kontra: 50-nél és 100-nál hangosodik vagy lassulásnál halkul egy durvát a gyári hifi :(!
Pro: hegyeken át, igencsak lendületesen(80km/h-ás átlagsebesség, pedig van falu is 2) a stilo ugyanilyen lendülettel 8 fölött evett, ő beérte kereken 6litykóval :P
Én nem találtam eddig kifogást az összrakás minőségében sem, sőt nem nyikorog, csörög, zörög semmi(Az elakadásjelző háromszögem igen, de arra majd kitalálok valamit :D)! Tehát tényleg össze van rakva és még jól is néz ki :P!
Nem kértem hozzá, mert nem rendeltem a kocsit, tehát egy sima blaupunkt cd lejátszó(no mp3) van benne, a stiloé szebben szólt sokkal :(
Eddig ez a legnagyobb gondom vele, de ezt már írtam valamelyik fórumon, hogy a rádiója nem a legjobb!
Ha jól emléxem a totalcar tesztjében is megemlítették a rendkívül rövid fékutat, erre a bild szerinte meg szar???
Ez azért már egy kicsit durva :S! Lehet hogy jégen próbálták :D
Lehet, hogy beülnének egy ferrari forma1-es autóba, úgy szálnának ki hogy az ő 1,2-es 8 szelepes polojuk sokkal jobban megy! Már ezt sem tartom elképzelhetetlennek.... és felhoznák extraként, hogy csak pólóval lehet vizespóló versenyt rendezni :)
Érdekes dolog ez a fékút. Ugyanis méterre pontosan 39m-et mértek, ami megegyezik az A6 3.0 V6 TDI quattro-éval. Sőt a BMW 530xd és Mercedes-Benz E 320 is 40 m-es fékutat produkált. Akkor azok is szarok? :O
A másik hogy az ujságírók és 2-3 rallyversenyző szavazata alapján a Punto kapta az aranykerék díjat Németországban. Akkor a Bild mit is akar igazából?
Gratula a kocsihoz, a fogyid a bejáratás után valószínűleg még csökkeni fog. Az Autobildes tesztet ma olvastam, igazából hátránynak a nagy fékutat írták, de e szerint az se igaz. Dehát német újságban amúgy is csak német kocsi győzhet. Apropó, autórádióból mit kértél, az alap CD-set vagy a feláras MP3-asat? Most is Blaupunktot raknak bele? A Puntó II-mben gyárilag az van, de iszonyú ótvarul szól.
Fékek túlságosan is jók! Majdnem kirepültem a szélvédőn akkorát fékezett, pedig a stilon sem voltak rosszak a fékek! A futómű nem tökéletes, mert hiányzik róla még valami:
majd ha ez rajta lesz, akkor lesz tökéletes :D
A viccet félre téve, szerintem el van találva minden!
Tegnap óta megvan a grande puntom, csak nem lehetett írni a forumba!
A véleményem tök ugyanaz mint úgy általában az újságokban, tv-kben lehet hallani(Kivéve autobild, mert azok *uzik)!
Csak talán nekem még az is tetszik, hogy megfordulnak utánna az utcán, meg egymásnak mennek az emberek annyira nézik :)))!
Nagyon feltűnő előlről a "kis maserati" és a motorja sokkal könnyeben viszi, mint a stilot az 1,4es!!! Hegynek olyan vidáman megye felfelé, mintha a stilo menne lejtőn :D! Érdemes kipróbálni, nemhiszem, hogy csalódna valaki is benne.
Nagyon jó színt válaszottam, amikor letisztíva megláttam a szalonba, majdnem leesett az állam, annyira szép ez a kék! A felnik, szintén nagyon gyönyörűek, de még csak most kezdődik a tél :'(! Az első pár km-en azt véltem felfedezni, hogy egy kicsit hosszú úton jár a váltó, de hamar hozzászoktam, viszont ezt kompenzálja, hogy szinte magától betalál a fokozatkba, csak egy kicsit lökni kell rajta. A fogyasztásom tegnap hazafelé 50km, volt benne egy kis városi, de nagy részben faluk, 60km/h-110km/h-ig mentem vele, 2 személy, + 3db felni a csomiban meg a hátsó ülésen is 1: 4,6l/100km!!! Ez volt az első utam vele, tehát simán lehetséges 4 alá menni, ha már ismerem a kocsit, és hogy mikor a leggazdaságosabb váltani! Utánna nagyon helyben járkáltam vele, pár száz métereket, úgy evett 5,5-6-között asszem! Nagyon élvezni fogom ezt a pár hetet amég ismeretlen az embereknek a kocsi, tök jó ahogy felfigyelnek rá :))))!
Még egy valami hátrány: a stilo gyári zenéje jobban szólt!
"egy ronda nagyobbat (pl. új Ford Focus, új PUG 307, Almera, Opel Astra és társai.."
Mondjuk ha az Astra GTC-t kivesszük, akkor igaz is. Ez az 1 nekem tetszik. Az meg hogy kisebb, az max a csomagtéren vehető észre./- 20-30 liter/ A frissítgetés meg igen nehéz munka, mert régebben megterveztek egy modelt, és az úgy lett 1 egész. Nehéz utánna úgy ügyeskedni rajta, hogy még szebb-jobb-praktikusabb legyen.
Ha csak annyi hibát találtak, mint amennyit a cikkben irtak, akkor én annak csak örülök. Olcsónak tényleg nem olcsó, de inkább vennék egy kisebb de szép autót mint ugyanannyiért egy ronda nagyobbat (pl. új Ford Focus, új PUG 307, Almera, Opel Astra és társai, ma már szinte nincs is szép autó 3,5m alatt mindenből az új széria csak rondább lesz)
Az Autómagazin legújabb számában van egy új teszt a Puntoról, mely igencsak pozitív. Megnéztem a lapkiadót, s nem is olasz, hanem német. :)) Úgy látszik, ez az újság kevésbé irányított mint A.Bildes kollégája, melyből 1 db-ot se veszek, iszonyat gusztustalan az a lap. A Mercis sztori óta pláne.
Itt a Puntonál kiemelték a nagyonjó masszívságot, jól összerakotságot. Remek kormányzás, feszes de jól hangolt futómű. A kapcsolók, váltó müködését japán minőségűnek vallotta. Hibaként hozták fel, a műszerfal fényes és karcolódó felületét, és 130 km/h óra feletti a nagyobb szélzajt, ill. a magas vételárat. Az 1.3-as MJ motor jól vitte a kocsit, kellemesen alacsony fogyi mellett. Az autó súlya 1250 kg volt.