[image2] Sziasztok! Levizsgázott a kis autóm! Igaz már kb 3 hete csak nem volt időm lefényképezni meg feltenni képet! Elsőre átment! Nem valami jók a képek de majd ha nem esik akkor csinálok jobbat!
Dorog, vagy Hajdúdorog?!:) Mert Hajdúdorogon megfordulok párszor mostanság...
Én leginkább BP, de most épp 1 évet kiküldetésben éltem, most jövök vissza BPre, vagy Győrbe. Amúgy Salgótarján mellől származom eredendően, de most aug. végéig Nyír1en lakom.:)
Sziasztok! Új vagyok még,de szerintem egyre sűrübben fogok itt feltűnni. :D Nekünk is van egy Skoda 120L-ünk és ha minden igaz pár héten belül az enyém lesz mert veszünk új autót.Szeretném valamilyen szinten rendbehozni kívülről,motorikusan már nincs baja.Kb.5 éve vettük és már nagyon sokat költöttünk rá,bár egy váltócsere nem ártana mert a hátramenetet 10-ből 1-szer veszi be. Itt vannak róla képek ma csináltam csak rossz a digitálisnak a dátuma:
A balatonakali-i hétvégén ugyanez a problémám merült fel, azzal társulva, hogy tiszta trutyi lett a kerék belseje. Kiderült, hogy a bal első kerékcsapágy szorult meg, és kiköpte a zsírt. Ha felemeled a kocsit, akkor nézd meg, hogy mennyire könnyen forog a kerék, hogy nem-e véletlenül a csapággyal van probléma. Ha igen, bármelyik skodás boltban egy-két ezer Ft-ért lehet kapni.
Nem áll sokat a gép mert minden nap 50 kilométert megyek vele,ezért nem értem miért nem megy vissza a helyére.Amúgy kb 3 honapja lett cserélve a bal hátsó fékmunkahenger akkor le lett cserélve a fékolaj is.Köszi a választ.
Be van rohadva a fékdugattyú. Magyarán be van rozsdálva a pereme és megszorul a hengerben, nem tud visszahúzódni. Lekapod a kereket, leszeded a fékcsövet (eltömíted vmi kis befaragott faékkel v vmivel, h ne folyjon el a fékfolyadék. Kikapod a fékbetéteket, leszeded a féknyerget és szépen kiveszed a dugattyút. Kipucolod a hengert illetve a fékdugattyút körbepolírozod vmi zsírpapír szerűséggel. Csiszolóvászonnal semmikép!!! Ha leszedted a rozsdát, akkor mehet szépen minden vissza, légtelenítés 3-4x és már kész is. Illetve ha már szétkapod, akkor érdemes megnézni a gumi fékcsövet h érett e már a cserére. Ha el van ernyedve érdemes 1 füst alatt lecserélni őket. Illetve, ha nagyon szmötyis a fékfolyadék, akkor érdemes leengedni, átmosatni kicsit és friss tisztával feltölteni...
Pár napja hallottam előröl valami nyikorgást.Picit ráléptem a fékre és abbahagyta,de mikor felengedtem a pedált megint nyikorgott.Jobb első felni nagyon forró volt felemeltem a kereket és surlódott valamiért nem megy hátra a fékbetét ha nem fékezek. Mi lehet a gond?
Nekem amikor ezt csinálta akkor a vezérműláncot kellett kicserélni. Beálltam 90-re és össze vissza rángatott meg a ford. számmérő is össze vissza ugrált.
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. A skodrimnál ha beállok egy sebességi tempóra akkor rángat, mintha kihagyna. Ez mitől lehet? Gyújtás, alapjárat rendben.Gyorsításkor nem csinálja.
Könyrapid, neked is szép állapotban van a masina. Mi ez, 120l v 125l?! Ugyan ilyen üléseket vettem én is a fehérbe, mint neked vannak, nagyon faszák...
Jó drágán állították a futóműved. Én tavasszal állítattam, korrigáltattam, és 2rugó volt...
Kéne olyan méretet keresni, ami hasonlít a gyári diszcsíkra, Skoda táblácskám van az ajtóra, kicsit feldobná a gépet, talán még jobban is menne tőle.;o)
Jó lenne tudni, hogy van-e még olyan Barum, megpróbálok utánanézni. Nekem mindenesetre pihen 1 30ezret futott made in cz garnitúra a garázsban az OT-s gépre :)
Köszönöm a segítséget, akkor az említettekre figyelek majd vásárlásnál. Inkább egy megbízható autót akarok, amivel nyugodt szívvel mehessen az ember 100-200 km-t is, ha esetleg alkalom adódik, mindazonáltal nem mindennapi használatra kellene. A generálozásokat megpróbálom házilag kivitelezni, egy Jaroslav Andrt-féle "lexikont" már szereztem, gondolom az elég nagy segítséget ad a ténykedésekhez, továbbá az általad leírtakhoz ha jól sejtem, nem kell speciális szerszámarzenál.