A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Itt válaszolok a felvetéseidre. Sajnos a 142-es vonal nem a legjobb minőségű, hogy oda bármilyen InterCiki -t lehessen terelni/bevezetni. Mert sajna Lajosmizse és Kecskemét között a mai menetrend szerint 3 alkalommal ingázik oda-vissza egy db Bz mot, és néhol még 20 km/h -val sem megy.
Azzal nagyon nem értek egyet, hogy a Szeged-Pest IC nem áll meg Cegléden!
Mert ebből lenne a MÁV-nak bevétele, ezt a témát már régebben feszegettem a fórumban. Sajnos a napi 4 pár vonat (pénteken és vasárnap 5) amit elvenne a 100-ról, ezzel elenyészően csökkenne a forgalom a 100a -n.
A mozdony rátolás, és csere Kecskeméten legkevesebb +10 perc menetidő. (legalább is a Citadella IC-n is ennyi idő van Bobán a mozdony cserére Sziliről Csörgőre.)
És kétlem, hogy +10 perc elvesztegett idő mellett hamarabb felérne Kecsóról a vonat Kö-Ki ig, Lajosmizse felé, mint Cegléden át.
(Azt most nem tudom, hogy mennyi idő alatt lehet megállás nélkül arra végigmenni a vonalon.)
Mondom, ez elméletben szép, de ennek nincs a mai világban reális lehetősége, mert nincs pénz a megvalósítására.
Ajaj, remélem nem. Kezdem megszeretni ezeket a járműveket, főleg a tisztaságuk miatt. Nem szeretném ha leamortizálnák az ottani helyiek. Jó lesz nekik lepusztult állapotú Bz+Bzx vagy selejtezésre váró Bhv, By stb., esetleg marhavagon is. Ha mégis odakerülnek reméljük meg fogják becsülni őket, mert itt a Dél-Alföldön nagyon kedvelik az utasok.
Köszönöm! Azért valamikor talán ezekből is lesz vonat, ha az itthoni szerelőgárda rendesen "összerakja őket újra",(mint anno ha jól hallottam, a Szergejeket:-))
Esetleg a szolgálatkészségről nincs infód, hogy mennyit futnak a 6341-esek két leállás között?
Egyébként már jó ideje csak a 007-es és a 010-es Usgyikat látom Egom felé, pedig több is álldogál a Nyugatiban a tárolóvágányokon. Ezekkel mi van, tudja vki?
Mer' most kövezzetek meg, de én szeretem az Usgyikat, olyan helyesen rondák:-)
Azt hiszem, nem az fogja nagyon a bécsi utat, hanem az ürömi elágazásnál lévő rohadék lámpa. Amióta az ott van, még lehetetlenebb lett arrafelé a közlekedés...:-(((((((((((
A KRESZ-ben benne van, hogy torlódó forgalom esetén meg kell állni a szabad jelzésnél az útkereszteződések és a sorompók előtt és addig tilos továbbhaladni,amíg az illető járművével biztonságosan át nem tud férni.
De ugye a sok állat, idióta vezetők, akik sietnek és nem gondolkodnak, a torlódás ellenére is behajtanak az átjáróba, amikor továbbmenni nem tudnak, majd meglepődve tapasztalják, hogy záródnak lefelé a csapórudak és ottragadnak a síneken.