Keresés

Részletes keresés

187...NPI Creative Commons License 2008.01.25 0 0 276
Szia.

Le kell fordíttatni mindened. El kell fogadtatni a diplomáidat az itteni tanár szakszervezettel, és beadni a jelentkezést egy pár iskolába. Tanárokból (nyelvoktató) hiány van az olaszországi iskolákban. Szerintem vastagon van rá esélyed.
Előzmény: PitypangTea (275)
PitypangTea Creative Commons License 2008.01.25 0 0 275
Sziasztok!

Úgy hozta a sors, hogy Olaszországban kéne letelepednem. Német szakos tanári diplomát szereztem az egyetemen, van rá esélyem, hogy taníthassak egy olaszországi gimnáziumban? Felsőfokon beszélek olaszul (olasz szakos diplomám is van), jelenleg olasz tanár vagyok.

Vagy túl sokat kívánok? Imádom ezt a munkát..

Köszönöm!

Marty37 Creative Commons License 2008.01.25 0 0 274
Sziasztok!

Nekem igazán semmi problémám nem volt még a románokkal, személyesen. Bár még csak fél éve élek kint, Padovához közel.
De,az iszonyatosan rosszúl esett, hogy még mindig egy kalap alá kerülünk velük. Miért kell még mindig azzal szembesülnöm, hogy ex kommunista blokk??? Szóval dühit, hogy azért mert a románokat beengedték az olaszok, majd a románok románok maradtak olasz országban, mily meglepő, ezért, most én nekem kell szórakozni különféle kérvenyekkel a hivatalos papirok megszerzéséhez. Szóval dühös vagyok és sértett is. Bár, hozza teszem megértem, hogy befenyitettek. Csak megint olyan olaszosan probálkoznak, a most itt ég egy kicsit, akkor dobjunk most oda egy kis homokot, nem egy hosszú távú, alaposan átgondolt megoldás, sőt...
Nekem az a véleményem, ha azért szeretnel Olaszorszagba dolgozni, mert kedveled az orszagot, szeretnel olaszul rendesen megtanulni, vagy imadod a konyhájukat és nem tudsz nélküle élni vagy csak tetszik az élet vitelük, akkor megéri, de ha nincs valami rajongás, vonzalom akkor inkább menj máshova dolgozni.

187...NPI!