Ma 4014-4015 tanulókocsiként járta a Budai oldat. Négyszer is találkoztam vele:
kb. 13 óra: Moszkva tér, János kórház irányába 18-as megállójában. kb. 15:45: Bocskai út, Albertfalva felé kb. 16:15: Kamaraerdei ifj. park kb. 17:45: Építész utca és Vegyész utca között Budafok felé
Utána Bocskai útnál jött szembe egy elsötétített 118-as 4010-4011 személyében.
Egyébként mikor Budafok felől jövet másodiknak állunk be a Bocskai úti lámpához, akkor mindig jó messzire állunk az előttünk lévőtől, pont egy útkereszteződés közepére (még vagy 50 métert tudna tovább haladni a szabály szerinti 30 méteres követési távolságig, tehát nem lenne muszály elállnia az utcát)
"Azért mert valaki FMS,még ne higgye,hogy valami ász,a levezetett km-re meg sem közelíti egy főállású j.vezetőét"
Ha annyira irigykedsz, lépj ki keres magadnak máshol munkát és lehetsz te is FMS! Ilonai betegésg, ha valakinek egy picivel is jobb a másiknak, akkor be kell mószerolni, de fújni rá kötelező. Az ilyeneket én jellembetegnek tartom!
"Háritson el hibát a hibajelzőpanellal,sok sikert."
Szerintem senki nem fog visszatartani, ha UV-ézni akarsz! És azt gondolom te vezetni vagy ott nem szerelni.
"Te kis fanatikus,menj rendezd a 20000 db-os fotogyűjteményed!"
Tegnap érdekes menetet láttam János kórháznál Szépilona irányába:
xxxx-xxxx-4327-4340 utóbbi kettő nyitott bal oldali ajtókkal. Első kettő pályaszámát nem tudom. És őket követte 4337-4327 szintén utasokat nem szállít "üzemmódban" üresen.
Ma este a Gellért tér előtt láttam Budafok felé haladni 4009-4008 szerelvényt üresen, sötéten 118-asra táblázva.
Na, Gyöngyénél megint remekelt egy vezető. Haladunk Gyöngye felé, visszafogó váltó előtt megállunk (ugyebár nagyon logikusan annak van elsőbbsége, amelyik jobban feltartja a másikat, ez a Moszkván az érkező 18/induló 61 keresztezésnél is így van), jön egy villamos, ami végül Hüvi felé folytatta az útját, de az volt a poén, hogy nem ment teljesen át a váltón (még vagy 5 métert kellett volna mennie), amit persze a mi vezetőnk vett észre, aztán a kiálló villamos vezetője a jármű másik végébe már nem ment vissza, hanem kinyitotta az első ajtót, és elkezdett hátrafelé menni, közbe a mienk meg figyelt, hogy tudjon szólni, ha átért teljesen a váltón :) (természetesen mindkét vezető nő volt) Utána már minden rendben volt, igaz közben egy 118-as és egy másik 56-os is utolért minket.
Ma furcsa vezetőnk volt, úgy indult el Kátravillamossal az egyik megállóból, hogy még csukódtak az ajtók, az meg csak úgy lehetséges, ha a szükségmenetkapcsolóval bűvészkedik. Aztán meg kb. 10 méterre mentünk az előttes villamos mögött, azért 30-as tempónál már elég közel van, utána persze 2 méterre álltunk meg tőle. Ezután már visszafogta magát a vezető, és tisztes távolságot tartott az előző villamostól. Nem tudom hova akart addig sietni :) Konkrétumokat szándékosan nem írok, ne is kérdezzétek, nem akarok rosszat a vezetőnek.
Egy kis baleset, így karácsonyra, csak annyit láttam, hogy kátra-Zug áll a Hegyalja útnál, az emelkedőn (még utasokkal), személygépkocsi meg keresztben a sövénysor tetején...
Nah szerintem ezt most itt kéne abba hagyni ez a topik nem a veszekedésről szól meg a magánéletről. A két úr rendeze el e-mailbe vagy máshol de ne itt mert erre szerintem csomóan nem kiváncsiak.
Látom,indulatokat,megjegyzéseket kavartam föl néhány mondatommal.Kezdjük sorjában.
1:aki magánéletemet feszegeti,azoknak elmondom röviden,hogy 14 éve harmónikus házasságban élek,van egy gyönyörű lányom,akit imádok,nem értem,hogy ismeretlenül hogy veszik a bátorságot ahoz,hogy ezt belekeverjék abba,amit itt a problémákról felvetettem.
2:a T5C5K járműröl felvetett hibákra válaszul írt személyemet sértő válaszra reagáltam hasonló módon,de ez csak a Szeldmajer úrra,és rám tartozott,és mint azóta kiderült,neki legalább van valós tapasztalata a leírtakkal kapcsolatban,ezért,ha megbántottam,ezúton is megkövetem Őt!
3:az 59-es viszonylaton is vezetek,továbbá a következő viszonylatokon vezettem,vagy vezetek:17,18,118,19,41,47,49,56,61 és a rövidéletű 80.
4:azért mert az ember fölvet bizonyos problémákat,gondokat a munkahelyével kapcsolatban,úgy gondolják,ha nem tetszik neki,azonnal menjen másik munkahelyre?Tisztában vannak vele,mit írtak?Ha az országban jelen lévő problémákat fölvetem,innen is menjek el?A gondokat,hibákat megoldani kell,nem pedig mindenhonnan továbbálni.
5:az az illető,ki az alkalmasságomat kérdőjelezi meg,neki üzenem,eddigi munkavégzésem alapján,amibe még egy késés sem fordult elő,nem úgy néz ki,hogy én vagyok alkalmatlan,de a legnagyobb tisztelettel kérdem,a hozzászólók közül hány embernek van vezetői engedélye,vagyis alkalmas jármüvezetésre?
6:hozzá kell még tennem,hogy én szeretem a munkámat,nagyra becsülöm a tisztességesen,a körűlményekhez képest nehéz munkaviszonyok közt dolgozó kollégáimat,bizony nem egy közülük emberként is a legnagyobb elismerésemet váltotta ki,nagyon sok barátság,jó emberi kapcsolat alakult itt ki,ezt sem szivesen hagyja itt valaki.
7:a vállalat vezetői között is akad szép számmal olyan ki korrkt,tisztességes főnöke a beosztottainak,többségében Ők vannak,aki pedig nem ilyen,hát nem vagyunk egyformák...
8:vettem a fáradságot,és végig néztem jó néhány előző hozzászólást,csalódnom kellet,azt hittem,itt komoly dolgokkak,hozzá értő emberek foglalkoznak,de azt látom,hogy tisztelet a kivételnek,itt laikusok vannak,tehát jelzem,itt nem kívánok a továbbiakban ezekkel a problémákkal foglalkozni,tisztelettel kérem a hozzászólókat,ne írjanak választ,hogy ne kelljen ismét reagálnom rá.Köszönöm!