Keresés

Részletes keresés

VDaNi Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394533

Megjottem a sok hegyezesbol, a full atlag volt 4.2, 4 fővel vegig klimaval

ott mikor 4-5 napig csak a hegyekben mentem vegig felvitte a 3,8at:)

 

ebben 12db 1000+ meteres hegymaszas is benne van

 

sokat hasznaltam a B modot, hasznos nagyon

 Ilyenkor a hibridrendszer a rendes benzines egyseg porgetesevel plusz motorofeket general

ha pedig a fekre lepek, meg tobb motorfeket ad

 

a Prius topicon egen irta valaki es igaza volt mikor  7-8 vonalas az akku, s ugy megyek sokat, utana mindig a szokasosnal intenzivebb elektromos hasznalattal gyorsan visszameriti a 6 vonalra ami a nyuagalmi orszaguti allapot

 

volt olyan, hogy 100 felett, a kozepvonal utan volt a gazallas, amikor a benzines is mar menni szokott es a fogyasztas 0 volt sik uton, tehat csak az aram hajtotta a kocsit 100 felett. Is

 

A kocsi vegig nagyon jo kenyelmes csendes volt, mellé jol szolt a zene, a navi pontos volt, jol is ment a vas a hegyekben is bosegesen eros es csendes volt 4fővel is :)

 

es a megbizhatosag erzese vegig ott volt :)

 

Itt amirol beszeltem

VDaNi Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394532

mx5 is ilyen volt 70-101 fok kozott ugyanazt mutatta, a scangaugeon meg lattam mi a pontos

 

Prius nem is mutatja, bar nem is erdekes :)

Előzmény: Törölt nick (394508)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394531

Abban miért is?

Ne keverd ide, hogy kaphatja a jelet a motorvezérléstől, most azokról van szó, amik még nem csaltak a néphit szerint.

 

Éppen mi nem érzékeny ennyire? A Saabod az volt, annak az adatait írtam be.

 

Előzmény: FRANKYE (394530)
FRANKYE Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394530

394526 ben írtál hülyeségeket. Most nem. Ez most hogy jött össze? :)

 

"én használok rendes hőmérőt, " 

 

Én is használok, ill.  kiírja a kocsi a pontos hőmérsékletet. Nekem nem ilyen "érzékeny" gázadásra , nyilván más a motor más a szenzor helyzet. Hogy ilyen érzékeny az arra jó, hogy az ECU hamarabb tudja, hogy kb.  milyen hőmérsékletek vannak a motorban/hengerfejben. 

 

 

 

Ez az autó  hőmérő téma időnként előjön itt a fórumon mint az Iphone vs Androidos telefon. Volt már többször.

 

Azokon a kocsikon amiken nem változik a hőmérő mutatója bemelegedés után, van egy hőmérsékleti sáv amin ha belül marad a hőmérséklet akkor mutató helyzete nem változik. Ez általában állítható szervizműszerrel.

De majd SB kijavít ha akar ő nem "pék". :)

Előzmény: tcaoe (394529)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394529

Namost én használok rendes hőmérőt, ha nem így lenne, akkor egy nyugodt nyári estén például ezt látnád:

 

82 fok, békésen haladva. Nagy gáz, kb. 10 másodpercre, ekkor 108 fok. Utána kb. fél perc alatt visszaáll 82 fokra. Vagy mondjuk egy francia dízel 75 fokra. Mindez a blokkban vagy a hengerfejben mérve, nem a hűtő kimenő oldalán.

De magyarázd meg, mert te értesz hozzá, hiszen olvastad a szuperinfóban, ahol egy pék írta.:P

Előzmény: FRANKYE (394528)
FRANKYE Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394528

Ekkora hülyeséget rég írtál. :)

 

Előzmény: tcaoe (394526)
I.Blasius Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394527

Nekem eddig minden japó autóm (eddig 7 van/volt) ilyen volt. 

 

Eddig 3 autónk volt, aminél a hőfokjelző jól mutatott: A Skoda Feliciám anno, aminél ez elengedhetetlen is volt, mert 150 kmh fölött forralta a vizet, apám Ford Escortjai anno, illetve anyám 206-osa. Ez talán a legújabb autó, ami még tényleg mutatja a hőfokot.

Előzmény: P.URBANUS (394524)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394526

Nem kell ahhoz sok trükk. Olcsó érzékelő, annak 8-10 másodperc, mire bármit is csinál. Azán olcsó kijelző, ami csak kb. 5-6 valódi helyzetet jelez. Aztán meg is kaptuk a tipikus hőmérőt az autóhoz.

Előzmény: P.URBANUS (394524)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394525

Kérdezd  Scaleot, ő a rajongó.:)

Előzmény: Garfield007 (394520)
P.URBANUS Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394524
Akkor lehet, hogy a Vitara is már trükkös volt...
Előzmény: Lónyak (394522)
Lónyak Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394523

(Illetve 19-re. 18 éjszaka.)

Előzmény: Lónyak (394521)
Lónyak Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394522

"újabb autókon"

 

Már a '92-es Galanton is csalt a vízhőfokmérő. Ez nem új találmány, jobb ha megnyugszik a felhasználó, ha pár fokot ide-oda megy a hőfok.

 

Előzmény: P.URBANUS (394505)
Lónyak Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394521

18 napra.

Előzmény: miert.mindig.en (394496)
Garfield007 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394520

Megint elolvastam, de mostantól Zach kolléga mellé tettem a hülyét. 

http://robogo.blog.hu/2014/08/20/a_megkerult_robogo

A falu esze, a példakép le bírta ezt írni:

 mert időm mint a tenger, és tudsz te itt tengerről Magyarországon? 

Nem értem, hogy miért bírja bárki is komolyan venni...

 

Garfield007 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394519

Van baj látom, már megint :-)

Jó sok év young/oldtimerezés után én teljesen elégedett vagyok azzal is, hogy azt sem tudom hol a nívópálca a Thaliában. 

Ma túlestünk a vezérlés cserén, ezzel együtt bordásszíj és pár szimering is, mert csak 10 éves a lelkem. A szívemhez kaptam mikor megláttam, hogy a felső motortartó bak 36e körül van gyáriban. Szóval, aki tud 16 szelepes, 1.4-es Thaliaban olcsó motortartóbakot az ne tartsa magába. Az utángyártott mezőny teteje érdekelne...

Valamint jöhetnek a szidalmak, 5 órás Android frissítésen vagyok túl, asszony Alcateljén viccesnek találtam, hogy frissítek mindent. Nem biztos, hogy kapok vacsorát... :-) de kész van.

 

P.URBANUS Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394518

Annál jobban már nem lehetett volna odalépni. :-)

Nem akartam kipróbálni, hogy mi lesz, ha nem lassítok, persze lehet, hogy nem forrt volna fel.

Előzmény: tcaoe (394517)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394517

Node ha jobban odalépsz, akkor mi lesz? Magasabb, de még normális hőmérsékleten működik tovább. A pontos értékre esetleg akkor lehet szükséged, ha már szar az egész, és óvatosabb gázzal akarod elkerülni a túlmelegedést. Én olyankor amúgy javítást javasolnék.:)

Meg persze, kihegyezett versenymotoroknál ez fontos lehet, de utcán nemigen.

Előzmény: P.URBANUS (394512)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394516

De azért 7,6 és 8 liter között van azért különbség. 

Előzmény: tcaoe (394510)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394515

Na, ilyen hűtőrendszert is lehetne tervezni, de autóba nem szoktak. A Vitarába sem terveztek nyilván.

Nem trükkös az, hanem buta.

 

Előzmény: P.URBANUS (394511)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394514
Nem jo. Pont az a jo ha szukseges el tudjuk engedni a homersekletet.
Előzmény: P.URBANUS (394511)
M.Sanyi Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394513

a régi swiftek ugyanígy csinálnak. Azt gondoltam, hogy csak három állása van. :)

Előzmény: P.URBANUS (394511)
P.URBANUS Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394512

Egyszer egy régebbi Pug. Partnerrel mentem autópályán, 40 fok körüli külső hőmérsékleten, meg oda is léptem neki, hogy haladjunk kicsit. A mutató elindult fölfelé, visszalassítottam, visszahűlt. Jobb ez, mintha forrás előtt jelzi, hogy baj lesz.

A most használt kocsiban meg egyáltalán nincs hőmérő, csak kék és piros lámpa, nem örülök neki, de ez van. Nívópálca az van benne. Még az ablakmosó tartályban is. :-)

Előzmény: tcaoe (394509)
P.URBANUS Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394511

Lehet tervezni stabil hűtőrendszert is. :-)

 

Volt  a családban 1994-es Suzuki Vitara. Azért ezzel jövök, mert nem gondolom, hogy abban már trükkös hőmérőt használtak volna. A lényeg az, hogy bemelegedés után a mutató el nem mozdult középről, bármilyen külső hőmérséklet, terhelés is volt éppen.

Előzmény: Törölt nick (394508)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394510

Mert ha 3,7 litert öntesz bele, akkor más lesz a pálcán, mintha 3,7 litert öntenél bele?:)

Előzmény: Törölt nick (394506)
tcaoe Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394509

Csak akkor mutat normális értéket, ha normális az érték.

Az igaz, hogy nem mutatja (illetve nem biztos, hogy ott igazat mutat), hogy 76 vagy 95 fok, de nem is szeretnéd te azt látni.:)

 

Előzmény: P.URBANUS (394505)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394508
"mindig normális értéket, nehogy összezavarjuk a sofőrt. "

Allando erteket mutat, nem ingadozik. Ha gond van akkor felmegy. Tudod hanyan vittek szervizbe az autot mert ingadozott a homerseklet?
Előzmény: P.URBANUS (394505)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394506

Az utolsó néhány deci miatt.

Előzmény: Törölt nick (394504)
P.URBANUS Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394505

A motorgenerál olcsóbb. :-)

Meg az újabb autókon ezért mutat a hűtőfolyadék hőmérője (ha egyáltalán van) is mindig normális értéket, nehogy összezavarjuk a sofőrt. 

Előzmény: Törölt nick (394502)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394504
Minek?
Előzmény: Törölt nick (394503)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.20 0 0 394503

De attól még ellenőrzik a szervízben a szintet - pálcával.

Előzmény: Törölt nick (394501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!