Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alázógyík Creative Commons License 2005.12.02 0 0 82

A fényezés gyengesége Anyum Puntojára is igaz. Viszont a Stilonké elég jó, legalábbis nem karcolódik könnyen, és a köveket is jól bírja.

 

Előzmény: fabris123 (81)
fabris123 Creative Commons License 2005.12.02 0 0 81
Remélem, a fényezés minőségén javítanak az új Puntón, mert a Puntó II-m fényezése tragédia, baromi könnyen karcolódik, az elejéről meg rendesen pattog le a festék kavicsoktól.
fabris123 Creative Commons License 2005.12.02 0 0 80
Az ügyfélszolgálat ezt a választ kaptam, hogy mikortól lesz árlista: "Magyarországon 2005 decemberétől már megtekinthető és megrendelhető a márkakereskedésekben. Forgalmazása 2006 januártól indul . A pontos felszereltség és vételár a hazai bemutató alkalmával kerül nyilvánosságra, és ezt követően lehetőség lesz tesztvezetésre is bármelyik Fiat kereskedésben. Az olaszországi alapár 11.111 euró lesz, ami kb. 2,7 millió forint. Ez nem egyezik teljesen az itthonival, mert az a felszereltség függvényében változhat, illetve a bruttó árak adótartalma is országonként eltérő." Hát ezzel nem mondtak sok újat.
Csizi PII Creative Commons License 2005.12.01 0 0 79
Én is regisztráltam magam tesztvezetésre, remélem nem késő, bár 30 az 30 :(
Előzmény: alázógyík (77)
D H Creative Commons License 2005.12.01 0 0 78

csekkoltam :)))

 

nov. 30 volt a határidő :(((

ma már dec. 1 volt :((((

 

azért regisztráltam, hátha :)))))

Előzmény: alázógyík (77)
alázógyík Creative Commons License 2005.12.01 0 0 77

A www.fiat.hu -n már lehet jelentkezni Grande Punto tesztvezetésre. A jelentkezők között sorsolás lesz, s több napra lehet kapni 1-et nyüstőlni. :)

 

 

Előzmény: D H (76)
D H Creative Commons License 2005.12.01 0 0 76

biztos lesz nyílt nap, amikor bemutatják a piacon, el kel lmenni vezetni, oszt meglátjuk, mit tud az 1.4 8V.

 

 

tényleg, mikor lesz a bemutató, tudjuk már ezt??

Előzmény: fabris123 (75)
fabris123 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 75
A 8 szelep még önmagában nem lenne baj, de egy több mint 1 tonnás kocsiba 77LE-s motort 125Nm nyomatékkal hát az nem igazán nyerő.
Előzmény: \X/VR6 (74)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 74
2006-tól lesz. Csak 8 szelepes benzinesekkel árulni hatalmas öngól lenne, tudja ezt azért a Fiat is.
Előzmény: D H (71)
D H Creative Commons License 2005.11.30 0 0 73

hát...

mondjuk nekem a 2.6 is drága (bár igaz az is, ogy a mai új kisautó típusok mind e-körül vannak)

szerintem el lehetne gondolkodni a FAM-ban, hogy egy minimál, balkán piacra szánt verziót is bevezetni itt minálunk, olyan kétmillió körüli árért...

 

(példa: az Albea is azóta eladható, mióta 2 millió alatt adják, akármennyire fapados is...)

Előzmény: alázógyík (60)
D H Creative Commons License 2005.11.30 0 0 72

ma voltam a csajjal délután moziban a MOM Parkban, és hát a parkolóházban azért már van ám Grande Punto... :))

 

D H Creative Commons License 2005.11.30 0 0 71

miért, lesz egyáltalán?

 

itáliában ninsc legalábbis, csak 8 szelepes benyás mocik vannak... :(((

Előzmény: \X/VR6 (66)
fabris123 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 70
Ha a csomagtartó nem ment volna össze, akkor nem lenne rossz. De az azért durva, hogy a nagyobb kocsinak kisebb lett a csomagtartója (legalábbis a régi ötajtós 297l-jéhez képest) Másik kérdés hogy tényleg javítottak-e a Punto összeszerelési minőségén, mert ha ugyanolyan sz*rul rakják össze mint a régieket, akkor inkább lemondok róla.
Előzmény: \X/VR6 (66)
fabris123 Creative Commons License 2005.11.29 0 0 69
A 2.800 millás olasz alapárban sincs benne, én már azon is meglepődnék, ha ugyanez a fapados felszereltség nálunk 2600 lenne...
Előzmény: Varshi (68)
Varshi Creative Commons License 2005.11.27 0 0 68

Ne álmodjatok, az alapárban nem lesz benne a klíma.

Még a nagyobb kategóriás Stilóban sincs benne a "legkisebb" változatnál - más kérdés, hogy mindig van egy akció, amiben megkapod relatíve ingyér.

-=feszterg=- Creative Commons License 2005.11.27 0 0 67
Hmmmm nem rossz....
Előzmény: alázógyík (60)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.11.27 0 0 66
Nagyobbnak nagyobb, de akkor is drága egy kicsit szerintem. Lehet tudni, hogy az 1.4 16V mibe fog kerülni?
Előzmény: fabris123 (64)
alázógyík Creative Commons License 2005.11.27 0 0 65

Az majd akcióban lesz benne. :))

 

Előzmény: VonBraun (62)
fabris123 Creative Commons License 2005.11.27 0 0 64
Nagyobb a kocsi (legalábbis kivül), ezért ne várd azt, hogy annyiba kerüljön mint a régi.
Előzmény: Csizi PII (61)
fabris123 Creative Commons License 2005.11.27 0 0 63
Kivánom, hogy igazad legyen, de az olaszoknál 2.800-ba kerül a fapados változat, amiben még ennyi sincs.
Előzmény: alázógyík (60)
VonBraun Creative Commons License 2005.11.27 0 0 62
Klíma?
Csizi PII Creative Commons License 2005.11.27 0 0 61
Ennyiért legalább egy manuális klímát még dobhatnának bele.
Előzmény: alázógyík (60)
alázógyík Creative Commons License 2005.11.27 0 0 60

Én is úgy hallottam, hogy 2.599.000 ft lesz az alap, de majd úgy is kiderűl.

Ebbe ez tartozik bele : szervó, elektromos automata ablakok, távirányítású központi zár, elektromos tükrök, trip computer, abs+ebd, dupla légzsák, állítható magasságú vez. ülés, állítható magass. fejtámlák, magnó+4 hangszoró, 15'-os kerekek.

Elég jó szerintem.

 

 

Előzmény: -=feszterg=- (59)
-=feszterg=- Creative Commons License 2005.11.27 0 0 59
Már csak az a kérdés, hogy mennyire lesz fapados az alap...? :/
Előzmény: Raga156 (58)
Raga156 Creative Commons License 2005.11.26 0 0 58
Állítólag 2.6millkó lesz az alapára.
fabris123 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 57
Hát a hátulja az tényleg elég ronda, de azonkívül nem rossz.
Előzmény: -=feszterg=- (56)
-=feszterg=- Creative Commons License 2005.11.18 0 0 56
Nemteccik :((
fabris123 Creative Commons License 2005.10.31 0 0 55
Igen, a 2800e Ft alatt az sokmindent jelenthet de a hazai árképzést és a német árlistát figyelembe véve (www.fiat.de) valószínűleg 2799.000-et fog jelenteni. (Már igazán leszokhatnának a kereskedők a 9-es végű árképzésről én még sose éreztem valamit sokkal olcsóbbnak csak azért mert 1-10-100-1000 Ft-tal olcsóbbnak tüntetik fel az árat a nagyobb számjeggyel kezdődő összegnél. Bár állítólag a női agyra hat ez a baromság...) A német árlista szerint 16%-os áfával együtt és 255-ös euróval számolva a fapados 65 lóerős (lógyenge...) 1.2-es kerül 2800e Ft-ba. Namost ha 16% német adó helyetta hazai 20%-ot számoljuk, plusz a jövőre emelkedő regisztrációs adót, akkor könnyen lehet, hogy a fenti 2800eFt-ba kerülő 1.2-esből az eredeti felszereltséghez képest ki fog maradni valami, pl. az ABS és EBD. Az 1.3-as 75LE-s dízel 3240e Ft-ra jön ki. Engem konkrétan a Dynamic érdekel (a jelenlegi Puntóm is az, és a beltérrel tökéletesen elégedett vagyok, az Active kárpitjai túl fapadosnak tűnnek az új Puntóban is) és abból egy normálisan felszerelt változat azért elég szép árra jön ki: - Dynamic 1.4 8V 77 LE 3 ajtós: 3250e - 5 ajtós: + 170e - fűthető tükrök: +25e - metál: +94e - manuális klíma helyett automata: +77e - kartámasz: +38e - ködfényszóró: ? nincs az árlistán,saccográf alapján kb. 50e - oldalvédő csik: ? nincs az árlistán,saccográf alapján kb. 25e Összvissz: 3729e Ft Enyiért azért elég jól felszerelt középkategóriás kocsikat is lehet kapni. Ráadásul a 77LE-s motor 1,1 tonnához SZVSZ elég gyenge, abból kiindulva, hogy a Puntó II-őm 60LE-s motorral a 900kg-hoz viszonyítva is katasztrófa. Remélhetőleg minél előbb lesz 1.4 95LE-s motorral is, mert az azért elkelne egy ekkora kasztnihoz. A kellemetlen még a Puntóban az összement a csomagtartó: az 5 ajtós Puntómé 297l-es, a Grandéé a 3 és 5 ajtósban is csak 275l. Az enyémben pont elfért cipőkanállal a 4 db 14 collos kerék, hát az újnál ebben már nem vagyok benne biztos.
Előzmény: szabcika (48)
eSVé Creative Commons License 2005.10.15 0 0 54
+1
eSVé Creative Commons License 2005.10.10 0 0 53
épp most láttam a sat1-n az autó reklámját:)

egy szép piros háromajtós gyönyörűség szaladgál egy városban...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!