Keresés

Részletes keresés

Ati 69 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 327
Sziasztok

Szerintem kényelmes lesz a gyári üléssel viszont a szélvédelem gyenge lesz a magasságodhoz .

üdv.
franky71 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 326

...legalább a lábad biztosan leér a földig...:)

( az én 173-175 körüli magasságommal jó ha egyik lábam leér egyszerre , persze az is csak " lábujjhegyen " , résen kell lenni , nehogy nyomvájú mellett álljak meg... :)  )

 

Mindenképpen rá kell próbálkozni valahol , bár én attól tartok azon a három centin  (+ 132.135 Ft-ért ) már nem sok múlik kényelmi szempontból...

Előzmény: lajafix (324)
Mollacsek Creative Commons License 2009.06.02 0 0 325
Hali,
szerintem a normál nyereggel nem lesz az. A magasított plusz 3 centit jelent, de egy vagyonba kerül hozzá. Nem tudsz valamelyik szalonban felülni rá? Ha van raktáron ilyen, biztos ráteszik míg ráülsz.
Előzmény: lajafix (324)
lajafix Creative Commons License 2009.06.02 0 0 324
Üdv, Szerintetek 195 centis embernek kényelmes a Versys?
Mollacsek Creative Commons License 2009.05.21 0 0 323
Igen, az az. A K-Dual-ban nincs napellenző, az biztos, amely tényleg hasznos felszerelés lenne, de talán ellensúlyozza, hogy a szemüvegem fényre sötétedik, meg van külön napszemüvegem is, szóval erről le tudnék mondani, csak viszonylag csendes legyen, no meg kényelmes is. A K-Dual akkor annyiban nem különbözhet külsőleg az FS-MAX-tól, ha a barátaidnak bevált, akkor elvben nekem is jó lesz. És amilyen áron meg lehet most venni, megérné a váltás a Schuberthről.
Előzmény: Törölt nick (322)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.21 0 0 322
Szia, közben én is láttam, hogy a Kawasakinak van dedikálva a sisak. A HJC honlapján a K-val kezdődőek a Kawa sisakok. A HJC FS-MAX sisakja (ami a SY-MAX utódja) már tartalmaz beépítet napellenzőt is. Kér barátomnak is ilyen sisakja van és meg vannak vele elégedve. Kényelmesnek tényleg kényelmesek. Próbáltam egy felnyitható Nolan-t is, az is szuper módon kényelmes volt. Ha legközelebb sisakot veszek, akkor a beépíthető kommunkáció lesz az egyik feltétel. Most a Nolna N103-as tetszik, az ára is megvan. A Schuberth Concept-ről már mas is mondta. hogy egy kicsit zajos tud lenni.

sipkap
Előzmény: Mollacsek (321)
Mollacsek Creative Commons License 2009.05.21 0 0 321

Szia, úgy értettem, hogy a Kawasaki felirat rajta van, a színek stb, a gyári kiegészítők között is megtalálható, a HJC honlapján is külön vannak a Kawasaki részére létező sisakok.

Kb hasonlót sejtettem, hogy a szériabukókhoz képest nem sok eltérés lehet.

Nekem Schuberth Concept van, amely önmagában ha tiszta szembeszél éri, nagyon csendes. De plexi mögött már más a helyzet, 80-90-ől kezdődően a fül mellett dübörög a szél (nem simán fütyül!), hosszabb távon füldugó kell, mert idegesítő.

A plexi alatti kibillenthető szellőző is hasonló, de az már 60 körül kezdi ezt.

Több plexit kipróbáltam, mindenféle állásban, nincs lényeges javulás.

Az oké hogy egy felnyitható sisak hangosabb a hagyományosnál, de ez itt már

más, a sisakkal van alapvető gond, és a neten keresgélve több hasonló tapasztalatról olvastam. Most ugye van ez az akciós lehetőség (-30%), egész

baráti áron lehet a K-Dual-t megvenni, csak ugye kipróbálási lehetőségem nincs,

így kicsit lutri az is. De az infóid máris segítettek, köszi.:) Ja, az én bukóm is 1700g körül van.

Előzmény: Törölt nick (320)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.21 0 0 320
Szia, nem tudom mit értesz 'gyári' sisak alatt... Nekem egy HJC SY-MAX sisakom van, ami majdnem teljesen megegyezik a K-Dual-lal. Az eltérés a felső szellőzés megoldásában van. Maga a sisak kényelmes, hosszú úton sem nyom. A fülnél van egy lülön kivehető párna, ahova így könnyen betehető egy intercom hangszóró. A plexije jó, nagy hidegben belülrő párásodik egy kicsit (de melyik nem?). Közepesen zajos, de nagyobb sebességnél sem lesz elviselhetetlen. Könnyű felnyitni/csukni. Esőben minden nyílást zárni kell. 1650 gr ami még elviselhető.

sipkap
Előzmény: Mollacsek (319)
Mollacsek Creative Commons License 2009.05.20 0 0 319
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a gyári felnyitható bukósisakról? (HJC K-Dual)
Ati 69 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 318
Ati 69 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 317
Versys alacsony ülés
yokey Creative Commons License 2009.05.01 0 0 316

Sziasztok

Nálam is időszerü lesz a 6000-es szervíz úgyan már túlléptem egy kicsit

,most az a jelenség hogy hidegen nem megy a szivató...

meg ha megállok leállítom ujraindítás után hiába húzom neki nem akar menni gyorsulni rendesen...

nem vagyok felhőtlen a jelenségtől...

Ati 69 Creative Commons License 2009.04.26 0 0 315
Sziasztok

Ha valakit érdekel van egy eladó alacsony gyári ülésem 60000ft 2 hónapot használtam.


üdv.
szelkrisz Creative Commons License 2009.04.26 0 0 314
Üdv :)

Besenyő bá, valószínűleg én voltam ott reggel 8-)
A Sipos étterem közelében melózok.
Egyébként aznap én is láttam egy másik narancs versys-t, sportdobosat.Ott száguldott az iroda előtt el :)Csak nem te voltál?

A 6000-es szervíz nekem is megvolt, kis friss olaj/szűrő, pár csavar ellenőrzése/után húzása(szerencsére nem kellett)
Kuplung bovden olajozás, beállítás.
Pár mozgó alkatrész kenése, lánckenés és feszítés. Alapjárat beállítás.
13400 Huf volt. Korrekt a hely, lecuccolhattam ismét a szervízben és nézhetem végig a műsort :)
Hát mióta kitavaszodott mentem jó pár kilométert, már nagyon hiányzott a jó idő.
Na az idén tényleg összehozhatnánk egy versys túrát, tavaly nem sikerült, csak szó esett róla :)
Szép időt, jó gurulást és széles utat mindenkinek.
BesenyoPista Creative Commons License 2009.04.24 0 0 313

Legények,

 

melyikőtők zörgetett ma egy szép narancs Versysel BPn a Sipos étteremnél ? Mintha magamat láttam volna.... :)

 

brömm-bröőőőőm

pBesenyo 

franky71 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 312

Üdv mindenkinek !

 

Ma megvolt a 6 ezres szervíz ,  olaj- szűrő csere , egy kis lánc feszítés...  gyakorlatilag mást nem is kellett csinálni.

Olaj + szűrő + munkadíj  15 ezer pénz...   amíg a garancia érvényes , nincs mit tenni.

 

Franky

Mollacsek Creative Commons License 2009.03.20 0 0 311
Én is kb. 4 hónap után indítottam be a vasat. A garázs levegője száraz, úgyhogy rozsdásodástól nem tartottam. Az akksi ki volt szerelve, lakásban tartva, néha megtöltve. Az akksi visszarakása után, meg átnézve a motort, folyadékszinteket, beindítottam, örömmel töltött el hogy pöcc-röff ment mindent. Egyet kerültem vele az utcában, minden okés.:)

Van egy eladó gyári Vario túraplexim, lényegében használatban sem volt, karc sincs rajta. Érdekel valakit?
csangár Creative Commons License 2009.03.15 0 0 310

Kösz a segítséget!

Bikázással elsőre megindult! Azt az örömöt, amikor feldübörög a vas ...

Már azt hittem berozsdált a dugó vagy valami ilyesmi. Próbáltam betolni, de egyesnél följebb nem tudom kapcsolni, úgy meg elég esélytelen.

Köszi még egyszer, nagyon boldog vagyok. Csak elmúlt a jó idő, esik az eső :(

 

Csangár

MatulA+ Creative Commons License 2009.03.14 0 0 309
Csak az aksinak van gondja! Kapd ki, töltsd egy kicsit, és már röffen is! Semmi baja nincs a motornak! Ilyet nálam is csinált már, akkor kicsit felizgattam az aksit, aztán már röffent is a gép. :-D
Előzmény: csangár (307)
franky71 Creative Commons License 2009.03.14 0 0 308

Üdv!

 

A nedves helyen hosszú ideig beindítás nélkül tárolt járműnél gyakori , hogy a dugattyú megszorul a hengerben...  ( a főtengely nem igazán )  , de itt nem hinném , hogy ez a gond , de mindenképpen próbáld meg  megtolni  , és valamelyik magasabb sebességi fokozatban " rádobni " a kuplungot.  Ezzel kiderül , hogy van-e szorulás.

 

Szerintem egyszerűen gyenge az aksid , tehát első lépésként inkább mellé kell állni egy autóval és megpróbálni  " bikázni "  ,  ha akkor sem forgatja , jöhet a " szorulás " ellenőrzés .

 

Írd meg , mi újság !

Franky

Előzmény: csangár (307)
csangár Creative Commons License 2009.03.14 0 0 307

Sziasztok Versysesek!

 

Segítsetek, mit tegyek? Nem tudom beindítani a vasat! Olyan mintha meg lenne szorulva a főtengely, az öníndító nekifeszül aztán lekerreg (gondolom van valami nyomaték határoló ami kiold). Utoljára december végén mentem vele, azóta áll.

Utánfutó + szervíz?

 

üdv, napsütést és meleget mindenkinek:

 

Cs

franky71 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 306

A Kawasaki standot hiába kerestem a motorkiállításon...  és a KTM is hiányzik a megszokott felhozatalból...

 

Csak nehogy más is meglepődjön.

franky71 Creative Commons License 2009.03.06 0 0 305

Üdv !

 

Igen... csak a két másik modellnél közben történt egy kis ráncfellvarrás is ( ami egyébként szerintem nagyon jól sikerült ) , mig a Versyshez gyakorlatilag nem nyúltak... mondjuk meg is értem... :-)

 

Franky

 

Ui: 10 perc múlva szabadulok a melóból , és irány motorozni !!!

Előzmény: MatulA+ (304)
MatulA+ Creative Commons License 2009.03.05 0 0 304
Az új ERnő ennél durvább... 1,9 Milla a sima, és 2 milla felett van az ABS-es változat! Nooormálisak ezek vajon?
Előzmény: franky71 (303)
franky71 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 303

Üdv mindenkinek !

 

Négy hónap pihenés után ma pöccre indult a gép...

Még a tavasszal bekövetkezik a 6 ezres szervíz , ahol úgy emlékszem nagyjából csak olaj és szűrőcsere az előírás.

Kicsit átnéztem ma , és gyakorlatilag minden porcikája újszerű állapotúnak mutatkozik. ( gumik , lánc , lánckerék , fékbetétek , stb. )

 

Érdekes , hogy a mostani gazdasági helyzetben az importőr  a Versys listaárát 2.160.000 Ft-ra  emelte , tehát nem igen várható rohamos bővülése kis csapatunknak...

 

Franky

BesenyoPista Creative Commons License 2009.02.10 0 0 302

Hali Katona, én is hasonlókat tapasztaltam, főleg bedöntve, rossz úton kezdett hintázni, kígyózi a hátulja a gyári beállításokkal. ( nettó 95 kg vagyok). Kicsit tekergettem rajta, elején fél fordulat előfeszítés, csillapitás, hátul 2-2 fokozatot feszítettem, csillapítottam és határozottan stabilabb lett ......  sajnos az utolsó héten kezdtem el, tavasszal folyt köv.

 

brömm - brööőőőm

pbesenyő

Előzmény: KATONA67 (301)
KATONA67 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 301
Hali van aki modositott a futomü beallitasokon, irjon qa tapasztalatokrol. Nekem volt két esetem ,nyáron motoroztunk és olyan érdekes volt a motor rossz uton nagyobb sebességnél kiszámithatatlan nem szitált de nem volt jo. Elkezdtem állitgatni elöször hátul aztán megnéztem elöl és végül is az elsö huzofokozat ki volt tekerve teljesen, hogy magátol vagy valaki szorakozott nem tudom, érdemes megnézni.A másik már régota foglalkoztatott hogy az elsö telot ha meg nézitek also bilincsnél nincs középen, megnéztem a javitásit fölül a telo szárnak12mm re kell lenni a villa hidtol alátét nélkül, megmérem a balost egy kicsit kissebb de nem jelentös eltérés a másik több mint 14mm , a kettö között majd 4mm, ha az elöfeszités állito 1mm menetemelkedésü akkor 4fordalat külömbség az elöfeszitésben ez jelentös eltérés és ronthatja a futomü müködését.
MatulA+ Creative Commons License 2009.02.08 0 0 300
Basszus, 4hét!? Az igen. Azt hiszem én meg visszarakom a Bódist, és üvöltetni fogom amerre csak járok...
Előzmény: KATONA67 (299)
KATONA67 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 299
Ma rendeltem 4hét a régi áron.
MatulA+ Creative Commons License 2009.01.31 0 0 298
Na, sikerült venni Gianellit?
Előzmény: KATONA67 (295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!