Keresés

Részletes keresés

M41 2152 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 453

Szia!

Bocsi az offolásért.

 

Itt válaszolok a felvetéseidre. Sajnos a 142-es vonal nem a legjobb minőségű, hogy oda bármilyen InterCiki -t lehessen terelni/bevezetni. Mert sajna Lajosmizse és Kecskemét között a mai menetrend szerint 3 alkalommal ingázik oda-vissza egy db Bz mot, és néhol még 20 km/h -val sem megy.

Azzal nagyon nem értek egyet, hogy a Szeged-Pest IC nem áll meg Cegléden!

Mert ebből lenne a MÁV-nak bevétele, ezt a témát már régebben feszegettem a fórumban. Sajnos a napi 4 pár vonat (pénteken és vasárnap 5) amit elvenne a 100-ról, ezzel elenyészően csökkenne a forgalom a 100a -n.

A mozdony rátolás, és csere Kecskeméten legkevesebb +10 perc menetidő. (legalább is a Citadella IC-n is ennyi idő van Bobán a mozdony cserére Sziliről Csörgőre.)

És kétlem, hogy +10 perc elvesztegett idő mellett hamarabb felérne Kecsóról a vonat Kö-Ki ig, Lajosmizse felé, mint Cegléden át.

(Azt most nem tudom, hogy mennyi idő alatt lehet megállás nélkül arra végigmenni a vonalon.)

 

Mondom, ez elméletben szép, de ennek nincs a mai világban reális lehetősége,  mert nincs pénz a megvalósítására.

 

on

M41 2152

Előzmény: M41 2202 (452)
M41 2202 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 452

OFF

 

Azért gondolj csak bele. Lehetne Csörgős vonat a 142-esen.

 

Jó állapotban lévő a pályával (legalább 120-as) és jó szervezéssel.

 

A szegedi IC-k Kecskemét után már csak Kőbánya-Kispesten állnak meg, ezért Kecskeméttől az IC-k mehetnének a 142-esen is. Jó kis móka lenne.:)) Nem?

 

Előnye: csökkenne valamelyest a 100a vonal forgalma.

 

Hátránya: a MÁV szervezettségét ismerve a mozdonyrátolás (M41), mozdonylekapcsolás (V43) jelentősen növelné a menetidőt.

 

Na mindegy ezt csak elméleti síkon vetettem fel, de végülis megvalósítható lenne. Nem?

 

Lenne egy kérdésem: a jelenlegi pályaállapotok mellett a 142-esen mennyi idő alatt lehet végigmenni, megállás nélkül Kecskeméttől Kőbánya-Kispestig.

 

ON

 

 

Előzmény: M41 2152 (450)
M41 2202 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 451
Egyezik. Ebből a szempontból sem örülök neki. Üdv
Előzmény: M41 2152 (450)
M41 2152 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 450

Szia! Pedig sajna ez lesz. Egyébként csak azért nem örülök ennek, mert így kiszorulnak onnan is a Csörgők. üdv.

Előzmény: M41 2202 (449)
M41 2202 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 449
Ajaj, remélem nem. Kezdem megszeretni ezeket a járműveket, főleg a tisztaságuk miatt. Nem szeretném ha leamortizálnák az ottani helyiek. Jó lesz nekik lepusztult állapotú Bz+Bzx vagy selejtezésre váró Bhv, By stb., esetleg marhavagon is. Ha mégis odakerülnek reméljük meg fogják becsülni őket, mert itt a Dél-Alföldön nagyon kedvelik az utasok.
Előzmény: M41 2152 (448)
M41 2152 Creative Commons License 2005.07.30 0 0 448

Sziasztok!

Úgy tudom, hogy szeptembertől a szentesi BP -k fognak járni a 142-es vonalon.

kb. hány db BP kell a lajosmizsei vonal teljes kiszolgálásához a 40-ből?

(Egy vonat: csatolt BP, gondolom) Ezzel egyidőben változik-e arrafelé a menetrend?Maradnak-e Szentesen a Csörik? üdv.

rm40 Creative Commons License 2005.07.30 0 0 447
Van ez így... Az osztrákoknak a Talenttel jött össze ugyanez.
Előzmény: Bányatörp (444)
szili1250 Creative Commons License 2005.07.30 0 0 446

Köszönöm! Azért valamikor talán ezekből is lesz vonat, ha az itthoni szerelőgárda rendesen "összerakja őket újra",(mint anno ha jól hallottam, a Szergejeket:-))

 

Esetleg a szolgálatkészségről nincs infód, hogy mennyit futnak a 6341-esek két leállás között?

Előzmény: Törölt nick (443)
Bányatörp Creative Commons License 2005.07.29 0 0 445

olyan helyesen rondák:-)

 

Így beszél egy igazi vasútbarát! :-)))))

Előzmény: szili1250 (441)
Bányatörp Creative Commons License 2005.07.29 0 0 444
Mennyi idősek is ezek a járművek??? :-/
Előzmény: Törölt nick (443)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.29 0 0 443
A 8-as darabokban(tengelyhajtómű).A 9-es tengelyhajtómű csere után mérlegre vár. a 6-os korlátozottan mehet légkondi hiba miatt.A 7 és a 10 még megy.
Előzmény: szili1250 (441)
M41 2152 Creative Commons License 2005.07.29 0 0 442

Hi! Szerdán, a 11.05-s ami Piliscsabáig megy, azon a 6341 006 volt. üdv.

Előzmény: szili1250 (441)
szili1250 Creative Commons License 2005.07.29 0 0 441

Miért???

 

Egyébként már jó ideje csak a 007-es és a 010-es Usgyikat látom Egom felé, pedig több is álldogál a Nyugatiban a tárolóvágányokon. Ezekkel mi van, tudja vki?

 

Mer' most kövezzetek meg, de én szeretem az Usgyikat, olyan helyesen rondák:-)

Előzmény: Törölt nick (434)
Bányatörp Creative Commons License 2005.07.28 0 0 440

Huh, ennél az átjárónál? Itt több a gyalogos, biciklis, mint autós. :-(

 

A megfejtés különben helyes!

Előzmény: Törölt nick (439)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 439
De a6-os uzsgyi és a10-es desiró itt már gázolt.Vörösvár solymári felén.
Előzmény: Bányatörp (438)
Bányatörp Creative Commons License 2005.07.28 0 0 438

Na mind1. Ez egy kevésbé forgalmasabb útátjáró. :-)

 

Na hol van?

Bányatörp Creative Commons License 2005.07.28 0 0 437
Azt hiszem, nem az fogja nagyon a bécsi utat, hanem az ürömi elágazásnál lévő rohadék lámpa. Amióta az ott van, még lehetetlenebb lett arrafelé a közlekedés...:-(((((((((((
Előzmény: Törölt nick (429)
Bányatörp Creative Commons License 2005.07.28 0 0 436

A KRESZ-ben benne van, hogy torlódó forgalom esetén meg kell állni a szabad jelzésnél az útkereszteződések és a sorompók előtt és addig tilos továbbhaladni,amíg az illető járművével biztonságosan át nem tud férni.

 

De ugye a sok állat, idióta vezetők, akik sietnek és nem gondolkodnak, a torlódás ellenére is behajtanak az átjáróba, amikor továbbmenni nem tudnak, majd meglepődve tapasztalják, hogy záródnak lefelé a csapórudak és ottragadnak a síneken. 

Előzmény: Törölt nick (427)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 435
IGEEEN!!!! Valaki ugy gondolja, mint én!!!!
Előzmény: Törölt nick (434)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 434
Nem kéne mert az uzsgyik a végüket járják.
Előzmény: Törölt nick (431)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 433
Pénz, pénz, pénz... Sz*rból nehéz várat épiteni.......................
Előzmény: Törölt nick (432)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 432
Magyarul :senkinek nem jó az az átjáró ,mert ekkora közuti forgalomat nem lenne szabad sorompóval lebonyolitani .
Előzmény: Törölt nick (429)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 431
Akkor az leghamarabb november. 4-5 honap minimum...
Előzmény: Törölt nick (430)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 430
Tudom de álitólag 5 jön.Áprilisban kezték öket csinálni.
Előzmény: Törölt nick (428)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 429
De ha Óbudán van kereszt, akkor jol megfogja a Bécsi utat is... Reggeli, és a délutáni csucsban nagyon jo...
Előzmény: Törölt nick (427)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 428
Még 14-es sincs.
Előzmény: Törölt nick (426)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 427
Nem veszélyezeti a vonatközlekedést.Sokat volt olyan ,hogy nem tudnak haladni a kocsisorral és bent ragadnak a kocsik.Volt ilyen baleset is.(Bz-272)
Előzmény: Törölt nick (425)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 426
A 19-esre még várni kell de a 18-asra már nem olyan sokat állítólag 1-1.5hónapot.Bár a vasútnál az a biztos ami már megtörtént.
Előzmény: Törölt nick (422)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 425
Az. De miért. Mert nagyon fogja a Bécsi Ut forgalmát?
Előzmény: Törölt nick (424)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.28 0 0 424
Jó estét!A legszemetebb átjáró amit csak lehet hagyni üzemelni=Üröm-Óbuda. Bécsi ut.
Előzmény: Bányatörp (423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!