Vele nem, amúgy a contackra amire gondoltok ezt írja ki. :
We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.We're sorry "
Az nem fét a fejembe, hogy mástól simán vettem, az értékelésem is 100% as mindenhol tehát gondolni, feltételezni se tudom, hogy valamiért korlátozva lennék.
Nem tudom vele felvenni a kapcsolatot. Még nem is találok neki email címet sem. Hiba üzeneteket ír folyamatosan, de csak nekem, más tud licitálni M.o.-ról.
80-as evek?? Haha, en akkor 2. altisk voltam (marmint 80-ban), es mire egyetemre ertem, meg mindig nem volt semmi olyan kodlapkonvencio, hogy tetszoleges ket kulonbozo kliens kozott meg lehetett volna saccolni, hogy mennyire olvashatatlan formaban mennek at a levelek...
Nem az a bajom, hogy at kell kapcsolni, hanem az, hogy ekezet nelkul 10 ujjal gyorsan gepelek. Magyarul - bar az yz nalam me'g abban is az angol szerint van - allandoan visszatorlok, es kozben elvesztem a fonalat is, ha a gepelesre kell figyelnem. Akit nem erdekel, nem olvassa.
Nagyon csusztatasnak erzem a visszakuldest tenni a kerdesbe, amikor senki nem mondta, hogy irany a posta es visszakuldeni. Arrol volt szo, hogy jelezni kell az elterest, ES utana majd a megegyezni. Arra majd mond valamit az elado, hogy o 100 dollar pluszos termeket kapott es tobb mint 50 dolcsiert lehetne biztonsagosan visszakuldeni, akkor az elado ezt keri-e... a vevo meg eloadhatja, hogy akkor adja fel, ha kapja elore a refund + postat (ujrakuldest ugye jellemzoen inkabb ujra vasarlassal oldjuk meg...)
Licitált ugyanerre a dologra egy ismerősöm, de neki egyből elfogadta a licitet. Miből adódik a probléma és hogyan tudom megszüntetni? Van rá 3 napom :( :)
Szerintem az ékezetes magyar írás eléggé alap dolog, kb a 80-as évek óta. Magyarul arra nem méltatod a többieket, hogy ékezettel írj, mert akkor át kell kapcsolnod...
Értem.
Amúgy kicsit túllihegted a helyzetet, arról van szó, hogy az illető visszaküldje-e a tévesen kapott árut, vagy inkább kerülje el a visszaküldéses tortúrát.
Arra nem reagáltál.
Arra sem, hogy eddig mik a visszaküldési tapasztalatok.
1. a magyar nyelvu billentyuzet nem feltetele a magyar kiosztas hasznalatanak
2. en itthon magyar bill-t (netbook, sok eves, csere nem is erne meg) angolra kapcsolva gepelek, egyreszt mert amikor en kezdtem akkor az emailekben is maceras volt ekezeteket kuldeni, masreszt meg mert az ekezetes karakterek pont a programozasban leggyakrabban szukseges jelekre telepszenek ra (=-;[]'"), es tovabbi fontosakat meg eltesznek lab (kez) alol ( &@()<>#!^| stb.)
3. szerencsere en nem csak kerdezni szoktam, es aki meg nem hajlando elolvasni a valaszom, az igy jart...
Konkretan
0., azaz legfontosabb: az en kornyezetemben rohadt ciki am, hogy ha valaki nem tud etikailag is elfogadhato korrekt valaszt adni, akkor eltereli a temat egy olyanra, ahol csaloka modon vitapartnere fole helyezve lathatja magat... tudod felenk ez a KO megkapasaval egyenerteku.
Igen, átkapcsolhatnám mert csak lassabban írok, de előre tudom hogy baromira nem attól függ hogy elolvasod-e, a tartalom alapján fogod valójában eldönteni, hogy elolvastad és reagálsz, vagy nem (tippem hogy az ékezettelenségre hivatkozva nem fogsz).
Tud valaki segíteni abban, hogy ha mint eladó kaptam negatív értékelést és nem jogosan vissza lehet vonatni az ebayal?
Eladtam egy táskát, melynek a méretei fel voltak tüntetve a terméklapon, de a vevő azt írta az értékelésben, hogy kicsi a táska és erre fel kellett volna hívnom a figyelmét.
Ugyan elég nehezemre esik ékezetek nélküli gügyögésedet olvasni,de maga ez a tény számomra felvet egy kérdést: mennyire érthetsz az ebay-hez, ha egy magyar nyelvű billentyűzetet beszerezése meghaladta eddigi lehetőségeidet?
Vitanak nincs sok helye. Nem valaszoltal a kerdesemre, hogy szerinted mi az akadalya, hogy tisztesseges legyen az uzlet.
Es igen volt tobb visszakuldesem. Minden esetben ugy zajlott le, hogy a tranzakcio nem roviditett meg senkit. Volt, hogy en hibaztam, volt, hogy az uzletfel.
De ehhez az kell, hogy hiba eseten ne sunnyogjanak a felek, amit mindket fel elvar a masiktol a tranzakcio folyaman. Fenntartom a velemenyemet, hogy nem tisztesseges, ha az elado nem tud rola, hogy rossz termeket kuldott, mivel igy o rovidult meg. Ne feledjuk, lehet, hogy nem o csomagolta es postazta, hanem egy alkalmazott. Az ar igazan mellekes. A kerdezo ugy tette fel a kerdest, ami alapjan velhetoen csak megerositest keres, hogy valoban elsumakolhatja-e a doldot. Vagy csak dicsekedni akart. Ez pedig nem helyes, mert a kettos merce alkalmazasa alapbol kiuti a legtobb embernel a biztositekot. Egy tisztesseges tranzakcioban mindket felnek elegedettnek kell lennie.
Amennyiben baratunk szol, hogy baj van mert rossz termek kerult hozza, az el fog inditani egy parbeszedet, ami megoldashoz vezet. Az tuti, hog rafazni nem fog, mert nem o hibazott.
Ebben az esetben lelkiismereti kerdesrol van szo, mivel az elado nem tud (meg) a hibarol.
Varom valaszod, hogy hol az akadalya egy normalis parbeszed meginditasanak, bar a hozzaszolasaid elegge egyertelmuve tettek mostanra.
Azt tudom... még nem telt el 60 nap, még 30 se (márc. 18-i rendelés). Annyi, hogy "This listing was removed by eBay." Sőt, az eladó egy kivéltelével összes listingje removed... 11685/98.8% positive. Nem értem...