Keresés

Részletes keresés

Mwin Creative Commons License 2019.05.02 0 0 128075

Egykori FOKA - dolgozóknak egy kis történeti adalék:
https://bajaiipartortenet.hu/foka/

PJ69 Creative Commons License 2019.05.02 0 2 128074

Felsőgöd-Surány holnaptól hétvégenként újra indul. 

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2019.04.30 0 0 128073

Az orosz (egyébként Fonyód) az n-1. számú beszállítóról indult, n pedig 7 😀

Előzmény: HG. (128071)
zjakabfi Creative Commons License 2019.04.30 0 0 128072

A kiszallas lehetősége nem olcsó.

És a kikötői díj?☺

Előzmény: HG. (128071)
HG. Creative Commons License 2019.04.30 0 1 128071

Balatonfüredről elindul 11.00 órakor a sétahajó (éppen a Csobánc) az n. számú beszállóhelyről. 

Balatonfüredről elindul 11.00 órakor a menetrendi járat (éppen vmi orosz) az n.+1. számú beszállóhelyről. 

 

A menetrendi kicsit gyorsabban halad, így 11.20 körül Tihanyba ér, és kiköt.

A séta kicsit lassabban halad, így csak 11.30 körül ér a tihanyi mólófejhez, de nem köt ki (hiszen séta).

 

A két hajó nagyjából egyszerre indul vissza 11.30-kor karöltve. Ld kép.

 

A menetrendi most is kicsit gyorsabb, így 11.50-kor már Füreden van. (ahonnan majd 12.00-kor indul tovább Siófok felé)

A séta most is kicsit lassabb, így csak 12.00-kor van Füreden.

 

A séta felnőtt utasa 2000 Ft-ot fizetett ezért az 1 óráért 11-12 h között.

A menetrendi utasa 3000 Ft-ot a 11-12 h közti, hajón töltött majd' 1 órájáért.

 

 

 

 

 

 

svábler27 Creative Commons License 2019.04.30 0 0 128070
riversea Creative Commons License 2019.04.30 0 0 128069

...-:)

 

...és nagyon tetszik gumidani fotója is a 301-es belsejéről, tényleg úgy nézett ki, mint egy nagy Ikarus.

Előzmény: Enzo (128067)
riversea Creative Commons License 2019.04.30 0 1 128068

Kösz, a mahartports egyelőre nekem most elég...

 

 

Előzmény: viking star (128066)
Enzo Creative Commons License 2019.04.29 0 1 128067

MEGYER. :-)

 

Előzmény: Una Vestrum (128063)
viking star Creative Commons License 2019.04.29 0 2 128066

Köszönöm, igyekszem. :)

 

A Passnave-kikötések szorgalmasan felkerülnek a honlapra, amit Jakyg linkelt, követhető a rendszer, bár kicsit felületes, (honnan érkezik??? hová távozik???) de a célnak megfelel.

 

Második a rangsorban a Bravodock Kft., itt egy excell-táblázatban vannak a kabinos-kikötések, ez jelenleg nem nyilvános, nekem is csak azért van hozzáférésem, mert most véletlenül pont én hosztolom a folyamhajón.

 

A harmadik az Infopark, őszinte leszek, halvány fogalmam sincs, hogy ki fia borjáé, de oda jószerivel csak a négy ukrán érkezik, melyeknek immáron kiszámítható és tervezhető az érkezésük/távozásuk (péntek és hétfő között minden reggel 9-kor érkezik 1-1 db úgy, hogy egyszerre csak 2 legyen átfedésben - ez nekem kicsit szomorú, mert jó lenne egyszer elkapni még együtt a négyet. :)

 

A fenti három befogadóból összeollózva nagyjából kiadódik a teljes a budapesti kabinosforgalom.

Előzmény: riversea (128054)
lalitipp Creative Commons License 2019.04.29 -1 0 128065

lalitipp Creative Commons License 2019.04.29 0 1 128064

Érd ma.

Una Vestrum Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128063

Érdeklődéssel várom.

Előre jelzem, hogy nem fogom vitatni a megfejtést.

:-)

Előzmény: Enzo (128061)
laci 53 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128062

Ma reggel hívott a család a szomorú hírrel.A temetés máj.7-én 11 órakor lesz a siófoki Kele utcai temetőben.

Előzmény: Ádám Várkonyi (128055)
Enzo Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128061

A vízibuszra is lehet tippelni, vagy az érdektelen? :-)

Előzmény: napocza (128049)
zjakabfi Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128060

Akaliban a mólóhoz kepest a sorompó keletebbre van.nem sokkal, de nem szemben.

Előzmény: smith (128058)
zjakabfi Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128059

Az árnyékok és J járat menetrendje is segít.

Előzmény: jakyg (128056)
smith Creative Commons License 2019.04.29 0 1 128058

Az ugye egyértelmű, hogy északi part. A vasúti átjáró kb. ilyen közelben és irányban Alsóörsön, Révfülöpön Akaliban, Badacsonyban és Györökön van.

Révfülöpnél a jellegzetes kikötőépület látszana. Badacsonyban az átjáró a móló tengelyében van. Akalit a móló kialakítása zárja ki, ahogy Györököt is, továbbá az átjáró ott is a móló tengelyében van.

És akkor a háttérben a Csere-hegy jellegzetes formáját még nem is említettem. :-)

Előzmény: jakyg (128056)
jakyg Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128057
Előzmény: riversea (128054)
jakyg Creative Commons License 2019.04.29 0 0 128056

Elhiszem, hogy Alsóőrs, és gratulálok. De hogyan ilyen gyorsan?
(Amúgy Alsóörsön a móló vége és a part között mintha nagyobb volna a távolság.)

Előzmény: smith (128050)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2019.04.28 0 0 128055

Egyébként Tyukos Imre bácsi pont a napokban hunyt el.

/RIP/

Előzmény: laci 53 (128053)
riversea Creative Commons License 2019.04.28 -1 0 128054

Szuper, csak így tovább...-:)

 

Budapesti kabinos indulások fenn vannak a neten valahol? Kerestem, de nem találtam, pedig úgy rémlik, régen közzétették. Persze lehet, rosszul emlékszem.

Előzmény: viking star (128052)
laci 53 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 128053

Esetleg a háttérben látható személyre valakinek tippje? Én Tyúkos Imre bácsira gondolok.

 Pár éve még a Jókaival sétahajózott Füreden.

Előzmény: napocza (128049)
viking star Creative Commons License 2019.04.28 0 2 128052

Indul a szezon, megtörtént 2019. első rövidebb lélegzetű szpottingja Horányban.

2019. 04. 26. péntek 14 óra és 2019. 04. 28. vasárnap 14 óra között (48 óra alatt) összesen 85 hajóelhaladás esett meg a 1669. fkm előtt.

 

Az első 24 órában 43, a második félidőben pedig 42, ez meglehetősen egyenletesnek mondható, ráadásul nem csak a napi eloszlás, hanem a személyhajó-áruszállító fele-fele arányában is mutatkozik javuló tendencia az utóbbiak esetében, hiszen:

 

a 85 hajóból:

- személyszállító: 43, ebből
-- kabinos: 40, ebből
--- hagyományőrző kabinos: 3
--- modern kabinos: 37
-- szárnyas: 3 (megj.: mindháromszor a VÖCSÖK-II)

 

- áruszállító és egyéb: 42, ebből
-- önjáró vagy tolóönjáró: 31
-- tolt kötelék: 9
-- toló szeparát: 1
-- roro: 1

 

Lobogó szerint:
CH 20 -> D 18 -> SK 11 -> UA 8 -> M 6 -> NL 6 -> HU 5 -> RO 4 -> BG 3 -> A 2 -> F 1 -> HR 1

 

Különlegesség, rendkívüli esemény, szokatlan hajóviselkedés:
- nem volt tapasztalható.

 

napocza Creative Commons License 2019.04.28 0 1 128051

Kösz.

Előzmény: smith (128050)
smith Creative Commons License 2019.04.28 0 2 128050

Alsóörs.

Előzmény: napocza (128049)
napocza Creative Commons License 2019.04.28 0 0 128049

Erre a helyre lenne tippetek?

141911 

révész64á Creative Commons License 2019.04.23 -1 0 128048

Én dolgoztam a Fonyódon a zuhany rácsot lehet takarítani. A kormány állás előtti tér nyitott legyen jó megoldás, de erős napsugárzásnál kellemetlen lenne. Hátsó fedélzet lehetne magasabb az jó ötlett.

HG. Creative Commons License 2019.04.23 0 1 128047

A 3. ponthoz: a 4-ből 2-t kellett volna ilyenné tenni, és akkor lenne hajó őszre is..

Előzmény: HG. (128046)
HG. Creative Commons License 2019.04.23 0 1 128046

Fejlődhetnének még tovább..., mert üzemeltetői oldalról valóban sok előnyös tulajdonságuk van, csak az utasok szempontjait nem vették eléggé figyelembe...

 

1. felső üléssorban jelenleg nézi egymást 10-10 ember egymással szemben, ehelyett 4-es boxok kellenének (meg döntéspróba, de a tengermelléki hajók a Balatonnál komolyabb vizeket is kiálltak, így kevés kétségem van az eredménnyel kapcsolatban. És csak 1x kéne megcsinálni...)

 

2. Hátsó utastér teteje nagyon alacsony, 180 cm körül fejbeverős, még akkor is, ha sárga matricákkal ellátják. Az negyediknél ugye ezt már korrigálták, de nem lenne halálos tétel a többinél is megtenni utólag.

 

3. Amire régebben kellett volna gondolni, az a nyitott terek arányának növelése, kb így:

akkor az emberek negyede napon, negyede fedett de nyitott részen ülhetne, és csak (a kisebbik) fele kényszerülne bentre.

 

Kb így:

 

 

+ a zuhanyrácsos fedélzet borítás nagyon igénytelen, ráadásul nem is lehet jól takarítani, mert belemegy a kosz.

Előzmény: Ádám Várkonyi (128044)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!