Keresés

Részletes keresés

Manac ;-) Creative Commons License 2018.02.19 0 0 1922

Az injektor inkább évjárat függő. 2007 környékén volt a váltás úgy tudom, az újabb évjáratok injektorosak.

4 sebességes inkább a Little Cubok között fordul elő és a kockalámpás, önindítós Custom változatoknál. Ha a nógrádi Press Cubot nézed, az szerintem injektoros, de kérdezd meg az eladót, biztos tudja milyen a blokk. 

Előzmény: Nigruskaja (1921)
Nigruskaja Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1921

Hali!

Nem tudjátok véletlenül hogy az 50-es 4 sebességes CUB-ok azok mind injektorosak?

Mert jófogáson belefutottam egybe, viszont nem szeretnék injektoros venni.

glbtech Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1920

Közben megláttam a zöldet, és az még jobb. :-) Csak kerül majd ide is pár darab valamilyen úton. Ha forgalmazzák Európában akkor már van rá esély.

Előzmény: Nigruskaja (1919)
Nigruskaja Creative Commons License 2018.02.13 0 0 1919

A sárga nekem is nagyon bejön, viszont nem tartom valószínűnek hogy ez nálunk forgalomba kerülne.

Nem régiben írtam erről a Hondának, de kaptam egy semmilyen választ.

Pedig biztos lenne rá igény még az 50-es CUB-ra is, mert még csak hasonló sincs a piacon.

Előzmény: glbtech (1916)
glbtech Creative Commons License 2018.02.12 0 0 1918

Nem is lenne nagy butaság, hisz van egy teljesen fekete, egy fekete ezüst betétes, így lenne egy ezüst is. :-) Na jó, azért ez mégiscsak butaság lenne. :-)

Előzmény: mzsombi (1917)
mzsombi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 1917
Előzmény: glbtech (1916)
glbtech Creative Commons License 2018.02.08 0 0 1916

Azért ez a 110-es Cross Cubot vállalnám. Így sárgában. Tetszik !

Előzmény: Petrányi Jen (1915)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.02.08 0 0 1915

Sziasztok!

 

Ha lehetne választani a régi Innova és a Japánban álllítólag napokon belül piacra kerülő új Honda Cub között, én habozás nélkül a régi Innova mellett döntenék.

 

Ízlések és pofonok :)

 

https://www.sportmotor.hu/magazin/uj-honda-super-cub

glbtech Creative Commons License 2018.02.05 0 0 1914

A 4 cellás lifepo4 pakk töltési végfeszültsége pont 14.4V, nem kell semmilyen elektronika. Gyakorlatilag egy az egyben ki tudja váltani az  ólomaksikat. Lehetne persze rátenni valami BMS-t, de olyan nagy áramút ami az indítózást is bírja nem lenne könnyű találni. A motorban gyakorlatilag állandóan feltöltött állapotban van amúgy is. Nyilván ha valakinek bármi tönkremegy ettől, kigyullad a motor, kihullik a haja, vagy ilyesmi akkor az az ő felelőssége. :-) Nekem fényesen bevált.

Előzmény: Manac ;-) (1913)
Manac ;-) Creative Commons License 2018.02.04 0 0 1913

Szia! Valami töltő elektronikát tettél bele, vagy ugyanazzal a töltéssel megy mint a savas ólom akksi?

 

Előzmény: glbtech (1912)
glbtech Creative Commons License 2018.02.03 0 0 1912

Ezek jóval nagyobbak mint a ceruza aksik, 26650 a mérete, vagyis 26mm átmérő, 65mm hossz. Van ponthegesztő gépem, azzal hegesztettem, de ha van legalább 100W pákád akkor forrasztani is lehet ( bár most már nem ajánlja a forgalmazó, de régen gyári forr füleket is lehetett kapni ), ha nincs, akkor össze kell rakatni velük a pakkot. Nekem 2x2 elrendezésben van, a gyári aksi helyén, és csináltam plexiből egy lécet, amin csavaros kötésekkel rögzítem a motor gyári sarujait. Zsugorcsövezve van amúgy, és bent van a gyári helyen, körülötte pedig polifoam van beszabva, hogy kitöltse a teret, mert ugye csak kb. fele a mérete a gyári aksinak. Fotóm nincs róla, de majd csinálok ha kiveszem. Kb. 3 éve használom, fél-egy évente ki szoktam venni, hogy a cellák balanszát ellenőrizzem, de még nem kellett hozzányúlni egyszer sem. Nem új találmány ez a felhasználás, csak drágább, és ezért kevesen használják. Mikor kinyiffant az aksim megnéztem mennyi lenne a jó minőségű gyári, és ez sem volt drágább ( pláne úgy, hogy voltak is celláim ).

Előzmény: kismukk19 (1911)
kismukk19 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1911

Megnéztem a LiFePo cellát, ha jól látom, olyan AA méretű ceruzaelem nagyságú? Mióta használod már?

Egy technikai kérdés: füleseket vettél és azokat forrasztottad egybe, vagy másként? 

Miben helyezted el? Ha van róla egy fotó, megköszönném.

Előzmény: glbtech (1910)
glbtech Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1910

Helló ! Itt a link : http://oem-parts.hu/hu/parts/honda/innova/anf1255-innova-2005/08l-42-01-rear-carrier

De érdemes lehet adott esetben felhívni a Karasnát is, mert volt már amire ők sem mondtak rosszabb árat, és pár nap alatt itt volt a cucc.

Ma reggel a benzinkutas mondta, hogy lassan elő lehet venni a mocit ( szinte mindig ott tankolok, arcra ismer ), venném is, de olyan taknyos reggel az út, hogy még autóval is figyelni kell. Remélem lassan azért tényleg rá lehet pattanni.

Biztos bennem van a hiba, de nehezen tudom elhessegetni a gondolatot, hogy a két Innova mellé be kellene szerezni még egy Cub-ot. :-) Szerencsére helyem az egyelőre nincs, legalább ez visszatart. :-)

Ha valaki akksi vásárláson töri a fejét, nagyon tudom ajánlani a gyári ólom helyett a LiFePo4 cellákból készített akkut, nekem évek óta ez van az Innovában, teljesen gondozásmentes, és ilyen felhasználásban örök életű. A kapacitása papíron a töredéke az ólomnak, de ez nem sokat jelent, mert a LiFePo akár teljes kapacitását ki lehet belőle venni károsodás nélkül, az ólomból pedig nem nagyon ajánlatos 50%-nál többet ha nem akarjuk idő előtt tönkretenni. Ilyen cellából van négy darab sorba kötve : https://www.li-ion.hu/LiFePO4-ANR-26650-akkucella Így konfigurálva tökéletes ólomaksi helyettesítő, nem fogy ki belőle  a víz, nem folyik ki ha felborulsz, és könnyebb is, tehát tuning. :-) Az újabb Innovám is ilyennel fut már.

 

Előzmény: orni747 (1909)
orni747 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1909

Hat sajnos nem jött ki olcsóra. A vám és a szállítási költség megdobta, valamint a magyar postaval folytatott cirkuszom. Már vitték vissza a reptérre, hogy nem akarom átvenni, amikor kiderült, hogy nem is kaptam, értesítést a csomagról a vámolás után. 

Betudnád esetleg linkelni azt az oldalt ahol az erösebb hatsó konzolt be lehet szerezni? Hátha mást is érdekel, meg engem is, ha ez a konzol majd letörik :)

Köszönöm.

Előzmény: glbtech (1906)
orni747 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1908

http://motogaga.com/

Ime a malaj oldal. 

Előzmény: Petrányi Jen (1907)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1907

Szia!

 

Megtennéd, hogy megadnád a maláj honlapját? Kíváncsi vagyok, hogy mit árul még?

 

Köszönöm előre!

Előzmény: orni747 (1905)
glbtech Creative Commons License 2018.01.31 0 0 1906

Óvatosan azzal a hátsó tartóval szerintem, csak az a két csavar fogja oldalanként amik elég közel vannak egymáshoz. A gyári tartó még le van támasztva az index mellé is.

Nem jött ki ez nagyon olcsóra, megérte kintről rendelni ? A kosarat nem tudom, de a gyári hátsó tartó 23.000 forintért kapható.

Előzmény: orni747 (1905)
orni747 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 1905

Első kosár, és hatsó doboz tartó konzol malaysiából

Első kosár 19.99 USD

hatsó doboz tartó konzol 18.99 USD

Szállítasi dij 77 USD

Vám 14.000 HUF

 

 

orni747 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 1904

Ha az a szürke az Innovád, ami a Használtautón van fent, akkor az nagyon szép. Eddig viitrinben volt? Helyedben, ha nem kenyérre kell a pénz, akkor én el sem adnám. Betolnám a nagyszobába, és szobainasnak használnám addig mig megint ugy nem alakul, hogy szükség lesz rá :)

Előzmény: christaf19 (1903)
christaf19 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 1903

Sziasztok!
Lenne egy kíváló állapotú 2004-es eladó Innovám 8600km-el . Ha érdekel valakit tudok küldeni képet. 
ár: 330000 ft

 

kismukk19 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 1902

Az új CUB-ról japán motoros-magazin közlése szerint a 125cc-s modell várhatóan 2018 szeptemberében kerül a japán belföldi piacra, várható ára 400.000 jen lesz (x 2.3 Ft), itt az oldal fotója:

Előzmény: kismukk19 (1901)
kismukk19 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 1901

Hát ez a borotvahab szuper lehet! Ki fogom próbálni...!

Előzmény: Petrányi Jen (1900)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.01.17 0 0 1900
orni747 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1899
glbtech Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1898

Ez akár működhet is, hisz ha résnyire nyitva marad a plexi akkor elfújja a párát a  menetszél, pont ez az, hogy akkor meg bejön a víz meg a szél. :-)

Előzmény: Petrányi Jen (1897)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1897

Tegnap megnéztem egy Niki Lauda és James Hunt harcáról szóló filmet, és nem tudom melyik évben Japánban tartott a világbajnokságot eldöntő utolsó futamon nagyon vacak, esős idő volt, amiért Hunt sisakjának plexijébe nem látótérbe kis lyukakat fúrtak, mondván hogy így nem fog párásodni a plexi belülről. Mivel nekem meglehetősen olcsó, nevét sem tudom sisakom van, és plexi is karcos már kellően, úgy döntöttem, hogy tavasszal ki fogom ezt módszert próbálni.

Előzmény: Isti70 (1896)
Isti70 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 1896

Én is küzdöttem a párával, főleg mert ráadásul szemüveges is vagyok. A páramentesítők nem jöttek be, többet is kipróbáltam. Egy MT Optimus sisakom van, nem pinlockolható plexivel. Végül a véletlen segített, otthon a fűben egy nem látható vakondtúrás miatt eldőlt a motorom sisak a nyergen volt, valahogy alá került és eltört a plexi és a mechanika között pár fül így vennem kellett új plexit rá. Gondoltam ha már új, legyen pinlockos. Nekem a 2015-ös modell van, ehhez nem lehet kapni pinlockosat. Aztán kicsi utánajárással kiderült hogy mechanika cserével rárakható az új pinlockos plexi is, így megoldottam bár tizenezer forintos tétel volt...

Így viszont a párásodás megoldva.

Előzmény: Petrányi Jen (1895)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1895

Egy biztos, a páramentesítő semmit nem ér. Én ebayról rendeltem, hamar meg is jött Indiából. Hazafelé már bekent plexivel mentem haza. Jó is volt egy 10 km-ig, nem párásosdott, sőt utána sem, hanem pára helyett nagy kövér cseppek jelentek pont a szemem előtt, és ezeken a plexi felhajtása sem segített, mert ezt a menetszél nem tudta felszárítani. 

Előzmény: glbtech (1892)
Petrányi Jen Creative Commons License 2018.01.11 0 0 1894

Köszönöm szépen az értékest, akkor megrendelem. Én tavalyelőtt télen jártam úgy, hogy unalmas időmben a pincében alapos tudományossággal nekiálltam szelepet állítani. Valamit borzasztóan elcseszhettem, mert rohadt nehen indult el a motor. Kínomban leszedtem a karbit, amiben volt is lerakódás az üresjárati fúvókában. Szépen ki lett tisztítva, visszaraktam, és a motor pont olyan rossz volt mint előtte. Repeta következett szelepállításban, és ezt követően gyönyörűen indult és működött. Máig sem tudom, hogy mit csináltam rosszul? Azóta már volt állítgatás, azok után nem volt gond. Egyébiránt legtöbbször hozzá sem kellett volna nyúlni, mert legtöbbször jó volt a hézag, és normális szerszám nélkül iszonyat időt el lehet pepecselni mire beállítod az ajánlott értékre. Összevissza hajlítgatom a hézegamérőt, az egyik már lassan kuka lesz. A szívóval szenvedek leginkább - lehet ezért is szívó a neve :) - mert ahhoz normálisan hozzá sem férsz, és nem is látod. 

 

Az üléshuzat, amit vettél vízálló, és ha jól gondolom, akkor a nyeregre raktad az ülésfűtést, és erre tetted a póthuzatot?

 

Egyébként egy éve már én is megvettem az ülésfűtést, de még nem volt eresztésem bajlódni vele.

 

Én a sejhaj melegítését úgy oldom meg, hogy szintén az aliról rendeltem olyan 18*30-as melegítő lapocskát, aminek usb a csatlakozója, és így egy powerbankkal tudom használni a cuccot. Ja a melegítő lapocskát a motoros nadrág és a sima nadrágom közé teszem - prímán melegít így is. De kétségtelen, hogy az ülésfűtés, ahogy te megcsináltad sokkal praktikusabb.

Előzmény: orni747 (1890)
hybs Creative Commons License 2018.01.10 0 0 1893

Valóban, nagyon elszaladtak az árak. Én szerencsés vagyok a kiwivel, újként nagyon olcsó volt... Két éve használom minden probléma nélkül, bár csak hobbistaként. Mindenesetre az újnak nincs párja.

Előzmény: pancer4 (1887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!