Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2718

Melyik busz sofőrje vezette?

 

ANU-970?

Előzmény: er111 (2716)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2717
Jelenleg a vosztokon áll.
Előzmény: er111 (2716)
er111 Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2716
Kinnt volt délután kettesen a szóló is.:)
Előzmény: Törölt nick (2713)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2715
JKV-002

Legalábbis az ő sofőrje vezette.
Előzmény: Dj Aty (2714)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2714
-1 JKV-s 280... :(
Előzmény: Törölt nick (2713)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.30 0 0 2713

Ma már dolgozott a csuklós Credo.

Másfél óráig üldöztem,mire felszálltam rá:)

Délelőtt a 3-ason ment komoly 8-15 utassal:D

Dj Aty Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2712
Holnap ráér valaki egy Szolnok-Szajol-Szolnok túrára?13:10kor megy a busz,és valószínű hogy EUB-438 viszi a fordát. :)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2711
Én is láttam a 415öt.Kb. mikor voltál ott?Melyik busszal mentél?Ott volt az 500. Ikarus EAG E95 is.
Előzmény: Törölt nick (2710)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2710

Én is láttam,ugyanakkor mint te,csak én bent vártam a buszra és ott láttam.

(:

A ragasztott üvegű,3ajtós Berényi Ikarus is bent volt ma.

 

Előzmény: SZEGECS (2709)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2709
Videó:
EUB-438 (Ik256.51) ma Szolnokon járt...
(Dj Aty-nak köszönet az infóért, a gk.vezetőnek meg azért, mert szépen lassan fordult ki, -így jobb felvétel készülhetett... :)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2708
A csuklósok majd június közepe felé várhatók, a szólókat elvileg jövő hét végéig lefényezik.
Előzmény: Törölt nick (2707)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2707
Én a 282-vel találkoztam tegnap.

És melyik nap jöna többi?
Azok már egyszere fognak jönni?
Mennyi idő míg lefényezik őket?
Remélem június közepétől már lehet rajtuk utazni.
Előzmény: SZEGECS (2706)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2706
Jászkunos BN12-k:
LMK-132
LMK-278
LMK-279
LMK-280
LMK-281
LMK-282
LMK-283
atinform Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2705
"Jól látom, hogy fehéren érkeztek, csík nélkül?"

Igen. A hátralévő 13 csuklós is fehéren érkezik majd és a Jászkun Volán fényezi le őket.
Előzmény: SZEGECS (2704)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2704
Mostmár kint áll mind a 6 a volán telepen.

Azaz, mind a 7 szóló, mert ugyebár egy már itt van múlt hét óta.
Lehet készíteni a gyászindulós CD-t ANU-éknak... :)
Jól látom, hogy fehéren érkeztek, csík nélkül?
Előzmény: Törölt nick (2702)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2703
Ugye, mennyivel másképp néz így ki? :)
Előzmény: GEFE (2700)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2702

Igen,megérkeztek.

A képet a Nagysándor József út-Abonyi út kereszteződésben készítettem.

Sajnos csak a telefonommal tudtam fényképezni.Bocsi.

 

Mostmár kint áll mind a 6 a volán telepen.

 

JEL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: atinform (2701)
atinform Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2701
Este érkezik hozzátok hat darab Credo BN 12.
GEFE Creative Commons License 2009.05.28 0 0 2700
Talán megnyugodnak a kedélyek, mindenki megelégedésére!!!
Előzmény: SZEGECS (2613)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.27 0 0 2699
017,ami nemrég volt felújítva,007,024 más nem jut eszembe...
Előzmény: gvm-408 (2698)
gvm-408 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 2698
Az a kérdésem lenne, hogy ugye a JKV-008-at most selejtezték Berényben, a 010 még idén követi az előrejelzések szerint, és a 012 is selejt lesz hamarosan.
Ha Szolnokon üzembe állnak az új gépek marad még egyáltalán JKV-s csuklós forgalomban a Jászkunnál?
Roger Preed Creative Commons License 2009.05.25 0 0 2697
"Meglátásom szerint most Magyarországon az jön, hogy ugyanazokat a hibákat elkövetjük, mint 20-30 évvel ezelőtt a nyugatiak."

Pontosan így van. Annyi szerencséje van az országnak, hogy a "hülyecivilek" eléggé sokat verik a tamtamot mindenféle felesleges tömegközlekedés és kerékpározás népszerűsítése érdekében.
Előzmény: hungeri (2695)
GEFE Creative Commons License 2009.05.25 0 0 2696
EGYETÉRTEK!
A nagymérvű utaslétszám csökkenés oka gondolom pl: hogy hová tűntek városunkból a nagyüzemek, ugyanis a hivatásforgalom szinte töredéke a valamikorinak.
A nagymérvű saját személygépkocsi forgalom lehet a másik ok.
Az utaink áteresztő képessége, valamint az úthálózat struktúrálja is meghatározó lehet. Ezek a tények a kötöttpályás tömegközlekedési elképzelések realitását is megkérdőjelezik szerintem?!
Előzmény: SZEGECS (2694)
hungeri Creative Commons License 2009.05.25 0 0 2695
"Gondoljunk csak arra, hogy hétvégenként már szóló buszok járnak a "tradicionálisan" csuklós vonalakon is..."

Az igaz, hogy évek óta sok százalékkal csökken az éves utasszám, de ez nem azt jelenti, hogy ilyen ütemben fogy a szolnoki emberanyag, hanem azt, hogy majdnem ilyen iramban romlik a modal split. Én nem tudok általánosságokon kívül magyarázatot arra, miért utaznak egyre kevesebben a JV járatain, bár kétségtelen, hogy a legutóbbi brutális áremelés nem segített a dolgon. Szóval annyi utas nagyjából volna, mint mondjuk 15 évvel ezelőtt, csak valahogy ki kéne rángatni őket a kocsiból. Na, ezek tipikus "kisvárosi" problémák, nyugaton rettenetes a Szolnok méretű városok helyi közlekedése (tisztelet a kivételnek), s még WC-re is kocsival járnak. Szolnok pont ezen az úton halad, kérdés, van-e annyi pénz és leleményesség a döntéshozókban, hogy ez megfordítható legyen... Meglátásom szerint most Magyarországon az jön, hogy ugyanazokat a hibákat elkövetjük, mint 20-30 évvel ezelőtt a nyugatiak. Még véletlen sem tanulnánk más hibáiból... Nem, mintha tudnám a megoldást :)
Előzmény: SZEGECS (2694)
SZEGECS Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2694
Szerintem nem sok realitása van egy szolnoki kötöttpályás üzemnek, legyen az akár troli, akár villamos.
Gondoljunk csak arra, hogy hétvégenként már szóló buszok járnak a "tradicionálisan" csuklós vonalakon is...
Tiborcsik Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2693
Szóval minden további találgatás helyett legjobb lenne, ha polgármesterünk elárulná, hogyan is értette. Szolnokra-e, vagy sem, ha igen, itt hova, és mivel?
Rbatka Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2692
5*
Előzmény: hungeri (2691)
hungeri Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2691
Én arra lennék kíváncsi inkább, hogy honnan szerzel utast a villamosra ?! A beruházás költségei miatt az egykocsis 12-16 méteres járművekkel soha nem lesz rentábilis egy szolnoki villamosüzem. A felvázolt viszonylaton (Jubileum -> Tisza-híd) még talán összejönne (csúcsban) egy normális villamosnyi utas, de ugye nem cél, hogy a szandai utazás a jövőben úgy nézzen ki, hogy 10 perc a villamossal, átszállás, majd 5-10 perc a Kretyóval? Mert ez lehet, hogy környezetbarát(abb), lehet, hogy presztízs, de nem utasbarát, így csak autós tilalommal oldható meg, hogy egyáltalán bárki felüljön a villamosra. Az sem lehet megoldás, hogy akkor járjon Szandáig (pl.) a villamos, mert ott már végképp nem lesz meg a kellő utasszám, Szolnok önerőből nem fog felmutatni 20-50 milliárdot (vagy többet?), az EU meg ilyen várható megtérülést nem fog támogatni (érdemben).

Egy trolibusz kapacitása viszont megegyezhet egy autóbuszéval, így azon vonalak, amelyeken csúcson kívül is csuklós vagy normál szóló kocsik közlekednek, kiszolgálhatóak madzagos busszal is, de szintén a megtérülés miatt csak az igazán kihasznált járatokat villamosítanám. Itt viszont megvan az az előny, hogy egyre kiforrottabb lesz az önjáró troliüzem, így megfelelő kocsiparkkal kevés madzaggal is sok trolibuszos (duóbuszos) vonal lenne alkotható, ami az emisszió és hatékonyság miatt inkább lehet rentábilis.
Előzmény: Törölt nick (2688)
Rbatka Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2690
Szandán mehetne hurokban :-)
Előzmény: Tiborcsik (2685)
Dj Aty Creative Commons License 2009.05.24 0 0 2689
Gyaloghídon nem lesz villamos.Már az új Tisza-hidat is tervezik,állítólag a papírgyár környékére.
Uj bevásárlóközpontnál van egy buszmegálló,de busz még nincs.Majd kukáznak valami szar M.A.N.-t,vagy Neoplan-t.A legjobb egy ócska Ikarus 266 lenne. :)
Előzmény: Törölt nick (2688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!