Elvileg napokon belül lecserélem a stilomat egy 1.3 multijet 90LE-re!
3.81 az alapára de de sokkal több extra van benne mint 4millás stilo racingbe kivéve a 17-es felniket! Elvileg fekete lesz, és belül meg gyönyörű narancssárgás a középkonzol és az ülés ülőfelületén szintén narancssárgás pöttyök vannak, de majd kiderül élőben ha leszállítják, lehet hogy nem is tetszik, és inkább stilo racing lesz belőle :P
Nem lepődnék meg ha az 1.4 95 LE-s azért lenne ilyen drága, mert csak Emotion változatban lesz, mert ha az Active kerül annyiba akkor tényleg nevetséges. Jó lenne már egy komplett árlista.
Mondjuk a Stilot szerintem azért is adják ilyen mérsékelt áron, hogy egyáltalán el lehessen adni. Merthát nemigazán váltotta be a hozzáfűzött reményeket, sosem volt olyan meghatározó modellje az alsó-középnek, mint amilyen a Punto a kisautók között.
Az összes többi változat ára a hárommilliós lélektani határ közelében, vagy a fölött van. 1,3 literes 75 lóerős dízelmotorral 2,99, 1,4 literes 77 lóerős benzinmotorral 2,94, 1,4 literes 95 lovas benzinmotorral 3,39 millió forintot kérnek a Grande Puntóért, bár a két erősebb benzinmotorhoz már bőségesebb felszereltség jár. A legdrágább a két, értékelhető dinamikájú dízelmotoros modell. Az 1,3 literes, Multijet motor 90 lóerős változatával az autó 3,81 millió forintba kerül, míg a csúcsmodell 1,9 literes, 130 lóerős dízelmotorral 4,59 millió forintért érhető el, igaz, ez már csak Sport kivitelben, háromajtós karosszériával kapható.
A Stilo árához képest tényleg elég sokba fog kerülni. Ráadásul a Stilo azért jóval hosszabb és szélesebb is. A Puntónál az a gáz, hogy a 20 centis hossznövekedésből 10cm ráment a kocsi elejére. Az utastér emiatt alig nőtt valamennyit, az meg rejtély, hogy a bánatba sikerült ilyen kicsi csomagtartót össszehozni...
2.6 alapár tartalmaz: 2lufi, közp.zár, el. ablak no klima
Hát gyerekek, ez majdnem a Stilo ára, ha azonos szintre szereled fel. Talán ha 10%-kal olcsóbb. A kisdízel lesz egyedül jóval jobb áron, a kisebb ragadó miatt.
E szerint a Stilóról nem spórolták le a festéket. A Puntó II-ről az elmúlt 4 órában legalább 15 véleményben olvastam, hogy kritizálják a fényezés és festés minőségét. Ezek szerint minden Punto II-es ilyen.
Ezt meg tudom erősíteni, a Stilónak sokkal jobb a fényezése.
De az újrafényezett elemekhez képet a gyári még mindig jobb... szóval tessék jól megnézni, hol javíttattok kasznit, ha muszáj!
Igen szerintem mindegyik ilyen, az enyémen is rengedeg kőfelverődés meglátszik, de legalább rendesen le van alapozva és nem a fémig pattog le. Az elejét már egyszer végig javítottam, de már ráférne még1.
E szerint a Stilóról nem spórolták le a festéket. A Puntó II-ről az elmúlt 4 órában legalább 15 véleményben olvastam, hogy kritizálják a fényezés és festés minőségét. Ezek szerint minden Punto II-es ilyen.
Remélem, a fényezés minőségén javítanak az új Puntón, mert a Puntó II-m fényezése tragédia, baromi könnyen karcolódik, az elejéről meg rendesen pattog le a festék kavicsoktól.
Az ügyfélszolgálat ezt a választ kaptam, hogy mikortól lesz árlista:
"Magyarországon 2005 decemberétől már megtekinthető és megrendelhető a márkakereskedésekben. Forgalmazása 2006 januártól indul . A pontos felszereltség és vételár a hazai bemutató alkalmával kerül nyilvánosságra, és ezt követően lehetőség lesz tesztvezetésre is bármelyik Fiat kereskedésben.
Az olaszországi alapár 11.111 euró lesz, ami kb. 2,7 millió forint. Ez nem egyezik teljesen az itthonival, mert az a felszereltség függvényében változhat, illetve a bruttó árak adótartalma is országonként eltérő."
Hát ezzel nem mondtak sok újat.