajna. Asszem maradok a nyeregtásskánál. Bármikor levehető és cucc fér abba is bőven.Egy dupla nyeregtáskába belefér annyi cucc mint egy dobozba,vagy több.
Én is osztom a tapasztalatokat 120-130 a legkényelmesebb sebesség. Fölötte már igencsak tép a szél. De néha jól esik odahúzni picit, behajolva elég türhető a 170-180 is.
Igazából azt tapasztaltam, hogy a 170-180 nál még nem erőlködik a gép és nem is igazán érezni a nagy sebességet. Előző motoromnál már igencsak éreztem a 150-et is.


Egyszer egy hétvégére összeröffenhetnénk egy közös versys túrára amig még nyár van. Már ha van kedvetek. :)

Egy régebbi hsz.-hez lenne kérdésem.Jól értettem, hogy az angol versys használati utmutatóban van villamos rajz is? Magyar megvan nekem is de abban sajnos nincs ilyen.
Jó túrázást mindenkinek :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 218
Nekem Mo-tech konzolom és Givi E41-es dobozaim vannak. A konzol 179 EUR volt, a dobozok 110 eFt, ami kb. 450-460 EUR. Ez Monokey. Plusz a topcase, ami gyári, az is kb. 50 eFT. SZóval nem olcsó a feldobozolás. A Mo-tech konzolból a Quick Lock EVOT-t érdeme venni (nekem még a régebbi van), ugyanannyiba kerül, de közelebb van a vázhoz a doboz.
Előzmény: yokey (216)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 217

Amikor a motort vettem, akkor vettem a xenont is a kereskedőnél. 38 eFt volt, ez egy Siemens xenon.

Előzmény: yokey (215)
yokey Creative Commons License 2008.07.27 0 0 216

Sziasztok

Utánanéztem túradobozokkal, hogy lehet ellátni a gépet, tarókonzolok+dobozok(Givi Monokey) kint a Hein Gericke-nél 870Eur

Nincs valakinek valami olcsóbb és kókánymentes megoldása?

yokey Creative Commons License 2008.07.27 0 0 215

üdv

Hol vetted a xenont, mi pénzér adják?

Könnyű beszrerlni?

Előzmény: Törölt nick (214)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 214
H7-es égő mindkét helyen.
Előzmény: csangár (213)
csangár Creative Commons License 2008.07.27 0 0 213

Hali!

Milyen foglalatú égő van a tompítottban? H1, H4 vagy valami más? A könyvben nem találtam, kibontani meg lusta vagyok.

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.26 0 0 212
Sziasztok,

nekem Xenon van (igaz az ausztriai túrához kivettem, mert ott a rendőrök elveszik a rendszámot, ha kiszúrják. Elvileg xenon csak automata szintszabályozással szerelhető be, autóba is). Szóval elég jó fénye van amúgy, a hosszú fény izzóját kicsréltem egy 7000 Kelvin-es halogén égőre, így színben is megy a xenonhoz, a helyzetjelzőket pedig "jégfehér" LED égőkre.
franky71 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 211

Ahogy próbálgatom , nekem a 100-110 közötti tempó nagyon bejön ,  az üléspoziciót is elég jól lehet váltogatni a felegyenesedett - szinte enduros - tartástól a sportosig ,  bár még olyan igazi hosszabb túrán nem voltam vele...

Előzmény: yokey (210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!