Az injektor inkább évjárat függő. 2007 környékén volt a váltás úgy tudom, az újabb évjáratok injektorosak.
4 sebességes inkább a Little Cubok között fordul elő és a kockalámpás, önindítós Custom változatoknál. Ha a nógrádi Press Cubot nézed, az szerintem injektoros, de kérdezd meg az eladót, biztos tudja milyen a blokk.
Nem is lenne nagy butaság, hisz van egy teljesen fekete, egy fekete ezüst betétes, így lenne egy ezüst is. :-) Na jó, azért ez mégiscsak butaság lenne. :-)
Ha lehetne választani a régi Innova és a Japánban álllítólag napokon belül piacra kerülő új Honda Cub között, én habozás nélkül a régi Innova mellett döntenék.
A 4 cellás lifepo4 pakk töltési végfeszültsége pont 14.4V, nem kell semmilyen elektronika. Gyakorlatilag egy az egyben ki tudja váltani az ólomaksikat. Lehetne persze rátenni valami BMS-t, de olyan nagy áramút ami az indítózást is bírja nem lenne könnyű találni. A motorban gyakorlatilag állandóan feltöltött állapotban van amúgy is. Nyilván ha valakinek bármi tönkremegy ettől, kigyullad a motor, kihullik a haja, vagy ilyesmi akkor az az ő felelőssége. :-) Nekem fényesen bevált.
Ezek jóval nagyobbak mint a ceruza aksik, 26650 a mérete, vagyis 26mm átmérő, 65mm hossz. Van ponthegesztő gépem, azzal hegesztettem, de ha van legalább 100W pákád akkor forrasztani is lehet ( bár most már nem ajánlja a forgalmazó, de régen gyári forr füleket is lehetett kapni ), ha nincs, akkor össze kell rakatni velük a pakkot. Nekem 2x2 elrendezésben van, a gyári aksi helyén, és csináltam plexiből egy lécet, amin csavaros kötésekkel rögzítem a motor gyári sarujait. Zsugorcsövezve van amúgy, és bent van a gyári helyen, körülötte pedig polifoam van beszabva, hogy kitöltse a teret, mert ugye csak kb. fele a mérete a gyári aksinak. Fotóm nincs róla, de majd csinálok ha kiveszem. Kb. 3 éve használom, fél-egy évente ki szoktam venni, hogy a cellák balanszát ellenőrizzem, de még nem kellett hozzányúlni egyszer sem. Nem új találmány ez a felhasználás, csak drágább, és ezért kevesen használják. Mikor kinyiffant az aksim megnéztem mennyi lenne a jó minőségű gyári, és ez sem volt drágább ( pláne úgy, hogy voltak is celláim ).
De érdemes lehet adott esetben felhívni a Karasnát is, mert volt már amire ők sem mondtak rosszabb árat, és pár nap alatt itt volt a cucc.
Ma reggel a benzinkutas mondta, hogy lassan elő lehet venni a mocit ( szinte mindig ott tankolok, arcra ismer ), venném is, de olyan taknyos reggel az út, hogy még autóval is figyelni kell. Remélem lassan azért tényleg rá lehet pattanni.
Biztos bennem van a hiba, de nehezen tudom elhessegetni a gondolatot, hogy a két Innova mellé be kellene szerezni még egy Cub-ot. :-) Szerencsére helyem az egyelőre nincs, legalább ez visszatart. :-)
Ha valaki akksi vásárláson töri a fejét, nagyon tudom ajánlani a gyári ólom helyett a LiFePo4 cellákból készített akkut, nekem évek óta ez van az Innovában, teljesen gondozásmentes, és ilyen felhasználásban örök életű. A kapacitása papíron a töredéke az ólomnak, de ez nem sokat jelent, mert a LiFePo akár teljes kapacitását ki lehet belőle venni károsodás nélkül, az ólomból pedig nem nagyon ajánlatos 50%-nál többet ha nem akarjuk idő előtt tönkretenni. Ilyen cellából van négy darab sorba kötve : https://www.li-ion.hu/LiFePO4-ANR-26650-akkucella Így konfigurálva tökéletes ólomaksi helyettesítő, nem fogy ki belőle a víz, nem folyik ki ha felborulsz, és könnyebb is, tehát tuning. :-) Az újabb Innovám is ilyennel fut már.
Hat sajnos nem jött ki olcsóra. A vám és a szállítási költség megdobta, valamint a magyar postaval folytatott cirkuszom. Már vitték vissza a reptérre, hogy nem akarom átvenni, amikor kiderült, hogy nem is kaptam, értesítést a csomagról a vámolás után.
Betudnád esetleg linkelni azt az oldalt ahol az erösebb hatsó konzolt be lehet szerezni? Hátha mást is érdekel, meg engem is, ha ez a konzol majd letörik :)
Óvatosan azzal a hátsó tartóval szerintem, csak az a két csavar fogja oldalanként amik elég közel vannak egymáshoz. A gyári tartó még le van támasztva az index mellé is.
Nem jött ki ez nagyon olcsóra, megérte kintről rendelni ? A kosarat nem tudom, de a gyári hátsó tartó 23.000 forintért kapható.
Ha az a szürke az Innovád, ami a Használtautón van fent, akkor az nagyon szép. Eddig viitrinben volt? Helyedben, ha nem kenyérre kell a pénz, akkor én el sem adnám. Betolnám a nagyszobába, és szobainasnak használnám addig mig megint ugy nem alakul, hogy szükség lesz rá :)
Az új CUB-ról japán motoros-magazin közlése szerint a 125cc-s modell várhatóan 2018 szeptemberében kerül a japán belföldi piacra, várható ára 400.000 jen lesz (x 2.3 Ft), itt az oldal fotója:
Tegnap megnéztem egy Niki Lauda és James Hunt harcáról szóló filmet, és nem tudom melyik évben Japánban tartott a világbajnokságot eldöntő utolsó futamon nagyon vacak, esős idő volt, amiért Hunt sisakjának plexijébe nem látótérbe kis lyukakat fúrtak, mondván hogy így nem fog párásodni a plexi belülről. Mivel nekem meglehetősen olcsó, nevét sem tudom sisakom van, és plexi is karcos már kellően, úgy döntöttem, hogy tavasszal ki fogom ezt módszert próbálni.
Én is küzdöttem a párával, főleg mert ráadásul szemüveges is vagyok. A páramentesítők nem jöttek be, többet is kipróbáltam. Egy MT Optimus sisakom van, nem pinlockolható plexivel. Végül a véletlen segített, otthon a fűben egy nem látható vakondtúrás miatt eldőlt a motorom sisak a nyergen volt, valahogy alá került és eltört a plexi és a mechanika között pár fül így vennem kellett új plexit rá. Gondoltam ha már új, legyen pinlockos. Nekem a 2015-ös modell van, ehhez nem lehet kapni pinlockosat. Aztán kicsi utánajárással kiderült hogy mechanika cserével rárakható az új pinlockos plexi is, így megoldottam bár tizenezer forintos tétel volt...
Egy biztos, a páramentesítő semmit nem ér. Én ebayról rendeltem, hamar meg is jött Indiából. Hazafelé már bekent plexivel mentem haza. Jó is volt egy 10 km-ig, nem párásosdott, sőt utána sem, hanem pára helyett nagy kövér cseppek jelentek pont a szemem előtt, és ezeken a plexi felhajtása sem segített, mert ezt a menetszél nem tudta felszárítani.
Köszönöm szépen az értékest, akkor megrendelem. Én tavalyelőtt télen jártam úgy, hogy unalmas időmben a pincében alapos tudományossággal nekiálltam szelepet állítani. Valamit borzasztóan elcseszhettem, mert rohadt nehen indult el a motor. Kínomban leszedtem a karbit, amiben volt is lerakódás az üresjárati fúvókában. Szépen ki lett tisztítva, visszaraktam, és a motor pont olyan rossz volt mint előtte. Repeta következett szelepállításban, és ezt követően gyönyörűen indult és működött. Máig sem tudom, hogy mit csináltam rosszul? Azóta már volt állítgatás, azok után nem volt gond. Egyébiránt legtöbbször hozzá sem kellett volna nyúlni, mert legtöbbször jó volt a hézag, és normális szerszám nélkül iszonyat időt el lehet pepecselni mire beállítod az ajánlott értékre. Összevissza hajlítgatom a hézegamérőt, az egyik már lassan kuka lesz. A szívóval szenvedek leginkább - lehet ezért is szívó a neve :) - mert ahhoz normálisan hozzá sem férsz, és nem is látod.
Az üléshuzat, amit vettél vízálló, és ha jól gondolom, akkor a nyeregre raktad az ülésfűtést, és erre tetted a póthuzatot?
Egyébként egy éve már én is megvettem az ülésfűtést, de még nem volt eresztésem bajlódni vele.
Én a sejhaj melegítését úgy oldom meg, hogy szintén az aliról rendeltem olyan 18*30-as melegítő lapocskát, aminek usb a csatlakozója, és így egy powerbankkal tudom használni a cuccot. Ja a melegítő lapocskát a motoros nadrág és a sima nadrágom közé teszem - prímán melegít így is. De kétségtelen, hogy az ülésfűtés, ahogy te megcsináltad sokkal praktikusabb.
Valóban, nagyon elszaladtak az árak. Én szerencsés vagyok a kiwivel, újként nagyon olcsó volt... Két éve használom minden probléma nélkül, bár csak hobbistaként. Mindenesetre az újnak nincs párja.