Egy darabig el voltam tűnve, és még mindig rengeteg elmaradásom van, de gondoltam beszámolok hol tart az autó jelenleg.
Pár hónapja benne van az abarth turbó (vl36). A gyári mappal eléggé szenvedett az autó, nem tudta a nagy légtömeggel mit kellene kezdeni.
Végre feltettem az új mapot ami már erre a konfigurációra van írva.
Az eredmény meglepően tetszik, jó lett :)
Jelenleg 98-as benzinre van írva, 100-assal használom, és a következő finomítással már teljes egészében prémium benzinre lesz írva. (csak kicsit bizalmatlan vagyok a környékbeli kutakkal)
A túltöltés 1.3 bar
A folymatos töltés 1.0 bar (tiltás körül is)
A légszűrő már K&N
Jelenleg a kipufogó van soron. Sajnos a katalizátornak mennie kell az anti lag miatt :)
Ha a kipuffot elkészítem, még kb. 10 lóerőt, és sokkal jobb gázreakciót ki lehet sajtolni.
Több nincs benne mert ennek a turbónak is elértem a határait.
most garrett gt1446-ra spórolok, de előtte még a hajtásláncot akarom felkészíteni erre a stresszre :)
Turbón és a légszűrőn kívül minden gyári, 2000 km van benne a mapping óta, és minden tökéletesen üzemel :) kopp kopp
Pad nélkül nem tippelgetek, remélem a héten eljutok oda is, és akkor töltök fel képeket a nyomaték görbéről is.
A rozsdamentes kipufogó készítés lassan indul. Sajnos nehézségek vannak még itthon, de dolgozom rajta.
Amint elkészítettem az én teljes rozsdamentes rendszeremet bemutatom teljesen képekkel és videókkal, és küldhetitek a rendeléseket :)