Nekem volt már több automata váltós autóm, volt amelyikkel semmi bajom nem volt, volt amelyiket képtelenek voltak megjavítani rendesen, pedig több helyen is próbálták.
Szerintem ha nem vagy szerelő, akkor olyan autót vegyél, ami működik is, különben ott fog állni a diófa alatt évekig.
Ha valami elromolhat, az el is romlik... Nem mai gépek ezek, soha nem lehet tudni.
Ha ilyet akarsz venni szerintem nem kell szarozni, mert az alkatrész többet ér, mint az egész autó ára.
Utána meg úgyis kell majd ezt meg azt folyamatosan....
Nekem van egy kétéves autóm is, de nagyon szeretek az Explorerrel menni, mert nagy feelingje van, imádja a család, inkább hobby lett nálunk.
Ja, a hirdetés szép, látszik a varázs-garázs jó munkát végzett. Sajnos ezekből a képekből senki nem mondja meg, hogy milyen az autó mechanikus állapota, ez lutri marad.
Félre ne értsd,nem direkt rossz váltóval szeretnék venni,de ha van ilyenre lehetőség lehet jobban megéri.Egyébként attól mert valaki nem írja oda a hirdetésbe hogy rossz a váltó,még nem jelenti azt hogy 100%-osan működik.Nem volt még autómat autóm,nem is akarok marhaságokat írni.Az utolsó mondatod nem értem,azzal természetesen tisztába vagyok hogy nem új autót veszek,de a népítélet meg autonavigátor oldalain a tulajok bevallása szerint elég megbízható, "igénytelen" autó.
A vásárlás annyira azért nem sűrgős hogy megvegyek valami drágát vagy rosszat hamar,de azért nem szeretnék fél évig autót keresni.Egyébként meg a folyamatosan dráguló üzemanyag illetve a kor és a nagy ccm miatt elég rétegautó így az idő nekem dolgozi.
Egyébként most ezt nézem meg,képek alapján jónak tűnik:
Ha esetleg a csörgő lánc miatt árat( motor ki-be, feszítő, vezető, 3 lánc, ha már kint van ez-azjön vele, legyen 300e Ft ) is leszámítjuk akkor már az eladó fizet hogy elhozd, ezen logika mentén haladva. Kerékagynak, gömbfejeknek, szintezőnek egyéb apróságoknak nincs is baja. Ez olyan (bér)nepper gondolkodás.
Ha veszel egy ilyen kiskamasz benzintemetőt akkor azt biztosan nem lehet elmondani, hogy évekig nem lesz vele gond, e felől biztosíthatlak. Lehet, hogy a váltóval nem lesz, de én váltósról jót még nem hallottam.
Válaszolt,nincs benne titok,nekem speciel szimpatikus a hozzáállása úgyhogy valószínű igénybe fogom venni a segítségét,összeget nem írok,akit érdekel úgyis fel tduja keresni. Esetleg annyit a levélből hogy tanácsolta hogy érdemes olyan explorert venni aminek rossz a váltója és azt megcsináltatni,hogy évekig ne legyen vele gond. De ezt is mint tanács írta.
Végre eljött az idő(m) és elkezdtem nézegetni az eladásra kínáltexplorereket. Ma már meg is néztem egyet,voltak vele gondok,de nagyjából egybe volt az autó.
A kérdésem az lenne hogy vannak-e olyan explorer specifikus hibák amikre vásárlás előtt oda kell figyelni? Illetve mindenféle ötletet szívesen fogadnék ami az autó átnézését illeti.
A ma megnézett gép tulaja mondott olyat hogy van az explorerekben hátúl vmi olyan rugó ami kiegyenlíti az autó hátulját ha megpakolják,ezt hogyan lehet ellenőrizni?
Mire figyeljek a motornál, illetve még nem volt automata váltós autóm,ezt hogyan lehet kideriteni laikusként hogy megvásárolható vagy a felejtős kategória?A váltójavítástól félek,úgy tudom elég drága művelet.Gondolom az olyan dolgok hogy nem müködő ülés fútés meg egyéb apróbb dolgok nem befolyásolják a vásárlást,bármilyen autóvillamosságis megcsinálja.
Előre is köszönöm.
Ui: ja igen 98-99 körüli 4.0 sohc gépeket nézek,ezt elfelejtettem leírni.
5 éve használom az exploreremet.Eddig még nem világított egy lámpa a műszerfalon,nem tudom mit jelent,megjegyzem az autószerelő sem tudja.Hátha ti tudtok segíteni.Műszerfal jobb oldalán van a 4x4 felett,sárga autó jelzés.20-30 km után világít,ha leállítom a motort kialszik,majd késöbb újra bekapcsol.Köszönöm a segítséget előre is.
Ezt nem nekünk találták ki. A célközönség a magasan iskolázott, adófizető, munkás négerek finoman cizellált ízléssel. Már látom lelki szemeimmel, ahogy az idei nobel díj átadásakor gördülnek be a jelöltek visszafogottan átalakított járműveiken...
Lehet, hogy pár nálunk is elmegy, ha idén jó lesz a bodza termés.
A központi záram nem zár be semmilyen módon. Valakinek valam ötlet ?
Ma voltam riasztósnál, egész nap nem lelte a hibát, kereste a vezérlő motort, nem lett meg. Nyitni nyit, ha egyesével lenyomom, nekem a riasztó rá van kötve a gyári központi zárra, a riasztó működik.
Csakis info-forrasnak szantam. En pl innen indultam el es keresek a lampakba emelt fenyereju izzokat. Vannak nagytudasu oreg bacsik mint Te :) , akik mar mindent tudnak ezkrol az autokrol. Nekik nem kell megnezni!
Csak az a baj a bicskakulcsal,(nekem is van),hogy nem lehet bedugni a gyújtáskapcsolóba,attól a fekete műanyag kütyütől,ami segíteni hivatott a kulcs elfordítását,mivel a kulcs távitányítós része,pont keresztbe lesz.Max kireszelni lehetne benne a távirányító helyét,de nem vetemednék ilyenre.....