Már olvasgattam de még 1 negatívat sem találtam! Viszont a chiptuningról már igen, egy olcsóbb chip szinte biztos, hogy nem jó! De még úgysem csináltatnám meg, csak talán tavasszal, úgyhogy még ráérek tapasztalatokat gyűjteni ;)!
Sajna most én se találom. :((( lvass vissza inkább itt a Tuning topicban, ott sok nevet bedobtak már, a Dízel tuninggal foglalkozó topicban még annál is jobban értenek a kérdéshez.
Utánnanéztem ennek a tuning boxos dolognak és kezd megtetszeni!
Mindössze 60eft lenne, és az benne a legjobb hogy bármikor könnyen eltávolítható, ellentétben a chippel! Arról nem is beszélve, hogy %-ban lehet szabályozni a teljesítményt távirányítóval, akár menet közben is :|!
Ezzel kb 110lóerőre és 250Nm-re növelhetném a teljesítményt, ami már nem rossz egy 1.3 dízeltől, és ha nem kell akkor mehet 0%-on :)
Nem ismertek valakit aki már használ ilyen p-box-ot?
Megörtént az szervíz 2970km-nél. Selenia WR 5W40-es olajat kapott, meg olajszűrőt cseréltek és granciában kicserélték a bal oldali ablaktörlőmet, mert csíkosan törölt egy kicsit! 17000Ft-ot fizettem.
Érdeklődtem, hogy mennyire viszik a grande puntot, hát ahhoz képest hogy idén csak két autót adtak el és az egyik az punto volt akkor elég jó az arány :DD!
Tényleg, az árat nem is figyeltem! .....és akkor még megkérdezik a nők, hogy miért tartjuk őket butábbnak az autók terén!(tisztelet a kivételnek, mert van olyan is!)
Király lehet egy több mint 1 tonnás kocsihoz egyliteres háromhengeres motort adni, jól vannak azOpelnál? Már a Grandéhoz is botrányos az 1.2-es motor és SZVSZ a Corsa se lesz könnyebb...
Hát én is ezért akadtam ki.
10 perc körbevizslatás és 10 perc tesztvezetésből többet megállapítok mint ebből a "tesztből". A legjobban meg az tetszett, hogy a végére 3,6m-t irtak a tesztautó árának.
A Dynamic 1,3MJet 90LE 5 ajtós alapára tényleg annyi. Ja, hogy a tesztautón van metálfény (+70e), automata klíma (+250e) , mp3 rádió (+20e), elektromosan állítható tükrök (+20e) akkor mennyi is a tesztautó ára:3960e. Ha tényleg 3,6m lenne egy ilyen felszereltség gondolkodás nélkül már becseréltem volna a Puntómat.
Totalcar új opel corsa cikkjéből: "Europe tervezőinek nem sikerült olyan szép és egységes formát kialakítani mint a Fiatnak a padlólemeztárs Grande Punto esetében, de a többi vetélytársénál semmivel sem tűnik rosszabbnak a kisautó külseje."
Ott a pont!
és úgylátszik nemcsak a punto motorjai olyan kicsik, az új corsa egy súlyban lesz a puntoval és 1literes 3 hengeres moci az alap :O
Fűteni fűt, már hamarabb is, tehát nem dideregtem már az 5. megtett km után! Jó dolog az az állófűtés az biztos! Amég nem ér közelébe az üzemi hőmérsékletnek addig viszont nem hajtom!
Mielőtt megrendeltem a Grande-mat, az összes Fiatos ismerősömet - 6 család- megkérdeztem, hogy mi a véleményük. Mindegyikük maximálisan elégedett. (Nem úgy mint a Renault-os ismerőseim) Én még csak fórumokban olvastam szar Fiatokról, de ezt nem azért írtam le mert kételkednék bárkinek a szavában ezzel kapcsolatban! DE! Szerintem bármelyik márkából (még a hiper szuper Toyotából és Mazdából is) kifoghatsz olyan példányt, aminek állandóan valami kínja van, legfeljebb a Fiat esetében nagyobb a valószínűsége. Ez a valószínűsg csökken most le a Grande Punto-tól kezdve (remélem, a FIAT érdekében is) ígéreteik szerint. És én hiszek nekik, mert tudnak ők autót csinálni, mint már írtam egy előző hozzászólásomban, és most elemi érdekük is ez. Kb fél éve terveztem az autó vásárlást, nagyon szemeztem egy 115 lovas For focus trend-del, mégis hezitáltam, vártam a z új clio-ra, kipróbáltam, nem hatott meg. Aztán megláttam élőben a Grande-t, és ezután 2- héttel megrendeltem! Remélem vagyunk még páran, akik nem csupán észérvek miatt vesznek meg egy autót, hanem kinézetre is- mi legalább megismerjük a kocsinkat a parkolóban, és mielőtt beülünk gyönyörködünk benne egy sort... még 2-3 év múlva is.
Az üzemi hőmérsékletet 20km megtétele után sem érte el :))))))))
Ha a terveim szerint alakulnak a dolgok a köv. autóval, nekem az első "tuning" az állófűtés lesz. Ne kelljen már egy sokmilliós kocsiban fáznom. Ráadásul a tubót se nyírja ki a hidegen való hajtás...
Ha ezért is veszel KIA-t akkor nem hinném, hogy azt majd jobban tisztelik a családban! Legalábbis szerintem, mivel kórai, nem részesül nagy tiszteletben(sajnos)! Reméljük majd bebizonyítja, hogy Őt igenis tisztelni kell, mert jó!
Most vett egy Sevrolé kanost a szembeszomszédunk, és úgy adták át, hogy nem lehetett bezárni a kocsit! Visszavitte, megütögették megrázták, assszondják jó ez, már működik is :|! Ez azért már vicc!!!! Ez működhet magyarországon, az EU-ban???
Apámnak 5éves fiat scudojával defekten kívül más baj nem volt! Stilomban 2 aksi tönkrement 1 év alatt de más semmi. Bátyjámnak 4éves seicentoval még defekt sem volt! Akkor az én családom fogja csak ki a jó fiatokat(kivéve a stilot)?
Ez a teszt valóban nem egy igazi teszt, de az összesítés végén ezen jót röhögtem: "magasra felemelhető az ülés, így az apróbb termetű fehérnép jól láthatja az autó elejét..."
Nem lehet olyan magasra ülni, hogy lásd az autó elejét, bár tényleg extra magasra fel lehet emelni :D
Jobb volt a bravo formája :|? Na azért ez egy kicsit túlzás sztem!
A gyenge meg mihez képest gyenge? 90lóval 1145kg-os kocsi nem fog repülni ezt mindenki tudja, de ne is foglalkozzunk már azzal a tesztetel szerintem!
Sajnos sokan el vannak tévedve, hogy a fiat milyen szar!
Ez a punto talán bejön a fiatnak(végre...)
Úgy néz ki, hogy idén a Ferrari ismét visszaveszi az uralmat az f1-ben mert Schumacher 3 tizedes előnnyel tartja a jerezi pályán a körrekordot V8-al! Tudnak azok az olaszok, Csalonzónak meg nem lesz idén is mázlija, ő pont ugyanolyan mint Villneuve volt régen.