Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.30 0 0 237

Hát nem!

Én nem találom drágának az új puntot! Tatabányán egymással szemben áll az új és a régi, próbálgattam mindkettőt és igencsak látszik az az 500eft árkülönbség! Nem csak külsőre, nézd csak meg a régi punto műszerfalát +o(!

Ha meg a konkurensét nézem(új clio) akkor ahhoz képest pláne nem drága!

Szerintem nem egy fiestával, nem is egy régi puntoval, meg nem is egy 206-ossal  kéne összehasonlítani! Hamarabb lenne ellenfele inkább egy ford focusnak(nekem nem jön be nagyon a modellfrissítése, úgyanúgy ahogy a 207-es sem, sőt az már az undorító kategórában indulhatna a két méteres oroszlánnal a motorháztetőn)!

Előzmény: alázógyík (236)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.30 0 0 236
Szerintem fog még lentebb menni az alapár, van 1 sanda gyanúm.
A másik, hogy valaki pont a Fiestát hozta fel minőségi példaként. :))
1 ismerősömnek IZX-XXX-es rendszámúja volt, még mikor nekünk IFX-XXX-es II/a Puntonk volt. Vittük 1mást mind a 2 autóval, és igencsak csodálkozás volt a vége.
Az övében volt 8E km, míg akkor nekünk k.b. 30E. Nála recsegedt zörgött az ajtó, a műszerfal, és a gyári magnó. Ütötte is, hátha jobb lesz neki/ mint mamám az orosz tv-t, mondjuk annak néha segített/. A srác teljesen kiakadt, hogy a sz@rba lehetséges, hogy ennyivel jobb állapotban van a mienk?!?! Pedig b.nőm üzletkötőként használta a Puntot.
Az ő ajtókárpitja 1 db nagy müanyag volt, míg a miénk felül puha bőrszerű anyagból, alúl plüssből volt. Ebből is látszik, hogy nem mindegy, milyen felszereltségűt vesz az ember.


Előzmény: fabris123 (235)
fabris123 Creative Commons License 2005.12.30 0 0 235
Hát az tény hogy elég drága: 20cm-rel hosszabb mint az előző széria, van benne alapban utasoldali légzsák + ABS + 15"-os kerekek és ezért többe kerül 500e Ft-tal mint az előző. És még kisebb a csomagtartója is. Ráadásul a régi Puntót ami 900kg volt azért ha nem is fényesen de lehetett használni az alap 1.2 60LE-s motorral is, de az új 1050kg-ja mellé az alap 1.2 65LE-s motor SZVSZ elég gyászos eredményt produkálhat tehát azzal megvenni nem hinném hogy érdemes lenne. A gyengébbik 1.4-es is viszont már 2940-től kezdődik köszönhetően hogy az csak a Dynamic felszereltséggel vehető meg, az erősebbik meg csak az Emotion-től. Én amúgy is kib*szásnak tartom, hogy a motorválasztékot a felszereltségi szinthez kötik.
Előzmény: VonBraun (227)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 234
asszem megyek aludni, felyem=fejem :S
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 233

Nekem egyáltalán nem hiányzik, hogy egy "szép" nagy szögletes motorháztető ott ficegjen előttem!

Nem vagyok egy kis ember(ici picivel 190cm alatt vagyok, de tényleg nem sokkal) ha az ülés teljesen lent van akkor olyan 10-12cm hely van a felyem fölött, ha teljesen felemelem az ülést akkor csak úgy fér el a fejem ha kb 45fokba oldalra döntöm tehát igencsak nagyot lehet emelni rajta, sokkal többet mint a stiloban! Bátyjám is nézte az aktualt a szalonban, nem is tetszett neki, a dynamic viszont igen!

Nem véltelen volt hogy nem akarták odaadni a dynamicot úgy hogy egy actualt adnak helyette, ez is volt a kifogás hogy "tesztauto lesz, és minimum dynamic belsejü kell helyette" és ezt meg is értem!

Előzmény: vjozso (232)
vjozso Creative Commons License 2005.12.29 0 0 232

A nyáron kölcsönadtuk a puntonkat (II) a sógornak pár napra. Azzal adta vissza, hogy a következő autója olyan lesz, aminek nem lehet látni az elejét. :)

 

 

VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 231
"A dynamicban más az ülés(lehet emelni kb 20!!!!cm-t) bőr kormány és váltó gomb(a váltó tényleg járhatna egy kicsit rövidebb úton!"

Na, ezt megnézem. Jövőre elmegyek megint, és direkt egy dynamic-ot fogok kérni. Ez az egy darab volt kiállítva a szalonban, meg egy másik állt kint felrendszámozva, nagyon válogatni sem lehetett.
Az az igazság, hogy egészen konkrét tervekkel mentem oda, de már rögtön az elején elakadtam az alul írottakkal [meggyőzni meg nem nagyon akartak ott a helyszínen].


VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 230
Ja, lehet. 22 éve vezetek, évi több tízezer kilométert, és még mindig olyan kocsim volt, aminek láttam az elejét. Egyéni probléma, erről beszéltem.
Előzmény: aTom_DJ (229)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 229
Ja és hogy nem lehet látni az elejét nekem még előny, mert az sem zavar a kilátásban, ha pedig nem érzed, hogy hol a kocsi eleje, akkor az az egyéni problémád! Apám scudo-jában sem lehet látni az elejét, és anyám is gond nélkül megy vele, pedig a nőknek ez egy egetverő probléma, hogy nem látni a kocsi elejét!
Előzmény: VonBraun (227)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.29 0 0 228

Ehhez tedd hozzá hogy egy actualban ültél!

A dynamicban más az ülés(lehet emelni kb 20!!!!cm-t) bőr kormány és váltó gomb(a váltó tényleg járhatna egy kicsit rövidebb úton!

Viszont semmi nem recseg ropog, hihetetlen merev a karosszéria!

Előzmény: VonBraun (227)
VonBraun Creative Commons License 2005.12.29 0 0 227
Elmentem a kereskedőhöz megtekinteni... Saját, egyéni véleményemet osztanám meg.

Nos, nem lehet az elejét látni a kocsinak, és az ülés sem emelhető, hogy ha AKARNÁM látni, akkor láthassam [ez valami új, érthetetlen divat lett mostanában]. Az ülés oldalról nem tart. Alap dolgok hiányoznak belőle most [2,9M], ami egy 2M-sban benne voltak, pl rádió. A kormány olyan benyomást kelt az egyébként esztétikailag rendben lévő autón, mint egy zsíroskenyér az állófogadáson [fogás, kivitelezés]. A sebességváltó útja akármelyik Pözsót megszégyenítheti, pedig abban aztán lehet tornázni váltáskor. Ha benne ülök, olyan hatást kelt, hogy néhány ezer km után recsegni-ropgni fog az, ami recseghet-ropoghat a műszerfalon és az utastérben. Stb, stb.stb. Egy Ford Fiestát hajtok, ami már több, mint egy éves, de a GP így újonnan is kisszerűnek, egyszerűnek és összetákoltnak tűnik a Ford után ebbe átülve.
Hozzáteszem, hogy nem leszólni akarom az autót, a topicban elsők között voltam, akik megjelentek, hogy mi van már, hol van, mi lesz, milyen lesz. Nem akarok flémet sem, egyszerűen nem erre számítottam, mást vártam, csalódnom kellett. Ettől függetlenül tetszik maga az autó, de most már másképpen állok hozzá, árban pedig mindenképpen erős felülvizsgálatra szorulna gyártói és vásárlói oldalról is, SZERINTEM.
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.28 0 0 226

Már reklámozzák ezerrel a puntot!

Láttam a Viasat3-mon meg az RTL klubon is, "A nagy áttörés" :P

Jól néz ki nagyon az a piros!

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.28 0 0 225

Az eddigi tapasztalatok alapján ennek a dízel motornak az erőssége a rövid utakon kis fogyasztás. 130-as temponál hosszú távon 5,5-öt simán bezabálja, de ugyanennyivel beéri városban is ha kicsit taposod neki, benzinesben ha ugyanígy nyomnám 8körül lenne, vagy talán egy kicsivel fölötte is! Lehet nagyon lendületesen menni vele, csak ki kell tapasztalni mert olyan 1800-as fordulatig nem nagyon húz, de ha 3000alatt nem váltasz akkor az utasnak tártva marad a szája és azt mondja: "szerinted én be is veszem, hogy ez egy egy hármas dízel?" :DDDD 

A dízel másik erőssége, hogy arányaiban nem nől a fogyasztás annyit amennyivel lendületesebben mész! De döntsél te, próbáld ki januárban ezt a "kis" dízelt!

Ja az első 10km nekem valahogy így nézett ki: nem nagyon hajtottam, de amikor elérte a 2000-es fordulatszámot, akkor eléggé elkezdett húzni, ezért gyors el is váltottam oylan 2300-2400körül, és a váltás után mintha átültem volna egy trabanta a ferrariból, eltűnt egy csomó erő! Tehát hozzá kell szokni, hogy attól még hogy ott megindul a kocsi, nem kell rögtön váltani(mivel hogy nem akartam hajtani a vadiúj autót, azért váltottam fel reflex szerűen), persze ha 4literrel akarsz mászkálni, akkor váltsál 1700-nél!

Apám és anyám is ment már vele egy kicsit, szerintük is jobb vele menni mint a benzinessel! Sokszor jól jön az a nagy nyomaték.

Vedd figyelembe azt is, hogyha később eladod a kocsit, a dízelt arányaiban drágábban tudod eladni, ha részletre veszed akkor meg lehet hogy a dízel részlete drágább lesz mondjuk 4000Ft-al, de ha nem 20000 hanem 15000Ft- értékben tankolsz havonta, már jól jártál, mert egy ezressel több pénzed marad, ergo egyszerűbb fizetni a részletet!

fabris123 Creative Commons License 2005.12.27 0 0 224
Ha többnyire városba kell SZVSZ a benzines le fogja enni a hajadat mivel igen csak fennt van a nyomatéka. Ráadásul a Multijet-nek eszméletlen a nyomatéka ami igencsak alacsony fordulatnál már van.
Előzmény: Grande Punto (222)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.27 0 0 223
Ha szereted pörgetni a mocit, akkor benzines. A fogyi úgy 2 litytivel lehet több 100km-enként. Az 500 ft spórolás 100-on, 3500 ft tankoilásonként + amennyivel olcsóbb a gázolaj.
Szerintem az 1.3-as MJ jobb választás lehet/a 90Le-s verzió/, hiszen nagyszerű technológia, 30E km-es szervíz. 6 sebességes váltó is nagyon jó./Kisebb fordulatszám nagyobb sebességen, kisebb fogyi/
De Atomnak az van, majd mesél róla.

Előzmény: Grande Punto (222)
Grande Punto Creative Commons License 2005.12.27 0 0 222

Salute!

 

Kérnék konstruktív tanácsot a vásárláshoz 1,4 16v 95 LE vagy 1,3 Mjet 90 LE

döntően városi (Bp.) használatra napi 30 km-hez de szeretem a lendületes autózást! Kb 400 E Ft a különbség ahogy néztem

 

Előre is kösz!

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.27 0 0 221

Azért a vak is látja, hogyha már az ajtókilincs fogásába kötnek bele, akkor elég nagy gáz van a szerkesztőkkel :D!

Jóhogy nem abba kötöttek bele, hogy mondjuk nehéz felnyitni a motorháztetőt, mert csinálhatták volna full műanyagból :S

Vagy ha ráesik a hó akkor csúnya fehéres lesz a színe amég le nem olvad :D

Apropó nálunk most szűk 2 óra alatt 20cm hó esett :(

Előzmény: vjozso (220)
vjozso Creative Commons License 2005.12.27 0 0 220
winDirVariable="C:/WINDOWS"

"Ha jól emléxem a totalcar tesztjében is megemlítették a rendkívül rövid fékutat, erre a bild szerinte meg szar???"

A bild egy hátul dobfékes Puntot hasonlított két elől-hátul tárcsafékes kocsihoz (Polo & Clio III.) persze hogy a Puntonak volt a leghosszabb fékútja.

No meg belekötöttek a kilincsbe :) hogy nem lehet jól megfogni ha balesetkor fel  kell tépni az ajtót..

Előzmény: aTom_DJ (192)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 219

Annyira felcsigáztál, hogy gyors hajtogattam egy kicsit, íme a végeredmény:

 

ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 218
...kb. egy-két hétig, utána pedig így :D

Előzmény: ftc001 (217)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 217
Asszem valahogy így fog kinézni az enyém :)

Előzmény: aTom_DJ (216)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 216

De tudnak, március elejére :PPP

Vagy akkor várd meg a 210pacisat, az már majdnem úgy megy mint az 1,2es stilo :DDD

Előzmény: ftc001 (215)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 215
Cserélném én, de még nem tudnak hozni 130 lovast... :)))
Előzmény: aTom_DJ (214)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 214

Jöjjön már még1 grande punto tulajdonos a fórumra, olyan uncsi így egyedül :(!

ftc: menjél gyorsan cseréld be a stilot :)

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 213

Annyira még nincs hideg :DDD

 

Előzmény: ftc001 (212)
ftc001 Creative Commons License 2005.12.26 0 0 212
Jajj, de fel tudnám öltöztetni... :P
Előzmény: aTom_DJ (211)
aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.26 0 0 211

Ma lemostam a kicsikét, egy kicsit szebb lett :)

 

aTom_DJ Creative Commons License 2005.12.25 0 0 210

Még nemtudom! Amint meglesz a pontos összeg beírom!

Nincs fokozat állítás a sebességfüggő hangerőszabályzáshoz, legalábbis én nem találtam, magyarnyelvű utasítás viszinont nincs! Német van, de ennyi erővel adhattak volna olaszt is, ugyanannyit értenék belőle :D!

Előzmény: fabris123 (207)
Varshi Creative Commons License 2005.12.25 0 0 209
A Stilóban 3 fokozatban állítható a funkció "erőssége", azaz hogy mennyire változtassa a sebesség fügyvényében a hangerőt. A rádió menüpontjai között van -- lehet, hogy neked is van??
Előzmény: aTom_DJ (206)
Kovács Laci Creative Commons License 2005.12.25 0 0 208
Hát igen.Nekem a Stiloban ki van kapcsolva mert nem tetszik.
Előzmény: aTom_DJ (206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!