A 9693 számú beszólásban van a gyártó elérhetősége. Bár nem tudom, hogy jelenleg mi a helyzet, mert az én kerekeim 2006ban készültek. Valaki csak tud ott valamit. Anyaga cső, a csillag lézerrel lett kivágva, a méreteket velük kell megbeszélni.
Én egy Budapesti lakos vagyok aki nem rég kezdett el foglalkozni a hajtányozás rejtelmeivel. Tavaly Szeptemberben egy a Bugacon összejött kis csapathoz csatlakozva ismerkedtünk meg a hajtányozás által nyújtott izgalmakkal... Azóta is nagy rajongója vagyok ezeknek a sínen guruló csodáknak! Én is az elmúlt időben belekezdtem egy kisvasúti hajtány megépítésébe mely 2 hónapja vette kezdetét a kis kertemben... A Váz már lefestve , a tengely anyag már adott , A Burkolat kész valamint a Motor , illetve a hajtáslánc felszerelésével , üzembe helyezésével sem lennének problémáim ám , az ön által feltett kis képen láttam egy kerék felépítését , valódi kialakítását , és ebben is kérném a segítségét egyben. Nekem is szükségem lenne 4 ilyen jellegű , hasonló kerékre , annyit szeretnék kérdezni hogy ezt ön csináltatta valakivel vagy esetleg , "barkácsolta" otthon...?... A kerék anyagára , nagyságára valamint a kialakítására is kíváncsi lennék , nagyon szeretnék erről a kerékről több információt megtudni ha ez lehetséges akkor ezt kérem jelezze nekem valamilyen úton - módon. Előre is köszönöm , Tisztelettel !
Tegnap voltunk a Börzsönyben, többek között a Fekete rét, Halyagos, Hamuház, Fekete völgy túraútvonalon. Egyből feltűnt, hogy Halyagos és Hamuház között végig a pályán használatból eredő nyomok voltak, vagyis nem olyan régen (a sníre vasalt falevelek és a sínszál melletti legyalult növényzetből ítélve) valószínüleg hajtányos(?) közlekedés volt.
A kérdés az lenne, ki tud erről valamit, lesz-e még a közeljövőben?
A kérdés azért is lényeges, mert Fekete völgy, vagyis Kemence felöl megközelíthetetlen az ép felső pályaszakasz, és más irányból sem nagyon tudom elképzelni. Akkor mégis hogyan?
Nincs valakinek szüksége két darab eredeti PVG hátsó dobra? Nem éppen a halk kivitelek és nem is újak.
Én átépítettem Pannonia hátsó dobokra, ezek feleslegessé váltak. Tartójuk is megvan, az átalakítás nem reverzibilis tehát nekem már nincs rá szükségem. Ha csak ez hiányzik akkor szólj.
Ha van a közeledben nem "egyirányú" MÉH-telep, ott is érdemes nézelődni, 200-300mm közötti külső átmérőjű, 20-25mm falvastagságú csövet keress, egy egyméteres darab bőven elég.
A gond az, hogy a kereskedők általában csak egész szálat adnak el.
Csőből készült, a közepe lézerrel kivágva. A Kamaraerdei út felől volt egy gépészeti részleg, ott kell tudakozódni, az eredeti szórólap, és a két illetékes névjegye sajna elveszett.
Egyelőre úgy néz ki - bár félek, hogy húzós lesz - lézervágóval lesz kivágva keréktárcsa és nyomkarima 8mm-es lemezből, de a futófelület legyártását illetően még nincs illetékes. Volt szó kovácsolásról, de talán jobb, ha hengerléssel hajlítanánk meg egy 8mm vastag 120mm széles laposvasat, 440mm belső átmérővel rendelkező körré. Igazság szerint már várok egy árajánlatot a tárcsára és karimára, de ha Ti tudtok erre is jobb megoldást, azt megköszönném. Ti hol szoktátok ezt intézni? Tudtok ilyen céget Bp. közelében?
Annak örülnék igazán, ha a tárcsa, karima kivágást, laposvas meghajlítást is egy helyen le tudnám gyártatni kulturált áron.
Eladó normál nyomtávú Pvg-t keresek, az állapota nem számit, ami lényeg hogy normál nyomtávú legyen. 934.-es vonalat szeretnénk vele bejárni, valamint kitakaritani. :)