Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vjozso Creative Commons License 2005.12.29 0 0 232

A nyáron kölcsönadtuk a puntonkat (II) a sógornak pár napra. Azzal adta vissza, hogy a következő autója olyan lesz, aminek nem lehet látni az elejét. :)

 

 

VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 231
"A dynamicban más az ülés(lehet emelni kb 20!!!!cm-t) bőr kormány és váltó gomb(a váltó tényleg járhatna egy kicsit rövidebb úton!"

Na, ezt megnézem. Jövőre elmegyek megint, és direkt egy dynamic-ot fogok kérni. Ez az egy darab volt kiállítva a szalonban, meg egy másik állt kint felrendszámozva, nagyon válogatni sem lehetett.
Az az igazság, hogy egészen konkrét tervekkel mentem oda, de már rögtön az elején elakadtam az alul írottakkal [meggyőzni meg nem nagyon akartak ott a helyszínen].


VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 230
Ja, lehet. 22 éve vezetek, évi több tízezer kilométert, és még mindig olyan kocsim volt, aminek láttam az elejét. Egyéni probléma, erről beszéltem.
Előzmény: aTom_DJ (229)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 229
Ja és hogy nem lehet látni az elejét nekem még előny, mert az sem zavar a kilátásban, ha pedig nem érzed, hogy hol a kocsi eleje, akkor az az egyéni problémád! Apám scudo-jában sem lehet látni az elejét, és anyám is gond nélkül megy vele, pedig a nőknek ez egy egetverő probléma, hogy nem látni a kocsi elejét!
Előzmény: VonBraun (227)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 228

Ehhez tedd hozzá hogy egy actualban ültél!

A dynamicban más az ülés(lehet emelni kb 20!!!!cm-t) bőr kormány és váltó gomb(a váltó tényleg járhatna egy kicsit rövidebb úton!

Viszont semmi nem recseg ropog, hihetetlen merev a karosszéria!

Előzmény: VonBraun (227)
VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 227
Elmentem a kereskedőhöz megtekinteni... Saját, egyéni véleményemet osztanám meg.

Nos, nem lehet az elejét látni a kocsinak, és az ülés sem emelhető, hogy ha AKARNÁM látni, akkor láthassam [ez valami új, érthetetlen divat lett mostanában]. Az ülés oldalról nem tart. Alap dolgok hiányoznak belőle most [2,9M], ami egy 2M-sban benne voltak, pl rádió. A kormány olyan benyomást kelt az egyébként esztétikailag rendben lévő autón, mint egy zsíroskenyér az állófogadáson [fogás, kivitelezés]. A sebességváltó útja akármelyik Pözsót megszégyenítheti, pedig abban aztán lehet tornázni váltáskor. Ha benne ülök, olyan hatást kelt, hogy néhány ezer km után recsegni-ropgni fog az, ami recseghet-ropoghat a műszerfalon és az utastérben. Stb, stb.stb. Egy Ford Fiestát hajtok, ami már több, mint egy éves, de a GP így újonnan is kisszerűnek, egyszerűnek és összetákoltnak tűnik a Ford után ebbe átülve.
Hozzáteszem, hogy nem leszólni akarom az autót, a topicban elsők között voltam, akik megjelentek, hogy mi van már, hol van, mi lesz, milyen lesz. Nem akarok flémet sem, egyszerűen nem erre számítottam, mást vártam, csalódnom kellett. Ettől függetlenül tetszik maga az autó, de most már másképpen állok hozzá, árban pedig mindenképpen erős felülvizsgálatra szorulna gyártói és vásárlói oldalról is, SZERINTEM.
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.28 0 0 226

Már reklámozzák ezerrel a puntot!

Láttam a Viasat3-mon meg az RTL klubon is, "A nagy áttörés" :P

Jól néz ki nagyon az a piros!

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.28 0 0 225

Az eddigi tapasztalatok alapján ennek a dízel motornak az erőssége a rövid utakon kis fogyasztás. 130-as temponál hosszú távon 5,5-öt simán bezabálja, de ugyanennyivel beéri városban is ha kicsit taposod neki, benzinesben ha ugyanígy nyomnám 8körül lenne, vagy talán egy kicsivel fölötte is! Lehet nagyon lendületesen menni vele, csak ki kell tapasztalni mert olyan 1800-as fordulatig nem nagyon húz, de ha 3000alatt nem váltasz akkor az utasnak tártva marad a szája és azt mondja: "szerinted én be is veszem, hogy ez egy egy hármas dízel?" :DDDD 

A dízel másik erőssége, hogy arányaiban nem nől a fogyasztás annyit amennyivel lendületesebben mész! De döntsél te, próbáld ki januárban ezt a "kis" dízelt!

Ja az első 10km nekem valahogy így nézett ki: nem nagyon hajtottam, de amikor elérte a 2000-es fordulatszámot, akkor eléggé elkezdett húzni, ezért gyors el is váltottam oylan 2300-2400körül, és a váltás után mintha átültem volna egy trabanta a ferrariból, eltűnt egy csomó erő! Tehát hozzá kell szokni, hogy attól még hogy ott megindul a kocsi, nem kell rögtön váltani(mivel hogy nem akartam hajtani a vadiúj autót, azért váltottam fel reflex szerűen), persze ha 4literrel akarsz mászkálni, akkor váltsál 1700-nél!

Apám és anyám is ment már vele egy kicsit, szerintük is jobb vele menni mint a benzinessel! Sokszor jól jön az a nagy nyomaték.

Vedd figyelembe azt is, hogyha később eladod a kocsit, a dízelt arányaiban drágábban tudod eladni, ha részletre veszed akkor meg lehet hogy a dízel részlete drágább lesz mondjuk 4000Ft-al, de ha nem 20000 hanem 15000Ft- értékben tankolsz havonta, már jól jártál, mert egy ezressel több pénzed marad, ergo egyszerűbb fizetni a részletet!

fabris123 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 224
Ha többnyire városba kell SZVSZ a benzines le fogja enni a hajadat mivel igen csak fennt van a nyomatéka. Ráadásul a Multijet-nek eszméletlen a nyomatéka ami igencsak alacsony fordulatnál már van.
Előzmény: Grande Punto (222)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.27 0 0 223
Ha szereted pörgetni a mocit, akkor benzines. A fogyi úgy 2 litytivel lehet több 100km-enként. Az 500 ft spórolás 100-on, 3500 ft tankoilásonként + amennyivel olcsóbb a gázolaj.
Szerintem az 1.3-as MJ jobb választás lehet/a 90Le-s verzió/, hiszen nagyszerű technológia, 30E km-es szervíz. 6 sebességes váltó is nagyon jó./Kisebb fordulatszám nagyobb sebességen, kisebb fogyi/
De Atomnak az van, majd mesél róla.

Előzmény: Grande Punto (222)
Grande Punto Creative Commons License 2005.12.27 0 0 222

Salute!

 

Kérnék konstruktív tanácsot a vásárláshoz 1,4 16v 95 LE vagy 1,3 Mjet 90 LE

döntően városi (Bp.) használatra napi 30 km-hez de szeretem a lendületes autózást! Kb 400 E Ft a különbség ahogy néztem

 

Előre is kösz!

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.27 0 0 221

Azért a vak is látja, hogyha már az ajtókilincs fogásába kötnek bele, akkor elég nagy gáz van a szerkesztőkkel :D!

Jóhogy nem abba kötöttek bele, hogy mondjuk nehéz felnyitni a motorháztetőt, mert csinálhatták volna full műanyagból :S

Vagy ha ráesik a hó akkor csúnya fehéres lesz a színe amég le nem olvad :D

Apropó nálunk most szűk 2 óra alatt 20cm hó esett :(

Előzmény: vjozso (220)
vjozso Creative Commons License 2005.12.27 0 0 220
winDirVariable="C:/WINDOWS"

"Ha jól emléxem a totalcar tesztjében is megemlítették a rendkívül rövid fékutat, erre a bild szerinte meg szar???"

A bild egy hátul dobfékes Puntot hasonlított két elől-hátul tárcsafékes kocsihoz (Polo & Clio III.) persze hogy a Puntonak volt a leghosszabb fékútja.

No meg belekötöttek a kilincsbe :) hogy nem lehet jól megfogni ha balesetkor fel  kell tépni az ajtót..

Előzmény: aTom_DJ (192)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 219

Annyira felcsigáztál, hogy gyors hajtogattam egy kicsit, íme a végeredmény:

 

ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 218
...kb. egy-két hétig, utána pedig így :D

Előzmény: ftc001 (217)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 217
Asszem valahogy így fog kinézni az enyém :)

Előzmény: aTom_DJ (216)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 216

De tudnak, március elejére :PPP

Vagy akkor várd meg a 210pacisat, az már majdnem úgy megy mint az 1,2es stilo :DDD

Előzmény: ftc001 (215)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 215
Cserélném én, de még nem tudnak hozni 130 lovast... :)))
Előzmény: aTom_DJ (214)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 214

Jöjjön már még1 grande punto tulajdonos a fórumra, olyan uncsi így egyedül :(!

ftc: menjél gyorsan cseréld be a stilot :)

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 213

Annyira még nincs hideg :DDD

 

Előzmény: ftc001 (212)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 212
Jajj, de fel tudnám öltöztetni... :P
Előzmény: aTom_DJ (211)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 211

Ma lemostam a kicsikét, egy kicsit szebb lett :)

 

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 210

Még nemtudom! Amint meglesz a pontos összeg beírom!

Nincs fokozat állítás a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz, legalábbis én nem találtam, magyarnyelvű utasítás viszinont nincs! Német van, de ennyi erővel adhattak volna olaszt is, ugyanannyit értenék belőle :D!

Előzmény: fabris123 (207)
Varshi Creative Commons License 2005.12.25 0 0 209
A Stilóban 3 fokozatban állítható a funkció "erőssége", azaz hogy mennyire változtassa a sebesség fügyvényében a hangerőt. A rádió menüpontjai között van -- lehet, hogy neked is van??
Előzmény: aTom_DJ (206)
Kovács Laci Creative Commons License 2005.12.25 0 0 208
Hát igen.Nekem a Stiloban ki van kapcsolva mert nem tetszik.
Előzmény: aTom_DJ (206)
fabris123 Creative Commons License 2005.12.25 0 0 207
Apropó, a casco végülis mennyi lett?
Előzmény: aTom_DJ (206)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 206
Tudom, de ez egy hasznos funkció lenne!
Előzmény: Kovács Laci (205)
Kovács Laci Creative Commons License 2005.12.25 0 0 205
Ez a funkciója kikapcsolható a hifinek.
Előzmény: aTom_DJ (204)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 204

Mai 100km pro és kontra:

kontra: 50-nél és 100-nál hangosodik vagy lassulásnál halkul egy durvát a gyári hifi :(!

Pro: hegyeken át, igencsak lendületesen(80km/h-ás átlagsebesség, pedig van falu is 2) a stilo ugyanilyen lendülettel 8 fölött evett, ő beérte kereken 6litykóval :P

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.24 0 0 203

Már megvan a jelentés :)!

Neked is!

Előzmény: Csizi PII (201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!