De csak azért mentem bele az 5ajtósba mert semmi különbség nincs a vonalvezetésbe, nem úgy mint a stilonál, régi puntonál meg még rengeteg autónál! Tök ugyanaz az eleje hátulja oldala, csak van még két ajtó. Én is emotiont szerettem volna de nem jött össze :(
A nagy (nehezebb) ajtó csak szűk helyeken hátrány, de én eleve nem állok ilyen helyre - ha tehetem -, mivel nincs rá szükség, hogy rám ba..ák az ajtót a parasztok.
Még egy hiba: többnyire elég hátul van az öv - a B-oszlopon -, de ez részben megszokás meg edzettség kérdése. :)
Kontra: éreztem már hátrányát is egy 5 ajtósnak - 3 ajtósból átszállva frankón bevertem a vállam. :)) Meg hát nem néznek ki olyan jól.....
Ez szubjektív. Nekünk 5 ajtós Puntonk volt, majd lett 3 ajtós Stilo. Semmi hátrányát nem érzem, sőt, jóval "fickósabb". :)) Nyáron Horvátig száguldottunk le 4 fővel + blöki, + fullra pakolva csomagokkal. A többiek se panaszkodtak. De 1 hátrány eszembe jutott. Ha parkolok és szűk a hely, nehezebb kiszálni a nagyobb ajtó miatt.
Meg azért nem olyan rossz dolog az a plusz 2 hátsó ajtó: pakolászásnál, ismerősök cipelésénél azért nem mindegy. 3 ajtós kocsim egyszer volt, azóta megfogadtam, hogy 3 ajtósat soha többet.
Abban idén nem is gondolkodhatnál, mert én már ott tartottam hogy legyen a sport de összesen 1db sportot hoztak be az országba, és az már nincs meg :(! Nem volt egyszerű találni 1 kocsit! Én eleve 3ajtós multijetet akartam és mindenképpen 90 lovasat. ilyenből 2db volt, egy bordó és egy fekete, de mire elnitéztem a stilo banki ügyeit, egyik sem volt meg, így maradt 15db 5ajtós erősebbik dízel motorral szerelt, ebből 5db kék(ha már válogatni lehet akkor nekem ez tetszik), nagy nehezen az 5ből sikerült lezsírozni 1et! Rendelést a FIAT csak január 7-től fogadott volns, el és onnantól számítva 8 hét amég megérkezik, tehát ha februárban meglenne, akkor még gyorsak voltak :D! Azért mentem csak bele az 5ajtósba mert semmi különbség nincs a vonalvezetésében és a hátuljában, elejében sem, nem úgy mint a stiloknak meg úgy általában az összes autónak! Még 1 kép róla, a felni meg olyan lesz amit a fiatpunto.com-on lehet rárakni a sportra(17" chrome shadow)
ahogy elnéztem az árakat a multijetek nem lesz népautók. nem fog szembe jönni minden kanyarban egy:)
én a totalcar cikke (árakról) óta tiszta beteg vagyok. én a sport 130le változatot néztem ki magamnak. de 4.5millióért még jó ideig fogom nézegetni. fáj a szívem.
majd légyszíves élménybeszámolókkal floodold végig a topicot:)
Ha minden jól megy jövő hét végén vehetem át a puntomat. Végülis nem teljesen olyan lesz mint szerettem volna de azért így sem lesz rossz: 1.3 M.Jet 90LE Dynamic 5ajtós + extrák: manuális klíma, metálfény(sötétkék), 17"-os kerekek.
Ha adnak árlistát lefotózva vagy scannelve el tudnád nekem e-mailben (zotty1@freemail.hu) küldeni? Nagyon megköszönném, mert a városunkban nincs Fiat kereskedés és neten még sehol nem találtam árlistát, de már megöl a kíváncsiság, hogy mi mennyibe kerül.
Várok a CIB bankra hogy kiadjon nekem egy papírt amin a hitel hátralékom van és csak utánna kezdik el intézni az új autót. De holnap megyek és megnézem élőben is mert még nem is láttam csak képeken :)
hmmm ezen az oldalon azt írják hogy az emotion tartalmazza alapból a klímát, ezt majd megkérdezem a márkakereskedésben, mert nekem még rászámolta pluszban, merthogycsak manuális lett volna benne állítólag :S
Igazából én nem is kértem, mert még le kell kérnem a banktól a mostani kocsim hitelhátralékát, és csak utánna kezdik el az intézkedést! Tegnap írtam a banknak mailt de semmi válasz még sajna :(! Árlistát azért sem kértem mert nekem tökéletes az 1,3 90le "alap" multijet + a digit klíma és 17"-os felnik!
Elvileg napokon belül lecserélem a stilomat egy 1.3 multijet 90LE-re!
3.81 az alapára de de sokkal több extra van benne mint 4millás stilo racingbe kivéve a 17-es felniket! Elvileg fekete lesz, és belül meg gyönyörű narancssárgás a középkonzol és az ülés ülőfelületén szintén narancssárgás pöttyök vannak, de majd kiderül élőben ha leszállítják, lehet hogy nem is tetszik, és inkább stilo racing lesz belőle :P
Nem lepődnék meg ha az 1.4 95 LE-s azért lenne ilyen drága, mert csak Emotion változatban lesz, mert ha az Active kerül annyiba akkor tényleg nevetséges. Jó lenne már egy komplett árlista.
Mondjuk a Stilot szerintem azért is adják ilyen mérsékelt áron, hogy egyáltalán el lehessen adni. Merthát nemigazán váltotta be a hozzáfűzött reményeket, sosem volt olyan meghatározó modellje az alsó-középnek, mint amilyen a Punto a kisautók között.
Az összes többi változat ára a hárommilliós lélektani határ közelében, vagy a fölött van. 1,3 literes 75 lóerős dízelmotorral 2,99, 1,4 literes 77 lóerős benzinmotorral 2,94, 1,4 literes 95 lovas benzinmotorral 3,39 millió forintot kérnek a Grande Puntóért, bár a két erősebb benzinmotorhoz már bőségesebb felszereltség jár. A legdrágább a két, értékelhető dinamikájú dízelmotoros modell. Az 1,3 literes, Multijet motor 90 lóerős változatával az autó 3,81 millió forintba kerül, míg a csúcsmodell 1,9 literes, 130 lóerős dízelmotorral 4,59 millió forintért érhető el, igaz, ez már csak Sport kivitelben, háromajtós karosszériával kapható.