Most őszintén, így milyen megoldást vársz a problémára? A renitenseket nem sodortad bajba, viszont a többi 99%ról, akik tisztességesen végzik a munkájukat, hamis dolgokat állítasz.
Értem, köszönöm. Csütörtökön szoktam látni rásegítőt, ezúttal elég volt az Acron. Egyébként kicsit akadozva indult, mintha a kuplung vagy a váltó gyengélkedett volna. Kigurult fél métert az induló kocsiállásról, azután egy bő percig "bűvölte" a sofőr, mire sikerült igazából elindulni. (Kattogott a váltó, ha annak a hangját hallottam, és közben magas fordulaton pörgette a motort több menetben.) Legutóbb, mikor ilyet láttam végül állva maradt a busz. :)
A csütörtöki 19:00 Bp-Zeg mentesítőt a zaalegerszegi üzem végzi. Ez a busz 9:40-kor megy fel keszthelyről 1212 vonalon. Keszthelyre rezsiben megy reggel Zalaegerszegről. Szóval lsimán lehetett a LOY-291.
Én is láttam. Az LBH után ment, és tényleg a LOY-291 volt, Zalaegerszeg - Bp táblával. Nagykanizsára GWH-639 ment ugyanebben a konvojban.
A 17.00-s Bp - Zeg járat pedig elment egy Acronnal (LUW-854). OFF Néhány hónapja az alvállalkozós Irizar mellett Volánbuszos másodrészt is szoktam látni a hét vége felé, egyszer még E99-es Ikarust is. ON
A LOY-291-es biztos nem, és nem is Zeg-Bp-tábla volt. Az inkább LOY-452-es volt ami keszthelyi autó, és a jellemző Keszthely-Budapest-Keszthely tábla lehetett.
Köszi! ;) Igen, ma reggel épp láttam, bent volt a telepen a Tatra mögött. :
A reggeli pesti busz (gondolom FSJ ment) megint késett, 9.45-kor még nem volt a vasútnál. LOY 291 viszont készenlétben állt (Zeg-Bp táblával), gondolom rásegítőzött (amennyiben szükséges volt). GBS 079 meg különjáratos táblával parkolt mellette. o_O
Utas szempontból az lenne a legjobb, ha az LBH lenne a 11:40-16:00 fordán, az LRT a dupla fordulóson, heti egy napon pedig az FSJ ugrana be helyette.
Csak ezt így nehéz összehozni, mert a heti szemlét 8:40-ig nem igazán lehet befejezni, úgyhogy a cserét a 11:40-16:00 és a két fordulós forda között lehet csak megejteni.
Másik dolog, hogy az FSJ-ben van a legtöbb km, úgyhogy a legkisebb km teljesítményű fordán célszerű közlekedtetni.
Nekem még a fix napok sincsenek meg. :) De többször látom egyszer fordulni az LRT-t és kétszer az LBH-t, mint fordítva. Amikor pedig bejött múltkor a Lion's Coach, az volt a zavar csúcsa. :)
Na, én ezt nem tudtam előre. :) Nem tudom, mi a rendszer, még nem sikerült nekem se megfejtenem. Legutóbb is szerdán cseréltek, de biztosan emlékszek olyan hétfőre és péntekre is (de talán még csütörtök is volt), amikor szintén cseréltek. Pénteken szinte mindig látom felmenni az IAB-863 után, de néhány hete is egyszer LBH jött LRT helyett.
Dísztárcsára egy észrevétel: LOY-020 középső tengelyéről (mindkét oldalon) eltűnt a dísztárcsa, néhány hónapja pedig még fent volt. KKA-699 esete pedig nem rég lett tárgyalva, ha visszakeresel egy keveset, még képek is kerültek fel illusztrációként.
Tatabánya helyijáratain utazok nap mint nap. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor utaztam Zalás buszon. Csak nem néztem tétlenül hogy egy fórumtárs léírta a véleményét aztán mindeni ráugrott hogy milyen értelmetlen hozzászólást írt.