Olyan hézagoló alátét kell oda, amitől jól működik a kuplung. Most nem kibújtam a válasz alól, hanem ez tényleg így van. Gyárilag ugyanolyan alátét van a persely alatt is, mint ami ide kell. De én is azzal szívtam, hogy úgy nem volt jó.
Az a lényeg, hogy összeszerelve a kuplungkosár és a kuplung agy ne érjenek össze.
Ezt a két lamellás megoldást nem is értem, amiről írsz. Kihagytak egy lamellát és úgy rakták össze, vagy hogy kell elképzelni?
Az anya méretét nem tudnám számokban teljes biztonsággal megadni (nem értek hozzá, én pék vagyok), de ugyanilyen anya kell a lánckerék tengelyre és a hátsó teleszkópok felső tengelyére.
Ez eddig még nem volt olyan nagy vaszizdasz, mert volt egy többé-kevésbé ép mintám. De most kezdtem hozzá a hármas dobozához - a képen még csak a pillanatragasztó meg a szigetelőszalag tartja össze.
Kiöntöttem a közepét csemperagasztóval, a hiányzó részeket meg gyurmával pótolom és így próbálok egy sablont készíteni. Aztán ezzel a sablonnal készítek egy dobozt, amit addig faragok, csiszolok, amíg jó nem lesz, majd erről készítek egy másik sablont és ezzel fogok készíteni egy kész, végleges dobozt. Szóval, ez kissé macerásabb.
Ma be inditottam Vermestibi Riga felujitó mühelyében elkészült 22 -est . Mentem vele egy egészen rövid kört , jól is megy , valamint a hangja is szép , szinte még nyers .
A sárvédőre a csikok amit Tibi rendelt matrica formályában már felkerült készítettem is róla fotókat , csak nem sikerül feltölteni ,
Elől a bőr táska nem nyulik le nagyon , ? a kerék berugózásakor a sárvédő nek elég anyi hely ?
Vagy csak a ebből a szögből fotózva tünik kevésnek ?
De a vörös csillag jó ,l és találó , ami emlékeztet az egykori multra a komunizmusra , egyébként abban születtünk és éltünk , s nem stresszeltünk a bizonytalanság tól .
Hátul az oldalcsomagtartók jjól mutatnak , nagyobbá is teszik a motort , igazi használós , és turázós jelleget kölcsönöz neki .!
Köszi tibim a képeket az oldacsomagtartot egy barátom adta de te is ismered a sárga babival volt tavaly velem most van egy 16 os most volt oda szolnokon két napos volt igy én nem tudtam menni .Remélem az idén gurulunk egy közöset .
Első szakmám autószerelő. Kicsit ciki, nem tudom, hogy az ős próbalámpa trükk miért nem jutott eszembe. Mondjuk más ez az indukciós játék, meg más a régi lámpás gyújtásállítás. De annyira magától értetődik. Ez van, amikor az ember nem a kályhától indul.
Nem a szomszédból hoztam el a Rigát valamikor tizensok éve. Akkor még hasítottam is vele nem keveset. Rigapöttyhun megtalálsz 300-as sorszámon. Ha megfeneklek, el tudok menni vele valameddig autóval. Belefér a puttonyba. Csak legyünk túl ezen a rémségen. Merre kéne mennem?
Üdv elöször nézzél un nevezett törpe feszültséget a trafora menö vezetéket proba lámpa a lámpa másik vége test ha tekerésre villog a lámpa odáig van energia akkor jöhet a trafo ha nincs akkor lent van a hiba .A megszakitonál van 2 alátét és 1 gyürü ezek szigetelik egymástol az üllőt és a kalapácsot azon a 4 es csvaron van alul 1 alátét középen a gyürü utánna a másik alátét remélem érthetö volt sok sikert a javitáshoz rigás csabi.
Nekem még az S-52-es blokkos Riga 4-esem van. Szenvedek a tankjával. Rozsdátlanítás olyan jól sikerült, hogy már izzad is a hegesztésnél.
Ennél nagyobb gondom az, hogy két év pihegés után előkapartam. Tank és karbitisztítás után friss benzinnel indult, majd azóta soha többet.
Ahogy néztem, szikra volt, benzin is annyi, hogy a sok tekergetés után már a kiputtyanónál csöpögött. Vagyis eljut az anyag a helyére. Itt arra gondoltam, hogy talán a gyújtás energiája lehet kevés és légköri nyomáson ugyan átüti a száraz levegőt, de kompresszió és benga már sok neki.
Pár nap nyugi után újra nekiálltam a próbának. De nincs szikra. (gyertya jó)
Na egy kis megszakítócsiszolás és hézagbeállítás nem árthat, gondoltam. Meg is történt, de semmi változás. Nos akkor komplett alaplap ki és nagytakarítás. (Bumszli ujjaimmal csemege volt a megszakító vezetékeinek visszavarázsolása, az anyuka meghúzása...)
Hát most megállt a tudomány. (Kölcsöm simson trafóval talán még megpróbálom, de félek, hogy ez is meddő lesz.)